Parim viis reide ja puusade vahendamiseks,

Treeningprogrammi muutke perioodiliselt, nii et reie lihastel pole aega stressiga kohaneda. Jäseme raskuse hoidmisel painutage väljahingamisel sääreosa. See harjutus on suunatud puusade ja reite kujundamisele. Kiudude suurendamise suurendamine: Võtke piisavalt kiudainerikkaid puuvilju, nagu õunad, pirnid, vaarikad ja muud köögiviljad, näiteks lehtköögiviljad, paprikad.

Koosneb kahest peast: pikk ja lühike. Funktsionaalne eesmärk: osaleb sääre painutamisel, pikendamisel, supinatsioonil. Semitendinosus lihas. Kitsas lihas, mis jookseb tagakülje pika kimbu kõrval. Funktsionaalne otstarve: sääre paindumine, pikendamine, pronatsioon. Poolmembraanne lihas. Kitsas lihas, mis asub reie tagaosa siseservas. Funktsionaalne eesmärk: puusa pikendamine, sääre paindumine ja pronatsioon.

Tagumised jalalihased Õhuke lihas. Kitsas pikk lihas, mis asub reie siseküljel. Funktsionaalne eesmärk: puusa adduktsioon, sääre paindumine. Kammi lihas. Nelikute all väike lihas. Funktsionaalne eesmärk: adduktsioon ja puusade paindumine. Koosneb 3 kimbust: pikk, lühike, suur. Funktsionaalne eesmärk: adduktsioon, paindumine, puusa pikendamine.

Jalade adductors 4 parimat puusaharjutust jõusaalis Reielihastel on suur vastupidavus. Nende kasvamiseks on vaja suuri raskusi. Pakume kõige tõhusamaid reielihaste harjutusi, mida teostatakse jõusaalis. Kükid Neile, kes soovivad puusa üles ehitada, on esimene samm kükitada koos barbell'iga.

Kuidas saada väiksemaid puusasid: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Treeningu peamine koormus langeb nelipealihasele. Tehnika: Minge elektririiulile, haarake barbell. Toetage latt trapetsi ja tagumiste detoididega. Eemaldage mürsk nagidelt. Sissehingamisel kükitage põlvede alla 90 ° nurga alla.

Väljahingamine - naasmine algasendisse. Hoidke oma selgroogu kükkide ajal sirge kuni komplekti lõpuni. Minge sujuvalt alla ja üles, ilma tõmblemata.

Veenduge, et teie puusad liiguvad jalgadega samal tasapinnal. Rumeenia iha Selle treeningu peamine koormus langeb vöötradadele. Tehnika: Lähenege põrandale asetsevale barbellile. Asetage jalad üksteise lähedale cm. Haara varras ja sirgeks. Sissehingamisel, libistage aeglaselt ettepoole ja laske mürsk alla. Riba langetamisel painutage jalgu pisut. Viige mürsk põlve tasemele või pisut madalamale.

Allapoole liikudes vältige selgroo ümardamist. Jalade vähendamine simulaatoris Jalade teabe saamiseks kasutatakse spetsiaalset raskuste blokeerimise treenerit. Harjutuses on rõhk reie siseosa treenimisel.

Harjutused kaelale

Tehnika: Enne töö alustamist reguleerige põlvetugede asendit nii, et lähtepunktis oleks tunda adductori lihaste venitust. Istu masinal, aseta jalad liikuvatele tugedele. Väljahingamisel viige puusad sujuvalt kokku. Inspiratsiooni korral - lahjendage algasendini. Tõuaretuse tegemisel hoidke oma selga istme vastu surutud, ärge lüli ümber. Ühinemise äärmises punktis hoidke väikest pausi sekunditet parandada sihtlihaste arengut. Jalgade vajutus Kasutatakse ülespoole liikuva platvormiga simulaatorit.

Harjutus sarnaneb kükkidega lihaste sihtimise osas. Peamine koormus langeb reie esiküljele neli nelikant. Tehnika: Asuge simulaatoris istudes mugavasse asendisse. Vajutage selg täielikult istme vastu. Asetage jalad tõukurplatvormi keskele. Pigistage väljahingamisel raskus välja, sissehingamisel langetage see madalamale. Komplektid -kordused - Veenduge, et teie põlved ei lähe sissepoole. Ärge sirutage oma jalgu täielikult ülemises asendis.

