Poletage rasva naljakas

Seitsmendaks, kui te ei suuda maiustustest täielikult loobuda, siis ajage need vähemalt hommikutundidel ja ärge sööge pärastlõunal magustoite. Mina olen alati lugenud, et taastumisaja vähendamine on suurepärane, kui te seda teete saab sellega hakkama. Kuuendaks, ärge sööge vähem kui 3 tundi enne magamaminekut. Väga väike uuring, mis avaldati Toitumisteaduste ajakiri leidis, et hommikusöögi söömine 90 minutit hiljem ja õhtusöök 90 minutit varem kui tavaline söögiaeg vähendas keharasva. Tavalist vett tuleks juua suurtes kogustes - see aitab ainevahetust kiirendada.

Selle õnnelikud omanikud saavad uhkeldada moodsates ujumistrikoodides, kanda suurejoonelisi kärbitud toppe, poletage rasva naljakas, seelikuid, madala vöökohaga lühikesi pükse ja püüda teiste entusiastlikke pilke. Kuid kahjuks on enamik meist rahul "kurva" rippuva kõhuga, mis, sõltuvalt "katastroofi" ulatusest, tuleb varjata tuunika, tiheda kleidi või kapuutsiga pluuside ja kampsunite all. Muide, regulaarsed jõusaalireisid ja ajakirjanduse jaoks aktiivne liikumine pole punnis kõhu jaoks üldse imerohi.

Selles artiklis püüame välja selgitada, mis on sellise lahknevuse põhjus ja kuidas ikkagi vabaneda rasvast paisunud vöökohast ja anda kõhule esteetiline reljeefne välimus. Esiteks peate kiirete tulemuste austajatele kohe pettumuse valmistama: kahjuks pole vaevalt võimalik mõne nädala jooksul ajakirjandust "naljakaid kuubikuid joonistada".

Lõppude lõpuks ei kogunenud rasva nädala või kaks, vaid üsna pikka poletage rasva naljakas. Seetõttu on töö sellest vabanemiseks hoolikas.

poletage rasva naljakas kaalulanguse seadmete nimed

Ei ole võlukomplekti harjutusi, mis üksi saaksid selle ülesandega hakkama saada. Probleemile tuleb läheneda terviklikult, vaadates üle mitte ainult saadud füüsiline aktiivsus, vaid ka toitumine. Teiseks, kõhulihaste isoleeritud koormus ei ole vööl liigse rasva vastu võitlemisel sama tõhus kui kõigi lihasrühmade terviklik treening.

Compression Põletada Rasva Üle Põlve Sokid Magab Üleöö Naiste Salendav Sukad uusaasta Sokid

Samal ajal pole mõtet treenida rohkem kui 1 tund korda nädalas. Võite pühendada rohkem aega spordile, kuid efektiivsuses on vähe erinevusi. Kolmandaks peate mõistma, et sirgjooneliste, kaldus ja külgmiste kõhulihaste harjutused ei põleta rasva. Nende abiga kasvatate lihaseid ja nad kasvavad küll, kuid rasvakihi all.

Kõhuharjutuste suurenenud harjutamise tagajärjel võib kõht veelgi suureneda. Regulaarsed kõhu kokkutõmbed aitavad teil rasva põletada vööl. Selleks tõmmake igal võimalusel kõht täie jõuga sisse, pikutage selles asendis veidi ja lõdvestage kõhulihaseid.

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

See on harjutus, mis on teistele nähtamatu. Saate seda teha kontoris, ühistranspordis, rannas istudes, jalutuskäruga jalutades jne.

Neljandaks, ärge pingutage sellega, kui soovite põletada liigset nahaalust rasva. Te ei tohiks proovida oma igapäevast dieeti drastiliselt kärpida ega madala kalorsusega dieeti pidada. Kahjuks on üks "ladudest" vööl. Seetõttu ärge üllatage, kui paastupäeva ilmumise tagajärjel hakkab teie kõht kasvama.

poletage rasva naljakas kuidas vahendada ule kogu kiiresti

Viiendaks, sööge õigesti, see tähendab korda päevas väikeste portsjonitena, vältides toidupause rohkem kui 3 tundi. See aitab suurendada teie ainevahetust. Samal eesmärgil sööge aeglaselt. Pidage meeles, et poletage rasva naljakas annab küllastumissignaali 20 minutit hiljaks.

Enne supermarketi riiulilt söödavate toiduainete ostukorvi panemist küsige endalt: "Kas see on mulle hea? Soola ja pipraga toitu, mida sööd vähem. See lihtne harjumus aitab teil ahmida palju väiksemat toitu, kõrvaldada tursed ja aidata kaalust alla võtta. Kuuendaks, ärge sööge vähem kui 3 tundi enne magamaminekut. See on selle päeva segment, kus me liigume kõige vähem. Tõepoolest, rasvade põletamise valem on lihtne: peate kulutama vähem kaloreid kui kulutama.

Ja õhtu pole just kõige aktiivsem aeg. Enamasti veedame seda istudes või diivanil lamades, arvuti taga istudes, beebiga passiivselt mängides või vanemat last kodutöödel abistades. Kui soovite tõesti hilja õhtul süüa, võite proovida oma nälga petta õuna söömise või klaasi keefiri joomisega. Mõnel inimesel on abiks täiendav kaalumine. Põrandakaalu tähised ei ole sageli julgustavad ja see heidutab soovi "hamster" ja veelgi rohkem ülekaalulisust.

