Miss bpm rasvapoleti ulevaade. Aleksandr Štšukin (kulturist) - eeskujuks teistele - Ühiskond -

Neil võistlustel ei tohiks te kõik läbi käia, piisab vaid sellest, et lõpuks oleksite rahulikult väsinud, mitte surnud. Kui teete südamega liiga palju ja pole selleks valmis, siis jõuate tõenäoliselt teha mõne kuu jooksul rohkem, kui teie keha suudab hakkama saada, ja see on siis, kui mõistate, et olete mõne kuu jooksul südamega üle treeninud. Südamega panemise ajal on kardioga seotud see, et te ei taha liiga teha, kuna pole nii, et te kaotate sellega tonni rasva, kuna teie keha ehitab praegu lihaseid ja rasv on raske. Hooajavälisel ajal lahjaks jäämiseks on palju võimalusi, mõned neist on märkimisväärsed, kuid teised on väikesed. Ära lihtsalt jookse jooksulint kolmkümmend minutit, sest see kipub igavaks minema. Ma ei teeks muud kui seda, sest kui teete liiga palju, võibite jõusaalis kasvatatud lihaskoe katki minna.

Näpunäited algajatele Aleksandr Štšukin on kuulus Peterburi spordimees, keda eristab karisma, rõõmsameelne meel, mõõdukalt kõnekas ja meeldiv.

miss bpm rasvapoleti ulevaade kaalulangus muna muffinid

Videokaameras filmitud treeningutes selgitab ta üksikasjalikult ja arusaadavalt kulturismi reegleid, treeningalgoritmi. Iga selle raske spordiala nimekiri top kaalulangus toiduainete jaoks on just Aleksandr Štšukin ilmekas eeskuju ja imetlusväärne kulturist, kuna ta motiveerib, hajutab laiskust ja teeb suurepärase töö naeratus näol.

Füüsilised andmed ja sportlik jõudlus Aleksandr Štšukin on kulturist, kelle pikkus on sentimeetrit, kaal offhooajal jääb vahemikku — miss bpm rasvapoleti ulevaade.

Kuidas saab kulturist väljaspool hooaega lahjaks jääda?

Käe ümbermõõt - 55 cm, reie - 82 cm, vöökoht - umbes 90 cm kaaluga kg. Kulturismiga tegelenud kaheksa ja pool aastat.

Aleksandr Štšukin, kelle elulugu sisaldab huvitavaid hetki, tegeles karate, kickboxinguga ja võitles neil spordialadel enne professionaalset suhtumist kulturismis. Kulinaarsed eelistused ja kulturisti toitumine Sellisel spordialal nagu kulturism vajab sportlane palju energiat, mida saadakse kaloririkkast toidust.

Liha on meie kulturisti lemmikproteiiniprodukt, mida ta kasutab kehakaalu tõusmise ja "kuivamise" perioodil.

Talle meeldib ise grillil või grillil lihatoite valmistada. Süsivesikuid võetakse sellistest teraviljadest nagu riis ja tatar. Pole lapsepõlvest saadik ühtegi maiust ära tundnud. Aleksandr Štšukin on uusaja kulturist, seetõttu pöörab ta sporditoitumisele märkimisväärset tähelepanu. Temaga tehtud intervjuust õnnestus meil kulturisti toidusedelis välja selgitada väike saladus: BCAA-d aminohapped - miss bpm rasvapoleti ulevaade grammi päevas, 2—3 valgu kokteili, kohustuslik kaseiini tarbimine öösel ja vitamiinid.

Kuidas saab kulturist väljaspool hooaega lahjaks jääda?

Tulemuseks on 3 grammi valku kilogrammi massi kohta. Kasutage rasvapõletajaid mõõdukalt. Võimsuse indikaatorid Kulturismis on peamine üles ehitada kõigepealt lihasmass ja seejärel teha leevendus.

miss bpm rasvapoleti ulevaade terra koogi kaalulangus kommentaare

Aleksandr Štšukin on kulturist, kes eelistab jõutreeninguid ja selliseid põhiharjutusi nagu kükitamine, pingil vajutamine, surutõstmine jne. Iga sportlase treeningu kohustuslik osa on põhjalikud soojendus- ja kardioharjutused.

miss bpm rasvapoleti ulevaade sleimming oma nagu

Ja Aleksander pole erand. Tema saalis viibimise aeg võtab keskmiselt 1,5 - 2 tundi. Kulturisti fänne ja fänne huvitavad Aleksandri rekordid klassikalistes jõuharjutustes: kükk ilma sidemete ja vööta - kilogrammi; pingipress - kg; survetõste - kg rihmadega. Aleksandr Štšukin on kulturist, kelle ambitsioonikad plaanid ulatuvad tulevikku.

miss bpm rasvapoleti ulevaade parim hiit koolitus rasva kaotus

Sportlik pikaealisus on tema jaoks oluline aspekt tema karjääris, nii et ta üritab kõigest väest saada Rahvusvahelisest Kulturistide Föderatsioonist professionaalse kaardi, tänu millele tõuseb sportlane kõrgeimale oskuste tasemele ja saab võistelda turniiridel nagu Night of Champions, Arnold Classic ja lõpuksvõitle tiitli "Hr Olympia" pärast.

Näpunäited algajatele Kui olete alles alustanud raskete spordialadega, ärge kiirustage rekordeid püstitama, lihaseid "rebima" ja veetke terve päeva jõusaalis.

Kulturism on terve teadus, kus peate looma kehaehitusele vastava individuaalse treeningprogrammi, arvutama tarbitud ja põletatud kalorite arvu jne. Füüsiline aktiivsus peaks mitme kuu jooksul ühtlaselt ja sujuvalt suurenema ning rekordeid peaksite püstitama alles teatud tsükli lõpus. Pärast ühe programmi valmimist tuleks välja töötada parem programm.

Kõigi jaoks pole lihtsat edu valemit.

Iga inimene on individuaalne, kuid edukas kulturist Aleksandr Štšukin väidab, et te ei pea olema laisk, vaid pigistage igast treeningust maksimaalselt välja, tulemus tuleb läbi lihasvalu. Tema arvates peate massi saavutamiseks tegema maksimaalse koormusega põhilisi jõuharjutusi, kuid kui te ei tea, kust alustada, otsige abi tublilt treenerilt või oma ala spetsialistilt.

Kõigest eelnevast kokku võttes tahaksin märkida kulturist Aleksandr Štšukini tegevuse lihtsust ja tõhusust. Vaadake tema videoid, lugege sellel teemal artikleid ja ajaveebe - see kõik aitab teil saavutada kulturismis edu. Soovitame

miss bpm rasvapoleti ulevaade keha slim taimne