Vältige jalgadega tõmbamist, liigutage kelku sujuvalt.

parim viis reide ja puusade vahendamiseks

Nüüd teeme ettepaneku lahti harjutused, mis võimaldavad teil kodus puusasid üles pumbata. Pange tähele, et selliste koormustega ei saavutata suuri mahtusid, kuid saate kindlasti kergendust parandada ja lihaseid tugevdada.

parim viis reide ja puusade vahendamiseks

Tõstke vasak jalg 10 cm põrandast. Alustage paremal jalal sujuvalt kükitamist, tõstes samal ajal vasakpoolset horisontaali.

Pärast laskumist alustage kohe algasendisse tõusmist. Seejärel korrake liikumist teise jalaga alustades. Püüdke mitte painutada kaalus hoitud jäsemeid. Kui soovite tehnikat keeruliseks muuta, pange pahkluudele kaalumismansetid. Asümmeetrilised kükid Parim viis reide ja puusade vahendamiseks kätte hantlid või raskused ja langetage need puusade külgedele.

Jalade vaheline kaugus - cm. Sissehingamisel kükitage õrnalt alla, hoides peamist keharaskust esijalal. Välja hingates tõusege ka sujuvalt püstisesse asendisse. Tehke vajalik arv kordusi, muutke jalgade asendit ja korrake.

Võtke seda tehes aega, et mitte kaotada tasakaalu. Samas võib jooksmine lisada liigestele suuremaid koormusi kui väiksema mõjuga alad, nt kõndimine ja jalgrattaga sõitmine.

Iga jooksmistreeningu lõpus jahtuge järk-järgult maha. Lõpetage trenn aeglase sörgi või kiire kõnniga, kuni teie südame löögisagedus ja hingamissagedus on enam-vähem taastunud. Eemaldage reie rasva venitusi, kuni te veel soe olete.

Matkamine käimiskeppide abil Üha enam inimesi otsustab oma tervist parandada kepikõnni abil. On mitmeid meditsiinilisi seisundeid, mis vajavad käimiskeppide kasutamist. Matkamine — käimiskeppide kasutamine ja kiire kõnnak — on kehasõbralik meetod vormi saavutamiseks See on aastaringselt harrastatav sport, mida saab teha õues ja looduses ning see on ideaalne samm vastupidavuse saavutamiseks.

Kepikõnnil on mitmeid eeliseid. Kergesti õpitava tehnika tõttu saab selle spordiala kiiresti selgeks. Minimaalse surve tõttu liigestele on selline kõndimine ideaalne inimestele, kellel on liigeseprobleeme.

Kepikõnd sobib suurepäraselt eakamatele inimestele. Kui käimiskeppe õigesti kasutada, annab see täiendavat treeningut õlgadele ja õlavarre lihastele.

Käimiskeppidega kõndimine hõlmab või enam lihast, see on hea selgroole ja ülakehale ning aitab vältida põlvekahjustusi. Käimiskepid on mõeldud käimiseks ja need aitavad parandada inimese füüsilist seisundit. Kepikõnd kombineerib huvi looduses viibimise ja vormisoleku vastu. Käimiskepid aitavad inimestel käia kiiremini ja kasutada aktiivsemalt käsi. Seetõttu kasutatakse rohkem energiat, mis arendab lihaseid. See on eriti tänuväärne, sest kepikõnd: on füüsiliselt raskem, kui arvatakse; nõuab koordinatsiooni; tekitab hea enesetunde; on ohutum ja tõhusam kui tavaline jalutamine.

Tegemist on ravimiga. Näe rohkem: Harjutused sadulakottide vähendamiseks 5. Ühe jalaga ringid: Ühe jalaga ring on harjutus, mis aitab tugevdada hamstringuid ja nelipealihaseid. Kui soovite, et terve puusaliiges lisaks selle harjutuse teie raviskeemi. Sellest on isegi abi kopsakate puusade ja reite vähendamisel.

