Parimate kaalulangus macros

Mine loomulikuks. Õnneks on meie käed alati meie kõrval.

Lisatud vitamiinide parimad allikad! B-grupi vitamiinide puudusel on tõsised tagajärjed

Pähklid nagu kreeka pähklid ja mandlid Seemned nagu päevalill, chia ja lina Kvaliteetsete valguallikate valimisel mis võib aidata ka teie rasva tarbimist suurendada, sõltuvalt sellest, mida valite on teie parimad panused rohusööda veiseliha, peekon, vorst, lõhe ja munad. Kodulinnud on samuti vastuvõetavad, kuid rasvasisalduse suurendamiseks tuleks neid küpsetada õlis või võis. Süsivesikute tarbimine on piiratud, nii et te ei hakka leivapätse ega kringlikotte otsima.

Selle asemel saadakse enamik teie süsivesikutest köögiviljadest. Mittetärklistest köögiviljadest kinnipidamine on võti. Köögiviljade puhul mõtle roheliselt, nagu ta ütleb, näiteks brokkoli, spargel ja spinat. Säilitage oma loominguline külg, asendades köögiviljad tärkliserikkate süsivesikutega, mis sisaldavad teravilja, riisi ja kartulit.

Kuidas makroid jälgida Keto dieedil

Köögis kasutage suvikõrvitsa nuudlite või lillkapsa riisi hakkimiseks selliseid tööriistu nagu spiralizer. Marjad on ka maitsev vähese süsivesikute sisaldusega variant roogadele magususe lisamiseks. Keskendu kõigepealt rasvale.

Ehitage oma toidud rasvase toidu ümber, kuna see peaks olema teie peamine kalorikomponent igas roogis.

Viited Nüüdseks olete Internetis lugenud toidutarbimise jälgimise ja portsjonite mõõtmise eelistest. Paljude inimeste jaoks muudab see lüliti rasva kadu väga oluliseks, kuid võib-olla see lihtsalt pole oma stiil.

Valige rasvasem liha või kala või lisage roogadele muna, juustu, koort või võid, et suurendada nende osakaalu. Õli baasil valmistatud kastmete parimate kaalulangus macros kastmete lisamine nii lihale kui ka köögiviljadele on samuti suurepärane alternatiiv.

parimate kaalulangus macros

Minge rütmi. Järjepidevuse korral muutub makrode jälgimine teiseks olemuseks. Kuid see ei juhtu üleöö. British Journal of General Practice andmetel võib kuluda 10 nädalat, kuni jälgite oma toite automaatselt.

Nii et harjutage, harjutage, harjutage. Kui soovite leida tervisliku päevase vooluhulga, koostage ajakava, mis määrab kindlaks määratud kellaajad söömiseks, aktiivseks liikumiseks ja magamiseks.

Lihtsaim kaalulangus

Eesmärk on pühenduda rutiinile, millest saab sisuliselt harjumus. Ole alguses enda suhtes range, kuni jõuad süvendisse, mida ja millal süüa. Siis võid hakata natuke leebem olema. Laadige alla makrokalkulaator.

Kas peate makrosid lugema? Ekspertide sõnul on see, kuidas see erineb kalorite lugemisest Kalorite loendamine oli varem üks populaarsemaid meetodeid kehakaalu langetamiseks, kuid kui oluline on makrode lugemine? Eksperdid kaaluvad.

Olete juba oma telefoni külge kinnitatud, nii et miks mitte panna see teie jaoks kaalulangetamispüüdlustes tööle? Kogu söödud toidu salvestamine rakendusega hoiab söögikorra korraldatud ja kõik makrotoitained arvestatakse.

4 näpunäidet kaalulanguse kohta ilma makrosid arvestamata

Võite isegi soovitud toidukorrad enne tähtaega logida, et päeva lõpuks oleksite oma makroeesmärgid saavutanud. Samuti on olemas spetsiaalselt ketogeensetele jälgijatele mõeldud makrokalkulaatorid, sealhulgas Perfect Keto ja KetoDiet.

parimate kaalulangus macros

Võite minna ka vanakooli ja kirjutada paberpäevikusse kõik, mida päevas sööte. Pange igale toidukorrale eesmärgid. Vältimaks, et mõtleksite kõigi makrode üle, mida peate päevas lööma, seadke igale toidukorrale makro-eesmärk. Näiteks kui vajate kalorit päevas, peaks igas toidukorras olema 37—47 grammi rasva, 21—42 grammi valku ja 5—14 grammi süsivesikuid. Nii on teil rohkem kontrolli ja tasakaalu, selle asemel, et päeva lõpuks oleks järele jäänud märkimisväärne makrotoitainete kogus.

Parimate kaalulangus macros te oma eesmärki ei täida, ärge paanitsege. Lähtestage järgmine päev ja tehke paremini.

Parimad kaalukaotuse trikid

Kasutage toidukaalu. Makrode arvutamisel on oluline osa suurus. Toidukaalu investeerimine ning mõõtetasside ja lusikate käepärast hoidmine aitab teil toitu täpselt jälgida ja suure osa oletustest eemaldada.

Õigete osade tundmaõppimisel võite hakata silmamuna mõõtma. Õppige armastama toiduvalmistamist ja eine ettevalmistamist.

Murdke põll välja ja laske end köögis mugavalt tunda. Kodune toiduvalmistamine tagab kõigi makrotoitainete nõuetekohase arvestuse ja viskab oletused välja. Ja söögi ettevalmistamine aitab teil nädala jooksul aega kokku hoida ja tagada, et teil on alati midagi tervislikku ja keto heaks kiidetud.

Valige lihtsalt nädalapäev, millel on veidi aega varuks, seejärel planeerige ja valmistage ette nädalate kaupa toidukorrad, küpsetades suuri partiisid.

Kas peate makrosid lugema? Ekspertide sõnul on see, kuidas see erineb kalorite lugemisest

Kui kõik lahtised toiduvalmistamised on lõppenud, jaotage toidud eraldi ja hoidke neid vajaduse korral õhukindlates anumates. Hoides haarama ja minnes tervislikke toite, jätate vähe otsustusvõimet ja kiusatusi.

Hankige retseptide inspiratsiooni ühest neist võimalustest: 10 maitsvat keto hommikusöögi retsepti 10 kõrge rasvasisaldusega keto lõuna- ja õhtusöögiideed Teie lemmik Mehhiko retseptid läksid keto alla 7.

parimate kaalulangus macros

Mine loomulikuks. Toidukorra otsuste tegemisel pidage meeles, et mitte kõik toidud ei ole võrdsed.

Teie täielik juhend 'IIFYM' või makro dieedi kohta

Pühenduge looduslikele alternatiividele ja hoiduge võimalikult palju töödeldud või pakendatud toidust. MD, Rootsi perearstile spetsialiseerunud arst ja Diet Doctori asutaja.

Kuidas tatradieediga ellu jääda Lihtsaim kaalulangus Lose It! Simply download the app, set your goals and track your diet, food and exercises to lose weight. Easily track macro, carb and calorie intake with Lose It!

Nii et täistoidu rikkaliku dieedi söömine on parim lähenemisviis, hoolimata sellest, kas jääte keto dieedi juurde pikaks ajaks või kaalulangus vernon il seda lihtsalt parimate kaalulangus macros alustamiseks.