Rasva kadu parast paastumist, Atleetvõimlemine

Stote, K. Nälja ajal on keha sunnitud neid valkudest glükoosi saamiseks kasutama. Tegemist oli 27 aastase mehega, kes langetas selle ajaga arstide järelvalve all kaalu algse kg pealt 82 kg peale. Rasvumise peamine näitaja on kehakaal. Samamoodi on muutunud ka suhtumine paastumisse — enamasti oli varasemalt suhtumine kui millessegi äärmiselt alternatiivsesse, siis nüüd omistatakse sellele palju kasutegureid, kirjutab Vianaturale toitumisnõustaja Eliisa Lukk.

Vahelduv paastumine on lihtsalt praktika, mille käigus võetakse pikema aja jooksul null kalorit - põhimõtteliselt juues ainult tavalist vett ja kas musta kohvi või teed. IF-i variatsioone on palju, kuid minu eelistatud meetod hõlmab tunnist tühja kõhuga söömist, seejärel kogu minu toidu söömist kaheksatunnise akna ajal, mida tavaliselt nimetatakse "toitmisaknaks".

Seda tüüpi IF-d nimetatakse sageli " 8" paastumiseks.

  • Kuidas langeda paksu pahkluude alla
  • Toores rasva kadu kaalu langetamiseks kuu tulemust

Kas öösel magamine loeb tundide kaupa kiiresti? Jah, küll. Nii et kui teil on näiteks enne magamaminekut valgu raputatud, ärkake siis kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõuate eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa tundi. Kui teil on vahetult enne magamaminekut valgu värisemine, ärkake kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõudke eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa. Mida peaksin vahelduva paastu ajal sööma või jooma? Ilmselt ei söö sa paastumise ajal mitte midagi ega kuluta kaloreid - lihtsalt öeldes, sööge toitu ega raputusi.

Vesi on muidugi täiesti korras. Peale selle võite valida nullkalorivabad magustamata joogid. Minu isiklike lemmikute hulka kuulub must kohv, milles pole piima, koort, suhkrut, võid teie jaoks kuulikindlad kohvifännid ega midagi muud selles sisalduvat - ning tavalised magustamata teed, näiteks must tee või roheline tee.

Paastumine_FB Live 14.05

Kunstlike magusainetega nt maitsestatud veed ja soodsad joogid kalorivabade jookide osas on natuke ebakindlust. On tõendeid selle kohta, et mõned kunstlikud magusained põhjustavad insuliinivastust, mis nüristaks teie võimet rasva põletada ja oleks vastuolus paastu olekuga, kuid see on teadusringkondade arutamiseks.

Et olla ohutud, soovitan paastu ajal mitte jooma kunstlikult magustatud jooke. Kui olete viimase paari tunni paastu ajal absoluutselt suremas millegi muu kui vee, tavalise kohvi või tee järele, vali vahuvesi, mis on väga kergelt maitsestatud loodusliku lubjaga.

rasva kadu parast paastumist sheri moon zombie kaalulangus

Kas mul on vaja päeva jooksul söögikordade väärt kaheksa tundi kokku tõmmata? Mis puutub "toitmisaknasse" AKA on rõõmus aeg, mil söötesiis soovite jõuda sama kalorite ja makrotoitainete kogusummani, nagu te varem olite - st rasva, süsivesikute ja valkude kogused - eeldusel, et olite juba kindel toitumisplaan, mis vastas muidugi teie eesmärkidele.

Kindlasti ei taha alahinnata toitumisakna ajal, või kahjustate teie jõudlust jõusaalis ja teie võimet ehitada või säilitada lihasmassi. Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku. See on eriti oluline kulturistidele ja kõigile, kellel on tugevuse suurendamise eesmärke.

Teoreetiliselt sööd sa päevas sama palju kaloreid ja makrosid, lihtsalt erineva söögikorraga kui tavaline toitumisprogramm iga paari tunni tagant. Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad. Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks.

Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi. Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet.

