Kuidas kahjustada kaal tuhara, Video näpunäited puusade ja tuharate salendamiseks

Tervislik toitumine ja regulaarne treenimine käivad käsikäes: need muudavad rasva lihaseks ja kaunid saledad jalad.! Valisime kolm võimalust, kuidas aidata teil oma baari parandada ja teha seda lahe! Kuid kui otsite harjutusi, mis aitavad leevendust saavutada, proovige kaalukaotuse jaoks treenida oma kaaluga. Lähtepunktid võivad asuda sügavalt selle lihase paksemas.

Võtke algasend, lõdvestage kaela ja rindkere selgroogu. Pange oma käed pea taha ja hakake oma paavsti peal aktiivselt käima. See harjutus on seedetrakti töö jaoks kõige kasulikum, kuna tugevdab kõhulihaseid ja masseerib soolestikku. Viies võimalus Seda tüüpi kõndimine on kõige raskem ja see on ette nähtud ainult keskmise füüsilise võimekusega inimestele. Stardipositsioon on endiselt sama. Pange reie või vasika vahele 0,5—1-liitrine plastpudel.

Kõndige esimesed kaks meetrit, pöörates keha paremale ja järgmine - vasakule. Pudelit võib kasutada nii tühjana jalgade asendi kinnitamiseks kui ka täis vee või liivagatoimides kaalutina. Täitmise järjekord programm Kõndimist saab teha nii iseenesest kui ka suures trennis. Teine võimalus on eelistatavam.

Tuharal käimine: kuidas seda õigesti teha ja millised lihased töötavad

Harjutuse järjekord: Soojendus kuidas seda teha, kirjeldatakse üksikasjalikult artikli lõpus. Venitamine - pöörake erilist tähelepanu jalgade ja selja sidemetele. Kardioelemendid - vähemalt 15 minutit. Kõik lihtsad jalaharjutused plank, "käärid", "ratas"harjutused raskustega või ilma. Ja alles pärast seda on soovitatav hakata kõndima. Tuharatel peate ületama vähemalt 5 meetrit, vaheldumisi koormust puhkega minutit. Tehke vähemalt lähenemist. Pärast kompleksi saate teha baari või muud taastavat harjutust.

Saate sooritada ühte tehnikat või neid kombineerida. Ideaalis peaksite täitma kõik viis võimalust. Rakendamise näpunäited Paavsti peal kõndides tuleb järgida mitmeid soovitusi ja reegleid.

kuidas kahjustada kaal tuhara kuidas kaaluda 15 paeva jooksul kodus

Selg peaks olema sirge - isegi väike kummardus eitab harjutuse eeliseid. Te ei saa keskenduda oma kätele ja kasutada neid tugipunktina. Vaagna luu kinnitatud lihaspressid on vaagna nihkunud ja tagakülje allosas ilmub ebaloomulik painutamine. Sama mõju võib tekitada lühendatud jala mulje. Reied omandab kõrge tundlikkuse ja seda on raske valetada.

IMELIHTNE KAALULANGETUS

Valu lähtepunktidest laias fassaadisümbris ekslikult võtta puusaliigese bursiidi jaoks ekslikult või kõhre koe hõrenemine. Põhjused Liigne kõndimine, jooksmine või ronimine luua palju fassaadil ülemäärase koormuse. Ülekoormus toob kaasa asjaolu, et järgneva istme lõpeb lähtepunktide moodustamisega, kuna lihased jäävad lühendatud olekusse.

Sama juhtub, kui magate tõstetud põlvedega. Need lihased sirged veelgi rohkem, kui te kõndida või töötada ebaühtlane maa. Nad peavad töötama rohkem, et kompenseerida kulunud jalatsite kõndimist või Mortoni jala põhjustatud jalata jätmist, mida arutatakse peatükis Lai Fascia tüved on alati kaasatud, kui te oma jalgade seisate.

