Magab kulma ruumi poletada rasva

See on suurepärane võimalus saada ära kõige välja sellise dušš ühe istungi. See tähendas, et teisel kuul, kui uurimisüksust hoiti temperatuuril 66 kraadi, ei olnud neil võimalik kasutada tekke ega rõivaid, et end soojas hoida.

Marylandi ülikooli meditsiinikooli meditsiiniteadlane Soren Snitker, kes ei osalenud uuringus. Võrreldes kontrollobjektidega, kes elasid oma tavalist elu, oli külma käes olevatel inimestel uuringu lõpus umbes 5 protsenti vähem keharasva ning lisaks põletati külmaga kokkupuutel rohkem energiat, selgus avaldatud uuringust. Teadlased vaatasid ka inimesi, kes sõid kuue nädala jooksul tšillipiparites tavaliselt leiduvaid kapsinoide ja leidsid, et nad põlesid külmaga võrreldes rohkem energiat kui kontrollgrupp, kuid ei kaotanud enam valget rasva kui kontrollgrupp Grupp.

  1. Kas külmad vestid võivad tõesti rasva põletada? - Atleetvõimlemine
  2. Nii aitad kehal paremini kaloreid põletada - Naistekas
  3. Stressi tottu kaalukaotus
  4. Paljude ülekaaluliste puhul on see tõsi ning seletatav stressihormooni kortisooliga.

Yoneshiro ütles, et eksperiment ei pruugi olla jätkunud piisavalt kaua, et näha ühendite valget rasva põletavat mõju. Varasemas uuringus, mis kestis 12 nädalat, leiti, et kapsinoidide allaneelamine põhjustas kergelt rasvunud inimestel märkimisväärset keharasva vähenemist.

magab kulma ruumi poletada rasva

Uued tulemused aitavad selgitada Snitkeri kaasautori hiljutise uuringu tulemusi, milles leiti, et inimestel, kes sõid kapsinoide, oli pärast kuue nädala möödumist suurenenud rasvade lagunemise tase ja väiksemad vöökohad, võrreldes platseebot võtnud inimestega. Pruun ja beež Kunagi arvati, et pruun rasv, mida nimetatakse ka pruuniks rasvkoeks BATesineb ainult imikutel.

Kui sinu keha põletab kiiresti kaloreid ehk sul on kiire ainevahetus, võid laual seisvatele ahvatlustele järele anda.

Kuid kolm uurimisrühma avastasid Külm dušš ei tähenda, et peaksite kogu kümme minutit piinlema külma vee käes — see pole karastamine, see on enda piinamine, eriti kui teete karastamisega alles algust. Alustage näiteks sellega, et duši võtmise lõpus lasete end üle külma veega. Pidage silmas, et külma vett tuleb lasta üle kogu keha.

Atleetvõimlemine

Aga kui muidugi tundub, et kohe esimesel korral üle kogu keha külma vett lasta ei tihka, siis piisab ka sellest, kui lasete külma vett vaid oma jalgadele ja kätele. Kui olete mõne korra julgust kogunud, proovige lasta külma vett üle kogu oma keha.

Puhka end välja: 30 toimivat nippi, mis aitavad paremini magada Uinumine ja magamine peaksid olema lihtsad, kuid tänapäeval on see millegipärast muutunud üheks suurimaks väljakutseks, millega me igapäevaselt tegelema peame. Kui ka sina ei suuda uinuda või ärkad tihti keset ööd üles, kasuta neid nõuandeid. Ära tee trenni vahetult enne voodisse minekut. Kuigi trennitegemine mõjub unele üldiselt hästi — uinud kergemini ja magad paremini —, stimuleerib enne uinumist tehtud trenn kehakehatemperatuur tõuseb ning see seostub organismile ärkvelolekuga. Vaata üle oma magamistoa sisekujundus.

Selleks, et tekiks karastustunne, peate seisma külma vee all vähemalt kakskümmend sekundit. Kui vesi tundub liiga külm, siis mõelge selle peale, et tegelikult on meie kraanist tulev vesi sama soe kui tuba, sest vesi soojeneb torudes peaaegu toatemperatuuril.

Puhka end välja: 30 toimivat nippi, mis aitavad paremini magada - Anne & Stiil

Aga karastava mõju saate kätte ikka. Aga üleüldse, miks meil on vaja karastada? Karastamine, nagu öeldud, teeb sitkeks.

See tähendab, et see on oma keha harjutamine tulemaks toime ootamatutes tingimustes ja olukordades. Ootamatud tingimused võivad olla näiteks tuulisel talvepäeval bussi ootamine, kus saate liigselt külma, või suvel higise nahaga jaheda konditsioneeritud õhuga ruumi jäämine.

Samal teemal

Karastunud inimese immuunsüsteem oskab kohaselt reageerida võideldes haigustekitajatega siis, kui selleks on tõesti põhjust, mitte ei reageeri liiga tugevalt või liiga nõrgalt. Mida aga teatakse vähem, on see, et näiteks külmakarastamine suurendab ka keha võimet tulla toime stressiga.

