Parimad rasva poletamise koolitusmeetodid

Täitke kaks intervalli kokku kuus ringi või kokku 24 minutit. Aga kui pooleteise aasta pärast lõpetas ta rinnaga toitmise, tõusis ta järsku 20 kg. Artikkel algas vestlusest rasva vabanemiseks teatud piirkondades, sest räägitakse rasvast ja ülekaalulisusest põhjalikult. Teie seedetrakt harjub sellise režiimiga, metabolism on aktiveeritud. Tugevus harjutab hoolikalt. Sa ei saa rasvast vabaneda otse maost.

Kohalik kaalulangus: mida teaduse ütleb?

Elliptiline intervall-treening - Teostada

Treenerid ei väsi, et see lihtsalt ei juhtu, sest see ei saa olla. Kuid siiski ei saa see vähem - kui need, kes on kindlad, et nad suutsid eesmärki saavutada. Kohe öelda: me ei kavatse kahtled, et keegi osutus.

Sest sa oled kindel: see, kes suri ajakirjanduse eest, kindlasti ja mõõdeti ainult talje kogus ja mitte kõik kehaparameetrid.

  • 2 kg kaalulangus
  • Must kohv on kasulik mõõdukalt.
  • Parim kaalulangus toitumise loksutamine
  • Nõuanded ja kaalutlused Video: 15 Minute HIIT Workout High Intensity Interval Training For EveryoneMai Elliptiline on üks laialdasemalt kasutatavaid ja kõige vähem ähvardavaid treeningvahendeid jõusaalis, mis võib teid kiusata televiisori ees tsooni välja, et harjutada igavust.
  • Niisiis, kas on veel üks meetod, mis tõhusalt põletab rasva maos?
  • Kodu käärsoole vesiravi on samuti väga tõhus.

Ja koormus, kuigi väike, kiirendab endiselt metabolismi, energiakulud kasvavad, isik, kes ei pööra sellele tähelepanu sellele, parimad rasva poletamise koolitusmeetodid kuklitest ja küpsistest ja tõde: asjata, mis on ta, ajakirjandus? Kohalik rasva põletamine - unistus nendest, kes tahavad talje kaalust alla võtta Lühidalt, kehakaalu kaotamine, kuid mitte ainult, kuid kõikjal.

Ja lamedam kõht ei tähenda, et kogu rasva sulatatakse - pingutatud lihased loovad imet! Lühidalt öeldes, et kõht sai korteriks, me usume vabatahtlikult.

Keha rasva vähendamine

Aga see rasv põletas ainult selle peale ja ülejäänud kohtades kõik jäi, nagu see oli, - ei. Ja sellepärast. Kuidas me kaotame kaalu? Enne argumentide jätkamist, miks see on võimatu, meeles meeles, kuidas kaalulangus üldse. Niisiis, mis on piisav vahekiht?

See keha kangas, mille suurem osa on rasvarakud - lipocyte. Ravkihi juuresolekul inimestel on normaalne nähtus. See tagab keha kaitse külma ja loob "puutumatu varu" jahutamise korral seetõttu me teeme täielikult ja kevadel, kaalusnälga või tuuma talve. Kiht on evolutsiooni tulemus, keha kaitseks arhailine mehhanism, nii oluline, et tuhandete esimese eluruumi ja esimese riietuse valmistamiseks ei sure ta ikka veel.

Seetõttu jätkub keha ka praegu, kui pole vaja. Inimesed liiguvad vähe, nad soojendavad, söövad palju ja see on saadaval.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks

Kuid keha on Superse tõhus süsteem, mille eesmärk on säilitada ja korrutada saadud rikkuse. Seetõttu ei kõrvalda energia ülelisa, ja pakitud lipocüütidesse ja saadetakse ladudele, mille asukoht on kõigile teadaolevad asukohale - reie, tuharad, kõht, käte ülaosas jne.

parimad rasva poletamise koolitusmeetodid

Rasvatulust vabaneda, peate suurendama energiatarbimist Ja kuna ta siiani, õnneks ei tule, ei kasutata ladude varud ja nende mahud kasvavad. Ainus viis varudest vabanemiseks kulutab lõpuks neid midagi. On kaks võimalust kasutada.

parimad rasva poletamise koolitusmeetodid

Esimene on kärpida energiakviitungid väljastpoolt ja muuta keha ise ainult varudest. See on vale tee. Nagu me mäletame, on keha eesmärk säilitada ja korrutada, nii et kogunenud koguneb krigisema ja õppida sõna otseses mõttes salvestama kõike.

