Rasva kadu komplekt

Tooge kaal aeglaselt alla. Hea uudis on see, et saate oma keha petta ja selle ära hoida. Mida saate aga teha, on lisada käte spetsiifilised harjutused oma treeningkavasse. Need võivad ka teie käsi tugevdada.

rasva kadu komplekt

Tricepsi pressid Hantli tagasilöögid Nagu näete, hõlmab tüüpiline võistluseelne rutiin rohkem masinaid, hantleid ja eraldusliigutusi. Puhkeperioodid algaksid 1 minutiga ja lüheneksid nädalast nädalasse kümne sekundi võrra, kuni jõuate 20 sekundini puhata.

rasva kadu komplekt

Iga kehaosa treenitakse 3 korda nädalas. Ehkki kulturistid on seda tüüpi treeninguid jälginud aastakümneid, ei tähenda see, et see oleks optimaalne lõikeprogramm. Rasva kadu komplekt te pole hooajavälisel ajal kogunud hiiglaslikke mõõtmeid või pole steroidide tsüklit, siis tõenäoliselt treeniksite ülaltoodud programmi suurtest komplektide ja harjutuste mahust.

rasva kadu komplekt

Seda tüüpi treening koos dieediga paneks lihase kaotama, mitte selle säilitama. Igaüks, kes on proovinud jõusaalis ringtreeningut, teab, kui vigased võivad inimesed olla, kui panete mitu masinat ja jaama üles.

Lisaks hüppavad inimesed masinasse, mõeldes, et olete sellega hakkama saanud, kuna liikusite ringraja järgmise treeningu juurde.

Kui oovite uvel Jerey kaldal ilma paita,ii peab olema ab. Ja minu kolleeg fitneiekperdit ja Men Fitnei kolumnit Jay Ferruggia Jerey päritolu elanik on elatanud mehi ja naii kaotada rava, kavatada Sisu Kui soovite suvel Jersey kaldal silma paista, siis peab olema abs. Ja minu kolleeg fitnessieksperdist ja Men Fitnessi kolumnist Jay Ferruggia Jersey päritolu elanik on elatanud mehi ja naisi kaotada rasva, kasvatada lihaseid ja jääda suveks lahjaks. Nii et ma valisin Jay aju mõne tema arenenud "Jersey Shore'i" rasva jaoks kaotuse näpunäited.

Selle vältimiseks võib aga kasutada lihtsalt "miniskeemi". See on koht, kus vaheldumisi toimub üla- ja alakeha treenimine.

Dragnet: Homicide / The Werewolf / Homicide

Selle asemel, et mitu masinat jaama üles ajada ja kedagi segab, võiksite viibida ühes või kahes jaamas ja kasutada ühte või kahte seadet. Miniringide kasutamine annab ringtreeningute võimsa rasva kadu soodustava efekti ilma mitme treeningjaama ja -varustuse hankimise ja kinnistamise logistilise õudusunenäona. Tüüpiline treeningkombinatsioon, mida kasutan koos oma klientidega, on alakeha treenimine, näiteks kükitamine, koos pushupidega.

Toitumine Kõik tahavad kiiresti rasva kaotada, kuid enamikul meist puudub püsivaks ja ohutuks rasva kadumiseks kannatlikkus. Meeleheitlikult kaalust alla võtmiseks kasutavad sportlased krahhi valikul liigutamiseks krahhi- või moeröögatusi. Kuigi krahhidieedid või järsud kalorilõikused panevad meid kaalust alla võtma, tekivad kaotused peamiselt veekaalust, lihasglükogeenist sportliku soorituse kütus ja lihasmassist, kuid tegelikult mitte palju rasvast. Kaalu langetamiseks peate sisuliselt kulutama rohkem kaloreid kui tarbite.

Keskenduge kõrgematele kordustele suurtel tõstukitel Vana aja kulturistid tuginesid rasva kadu komplekt programmis suuresti masinatele, kaablitele ja isolatsiooniliikumistele. Liitliikumised näiteks jõutõstjad ja mitmekordsed liikumised näiteks olümpiatõsted põletavad aga rohkem kaloreid. Juba tõsiasi, et peate kaalu stabiliseerimiseks kasutama rohkem lihaseid, tähendab, et stressite ja areneb rohkem lihaseid ning põletate selle tulemusel rohkem kaloreid ja rasva.

rasva kadu komplekt

Masinad ja eraldusliigutused ei stressa lihtsalt nii palju lihaseid ega kuluta selle tulemusel nii palju kaloreid ega rasvu. Mahajäänud kehaosade esiletõstmiseks peaksite siiski hõlmama masina- ja eraldusliigutusi.

Käsirasva põletamiseks peate üldiselt põletama keharasva. Hea õlavarre rasvatreening töötab aga teie bicepsi ja triitsepsi. Harjutused nagu kolmnurga surumised, kangi- või hantlibicepsi lokid ja triitsepsi pikendused võivad aidata käte kujundamisel ja toonimisel. Kuidas põletada käsivarre rasva Kui tunnete, et teil on teatud kehaosas, näiteks kätel, liigne rasv, võite arvata, et selle konkreetse piirkonna väljatöötamine võib aidata teil seda rasva põletada. Kuid õlavarre rasva treenimine võib olla vähem kasulik kui arvate.

Näiteks kui teil oleks tagumise deltalihase hüpertroofia mahajäämus, lisate oma programmi ka tagumised külgmised tõusud. Tehke seda programmi 3 korda nädalas.

rasva kadu komplekt

Ehitage suuremaid lihaseid: põletage rohkem rasva. Signature kaalulangetamise virn Proovige seda kogu päeva jooksul toimivat rasvavarude toetamise süsteemi!