Kuidas jaada motiveeritud kaalulanguse teekonnal. Parim motivatsioon on realistlik lühiajaline eesmärk

Mehel, kes näeb alateadvuse tasandil tüsedat tüdrukut, on mõte, et tema elu on halb. Paneel on loov ja lõbus viis motivatsioonina püsimiseks kogu kaalukaotuse ajal. Õige motiivi valimisel peate ennast kuulama. Kõik negatiivsed emotsioonid mõjutavad kaalulangetamise sammude kvaliteeti. Karmid keelud toovad sageli kaasa purunemisi ja uusi naela. Haiguste loetelu võib lõputult jätkata, kuid soovitan peatuda positiivsetel asjadel.

Kui mees või naine vajab tõeliselt võimast ja mis peamine - õiget motivatsiooni, saate seda Internetist otsida ainult kitsalt spetsialiseeritud ressurssidest. Spordipsühholoogid on koostanud nimekirjad nii üldistest kui ka konkreetsetest soovitustest.

Kuidas säilitada motivatsioon kaalu langetamiseks

Tõhus motivatsioon kaalu langetamiseks Need, kellel puudub motivatsioon, saavad sellele nimekirjale viidata ikka ja jälle. See töötab alati. Planeerimine Kõigepealt peate oma elus asjad korda tegema. Ja keha on elu peamine üksus, ilma milleta on võimatu end normaalsena tunda.

Ja ülekaal loeb.

  • Kuidas leida ülitugevat motivatsiooni kaalu langetamiseks Depressioon Kuidas kaalust alla võtta?
  • Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma Psühhoteraapia Kevad on alanud ja paljudel tüdrukutel on soov muutuda saledamaks.

Pole vaja unistada, et 5 aasta pärast muutute õhukeseks, selgeks ja läbipaistvaks. Palju rohkem kaalulangetamise tulemusi toob nädala lõpuks eesmärk kaotada 2 lisakilo. Kui värskendate seda eesmärki igal nädalal, ei tunne te aasta pärast ennast peeglist ära - sellisest kaalust oli raske isegi unistada.

Kuidas kaotada palju kaalu

Eneseusk Peate ennast veenma, et kaalu langetamine, normaalkaalu saavutamine on vajalik samm mitte ainult naise, vaid ka mehe jaoks. See lahendus aitab kaasa üldisele arengule, karjääri edenemisele ja isikliku elu parandamisele.

Ainult pidevas enesetäiendamises sünnib inimene, keda teised ja tema ise austavad ning teadlikkus sellest mõttest on parim motivatsioon kehakaalu langetamiseks igaks päevaks.

Ühesuunaline tee Alustage kaalu langetamist suvel, et rannas atraktiivne välja näha. Need ajutised kaalulangetamise eesmärgid on kasutud. Kaalu peate alandama igavesti! Mõelge sellele Suveni oma lemmikute kuklite kraavimine, et pärast pühadeaega neile uuesti toetuda, on suurepärane võimalus oma kehale rohkem kahju teha ja rohkem kaalu taastada! Alati peaksite tahtma hea välja näha, mitte erilistel puhkudel. Ja see kehtib mitte ainult joonise kohta.

Saavutuste päevik Paljud kasutajad on soovitust pidada päevikut pidamiseks väga võimsaks. Kaalu langetamise alguses peate koostama plaani, määrama dieedi, mis järk-järgult muutub. Määrake aeg, mille kavatsete pühendada kehakaalu langetamiseks. See on tähtis! Koostage esialgu realistlik kaalukaotusplaan, mida ei purustata elusündmuste esimese sekkumise käigus. Jah, tuleks märkida ka vääramatu jõu koht. Ärge peitke skaalat ja märkige oma tulemused igal hommikul ja õhtul üles.

Nii saate oma kaalu täielikult kontrollida ja teada iga kaotatud grammi kohta. Ennetavad meetmed Me pole kindlasti robotid. See tähendab, et kõrge programm, mis annab parimaid tulemusi, võib ühel poletage rasva puhkepaevadel viia närvivapustuseni.

Selle vältimiseks peate eraldama ühe päeva nädalas, kus reeglid oleksid lõdvestunud. Kuid see ei tähenda, et selleks päevaks võiks süüa kuus päeva ette.! Võtke see, mis on juba töötanud rohkem kui ühel juhul.