Nad kogevad liigset pinget, kui te kannate tõsidust liikvel ja kui teil on liigne kehakaal. Püüdke vältida pikaajalist istekohta, kui need lihased teid häirivad.

Kui puusali liikuvuse piiramisest on märke, siis hoolitsege mitte istuma, lahti ja mitte magada embrüoga. Pidage meeles, et kõndimine, jooksmine ja muu treening on lihaseid liiga kahjulikud, millel puudub elastsus ja paindlikkus. Jälgige oma puusaliidete eest. Liikuvuse piiramine - selge omadus lähtepunktide olemasolu ülekoormamine mis tahes lihaste ülekoormamine, milles on start-up punkte, aktiveerivad nad kiiresti ja valu ei saa vältida.

Ravi Selleks, et teha kindlaks, kus kõhu kõht asub selle lihase eraldi vähendamisega, otsige kõigepealt suure süsseid luude väljaulatuvat oma puusa. Joonis 8.

kuidas kahjustada kaal tuhara poletage 2 kg rasva

Pane oma sõrme suure sülitamise ees ja edastab keha raskusest jalgsi jalgadele joonis 9. Lihas langeb omakorda ja kukub välja.

kuidas kahjustada kaal tuhara juuste valjalangemine kiire kaalulangus

Kui sa lihtsalt keerata oma põlve või jalg sees või tõsta oma suu küljele, kaob lihas ka ka. Lai fastsia tüvi on väga intensiivne lihas. Selle lihaste sügava massaaži ei ole võimalik oma sõrmedega teha, nad ei tekita vajalikku hooba, kuid Tera Keynes'i seade võib sellega toime tulla joonis 9.

Kuidas kaotada kaalu puusad

Lähtepunktid võivad asuda sügavalt selle lihase paksemas. Kui puusadel on paks rasvakiht, saate kasutada isegi väikseimat ja jäik palli. Asetage palli suure sülitamise ees ja vajutage teda kindlalt. Katt palli üle või mööda lihaskiudude, sõltuvalt sellest, mida olete mugavam. Tavaliselt kannatavad mitmed teised lihased paljude fassaadide käivitajate all. Valu või tiheduse juuresolekul puusades uurida kõiki lihaseid loetletud paddock punkti indeks nimetatakse "valu koos puusaga ja puusapiirkonnas.

Selle valdkonna tundlikkus on tõenäolisemalt tingitud ülaltoodud külglihase alguspunktidest, mis on osa reide neljast otsast lihast. See juhtub, et suurepärase tulemuse on skaalal nähtav ja peeglil - liiga massiivsed puusad "kõrvad". Üldiselt peate tegema fitness, eriti lisama oma programmi treening reide välispinna jaoks. Tõhusad harjutused salendava puusade jaoks väljastpoolt On jälle ärritunud, olles proovinud kitsaseid teksaseid?

See juhtub, et kaalud on kiire kaalulangus pohjused skaaladel ja peeglil - liiga massiivsed puusad, "kõrvad", lõtv, rasva. Üks dieedi keha siin ei aita. Sa pead andma tooni lihaseid ja kiirendada metabolismi. Loomulikult arvate, et külgpind muutub mõnedest erilistest liikumistest õhemaks.

Tehke harjutusi puusa ja ainult nende väljastpoolt - tüüpiline "folk" idee. Fitness-kataloogis ei leia te isegi selle välimise pinda. Lihased reide on traditsiooniliselt jagatud lihaste ees, mediaalne ja tagumine pind. Oleme huvitatud, kummaline, see on "ees": nad töötavad koos väikese fascia väikeste fassaadiga, kui te harjutate harjutusi puusa väliseks.

Rasva hoiused jalgade küljel, mida nimetatakse ka "kõrvad", katta neljajoont ja lihaseid. Ja kõige sagedamini - ja mõned inseneri lihased nende kinnituse kohas puusaliigese ja osa reie soolalihast.

