Rasva kahjumi soogi ideed

Tulete koju liiga hilja ja olete õhtusöögiga tegelemiseks liiga kurnatud. Lisaks võivad neid plaane järgivad dieedipidajad olla altid potentsiaalselt ohtlikele toitumisvaegused. Nii saate taldriku tühjendada, jätmata toitu maha ja see võib peremeest solvata.

Mine pähklid pähklite jaoks Shutterstock Pähklid saavad oma kõrge kalorsuse tõttu halva räppi, kuid uuringud näitavad tegelikult, et süsivesikutel põhinevate suupistete asemel pistaatsiapähklite söömine võib kaalulangust kiirendada. Mandlid on samamoodi kasulikud, kui neid süüakse enne treeningut, sest need sisaldavad aminohappeid, mis aitavad kõhurasva praadida. Varu 6 parimat pähklit kaalulanguse jaoks. Naela langetamiseks sööge monoküllastumata rasva sisaldavaid toite, nagu avokaadoõli, makadaamiapähklid ja mustad või rohelised oliivid.

Need aitavad nälga peletada ja hoiavad teid saledana!

rasva kahjumi soogi ideed

Kui teadlased vaatasid inimese dieeti, leidsid rasva kahjumi soogi ideed, et mida mitmekesisem on toitumine, seda tõenäolisemalt kogeb kehakaalu. Tegelikult näitasid need, kes sõid kõige laiemat toitu, vööümbermõõdu protsenti suuremat kasvu võrreldes nendega, kelle mitmekesisus oli kõige väiksem.

Teisisõnu, inimesed, kellel on kaalulangetamisel kõige parem edu, valivad kindla arvu toite ja kipuvad neist kinni pidama. Valige nende hulgast Olulised toidud kehakaalu langetamiseks! Proovige lihtsalt piirduda ühe 5-untsise klaasiga päevas.

3 VIISI, KUIDAS KAOTADA KõHT RASVA ILMA TREENINGUTE VõI DIEEDITA - ENTSÜKLOPEEDIA -

Lõppude lõpuks on alkoholil tervislikud eelised! Uuringud näitavad, et inimesed, kes teadlikult söögikordade vahel söömisest hoiduvad, võivad päeva jooksul kokkuvõttes rohkem kaloreid tarbida, sageli seetõttu, et nende energiavarud saavad otsa ja see sunnib neid tegema halbu valikuid. Suupisteid tehes veenduge, et teete seda vastutustundlikult. Pea kinni kiudainerikastest ja kõrge valgusisaldusega hõrgutistest, nagu tavaline, õhust hüppav popkorn ja hummus.

Vaadake neid 50 parimat tervislikku suupistet kaalulanguse jaoks rohkem! Täitke julgelt väiksemaid nõusid kiudainete, valkude jms abil, tundmata end süüdi.

rasva kahjumi soogi ideed

Kuid kui teil on tavaline magamaminekuaeg ja sellest kinni pidate, seadistate ennast päevast päeva kaalust alla võtmiseks. Pildistage keskmiselt kuus kuni seitse tundi und öösel - optimaalne kogus kehakaalu kontrollimiseks.

Unegraafiku reguleerimine võib vähendada kalorit päevas. Need tõstavad ka teie rasva kahjumi soogi ideed, muutes igapäevased toimingud lihtsamaks. Ja mida rohkem energiat teil on, seda suurema tõenäosusega jääte aktiivseks, selle asemel et rämpstoiduga teleri ette parkida. Kuid jooksurajal hüppamise ja ühes tempos püsimise asemel vahelduvad kiirema ja intensiivse aktiivsuse lühikesed puhangud aeglasemate, vähem intensiivsete taastumisperioodidega. Paljud uuringud on näidanud, et selline treening on kehakaalu langetamisel ja kõhurasva suunamisel ülitõhus, kuid väldi neid 12 halvimat kardio viga kaalulangetamisel.

Muidugi näitasid proovid erinevaid näiteid kolesterooli ja veresuhkru osas. Seejärel tehti mõlemale rühmale kõrge kalorsusega raputus. Kui pärast raputamist võeti neilt verd, näitasid need, kelle näidud olid varem olnud terved, samasugused kõrgenenud südamehaiguste ja diabeedi riskifaktorid kui ebatervislikus rühmas. See on automaatne kaheteistkümne naela aastane kahjum!

Maksimeerige need tulemused vaadates mitme ülesandega - isegi kerged majapidamistööd suurendavad teie kaloripõletust veelgi. Ja kui peate telerit vaadates suupisteid tegema, siis näpistage neid 7 parimat rasva põletavat toitu. Osa põhjusest: kui te ei joo piisavalt vett, võib teie keha pidada süsivesikuid rasvana varuma. Teie keha ei saa süsivesikuid energiaks tõhusalt muuta, kui pole piisavalt vett.