Rasva eemaldamine kõhust ja külgedelt kodus - kiire ja tõhus viis

Nii kiire kaalulangus ka kiiresti peatuda ja esimene toitu muundatakse varude - ja nii pikka aega. Selle tulemusena on yo-yo ja mõne kilogrammi mõju algsel kaalul.

Niisiis, igaks juhuks. Teine võimalus on suurendada energiatarbimist.

Muffini üla- ja seljarasva jaoks harjutuste tegemine peaks aitama teil lisaraskust selja ja keskosa ümber heita, eks? Noh, mitte täpselt. Siin on see, mida peate teadma koha vähendamise müüdi ja õige viisi kohta, kuidas kaalulangetamisele läheneda.

See tähendab, et alustada liigub rohkem ja teha maksimaalne maksumus energia seisukohast. Esiteks, muidugi keha on ahne, aga parimad rasva poletamise koolitusmeetodid sa oled normaalne, siis aru, et naljakas motiveerivat kaalulangussonad on võimalik ja ärritunud - ei ohus väljaspool ei ole oodata. Suurendamine tugevuse tarbimise keerulises kompleksis mõistliku kalorisisaldusega dieedi lõikamisega lõpuks toob kaasa moodustunud energia puudujäägi katvuse visatakse reservi laost ja hakkate kaalust alla võtma.

Lisaks on kõik lihtne. Rasva rakkude laguneb rasvhapete ja glütseriini. Happed koos verega saadetakse lihaskoele ja oksüdeeritakse ja muutuvad energiaks.

Tootmisjäätmed tulenevad rakust. See on see, kuidas füsioloogia seisukohast kaalukaotuse protsess näeb välja midagi. Nüüd vaatame, miks on võimatu saada õhemaks ainult ühes kohas.

Kuidas vabaneda alaselja rasvast ja muffinipinnast

Kohalik kaalulangus: kaks argumenti "vastu" vastu " Argument nr 1. Rasva kaetud kogu inimkehaga. Selle jagunemine tsoonis on väga tingimuslik. Vere ja lümfisüsteemid, nahk ja sama nahaalune rasvkiud - ühtsed süsteemid, mis töötavad kogu inimese keha valdkonnas. On võimatu kaalust alla võtta ainult talje saidil - sest see on lihtsalt mitte, kuid on kõik kiud.

KUIDAS VABANEDA ALASELJA RASVAST JA MUFFINIPEALSETEST - TERVIS -

Lisaks ei ole kaalulanguse võtme mõiste "nahaaluse rasvrakud", vaid "energia puudujääk". Alates sellest, millist laost keha tellib rullida tünni rasva, teadmata. Tal on kogu kehas jagatud varu. On üsna mõistlik, et mitte maksta ühte lattu, vaid võtta vähe kõikjal, nii et igas neist ettenägematu olukorra korral oli midagi musta päeva jaoks midagi.

Võib-olla esimene toitumine "jätta" mitte "kõrvad" puusad ja maht rinna!

Kui te praegu seda lugeda, olete tõenäoliselt turul südame-ärevuse, verepumpamise, pallide-to-wall-treeningute jaoks. Ja, sõber, meil on sulle kaetud.

Argument nr 2. Muide, ladude kohta. Mitte kõik neist ei ole samamoodi. Nende hulgas ei ole ebaolulised - seal on oluline ja väga oluline. Võtke näiteks naissoost keha - see on selles osas olulisem. Tavaliselt on naised rahulolematute setetega puusade ja kõhuga. Mida tehakse, soovitud tsoonid tahavad ikka veel parandada, sest see ei ole nii lihtne tuua neid täiuslikus seisukorras.