  • Minge välja ja hankige värsket õhku Helistage sõbrale Küsi abi Ärge unustage planeerida ka puhkust, ühiskondlikke üritusi ja väljas söömist.
  • Simeonsi Dieet,

Mõned neist igaveseks kaalust alla võtnud inimeste näidetest on siia kokku kogutud. Kiire kaalulanguse motivatsioon Kas soovite kiiresti rikkuda külgedelt tarbetu kaalu, mis rikub kõike? Seejärel proovige seda motivatsiooni: Alustage väljakutsuva teekonnaga looduse rüppe.

Mäest üles ronimine, viide mööda jõge või lihtsalt pikk matk sinna, kus te pole veel kuulnud tsivilisatsiooni eelistest, muudab teid kiiresti sihvakas või isegi pumbatud ilusaks meheks.

August 7 minutit lugeda Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee Helen Partašjuk-Sootla Imedieedid, võluväega tabletid ja kreemid ning paljulubavad nädalased väljakutsed ajendavad tuhandeid inimesi iga päev võtma vastu otsust alandada kehakaalu.

Valige endale aktiivse spordiala maksimaalse dünaamikaga. Las see olla vähemalt rula või jalgratas - parem on reisida läbi küberruumi.

Nõuanded ja nipid järeldused Sageli peitub saladus pinnal: inimestel, kes soovivad kaalust alla võtta, puudub lihtsalt motivatsioon kaalu langetada. Või eksisteerib see fantaasia vallas: kaotada 30 kilogrammi, võita kõik iludusvõistlused, kohtuda kena miljonäriga ja unustada igaveseks kaalulangetamise valusad kulud. Seetõttu vajate tõelist motivatsiooni, tänu millele saate mitte ainult kaalust alla võtta, vaid ka oma tervist parandada.

Jah, kaalu langetamine on inimesele, keda armastad, palju lihtsam kui iseendale. Kui valitud on juba leidnud või pealegi on abielu juba ammu heaks kiidetud Karm motivatsioon kaalu langetamiseks Jah, sageli saavutavad kõige rangemad inimesed edu kõiges, mida nad ette võtavad.

Ole oma inimese suhtes kriitiline ja võimalikult valiv - varsti ei tunne sa ennast ära. Näide seda tüüpi motivatsioonist kaalust alla võtta: Tõsise eesmärgi seadmine ja selle eest realistliku tasu määramine on midagi, mille oleksite ostnud pikemalt mõtlemata. Tippu pole võetud?

Noh, peate hakkama ilma plaanita. Söö peegli ees aluspesuga või ilma. Oma ebameeldiva kuju üle järele mõtlemine pole just kõige meeldivam tegu. See töötab aga laitmatult: lisatükk ei lähe kindlasti kurku. Osta müügil ülisuuri teksaseid ja kinnitage need külmkapi ukse külge.

Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee

Hirm selle üle, mis selliseks ulatub, sunnib mõnikord sellest uksest mööda minema. Minge kõhnade sõbrannadega basseini või randa. Kaasasündinud naiselik soov parem välja näha teeb oma töö - ja protsess käivitatakse. Kaval motivatsioon kaalu langetamiseks Kõigele tuleb läheneda targalt.

kuidas jaada motiveeritud kaalulanguse teekonnal

Ja kui on olemas võimalus omaenda vaimu ja keha heaks petta, siis miks mitte seda teha? Siin on mõned viisid: Osta toredaid riideid, mis sulle väga meeldivad, kuid üks suurus väiksem. See on suurepärane stiimul kaalu langetamiseks, mis eraldub hellitatud soovist. Asendage "närvilised suupisted", süvenedes huvitavatesse vaba aja tegevustesse. Näiteks võite lugeda head raamatut või jalutada. Uurige näiteid neist, kellel on juba õnnestunud kaalust alla võtta.

Kuid ainult need, kus kõik on kavandatud etapiviisiliselt! Lõppude lõpuks kujutlege ennast videomängude kangelasena, kes jõuab uutele ja uutele tasanditele. Ideaalse kaalu saavutamine on teie võit!

