Vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud, Ühe kuu proovisin vahelduvat paastu. Mis juhtus.

Vahelduva paastu kõige ilmsem mõju on kaalulangus vähem kaloreid tarbides. Paastumine on mündi teine külg — kui sa ei söö, siis sa paastud. Dieet võimaldab regulaarselt süüa viis päeva ja kaks päeva paastu. See ongi vahelduv paastumine, ainult et tol ajal ei tehtud seda lihtsalt teadlikult. Tänaseks teame, et kuigi neil endil sellele ilmselt teaduslikud kinnitused puudusid, oli neil siiski tuline õigus! Mina toimin järgmiselt: ärkan ning joon rohkelt vett ja ühe tassi kohvi teen oma fasted treeningu söön 3 suuremat toidukorda ning mõne väiksema snäki söön oma viimase toidukorra lähen magama Suurim põhjus, miks ma IF-i üldse oma elustiili rakendasin on senine pidev näljatunne.

Intermittent Fasting - Paljas Porgand

See ajakava võib olla sama tõhus kui kehakaalu langetamiseks mõeldud kalorite piiramine, vastavalt Uuringus hinnati katkendlikku paastumist üks kuni kolm päeva nädalas, mis modelleerib 5: 2 paastumise dieediplaani.

Muud uuringud, avaldatud detsembris aastal American Journal of Clinical Nutrition, leidis, et paast 5: 2 on kaalulangetamiseks efektiivsem kui Vahemere või paleo dieedid.

Uuring võimaldas inimesel valida, millist kolmest dieedist nad soovivad järgida, ja jälgis aasta pärast nende edenemist. Ehkki 5: 2 paastugrupp kaotas veidi rohkem kaalu, oli keskmine kaalulangus 12 kuuga vaid umbes 9 naela.

Kiire 5: 2 võib aidata teil ka kaalulangetamise platoost läbi murda, mis on paljude dieedipidajate ühine mure. Kehas on paigas metaboolsed protsessid, mis aeglustavad teie kehakaalu langust või peatavad selle pärast esimest langust.

Sissejuhatus: mis asi on vahelduv paastumine?

Kuid üleminek energiabilansi perioodidelt energia kalorite piiramisele - mille paastumine saavutab - võimaldas uurimuses avaldatud Rahvusvaheline ülekaalulisuse ajakiri. Kui olete oma praeguse kaalulangetamiskatse sooritanud, võib IF aidata teil platoo lüüa.

Parem veresuhkru kontroll Haiguste tõrje ja ennetamise keskuste andmetel elab praegu hinnanguliselt miljonit USA täiskasvanut prediabeeti või diabeediga. Et oleks selge: seda ma "tundsin". Ma tundsin end lihtsalt kõhnemana, kui sõin vähem ja kui ma ennast peeglist vaatasin, tundusid mu lihased väiksemad.

Võib-olla oli see lihtsalt sellepärast, et kaalusin alla. Võib arvata, et vahelduv paast mõjutab teie seltsielu, kuna te ei saa süüa hiljem kui kell Kuid see ei pea olema nii. Selle vältimiseks vaatasin, et ma ei sööks iga päev tunnise venituse ajal.

Nii et kui sööksin kell 21, võiksin järgmisel päeval süüa järgmisel päeval kell See tähendab, et saate igal ajal nautida koos teiste inimestega väljas söömist. On uuringuid, mis viitavad sellele, et vahelduv paast parandab teie immuunsüsteemi. Ma ei haigestunud selle aja jooksul, nii et see on pluss.

vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud burn fat triceps

Ma ei oska öelda, kas mu immuunsüsteem on paranenud. Pean seda artiklit värskendama kuue kuu pärast, kui saan sellest kindlasti teada. Ilmselt pole see teaduslik viis välja töötada, kui vahelduv paast parandab teie immuunsüsteemi. See on väga subjektiivne. KuidMul oli kombeks ka ninas sageli nuuskida ja neid on harvemaks jäänud.

vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud mis on minu ideaalne rasva poletusvoond

Pidage meeles, et see võib olla tingitud ka asjaolust, et olen hommikul aeroobika- ja jõutreeningutega päris kõvasti trenni teinud 7 Mulle on meeldinud söömiskord.

See aitas mu elu struktureerida.

Madala Kalorsusega Toidud Vahelduva Paastumise Dieedi Hõlbustamiseks | Kaalukaotus

Mul pole kunagi olnud söömiskorda. Varem lihtsalt sõin, kui mul selline tunne oli. Nii et vahelduv paast oli tore, sest see tõi minu ellu mingi struktuuri. Teadsin, et ärgates tegelen tunnikese jõusaaliga, siis keskendun paariks tunniks tööle ja pärast seda saan lõpuks süüa.

Dieediriskid

Tundsin, et see struktuur on mind palju produktiivsemaks muutnud. Eelarvamused, mida peate enne vahelduva paastu proovimist lahti võtma 1 Teie ainevahetuse kiirus aeglustub. Mõned inimesed arvavad, et kuna te ei tee pidevalt suupisteid, aeglustub teie ainevahetuse kiirus ja lõpuks saate kaalus juurde. Tõsi on see, et kui ei söö paar tundi tavalisest rohkem, siis EI muuda sinu ainevahetust. Tegelikult, nagu ma eespool ütlesin, kaotasin selle vahelduva paastu kuu jooksul kaalu.