Sööte õhtusööki pärast kella 21.00

H2O kalorite põletamise suurendamiseks lisage jää. Saksa teadlased leidsid, et kuus tassi külma vett päevas võivad põhjustada ainevahetushoogu, mis põletab 50 täiendavat päevas olevat kalorit. Samuti tahate näha Nii palju peate kaalulanguse jaoks jooma.

rasva kahjumi soogi ideed

Illinoisi ülikooli uuringust selgus, et inimrühmad kipuvad tellima sarnaselt, eriti kui nad on sunnitud oma tellimust valjusti ütlema. Siit saate teada, kuidas süüa igas restoranis ja kaalust alla võtta.

LONGINES-WITTNAUER WITH JOHN SHERMAN COOPER

Vastupidi, uuringud alates New England Journal of Medicine näitab, kui sõber rasvub, see suurendab teie rasvumise võimalust 57 protsenti. Kui tunnete stressi korral soovi süüa, proovige närida tükike kummi, näppida klaasi vett või kõndida mööda plokki.

Looge automaatne vastus, mis ei hõlma toitu ja väldite kalorite ülekoormamist. Üks põhjus, miks inimesed kipuvad talvel kaalus juurde võtma, on see, et nad pole nii palju väljas.

  • 27 ebatervislikumat toitumisharjumust teie vöökohale - Kaalukaotus
  • Sööte siis, kui olete stressis Shutterstock Teil õnnestub vältida kontorikommikaussi, mis on üsna muljetavaldav - eriti ülipingelistel päevadel - kuid peate kuidagi auru välja laskma.
  • Power bi kaalulangus
  • 7 lihtsat lõunasöögi ideed, mida saate tööle panna - Toit

Kui hommikud on pingelised, avage vähemalt hommikul rulood, eriti tööl. Töötajad, kelle akendel on töölaua lähedal, saavad tööajal protsenti rohkem valget valgust ja magavad öö jooksul nelikümmend kuus minutit rohkem kui töötajad, kellel pole loomulikku valgust. Ja akendeta inimesed saavad vähem füüsilist koormust. Ajakirja trükitud uuring Ainevahetus leidis, et poole greibi söömine enne sööki võib aidata vähendada siseelundite rasva ja alandada kolesteroolitaset.

Kuuenädalases uuringus osalejad, kes sõid viisteist minutit enne hommiku- lõuna- ja õhtusööki Rio Redi greipi, nägid, et nende vöökohad kahanesid tolli võrra ja LDL-i tase langes 18 punkti võrra. Teadlased omistavad mõju greibis sisalduvate fütokemikaalide ja C-vitamiini kombinatsioonile. Vaadake neid 20 greibi retsepti kehakaalu langetamiseks siin. Uuringus osalejad tegid veel sammu ja põletasid 25 kalorit rohkem, päevadel, mil nad kandsid teksaseid kui traditsioonilise ülikonna kandmisel.

See võib tunduda tühine, kuid kalorid lähevad kokku! Teadlaste sõnul võib selle juhusliku hoidmine vaid üks kord nädalas vähendada aasta jooksul kalorit - piisavalt, et kompenseerida enamiku ameeriklaste kogetud keskmist aastakasvu 0,4—1,8 naela.

Uuringust selgus, et inimesed, kes saavad tugevdavaid märkusi, mis kutsuvad neid tervislikult toituma, teevad tõenäolisemalt targemaid valikuid kui need, kes üritavad oma eesmärke kogu aeg meeles hoida. Leivakangid, küpsised, laastud ja salsa võivad olla mõnes restoranis tasuta, kuid harra raha vuntsid kaalulangus ei tähenda, et te nende eest ei maksaks.

Iga kord, kui sööte ühte Olive Rasva kahjumi soogi ideed tasuta leivapulka või Red Homaari Cheddari lahe küpsiseid, lisate oma toidule veel kalorit. Söö õhtusöögi ajal kolm ja see on kalorit.

See on ka ligikaudu kalorite arv, mida võite oodata iga tortillakrõpsukorvi eest, mille saate kohalikust Mehhiko restoranist. Ja siin on 20 parimat ja halvimat poest ostetud leiba. Uuring Ameerika Dieetide Assotsiatsiooni ajakiri leidis, et aeglased sööjad võtsid ühe toidukorra kohta 66 kalorit rasva kahjumi soogi ideed, kuid võrreldes kiiresti söövate eakaaslastega tundsid nad, et on rohkem söönud.