Elliptiline intervall-treening

Ja see ei ole juhuslikult. Nendest ladudest võtab keha rasva väga vastumeelselt. Kõhu- ja puusade hoiused on strateegiline reserv, mille eesmärk on säilitada reprodutseerimise võime säilitamise, loote kaitsta ja säilitada naise elujõulisust lapse söötmise ajal, kui ta ei saa toitu tõhusalt toota.

Tehke keha sellekohase reservi andma - katse ületada evolutsiooni. Ja see on võimatu.

JÄÄAUGU CHALLENGE

On lihtsam käivitada tõhustatud energiatarbimist kaalulangus zantrex alustada kõikide ladude reservide väljavõtmine - sealhulgas strateegiliselt oluline. Argument "jaoks" Sellegipoolest on arvamusel, et ühes kohas on võimalik kaalust alla võtta. Selleks on vaja esitada kaks tingimust - rasvatundliku adrenaliini kõrge kontsentratsioon veres ja suure koguse vere sissevool tsoonile, mis on kavandatud "kuivatamiseks".

Näiteks saate alustada koolitusintervalli kardioseesiat ja seejärel töötada vajaliku lihastega: 30 sekundit intensiivset koormust pluss 30 sekundit puhata. See on üks seeria. Ühes seatud kolm seeriat. Päeval peaks olema vähemalt 10 komplekti, see on võimalik mitu korda. Üldiselt see meetod on sarnane diamingi tehnikaga, mida on kasutatud pikka aega ja edukalt.

Sport aitab reguleerida kaalulangust konkreetses piirkonnas Sellel meetodil on märkimisväärne puudus. Edu saavutamiseks tuleks see rangelt kinni pidada kõigile detailidele ja neid on palju. Isik, kellel ei ole erilist moodustumist, on ebatõenäoline, et surra. Ja kuna meie riigis on see lähenemine väga populaarne, ei tea kõik treenerid selle rakenduse omadusi.

10 parimat treeninguid kehakaalu langetamiseks

Siiski on veel üks võimalus rasva vabaneda teatud kehapiirkonnas. Ta hõlmab kõigi lihaste koolitust, pöörates erilist tähelepanu lihaste väljatöötamisele probleemipiirkonnas. Mõjukoormus ajakirjandusele, mis on tehtud kogu keha lihaste väljatöötamise taustal, võimaldab kiiremini vabaneda rasvast kõhuga.

Muidugi, see ei ole täiesti kohalik rasva põletamine. Aga kui sa ei ole laisk ja veenduge, et lihased on hea koormus, ei oota tulemus kaua kaua aega. Kohalik kaalulangus või rasvade vähendamine - küsimus on väga vastuoluline.

Lisaks peaaegu igaüks, kes on kuidagi seotud fitness, kulturismi või spordi sfääri. Peaaegu kõik, alates fitness instruktoritest, kes alles parimad rasva poletamise koolitusmeetodid lõpetanud kursused fitness ja lõpetades laboratooriumide, laboratooriumide juhid ja professorid, peetakse võlg. Siiski ei ole üllatav, et see teema põhjustab sellist slimming ohtu varustus. Lõppude lõpuks, kui kohaliku rasva põletamise võimalus on olemas, kaotavad kõik lõhed kehakaalu languse, ühiste südame ja võimsuse koormuse, kulturismi aluse täitmise neile, kes soovivad kaalust alla võtta.

parimad rasva poletamise koolitusmeetodid

Arvamuste eraldamine Me pöörasime tähelepanu ametiasutuste arvamustele. See tähendab, et kui suur onu treener meie jõusaalis ütleb meile, et seal puudub kohalik rasva põletamine, siis me kipume teda uskuma, sest see on põhimõtteliselt USA asutus. Kuid probleemiks on see, et asutus toimub üksnes asjaolu, et teised asutused puuduvad.