See, et ma kaalusin, ei tähenda, et ka sina seda teed. Mind aitas see, et mu söömisaeg oli piiratud, nii et lõpuks söödi vähem. Sama kehtib ka söömise ja paastumise kohta. Paastumine on mündi teine külg — kui sa ei söö, siis sa paastud.

Kui me sööme, siis neelame toiduenergia näol alla rohkem, kui meie kehal on võimalik koheselt kasutada. Osa sellest energiat on tarvis kusagile hoiustada, et seda oleks võimalik hiljem kasutada.

vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud nhs kaalulangus retseptid

Selle protsessi juures osaleb hormoon nimega insuliin. Söömise ajal insuliini tase meie kehas tõuseb, mis aitab üleliigset energiat hoiustada kahel järgneval moel: Süsivesikud lõhustatakse kehas eraldiseisvateks glükoosi suhkru üksusteks, mis seejärel ladustatakse nii maksa kui ka lihastesse.

Selline süsivesikute ladustamisruum on aga piiratud ning kui see tase on saavutatud, hakkab maks üleliigset glükoosi rasvaks konverteerima. Osa sellest rasvast ladustatakse maksas, kuid enamus sellest transporditakse siiski rasvkudedesse üle terve keha. See sama protsess liigub aga vastassuunas juhul kui me ei söö ehk tegeleme paastumisega.

Insuliini tase kehas langeb, andes sedasi märku, et tuleb hakata hoiustatud energiat põletama, sest toidu näol enam uut energiat peale ei tule.

Glükogeen on keha jaoks kõige kergemini ligipääsetav energiaallikas. Vabastad palju vaimset energiat, kui sa ei pea pidevalt planeerima 4—6 toidukorda päevas.

vahelduva paastumise kaalulangus 2 kuud apink namjoo kaalulangus

Kui vahelduvpaastumine ei tähenda tingimata toidukordade vähendamist, siis 1—2 korda päevas söömisega kaasneb enamasti vahelduvpaastumine ja ka sellest tulenevad kasutegurid. Levinuim skeem onmis tähendab, et söömiseks on 8 tundi päevas ja paastumiseks 16 tundi.

Mitu korda selle 8 tunni sees süüa, on sinu valida. Iga paari tunni tagant süües jõuad 3—4 korda süüa.

Miks soovitatakse tihedamini süüa?

Üks või kaks toidukorda mahub sinna kenasti. Ideaalseks peetakse, et kahe toidukorra vahe oleks vähemalt 5 tundi. Kaks toidukorda päevas 5-tunnise vahega annab vahelduva paastu. Kas 1—2 korda päevas söömine on raske? Vastus sellele küsimusele sõltub sinu toitumisharjumustest ja toidust, mida sa sööd.

On täiesti mõistetav, et dieedipidamisse suhtutakse skeptiliselt nimelt usutakse, et need ei mõju kunagi. Ja pealegi, kas kaalu ei langetata üksnes edevuse pärast? Kindlasti on olemas ohtralt ebatõhusaid dieete loodetavasti veenan teid, et see pole üks neist. Mis puutub edevusse, siis pole midagi halba selles, kui inimene tahab parem välja näha, aga Kiire tõeline eesmärk on muuta teie elustiili tervislikumaks.

Isegi väikesed muudatused on olulised. Kui kehas on liiga palju rasva, põhjustab see hormoonide ja põletikku tekitavate ainete vabastamist, mis soodustab vähi tekkimist. Cancer UK andmetel on paljud vähijuhtumid kulma veeabi kaalulangus ülekaalulisuse või rasvumisega, kaasa arvatud kaks levinumat vähitüüpi: rinna- ja jämesoolevähk. Kui olete minusugune, siis ei kogune rasvad mitte ainult kõhu, vaid ka kaela ümber.

Mitte ainult sellepärast, et näete ihaldusväärsem välja, vaid ka hormonaalsete muudatuste tõttu ja suurenenud vereringe pärast suguelundites. Pluss-suuruses mina Enamasti soovitan üksnes seda, mida olen ise järele proovinud, sest nõnda saan teada, kui praktilised või mittepraktilised mu soovitused tegelikult on.

  1. Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.
  2. Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök.
  3. Sliming tanki tops

Seda ma tegingi. Mõistust ma päris ei kaotanud, aga hakkasin rohkem sööma röstsaia, pastat ja näkse. Alguses suuri muudatusi ei toimunud.

Mu keha tundis ilmselgelt rõõmu uuest madalast kaalust ega tahtnud lasta mul õhupalliks muutuda. Ent umbes kuu möödudes hakkas kaal vargsi kerkima. Mul läks peaaegu neli kuud, et võtta kaalus juurde enam kui 6 kg, ja siis tikkus veresuhkru tase jälle diabeedinäitajate piiresse, vererõhk oli taas ohtlikult kõrge, magasin kohutavalt halvasti ning olin loid ja pahur.

Kui tahate näha, milline ma siis välja nägin, külastage veebilehte thefast Minu naine Clare ütles, et on aeg lõpetada. Seega tegin algust Kiire ga ja tulemused olid drastilised vaadake lehekülge Minu taustast Ma õppisin Londonis arstiks, aga olen palju aastaid töötanud teadusajakirjanikuna ajalehtede ja televisiooni heaks.