Harjutused 15 parimat harjutust puusade ja reite kiireks vähendamiseks Rasvade kogunemine on probleem, me kõik seisame silmitsi iga päev. Naistel on sageli probleeme alaselja, puusade või tema reitega, mis hõlmavad peaaegu kogu teie alakeha. See põhjustab palju probleeme, nagu pulseerivad põlvekedrad, seljavalu. See on levinud probleem nii meeste kui ka naiste seas.

Kuidas teha: Heitke selili, käed külgedele, peopesad allapoole. Tõstke parem jalg aeglaselt ülespoole, risti maapinnaga. Nüüd pöörake jalga päripäeva, hoides teist jalga sirgena. Viige jalg tagasi puhkeasendisse. Korrake sama protsessi teise jalaga.

15 parimat harjutust puusade ja reite kiireks vähendamiseks

Jätkake jalgade vaheldumist. Korrake seda 10—15 korda jala kohta. Ühe jalaga kükitamine: Teine tõhus viis puusade ja reite rasva kaotamiseks on ühe jalaga kükitamine või ükskõik milline kükitamine. See toniseerib teie glute ja suurendab teie keha paindlikkust.

parim viis reide ja puusade vahendamiseks

Kuidas teha: Seisa sirgelt, jalgade laius ja käed toetuvad mõlemale küljele. Pange parem jalg üle vasaku põlve.

Kuidas kodus puusa ja tuharat vähendada: parimad elu häkked

Pöörake aeglaselt põlvi, moodustades kükki, pannes käed ette. Pange jalg alla ja tulge puhkeasendisse. Korda sama teise jalaga. Tehke 15 korda mõlemal jalal. Puusatõstukid pallil: Puusatõsted haaravad sinu pakarud, reieluu, alaselja, kõhu, viltused ja puusa painutajad.

Kerguse huvides saate kasutada treeningpalli. See aitab kaotada rasvaseid puusasid ja kõhtu. Kuidas teha: Magage selili põrandal ja kontsad suurel harjutuspallil, käed puhkavad.

Tõstke puusad aeglaselt üles, surudes käsi ja jalad täielikult maad puudutades. Seejärel tooge puusad aeglaselt alla, tuues kontsad pallile.

Korrake seda harjutust 2—3 seeriat 10—15 kordusega. Nad ei pruugi imekombel teie rasva probleeme ära kaotada. Kuid regulaarne kükitamise praktika aitab vähendada puusade ja reite rasva. Kuidas teha: Seisa püsti, hoides jalad koos. Nüüd kummardu aeglaselt, nagu istuksid toolil. Mida teha? Kui tekib äge seljavalu tuleb kõigepealt pooleliolev tegevus katkestada ja püüda voodisse või põrandale heita isegi kui see on võimalik ainult roomates.

Erandik on kukkumine, õnnetusjuhtum. Pikali asendis väheneb koormus lülisambale ja lihased lõõgastuvad veidi Leia endale soodne asend Selili asend on lülisamba koormuse vähendamise parim viis reide ja puusade vahendamiseks kõige tõhusam, proovi enne ilma padjata.

Kui antud asend ei leevenda valusid kasuta patjasid, pannes need pea,või jalgade alla. Kui valu kiirgub jalga aseta jalad kõrgele padjahunnikule nii, et jalad oleksid puusadest ja põlvedest täisnurga all. Testi Kui need asendid ei leevenda valu siis tee kindlaks,kui tõsise probleemiga on tegemist? Kui esineb üks alltoodud tunnustest, tuleks jääda liikumatuks ja paluda kellelgi arstiabi kutsuda juhtus mingi õnnetus tegemist oli kukkumise või ootamatu põrutusega Üks või mõlemad jalad on äkki tuimaks muutunud 2.

Kui esineb üks alltoodud tunnustest, on vajalik kohene arstiabi. Helista perearstile või haigla vastuvõtuosakonda. Sul on valu rindkeres,või vaskus käes või õlas Ühegi asendiga valu ei leevendu ja muutub tugevamaks Jalad muutuvad järjest tuimemaks ja külmemaks, esineb raskusi põie ja soole tuhjendamisel Valu on pidev ja tugev ning vaibub ainult ette kummardamisel 3.

