Poletage rasva armastuse kaepidemetest, Mis põhjustab armastuse käepidemeid ja kuidas neist lahti saada

Maksimaalse rasva kadu edendamiseks veenduge, et teie madala kalorsusega kava sisaldab rohkelt tailiha valku valge lihaga linnuliha, lahja praadi, tofu, madala rasvasisaldusega piima ja kala kujul. Seejärel eemaldavad nad rasvarakud vaakumitaolise aspiraatori abil. Piiratavate toitude hulka kuuluvad: magusad joogid, praetud toidud, kiirtoidud, laastud ja kreekerid, jäätis, kommid, vorstid, külmutatud valmistoidud, konservid, küpsised, koogid ja saiakesed. Ja kui te ei söö piisavalt kaloreid, võib see ka teie kehal küsida kütuse asemel rasvkoe asemel rasvapõletust. Mis omakorda võib põhjustada puusade ümber lisakilosid.

Miks ma kaalust alla võtan kõikjal, välja arvatud minu armastus?

See on lihtne matemaatiline valem; kui sööd vähem kaloreid kui kulutad, kaotad kaalu. Teeme matemaatika. Nael rasva võrdub kalorit. Sa võid oma kaalulanguse kahekordistada 20 naelani aastaga, kärpides dieedilt kalorit ja põletades iga päev lisakalorit.

Toitev toit, mis sisaldab vähem kaloreid, aitab teil paremini välja näha ja ennast paremini tunda ning võib parandada ka teie tervist. Õige toidu valimine - arvan, et puuviljad, köögiviljad, kaunviljad, täisteratooted, lahjad valgud ja madala rasvasisaldusega piimatooted - annab teile energiat terve päeva ja aitab teie nälga rahuldada, nii et sööte vähem.

See on veel üks samm selle poole, et saaksite lõplikult kaalust alla võtta.

poletage rasva armastuse kaepidemetest 18-tunnine kiire rasva kadu

Dieedi ja kehalise aktiivsuse kombinatsioon loob defitsiidi; suure hulga kalorite kärpimine pole aga alati võimalik. Te ei soovi süüa vähem kui kalorit päevas, sest see strateegia annab sageli tagasilöögi. Oled liigselt näljane, ainevahetus seiskub ja kaotad märkimisväärse koguse väärtuslikku, lahja kude.

16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa

Hinnake veebikalkulaatori abil oma keskmist kalorikulu iga päev, seejärel lahutage — kalorit, et leida oma kaalulangetamise eesmärk. Põlemiskiiruse ja seega puudujäägi suurendamiseks lisage treeningut — kalorit väärtuses; või leppige madalama kahjumääraga nädalas.

Söömine, et kaotada puusa ja armastus käidelda rasva Suhkrused joogid, näiteks sooda ja energiajoogid, sisaldavad palju kaloreid, mis aitavad kaasa vistseraalse rasva suurenemisele. Ajakirjas Journal of Clinical Investigation avaldatud Kõrvaldage need ja ka muud suhkruallikad, sealhulgas küpsetised ja kommid. Põhitoidu peaksid moodustama täisteratooted, köögiviljad ja lahjad valgud. Valge leib ja pasta asendage selliste võimalustega nagu pruun riis või oder.

See võib aidata teil kontrollida oma aktiivsuse taset ja julgustada teid rohkem samme astuma. Reklaam 3. Need on klassikalised kõhuharjutused ning aitavad toonida ja salendavad vöökohta. Eelkõige töötavad nad kõhulihaste esiosa.

Lama selili kõverdatud põlvedega. Pange üks käsi teise kaela taha. Hoidke küünarnukid laiad. Tõstke kõht paar sentimeetrit maast üles, kuni tunnete kõhulihastes pingutust sügavuti.

KUIDAS RASVADE JA ARMASTUSE KäEPIDEMED TAGASI PõLETADA - MEDITSIINI- -

Püsti veel paar tolli, et ka ülaselg maast üles tõsta. Tooge rindkere aeglaselt maa peale tagasi. Tehke seda harjutust kolmes korduse komplektis.

