Rasva kadu jalgsi, Kuidas treeningutest lahti saada

Nr 2 parimat rasva põletamine liikumine - freestyle ümber ajal samaväärne jalgsi 2 tundi päevas kasutage natuke kiiremini kui tavaline kõndida 4 km kaugusel. See süsteem on tavaliselt anaeroobne, kuna hapnikku ei tarnita piisavalt kiiresti, et rahuldada lihase vajadusi. Üsna vähe, umbes grammi päevas, harvadel juhtudel kuni grammi. Esmakordselt läbi, piirduge kordusega.

Vana reegel: Te ei saa kunagi teatud toitu uuesti süüa Uus reegel: Sa võid süüa kõike, mida tahad Willpower on ülehinnatud.

kaalulangus kolmapaev episode 60

Vannet, et sa ei pizza enam kunagi sööma ja sa saad pruunistatud Papa Johni esimeseks võimaluseks. Selle asemel lubage endale kelmipäev: vastavalt psühholoogia professorile Roy F Baumeisterile öeldes: "Mitte rasva kadu jalgsi, vaid hiljem" on üks parimaid viise, kuidas jääda toidule. Pähklik toit võib pakkuda oma enesekontrolli jõudlust, kuid ärge testige neid liiga tõsiselt: sööge kõik, mida soovite ühe või kahe söögikorda nädalas, ja veenduge, et teie kodus ei jääks ahvatlevat toitu.

Vana reegel: Booze vargab rasva kadu Uus reegel: Booze võib tegelikult aidata Küsimus on enamik meist küsinud: kas te juua ja ikka kaotad rasva? Mõned uuringud näitavad, et rasvkoe kadumine ei ole nii surmav, nagu võite arvata.

Fresh articles

Alustajate jaoks on alkoholi termiline efekt sekundaarne ainult valkudele - iga gramm sisaldab seitse kalorit, aga sa põlete ligikaudu 1,5 neist, kes seda lihtsalt seedivad. Teiseks on tõendeid, et mõõdukas alkoholitarbimine võib parandada insuliini tundlikkust ja veresuhkru kontrolli.

Kolmandaks, vastavalt American Journal of Clinical Nutritioni andmetele, on alkohol peamiselt maksa muutnud atsetaadiks, nii et see ei lähe suures koguses teie rasvasisaldusele kuigi see aitab teil rasva säilitada, kui te söödate koormat jama koos sellega Retsepti?

Muutunud toidu termiline metaboliseeritav toime toitumisalase toitainete rikke tõttu Treeningu ajal kasutatav energiatüüp süsivesikud või rasvad Harjutuse tüüp, intensiivsus ja kestus Mitte spordiga seotud tegevused jalgsi, jalgrattasõit, jooga Sõltumatu eluviis kui mitte koolitus Toit ja rasva kaotus Keha kasutab süsivesikuid ja rasvu primaarsete ja sekundaarsete energiaallikatena. Valgu peamine roll ei ole mitte ainult energia, vaid lihaskoe ülesehitamine ja parandamine. Süsivesikud, rasvad ja valk on kõik makrotoitained tervisele ja optimaalsele sobivusele. Nende toitainete tasakaalustamine vastavalt energiakogusele on keha rasvade vähendamiseks eluliselt tähtis.

Hoidke süsivesikuid minimaalselt oma joomisepäevadel - kleepige köögiviljad - ja sööge nii palju valku kui soovite. Puhastage karboolisisaldusega joogid, nagu õlut g naelaleja asetage kuivadele veinidele Merlot või Shiraz või kangete alkohoolsete jookidega dieedi seguritele.