Mida laine? Ishias on kaks peamist põhjust - herniated nimmeketas ja piriformise sündroom. Herniated punnis ketas võib istmikunärvi survestada seljaajust väljudes, põhjustades põletikku ja tulistades või kipitades valu kahjustatud jala alla. Sageli on piriformise kuidas kahjustada kaal tuhara põhjustatud istmikunäht nagu tuhara sügav põletustunne või kramp. Ükskõik, kas teie ishias on põhjus, võite ishias valu leevendamiseks kasutada samu koduseid ravimeetodeid. Võimaldab teil ehitada lihaseid reite tagaküljele ja pingutada tuharaid.

Siia kuuluvad ka vasika lihased. Jala lokkimine simulaatoris Lähteasend: lamake kõhtuga simulaatoril, haarake käsipuudest ja tõstke raskusi reie tagaosa lihaste töö tõttu.

Täitmise tehnika: hoidke tihedalt käsipuude kohal ja laske vasikad simulaatori rulli taha kohandage raskust ja pikkust vastavalt oma pikkusele. Reie tagumiste lihaste kokkutõmbamisel tõsta rulli üles. Jalade varbad peaksid olema sirged.

Fikseerige mõneks sekundiks ülaosas ja naaske sujuvalt algasendisse mitte jobuga. Mõju: kogu tagumine pind on välja töötatud, töösse on kaasatud kõik selle puusaosa lihased.

Soodustab rasvapõletust ja lihaste kasvu. Lähteasend: keha ülemine osa asetseb pingil ja alumine kuidas kahjustada kaal tuhara töötab - tuharad ja puusad.

Tehnika: seiske pinki ees, lamake kergelt kõhule ja haarake kätega tuge. Tõstke alakeha maksimaalsesse punkti. Fikseerige siin sekundiks ja laske aeglaselt alla. Mõju: see harjutus kasutab tuharalihaseid ja reie tagumist osa.

Tehnika: lamage põrandal matilpainutage põlvi ja puhake kontsad põrandale. Käed mööda keha. Puhkades oma kontsad põrandale, tõstke oma vaagen võimalikult kõrgele ja pigistage tuharalihased.

Käed mööda torsot asuvad põrandal. Fikseerige ülaosas ja minge alla. Mõju: töötavad nii reite kui ka tuhara lihased. Rasvapõletus on aktiveeritud. Seljaosa kiiged jalgade ja tagumiku raskustega Lahe ja mugav viis puusade kõrvade eemaldamiseks - kiiged sobivad isegi algajatele, ei vaja mahukaid seadmeid ja nende mõju on tõesti märkimisväärne! Kirjeldus: keharaskus - tugijalal. Jalad on põlvedes veidi kõverdatud. Tehnika: Saab teostada kergelt painutatud jalgadel või põlvedel seistes.

Ishias valu leevendamine ja ravi - Kuidas leevendada ishias valu

Kaalumiseks võite kasutada laiendusriba või spetsiaalseid raskusi kinnitage pahkluu külge. Mõju: töötab hästi reite tagaküljel. Harjutuse eesmärk on tagumise pinna reljeefi kujundamine. Esipinna jaoks Niisiis, mõjude kompleks nelipealihase hamstringile nelipealihasele ja kogu reie esipinnale: parim biitsepsi jaoks spordisaalis: Jalade pikendamine simulaatoris Hea harjutus puusadele - seal on etteantud liikumistrajektoor, tööraskust saab reguleerida, tehnika on arusaadav isegi kogenematu "pingutuse" jaoks.

Kirjeldus: istumine simulaatoris ja käsipuude hoidmine raskuse tõstmiseks reite esipinna lihaste töö tõttu. Tehnika: istuge maha ja suruge kindlalt selja vastas simulaatori seljale. Haara käsipuudele. Kinnitage jalad raskustega rulli alla ja tõstke rull üles keskmise raskusega esipind lihaste töö tõttu mõõdukalt kiiresti. Löök: treenitakse suurim reite lihas, moodustatakse reljeef, parandatakse verevarustust ja lümfiringet. Jalgade vajutus Kirjeldus: jalad asuvad õlgadest laiemal platvormil, platvorm liigub puusalihaste paindumise ja pikenemise tõttu.