Mis on 66 kalorit, küsite? Kui saate seda teha igal söögikorral, kaotate aastas rohkem kui kakskümmend kilo! Lihtne trikk tempo aeglustamiseks: pärast iga hammustust asetage kahvli lihtsalt plaadile.

rasva kahjumi soogi ideed

Sest tellides komplekteeritud esemeid, ostate tõenäoliselt rohkem toitu kui soovite. Parem on tellida oma toidud jupphaaval ja kui te seda teete, siis otsustage kõige tervislikumat toitu planeedil.

Ettevõtluse rakendamiseks vajalikud investeeringud

Uuringu kohaselt lööb autoga pendeldamine teie kehale lisaks 5,5 naela, olenemata sellest, kas te treenite või mitte. Meie istuvad tööd põhjustavad praegu kalori vähem põletamist kui viiskümmend aastat tagasi. Ainuüksi see tähendab kümne naela lisakasu aastas.

Kuid hiljutine uuring Ameerika Nefroloogia Seltsi kliiniline ajakiri leidis, et iga minut kahe minuti pikkune jalutuskäik võib korvata liigse istumise tagajärgi. Tehke harjumuseks mitte kunagi helistada kolleegile, kui saate sama lihtsalt peatuda tema kabinetis vestlemiseks. Vaadake veel Viise, kuidas saate tööl kaalust alla võtta! Hiljem töötades sööd ka hiljem ja lähed hiljem magama, mis mõlemad toovad kaasa soovimatuid kilo.

Ärge jätke sööki vahele

Uuring ajakirjas Toitumise uuringud leidis, et need, kelle viimane söögikord oli magamaminekule rasva kahjumi soogi ideed lähemal, võtsid kogu päeva jooksul rohkem kaloreid kui need, kes andsid oma kehale aega enne magamaminekut taastumiseks. Erinevate süsivesikute söömine on ajakirja andmetel tegelikult vähemalt sportlaste jaoks soovitav Jõutreeningu ja konditsioneerimise põhitõed.

Pidage meeles, et see ei ole kutse Froot Loopsile kuristamiseks.

rasva kahjumi soogi ideed

Selle asemel proovige rohkem keskenduda 'märgadele' süsivesikutele, eriti öösel. Märg süsivesik on see, milles on loomulikult palju vett - näiteks kurgid, tomatid, salatirohelised ja spargel.

Märjad süsivesikud võimaldavad teil hoida öösel suhteliselt piisavat veetaset, kuna te ei saa magades juua. Üleöö hüdreeritud viibimine tähendab, et teie keha saab kõhulihaste paljastamiseks vajalikku toitu ka siis, kui unistate kaugest kaalulangus associates. Siin on Veel 11 söömisharjumust, mis avastavad teie kõhulihased!

Tehke seda kodus, selle asemel, et lihtsalt kõik vaagnale visata ja rabelemiseks sirutada.

Projekti eesmärk, selle asjakohasus

Ajakirjas Obesity tehtud uuringust selgus, et kui toitu pakutakse perekondlikult, tarbivad inimesed söögi ajal 35 protsenti rohkem. Kui täiendav abi nõuab laualt lahkumist, pöörduvad inimesed rohkem tagasi. Mis veel? Erinevad teesordid põhjustavad kehakaalu langetamist erinevatel põhjustel.

Business Network kohale õige võimsuse. Kuidas avada tervisliku toidupood: kasutage moesuunda

Näiteks roheline tee toimib ainevahetuse ergutajana, kuna see avab rasva kahjumi soogi ideed rasvarakud, valge tee aga takistab uute rasvarakkude teket. Hoidke magusainetest eemale ja valige selle asemel sidrunipress. Sidrun võib tegelikult suurendada joogi kaalulangetamisvõimet. Lisateave 5 parimat teed kaalulanguse jaoks! Kunstlikud magusained põhjustavad kõhurasva ja panevad meid otsima lisakaloreid, rääkimata sellest, et need teevad teie hammaste, südame ja soolestiku tervisele laastamistööd.

Uuring ajakirjas Kognitiivne teraapia ja uuringud leidis, et ülekaalulised naised, kes fantaseerisid kehakaalu langetamisest ja oma uue kuuma keha näitamisest, kaotasid keskmiselt 24 naela vähem kui need, kellel olid negatiivsed mõtted - näiteks kui kohutavad võivad nad välja näha, kui nad sööksid halvasti. Teadlased spekuleerisid, et negatiivsed fantaasiad kaalulanguse kohta valmistasid dieedipidajaid üles ületama muhke, millega nad terveks saades kokku puutusid.

Ja lisateavet kehakaalu langetamise kohta leiate Parimad ja halvimad dieedid kehakaalu langetamiseks.