Kuidas saada väiksemaid puusasid

Kui esineb üks alltoodud tunnustest, tuleks lähematel päevadel arsti poole pöörduda Käsi või jalg on tuim ning esineb sipelgate jooksmise tunne Sa oled viimasel ajal kaalust alla võtnud, oled väsinud ja haiglase olekuga Sa oled rase Oled üle 60 aasta vana 4. Kui esineb üks alltoodud tunnustest,jää 24 tunniks voodisse. Kui enesetunne selle aja jooksul ei parane konsulteeri arstiga Asendi vahetusel valu iseloom muutub Hiljuti sai sulle osaks tavaliselt suurem koormus Sa tegid järske kehapöördeid või tõstsid suuri raskusi V abi Viis abinõu Alati püüa leida selline asend milles valu kaob või väheneb ja jää sellesse asendisse 24 tunniks.

Kuid pea meeles, et siiski on vaja end tasakesi liigutada.

Reie tagalihas - puusade tõstmine

Siin tuleks testida milline harjutus vähendab valu. Esimene abi - Külm: Nii kiiresti kui võimalik aseta valutavale seljale külmakott minutit iga tund. Külm vähendab turset, vähendab valu ja kiirendab patanemist. Teine abi - Valuvaigistid : Osad ravimid mida kasutada valuvaigistamisks on ilma retseptita apteegis saadaval ja on kasulik et vajadusel oleks ka teie koduapteegis. Valu korral võib võtta sisse aspiriini, iburofeeni, võib sisse võtta ka paratsetamooli NB! Ärge arvake et võttes suurema koguse ravimit siis ehk aitab valu leevendada.

Olge ettevaatlik tavaliste valuvaigistite kasutamisel kui teil on probleeme seedimisega, kõhuvaludega!

15 parimat harjutust puusade ja reite kiireks vähendamiseks - Harjutused

Peatuge umbes 3 sekundiks madalaimas asendis, mille saate ise alla lasta. Pühkimiseks suruge kontsad üles. Harjutage põlve lõtvust. Põlveliigese lõtvus on modifitseeritud reie ja ühe jala kandev liikumine. Kuna lisajõudu on vaja puusadelt, on see suurepärane harjutus puusade ja reie toniseerimiseks. Parema jala ületamine vasaku jala taha on nagu kuninga kummardus. Painutage mõlemad põlved ja langetage.

Püüdke oma vasak jalg põrandale võimalikult madalale lasta. Pingutage lihaseid ja hoidke kogu harjutuse ajal selga sirgena. Ärge laske inimestel kõigepealt kukkuda. Korrake mõlemal jalal 10—20 põlveliigese põlvet. Kõrvalepikumine horisontaalsed astmed. See harjutus on suunatud välimistele puusadele ja sobib suurepäraselt väliste puusade tugevdamiseks ja väliste puusade toonimiseks.

Valmistage ette väike elastne vöö.

  • Traksidega Kuidas kodus puusa ja tuharat vähendada: parimad elu häkked Ilusa naisekuju lahutamatu osa on saledad puusad ja tugevad tuharad.
  • 8 parimat harjutust puusade ja reite rasvasisalduse vähendamiseks - nädala jooksul!
  • Osteoporoos Ebaõige raskuse tõstmine Ebaõigel raskuste tõstmisel, ette kummardudes võib selg kergesti viga saada.
  • Enamik tervihoiutöötajaid oovitab liada nädala vähemalt minutit või umbe 2 ja pool tundi mõõduka inteniivuega kardiot.

Astu vöö sisse ja tõmba vöö ülespoole põlve. Vöö peaks sirutuma, kui astud külili. Astuge horisontaalselt paremale nii kaugele kui võimalik. Tõmmake vasak jalg aeglaselt paremale jalale lähemale. Astuge külili vastupidises suunas, seekord vasakpoolse sammuga esimesena.

Korrake harjutust mõlemal küljel korda. Puusade ja reite väiksemaks muutmiseks peate kaotama keharasva. Rasva ei saa kaotada ainult ühes kohas, nii et piiratud kalorsusega dieedi järgimine aitab vähendada puusa- reie- ja keharasva.