Tehnika: alaselg surutakse vastu simulaatori selga, hoidke kätega käsipuudest kinni.

Pigistage platvorm üles, kuid ärge sirutage oma jalgu lõpuni. Ärge lubage alaseljas läbipaineid ega eraldusi. Aretus peaks toimuma aeglaselt ja ilma tõmblemiseta. Lahjendamise lõpppunktides fikseerige positsioon. Mõju: regulaarsel kasutamisel aitab see tugevdada reie väliseid lihaseid, aga ka sisemisi lihaseid, toimib kõrvade vastu ja parandab vedeliku ringlust välispinnal.

Tehnika: astuge neljakesi, puhake sirgetel kätel peopesad õlgadega ühes suunas ja liikuge mõõduka tempoga painutatud jalg põrandaga paralleelselt väljahingamiselfikseerides punkti ülasendisse. Seejärel viige jalg aeglaselt algasendisse. Mõju: võimaldab treenida nii väliseid lihaseid kui ka sisemisi liideseid. Toimib lihaste tugevdamiseks, mitte lihasmassi suurendamiseks. Kiik lamades külili Veel üks väga hea harjutus välimise jala jaoks ja kõrvade eemaldamiseks reitel.!

Kirjeldus: lamades oma küljel vaheldumisi paremal ja vasakultõsta oma jalad paralleelselt põranda tasapinnaga maksimaalsele kõrgusele. Teise käega mis asub töökülje ülaosas puhake põrandal. Tõstke sääreosa aeglaselt õlgade kõrgusele. Lukustage maksimaalses punktis ja seejärel aeglaselt madalamale. Hantlite kasutamisel toetage neid käega. Expanderi kasutamisel - kinnitage sääreosale. Mõju: aitab tugevdada lihaseid, töötades välja jalgade vahelise rasvakihi, aga ka reie külgedel olevad "rullid".

See valik on võimalik Nii et need kõige tõhusamad harjutused aitavad seestpoolt rasva eemaldamiseks kaudselt: Parim sisepinna ja jalgade salendamiseks spordisaalis: Barbell kükitama Smith masin Kuidas eemaldada kõrvad reitel?

Tore asi kükkide juures on see, et see on raske, mitme liigesega treening, mis kasutab palju lihaseid ja sunnib sind palju energiat raiskama. Kirjeldus: seistes seljaga barbellini, on mugav sellest kinni haarata, panna jalad õla laiusele. Tehke kükke, kuni puusadesse moodustub täisnurk.

Seejärel kuidas kahjustada kaal tuhara tagasi algasendisse. Tehnika: latt tuleks asetada otse abaluude ja kaela vahele. Haara varras ja kükita põrandaga paralleelseteks puusadeks. Veenduge, et teie põlved ei ulatuks varbajoonest kaugemale.

kuidas kahjustada kaal tuhara mujhe kaalulangus karna hai

Alumises asendis liikuge sekundit ja tõuske ettevaatlikult. Mõju: see toimib sisepinnal, tugevdab lihaseid, eemaldab reie sisemuses olevad longus lihased ja kõrvad. Reie siseharjutuste komplekt kodu jaoks Kodus jalgade sisekaalu ja üldise õhukese kehakaalu kaotamiseks on oluline selle piirkonna lihased välja töötada: Külgmised lungid Lähteasend: seistes sirge, jalad õlgade laiusega ja vaheldumisi paremale ja vasakule poole.

Tehnika: tehke sügav külg küljele, veendudes samal ajal, et jala põlve millele lang tehakse ei ulatuks üle varba. Vaagen tuleks tagasi panna ja selg sirge.