Toores rasva kadu kaalu langetamiseks kuu tulemust

Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama. Uuringu käigus jälgiti kehakaalu, keha veesisaldust, lihaste ja rasvkoe kaalu ning lämmastiku tasakaalu.

Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust. Kaal langes kõige kiiremini paastumise ajal. Nii see paastuaegne kiire langus ja paastujärgne kaalutõus olid mõlemad seotud keha veesisalduse muutusega. Nimelt langeb paastumise ajal keha veesisaldus järsult. Selle pärast cjd kaalulangus tohi paastumise ajal tarvitada diureetikume.

Kui vaatame keha koostist lähemalt, siis avaneb hoopis teistsugune pilt vt joonist. Isegi kui kahekordistame paastudes kaotatud rasvakilod, on seda kokkuvõttes vähem, kui kaotaksime lihtsalt kaloreid piirates. Paastuga terveks? Mis on ohutu? Nüüd võib sul tekkida õigustatud küsimus, et kuidas siis eespool mainitud uuringutes rasvunud inimesed paastuga terveks said ja normaalkaalu jõudsid.

saikova dieedi salenemist ühe nädala jooksul vannis sait

Tõsi, peale kolmandat nädalat paastumist hakkab rasvunud inimestel rasvapõletus ületama lihaskadu, kuid kas see on ikka turvaline viis üleliigsest rasvast vabaneda? Pikema paastumise eestkõnelejad kiidavad paastumisega kaasnevaid puhastusprotsesse, samas tuleb tõdeda, et selle puhastuse käigus kaotab keha ka vajalikke vitamiine ja mineraale.

  • Rasva kaotuse higistamine
  • KAS PAASTUMISEL KASUTAB TEIE KEHA KõIGEPEALT RASVA VõI LIHASEID? - TERVIS -

Nagu nägime, võivad piisavalt rasvunud inimesed paastuda kuni päeva, kuid keegi ei suuda nii kaua ilma vitamiinideta olla.

Näiteks võib skorbuut olla diagnoositav juba peale nelja nädalat ilma C vitamiinita. Või siis beriberi, vana haigus, mis tekkib B1 vitamiini puudusest ja võib paastu ajal tekkida veel lühema ajaga, kui skorbuut. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadegamis võib olla pöördumatu.

rasva kadu parast paastumist kast huppab poletada rasva

Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatusekooma või surmaga. Kuid toitaine puudus pole ainus paastumisega kaasnev oht.

Nagu juba mainitud, kaasneb paastumisega kehas veetaseme langus. On esinenud juhtumeid, kus diureetikume tarvitanud paastuja suri südamerikke tagajärjel.

Pikema paastumise ajal saab kannatada lihaskude. Levinud arvamuse kohaselt see südamelihast ei mõjuta, kuid selles on alust kahelda.

rasva kadu parast paastumist vaike keha kaadri kaalulangus

Nagu eelnevast poleks veel küll. Tuleb välja, et pika paastumise juures on kõige ohtlikum koht paastu lõpetamine. Paastumise ajal kaotab keha ka olulisi toitaineid, milleks on muuhulgas ka ainevahetuses olulised tiamiin vitamiin B1 ja fosfor.

Juba peale viie päevast paastu on ohtet nende oluliste toitainete tase on liiga madal ja kohe tavatoidule naasmine võib halvasti lõppeda. Paastu järgsesse taastumisperioodi tuleb suhtuda väga tõsiselt. Kui juba paastumisega seotud ohtudest rääkida, siis ei saa mainimata jätta ka kes ei tohiks paastuda. Maksa või neerukahjustusega inimesed, porfüüria ning kontrollimatu kilpnäärme ületalituse all kannatajad ning loomulikult rasedad ja rinnaga toitvad naised. Tänapäeval on arsti järelvalve all paastumine muutunud palju ohutumaks.