Alkohol ei hävita teie rasvade kaotamise plaane ja valk peaks hoida teid täis - vähendades võimalusi hilja õhtul kebab.

kuidas slim down kaed kodus

Vana reegel: Sööge kuus väikest söögikorda päevas Uus reegel: Sööge teile söögikordade optimaalset arvu Iga kord, kui sööte, suureneb teie ainevahetuskiirus veidi mõne tunni võrra. Seda nimetatakse termilise toiduvarude TEF - põhimõtteliselt on keha vaja toitu lahjenemiseks kasutada energiat. See on koht, kus idee, et söömine sagedamini hoiab teid kogu päeva jooksul rasvade põletamisel, pärineb - kuid oluline on see, et TEF on proportsionaalne toitainete ja kalorite hulgaga, mida sööd.

Nii et kui te sööte kalorrat kolm korda päevas, toob iga söögikord ainevahetuse kiiruse suuremaks ja pikemaks ajaks kui kilo kuus korda päevas söömine.

Related Content

Sellest järeldus tuleneb kõige ulatuslikumast uuringuaruandest, mis oli kunagi avaldatud ja milles leiti, et "nibbling ja gorging ei erine". Rasvakaotusega olulisem on süüa õigeid asju, ja kui seda on traditsioonilisemal ajakaval kergem säilitada, on tal olemas.

kaalulangus retsepti uus

Vana reegel: Carbs on alati vaenlane Uus reegel: Carbs võib olla sinu sõber Alandlik jope kartul on tingitud elavnemist. Soovite tärklist ilma mürgiste ühendite või toidulisanditeta, mis võivad hävitada seedetrakti, kahjustada toitainete imendumist ja jätta teid ebaharilikuks.

Või on vabatahtlik.

  1. Kuidas eemaldada nahaalune rasv - Õli
  2. Nutikas kardio tugevuse, massi ja rasva kadu jaoks! - Atleetvõimlemine

Vana reegel: Ärge sööge hiljaks öösel Uus reegel: Valige õiged hilisõhtused suupisted "Toidu vältimine pärast mõnda meelevaldset väljalülitusaega näib olevat sellepärast, et kõik, mida pärast rasva kadu jalgsi sööd, hoitakse rasvana, on müüt, mis kannatab aastakümneid," ütleb isiklik treener Russ Howe.

Muidugi mitte. Tegelikult tekitaks see rohkem kahju.

See revolutsiooniline uuring näitas ka, et tarbetu kaseiin hilisõhtul parandas ka ainevahetuse kiirust, andes suurema rasva kadu. Proovi suurejooneline lusikas kodujuustu, õuna ja käputäis mandleid. Boonusena on teie veresuhkru tase stabiilsem, mis tähendab, et sa oled hommikul kõhklevam.

nw kaalulangus

Vana reegel: Jog rasva kadu Uus reegel: Jalgsi või sprint Kiire rasva kadu puhul on tõendid selged: sprint lööb jooga. Uurijad jõudsid järeldusele, et intervallipõhine koolitus parandab ainevahetust, muutes teid rasvapõletusmasinaks järgnevatel tundidel.

parimad voimalused kiireks

Vana reegel:Ära jäta hommikusööki Uus reegel: Toidukorra kadu võib rasva kadu alustada Jah, "nälga režiimi" sisselülitamine aeglustab teie ainevahetust indekseerimisega. Ei, puuduv hommikusöök ei ole nälg.

Popovi langetamiseks kehakaalu Rasva põletamine ümber On Phen lisatud kaltsiumi võimaldab tõhusat transportimine nende kolme rasva põletamine koostisosade ümber keha suunata kõik inetu pontsakas valdkondades. Rasva põletamine Zen Bodi- ga.

Hommikueine vahelejätmine võib olla lihtne viis katsetada rasvade kaotamise taktika vahelduvat tühja kõhuga IFmis aitab vähendada kaloreid, parandada insuliinitundlikkust ja suurendada kasvuhormooni tootmist. Toiduainete ekspert John Romaniello soovitab ühel päeval nädalas, kus ainus asi, mida sa pead enne lõunat sööma, on topsi roheline tee, vesi rasva kadu jalgsi ja neli BCAA-tabletti, mis aitavad teil lihasmassi kaotada.

fat burning fitness tracker