Sirutage käed ette õlatasandile. Mõju: aitab kiirendada verevoolu kehakaalu langetamiseks ja sisemise külje tugevdamiseks, soodustab lihaskiudude kasvu. Plie kükitas Me arutasime seda harjutust üksikasjalikult artiklis Plie Squats.

Kumb on parem: plie või sumo? Selle vaieldamatu pluss on see, et see võimaldab nirvana slimming reie sisepinna välja töötada ka kodus! Kirjeldus: sirgelt seistes ühendage kontsad ja jagage sokid.

Kükita sirge seljaga. Tehnika: plie kükitades on oluline hoida abs absoluutselt pinge all ning mitte vaagna ja seljaosa üle koormata.

Madalaimas punktis fikseerige 3—5 sekundiks ja tõusta siis aeglaselt. Mõju: kõige tõhusam harjutus reie sisemistele lihastele. Soodustab jalgade vahelise kihi põlemist ja lihaste venitamist.

  1. Kuidas kaotada kaalu puusad - Depilatsioon
  2. Kuidas seista 5-minutilise baari. Seal on tasakaalu tasakaalu
  3. Ishias Valu Leevendamine Ja Ravi - Kuidas Leevendada Ishias Valu

Jalgade aretamine külgedele Huvitav puusaharjutus. Mis see on: lamades põrandal, tõstke sirged jalad põrandaga risti ja levitage neid, kinnitades need mõneks sekundiks madalaimasse kohta.

Kuidas seda õigesti teha: valetage põrandal matilasetage peopesad sabaluugi alla. Tõstke jalad põrandaga risti ja levitage neid aeglaselt, kinnitage 3—5 sekundiks, seejärel viige tagasi. Kui sirgete jalgadega on seda keeruline teostada, painutage põlvili.

Oluline on jälgida, et alaselg ei satuks. Mõju: võitleb aktiivselt reite sisemiste lihaste lahtisuse vastu, aktiveerides rasvapõletust. Tagaküljel ja tuharate jaoks Millised tõhusad kompleksid sobivad jalalihaste tagumistele osadele ja preestritele: Rumeenia surnukeha Sellises keerulises asjas, nagu puusade kõrvade eemaldamine, peate valima erinevad harjutused, seetõttu soovitame pöörata tähelepanu survelülitusele.

Kirjeldus: aeglaselt kaalutud latt tõuseb kergelt kõverdatud jalgade ja sirge seljaga. Baar tõuseb põlvede kohale.

Kuidas kaotada mehe jaoks jalgade ja puusade kaal: toitumine ja treenimine

Tehnika: Seljaosa peab kogu harjutuse vältel olema tasemel. Tulge baari lähedale, kinnitage jalad õla laiusega.

kuidas kahjustada kaal tuhara zach banner kaalulangus

Haarake oma õlgadest veidi laiemalt barbelll, tõstke see täpselt põlvede kohale. Sel juhul tõmmatakse vaagen tagasi ja põlved EI ulatu täielikult välja. Fikseerige 2—3 sekundiks ja laske ratas ettevaatlikult alla selg peab jääma ühtlane!

Mõju: töösse on kaasatud kõik reie tagumised lihased, aga ka gluteus maximus. Võimaldab teil ehitada lihaseid reite tagaküljele ja pingutada tuharaid. Siia kuuluvad ka vasika lihased. Jala lokkimine simulaatoris Lähteasend: lamake kõhtuga simulaatoril, haarake käsipuudest ja tõstke raskusi reie tagaosa lihaste töö tõttu.

Täitmise tehnika: hoidke tihedalt käsipuude kohal ja laske vasikad simulaatori rulli taha kohandage raskust ja pikkust vastavalt oma pikkusele. Reie tagumiste lihaste kokkutõmbamisel tõsta rulli üles. Jalade varbad peaksid olema sirged. Fikseerige mõneks sekundiks ülaosas ja naaske sujuvalt algasendisse mitte jobuga.