On olemas korralikud paastust taastumise protseduurid, söömise eeskirjad ja osatakse ohumärke tähele panna. Inimesed jälgivad neid lühikest aega ja lähevad siis tagasi oma tavapärase elustiili juurde.

kehakaalu ja rasva kuidas teha kanüüli tselluliidimassaažiga kodus kaotamine

Vahelduv paast on teistsugune, kuna see lihtsalt piirab söömise kellaaegu ja julgustab paastuma ka ülejäänud päeva tundi - ja Johns Hopkinsi meditsiin märgib, et see on elustiil, mis on palju paremini kooskõlas inimeste arenguga elama, minnes söömise vahele pikaks ajaks. Selles paastujärgus läbib keha nn metaboolse vahetuse, kus süsivesikute varud saavad otsa energia tarbimiseks ja hakkavad selle asemel rasva põletama.

Kuid keskmise tänapäevase eluviisiga, kus enamik inimesi sööb kogu ärkveloleku aja, pole kehal kunagi võimalust seda metaboolset vahetust läbi viia. SCNMi meditsiinikeskus lisab, et söögitundide piiramine tähendab sageli, et sööte üldiselt vähem ja kui toitumisperioodil tarbitavad toidud on piisavalt tervislikud, näete rasva kadu ja lihasmassi suurenemist.

Suspense: An Honest Man / Beware the Quiet Man / Crisis

Harvard Health Publishing julgustab neid, kes proovivad vahelduvat paastu, piirama söömist kaheksa kuni kümne tunnini päevas ja vältima liiga hilja söömist õhtul enne magamaminekut.

See võib tähendada ärkamise ajal kell 7 hommikul paastu murdmist ja viimase söögi lõpetamist kella ks. Kui see muudab nad päeva jooksul liiga näljaseks, võiksid nad paastumurdmise peatada kuni kella ni ja lõpetada viimase söögikorra kell See jätab nende kehale tunnise akna paastumisse jõudmiseks.

Pange tähele, et kui 16 tundi on teie jaoks liiga pikk, et paastuda, võite lühendada paastuperioodi 12 tunnini või isegi 10 tunnini. Lühidalt, vahelduv paast ei tähenda enda näljutamist. See seisneb piisavas koguses kalorite ja toitainete saamises iga päev, kuid annate oma kehale siiski ajavahemiku, kus ta saab paastuda ja toitu mitte võtta. Paastumine ja lihasekaotus Aga kui proovite vahelduva paastu ajal selle söömisakna ajal õigesti süüa, siis mida see endaga kaasa toob?

Mida hõlmab tervislik toitumine lihaste kasvatamiseks?

Kaalulangus ei ole alati rasva kadu

Üks peamistest põhjustest, miks hea toitumine on tugevuse suurendamiseks ülioluline, on see, et just nendel toitumisperioodidel, erinevalt nendest paastumisperioodidest, on kehal lihase ehitamiseks vajalik insuliin ja aminohapped, vahendab Utah Health University. Kuid lihtsalt sellepärast, et need toitumisperioodid on siis, kui teie keha ehitab lihaseid, ei tähenda see, et lühiajaline paastumine ja lihaste kaotamine on nii põhjuste kui tagajärgedega seotud, nagu võite arvata.

Nii Utahi ülikooli tervise- kui ka SCNM-i meditsiinikeskuse andmetel ei pea te paastumise ajal muretsema lihaste kaotamise pärast, kui toitumisperioodil saate korralikult toitu.

Ja see pole kõik valk.

rasva kadu parast paastumist kaalulangus ja poole maratoni aeg

Toitumis- ja dieetiakadeemia märgib, et kuigi valk on oluline, ei ole vaja valgu värisemist raputada nii, nagu mõned inimesed teie arvates peavad. Selle asemel peaks valk moodustama umbes 10—35 protsenti kogu kaloritest. Kui te lihaseid ei ehita, võib lihaste säilitamine võtta ühe kilogrammi naela kohta vaid 0,37 grammi valku.

Kuid nagu Toitumis- ja dieetiakadeemia märgib, ei tohiks te tähelepanuta jätta oma kahte ülejäänud makrotoitu: süsivesikuid ja rasva. Süsivesikud on kütuse jaoks olulised, kuna need salvestuvad teie lihastesse glükogeenina ja aitavad teil treeningu ajal jõudu anda.