Sattudes ajutiselt väga kuuma, näiteks sauna, või väga külma, näiteks jääauku, läheb meie keha hetkeks stressi, kuid keha keemiliste protsesside tagajärjel hoopis stress väheneb, verevarustus paraneb, kiireneb ainevahetus ja see omakorda kiirendab kehas näiteks rasvapõletust.

Külmas temperatuuris reageerib meie keha küllaltki sarnaselt nagu trenni tehes.

Külm temperatuur ja tšillipipar aitavad rasva põletada - Ruum -

Mõne aasta eest avaldas teadusajakiri Cell artiklikus vaadati talisupluse mõju meie seedekulglas elavatele bakteritele. Teadlased tegid katseid hiirtega ning selgus, et külma keskkonda sattumisel korraldavad soolebakterid enda elutegevuse ümber.

Tervis Praeguse suvesooja kõrvale on täpselt paras lugeda, kuidas karastada oma keha ja vaimu talisuplusega, sest just praegu on kõige õigem aeg otsida kõige külmema veega rand, et hakata endas treenima sitkust talvekülmades vastupidamiseks. ERR Novaator esitas sportlastele rea küsimusi keha ja vaimu karastamise kohta. Kuhu kaob talisuplejatel energia ja kaal? Talisuplejad kirjeldavad sageli tugevat kaalulangust esimestel kuudel pärast harrastusega tegelema hakkamist.

Võti, muidugi, taandub ennast järjekindlalt külmaga paljastamiseks. Rohkem uuringuid, mis jätavad küsimusi Selle artikli uurimisel küülikuaugust mööda sõites sattusin kokku eriti huvitava uuringuga Virginia Commonwealthi ülikooli teadlaste poolt.

Keha karastamisega talveks on täpselt õige aeg algust teha | Tervis | ERR

Neil oli neli noormeest, kes elasid neli kuud järjest temperatuuriga kontrollitud uurimisüksuses. Esimese ja kolmanda kuu jooksul hoidsid teadlased temperatuuri temperatuuril 75 ° Fahrenheiti kraadi. Teise kuu jooksul langetasid nad temperatuuri 66 kraadini F. Neljanda kuu jooksul tõstsid nad temperatuuri 81 kraadini F.

Nelja kuu jooksul kontrolliti ja jälgiti kõigi katsealuste söögikoguseid ning iga kuu olid noored mehed läbisid testide patarei. Mehed puutusid selle temperatuuriga kokku vähemalt 10 tundi päevas. Magama minnes kandsid nad tavapäraselt väljastatavaid haiglariideid voodilinaga katte jaoks. See tähendas, et teisel kuul, kui uurimisüksust hoiti temperatuuril 66 kraadi, ei olnud neil võimalik kasutada tekke ega rõivaid, et end soojas hoida.

magab kulma ruumi poletada rasva

Pärast seda teist kuud leidsid teadlased, et meestel oli BAT maht 42 protsenti ja rasvade metabolism 10 protsenti suurem. See näitas, et nad põletasid kuu aja pärast temperatuuril 66 kraadi rohkem rasva kui soojematel temperatuuridel. Samuti kogesid nad söögijärgset insuliinitundlikkuse paranemist ja positiivseid muutusi oma metaboolsetes hormoonides, sealhulgas leptiinis ja adiponektiinis.

magab kulma ruumi poletada rasva

Need kõik olid positiivsed tulemused. Kuid teadlased avastasid ka, et hoolimata suurenenud rasvade ainevahetusest ei ilmnenud meestel pärast külmaga kokkupuutumise kuud kestvaid muutusi keha koostises. Kui temperatuurid normaliseerusid, olid meeste PVT-varud ja rasvade ainevahetus samal tasemel kui enne külmaga kokkupuudet. Hea uudis on see, et pikaajaline kokkupuude külmaga võib suurendada teie pruuni rasvkoe - rasva põletava rasva - varusid. Nii nagu dieet ja treening, võib ka külmaga kokkupuude aidata teil saavutada kaalualaseid eesmärke.

Peate lihtsalt olema valmis veetma palju päevi ja kuid, ilma et oleksite kunagi soojas. Mõned inimesed ütlevad, et nad pigem unustavad kaalulangus ambeeniga vesti, lähevad hoogsalt jalutama või lühikesele jooksule ja saavad samad tulemused.

Temperatuuri ja unerežiimid

Kuid, hei, kui otsite seda lisaelamust ja teil on mõni paar taala, siis otsige! Viited McArdle, W. Treeningfüsioloogia: toitumine, energia ja inimese jõudlus.

Wang, Q. Adipogeneesi jälgimine valge rasvkoe arengu, laienemise ja regenereerimise ajal. Loodusmeditsiin, 19 10— Külm aklimatiseerumine värbab inimese pruuni rasva ja suurendab mittehõõrduvat termogeneesi. Ajakiri Clinical Investigation, 8 Lee, P.