Kui sellegipoolest ei saaks te vastu panna ja hilise suupistega "patustasite", harjuge enne magamaminekut värskes õhus kõndima. Seitsmendaks, kui te ei suuda maiustustest täielikult loobuda, siis ajage need vähemalt hommikutundidel ja ärge sööge pärastlõunal magustoite.

Pidage meeles, et pärastlõunal muudetakse süsivesikud rasvaks. Poletage rasva naljakas, ärge jooge toitu. Vedelik vahetult pärast sööki tekitab kõhus raskust ja venitab mao seinu. Joo vett ja muid jooke mitte varem kui 40 minutit pärast söömist. Üheksas, põletage keha rasva südamega - jookse, sõida rattaga, kõndige kiiresti.

Samal ajal pidage meeles, et sellise aeroobse treeningu korral hakkab rasv põletama alles 40 minuti pärast. Seetõttu ei tohiks südame kestus olla lühem kui seekord. Kümnes, ärge unustage "kuubikuid". Fakt on see, et südamest on kaalulangetamisel suur abi, kuid see hävitab lihaseid. Seetõttu peate koos südamega töötama oma kehakaaluga.

  1. Kodu Ühiskond Saame teada, kuidas põletada nahaalust rasva ehk võidelda ülekaaluga Paljud inime ed kannatavad ülekaaluli te probleemide all.
  2. Kuidas kaotada rasva ja suurendada lihaseid samal ajal - Muu

Selliste poletage rasva naljakas ligikaudne komplekt kõhulihaste jaoks on toodud allpool. Korrake kõiki kavandatud harjutusi 8—16 korda.

Viige lähenemiste arv järk-järgult kolmele. Püüa mitte teha ringis pause. Tehke harjutust üksteise järel minimaalsete pausidega.

Komplektide vahel saate veidi puhata. Harjutus 1. Pöörab keha istumisasendist. Põrandal istudes sirutage sirged jalad ja sirged käed külgedele. Laiendage keha vasakule, seejärel paremale, sirutage vasak käsi parema jala varvaste suunas. Naaske algasendisse.

Pärast teostatavat arvu kordusi sooritage harjutus peegelpildis.

Parimad pakkumised kategoorias

Harjutus 2. Külgedel istudes puusade tõstmine. Vasakul küljel istudes rõhutage sirge vasaku käe peopesa. Painutage parem käsi küünarnukist ja asetage see samanimelisele metabolism ja rasva poletavad toidud. Tõstke reied põrandast kõrgemale, sirutage samal ajal parem käsi ja tõstke see üles.

Keha jalgadest kuni ülestõstetud käe sõrmede otsteni peaks olema ligikaudu ühes sirgjooneline. Harjutus 3. Ümmargune liikumine sirgete jalgadega, lamades selili.

poletage rasva naljakas suure hommikusoogi kaalulanguse soomine

Lähteasend - lamades seljaga põrandal, sirged käed mööda keha. Tõstke oma sirge parem jalg põrandaga risti, võtke paremale, sirutage see vaevu põrandat puudutades ja tõstke uuesti üles. Jätkake parema jalaga ringjate liigutustega. Seejärel korrake harjutust vasakul jalal. Harjutus 4. Kere ja sirgete jalgade tõstmine, selili lamamine. Lähteasend on sama mis harjutuses 3. Tõstke pea, õlad ja abaluud põrandast kõrgemale, samuti sirged jalad.

Enim Külastatud

Samal ajal tooge sirged käed paralleelselt jalgadega. Lukustage asend ja pöörduge tagasi algasendisse. Harjutus 5. Alakeha ringliikumine. Lähteasend on sama, mis 3. Tõstke sirged jalad ülespoole ja tõstke tuharad põrandalt, seejärel sirutage jalad paremast küljest läbi, puudutades vaevu põrandat. Jätkake ringliikumist. Seejärel korrake neid vasakul küljel. Harjutus 6. Kere ja sirgete jalgade tõstmine, kõhuli lamamine.

Kõhul lamades pöörake rõhku sirgete käte peopesadele ja tõstke keha ülemine pool üles. Kõhul tasakaalustades tõstke sirged jalad üles, tõmmake sirged käed tagasi. Fikseerige asend ja pöörduge tagasi algasendisse. Pärast treeningut käige kontrastduši all, mille jooksul hõõruge kõht kõva pesulapiga.

See parandab vereringet ja kiirendab ainevahetust. Samal eesmärgil masseerige regulaarselt kõhtu, silitades seda ringjate liigutustega päripäeva.

Samuti on kasulik selles piirkonnas nahka kipitada kuni kerge punetuseni, hõõrudes koorijaga, spetsiaalsete geelide, kreemide ja kreemidega, mähistega sinisavi abil jne. Keegi ohkab eelseisva töö mahust hukatusest.

  • Poletage rasva suusatamine
  • Kaalulangus jym
  • Kuidas eemaldada rasva ulemise kate
  • Need on parimad ajad, kui süüa keharasva, ütleb uus uuring Kõik tahavad rava oma dieeti muutmata välja ajada.
  • Saame teada, kuidas nahaalust rasva põletada ehk Võidelda ülekaaluga - Ühiskond -
  • RASVA KADU JA RASVAPõLETUSTSOON Q’N’A - SOBIVUS -

Jah, sõbrad, "kuubikud" pole lihtsalt ilusad, see on elustiil, mida keegi peab radikaalselt muutma, täielikult mugavustsoonist lahkudes. Kuid see on seda väärt. Fotol on modell Alena Kaplunova.