Decoupage tehnikad / ideed oma maja / paatide, pudelite ja puidu kaunistamiseks

Kui tunnete, et olete valmis minema väljakutsuvama variatsiooni juurde, tõstke oma jalad nii, et need oleksid õhus välja sirutatud või laua kohale volditud.

Tehke rattakrõpse. See harjutuse versioon töötab kõhu puusad ja puusad. Minge krõmpsude lähteasendisse. Tõstke oma jalad nii, nagu toetuksite mingile pinnale. Hoidke põlved kõverdatud ja sääred maapinnaga paralleelsed.

Tõstke oma rindkere üles, kuni õlad on maast lahti. Pöörake parema jala poole. Samal ajal sirutage vasak jalg ja viige see põrandaga paralleelselt. Laiendage oma paremat jalga ja viige vasak paremale, kui painutate paremale, et sellega kokku puutuda.

poletage rasva armastuse kaepidemetest lingid kaalulangus

Sisemist põlve ei tohiks oma kätega puudutada. Hoidke küünarnukid laiad, nii et pingutus piirduks ainult kõhuga ega kaasaks kaela. Tehke 2 või 3 komplekti kordust.

Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas kalorit - Tervis -

Tehke tagurpidi krõbinaid. Ka see harjutus, sarnaselt traditsioonilisele versioonile, töötab kõhuosa esiosa, eriti alumist. Tõstke oma jalad õhku, nii et need oleksid otse puusade kohal. Kõverda kergelt põlvi.

Harjutused, mis on suunatud seljale, abs ja puusadele Kiire otsing Internetis näitab konkreetsetele kehapiirkondadele suunatud sihtharjutusi, sealhulgas armastuse käepidemeid. Kuid rasva vähendamist ei saa saavutada ainult punktharjutustega. Kuigi tugevdavad ja vastupidavad tegevused võivad aidata lihastoonust ja painduvust, ei vähenda need rasvarakke. Optimaalse tulemuse saavutamiseks proovige ühendada kardiovaskulaarsed harjutused raskuste tõstmise ja sihipäraste liikumistega. Kui proovite kaotada kaalu ja üldist keharasva, peate võib-olla nädalas kuni viis tundi mõõdukat treeningut.

Pange sügavad kõhulihased kokku sissepoole. Liigutage jalgu küünarnukkide poole. Pöörake aeglaselt algasendisse. See töötab teie alumises kõhulihases.

MIKS MA KAALUST ALLA VõTAN KõIKJAL, VäLJA ARVATUD MINU ARMASTUS? - TERVIS -

Tehke 2 või 3 komplekti 10 kordust. Tehke planke. Need on väga kasulikud harjutused armastuse käepidemete kõrvaldamiseks, kuna need töötavad kõik südamelihased. Langetage ennast kätele ja põlvedele. Asetage käsivarred matile ja painutage küünarnukid 90 kraadi. Haara teisest käest. Siruta üks jalg enda taha. Kui teete seda, sõlmige kõhulihased.

poletage rasva armastuse kaepidemetest kas keto kohvi poleb rasva

Laiendage teist jalga ja asetage keha, et moodustada täiesti sirge joon. Hoidke asendit vähemalt 30 sekundit ja kuni 2 minutit, samal ajal hingates ühtlases tempos.

Kategooriateta 16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa Hoolimata nimest ei armasta keegi tegelikult oma armukäepidemeid. Kui teate, milliseid vigu teete, võite lõpuks kõhurasva lõplikult kaotada! Kaalukaotus Nii raske raputada, kangekaelne kõht ja puusarasv saab tõesti proovida oma kaalulangetamise eesmärke kursilt kõrvale heita.

Korrake sama harjutust, toetudes küünarnukkide asemel kätele. Asendisse asudes veenduge, et käed oleksid otse õlgade all.

poletage rasva armastuse kaepidemetest kuidas ohutada ja toonida kiiresti

Kui te ei saa harjutust lõpule viia, käivitage see kraadise nurga all vastu köögiletti. Tehke külglaudu. See harjutus, mis sarnaneb tavapärasele plangule, on hädavajalik kaldus treenimiseks.