16 viisi, kuidas ennast kaalust alla võtta

On oluline, et hea motivatsioonilaengu saanud inimene saaks selle ellu äratada ja hakata kallima eesmärgi poole liikuma. Peate mõistma, et midagi ei juhtu mõne päeva või isegi nädala jooksul. Jah, kahe päevaga võite kaotada 2 kilogrammi, kuid kas seda võib nimetada tõsiseks lähenemiseks ärile?

kuidas jaada motiveeritud kaalulanguse teekonnal

Armasta ennast ja ära karda oma keha kuulata. Murdke pikk tee etapideks ja premeerige ennast igaühe lõpetamise eest. Inimesel on palju lihtsam leppida pärast lendu minekuga lennule kui ronida Varasema kogemuse põhjal tean, et igapäevaselt juurvilju süües mul ei teki isusid ning nii oli ka kaalulangetamisel.

Kõik oli nii täpselt ettevalmistatud, et isegi mu dieedinõustaja Lizbethil polnud minuga väga midagi peale hakata. Kui kätte jõudis kaalunumbri hoidmise samm, oli naine esmalt murelik, sest reeglid enam ei kammitsenud. Tegelikult ei olnudki mitte midagi hirmsat, sest reegleid oli ju sama palju kui ühel käel sõrmi ning kaal seisab kenasti," naerab Keli.

Kes kardab nälga jääda, neil soovitan vaadata, kui suur on grammi brokkoli kogus ning mõelda, et sööd selle ühe toidukorraga ära. Uskumatu - veel üks tasu.

TWO DAY WHOLE HOUSE CLEAN WITH ME / CLEAN WITH ME /CLEANING MOTIVATION / COMPLETE DISASTER / SAHM

See võib olla uinak, ostupäev - kõik, mis hoiab teid motiveeritud. Siiski on ka karistusi. Ei mingeid vabandusi! Arengu jälgimiseks registreerige oma edusammud. Kui teie kaalulangus on teie tervise jaoks vajalik, võib teie edusammude võrdlemine olla kasulik ja motiveeriv. Pange kirja oma dieedi eesmärgid ja treeningplaan, et näha rasket tööd, mis teil on. Tunne on väga rahul. Teie päevane kaal võib vedeliku kinnipidamise tõttu kõikuda.

Selle asemel, et oma edusammude aluseks võtta oma igapäevane kaal, valige selle tegemiseks nädalapäev. Seejärel liidake raskete väärtuste kumulatiivsed arvud ja keskmistage need kuu lõpus, kuvades oma edusamme realistlikumal viisil. Lihas kaalub rohkem kui rasv, nii et tasakaal ei kajasta alati teie kehalise taseme edenemist. Kui tunnete end mugavalt, pildistage ennast iga kuu. Fotod võivad pakkuda visuaalset motivatsiooni, kui jälgite oma edusamme.

Looge ajaveeb. Ükskõik, kas see on ainult teie enda või teiste lugejate jaoks, võib eduka ajaveebi loomine pakkuda saavutustunnet.

KUIDAS SäILITADA MOTIVATSIOON KAALU LANGETAMISEKS (PILTIDEGA) - ENTSÜKLOPEEDIA -

Kui sellele on pühendatud terve ajaveeb, on väiksem võimalus eksida! Ja kui teil on lugejaid, töötab see suurepärase foorumina, et teisi aidata. Loe ka teiste blogisid! Internetis on avaldatud sadu edulugusid, mida saab kasutada motivatsiooniallikana. Lihtsalt otsige Google'ist, et leida palju juhtumeid. Võib-olla saab ka teie lugu kunagi kuulsaks!

Oodake ja leppige tagasilöökidega. Kehakaalu langetamisel perfektsionist olla pole sugugi ideaalne. Sa oled inimene - me kõik oleme - ja juhtub tagasilööke. Lõpuks võib juhtuda midagi ootamatut, näiteks ei saa minna jõusaali, et pärast tunde töötada. Need asjad on normaalsed ja juhtuvad alati. Tunnistage ja aktsepteerige seda, kuna probleemi pole.

Tagasilöögid pole probleem; probleem on naasmine rutiini juurde. Ühel päeval on trennist puudu jääda; aga terve nädala puudumine võib olla probleem.

Ma tunnen, et kui tagasilöök juhtub, tehke endale teene ja pühenduge oma teekonna jätkamisele kohe pärast seda. Ole teadlik sellest, mis võib juhtuda, teades, kuidas selles olukorras hakkama saada.

Pidage meeles, et arvud pole veel kõik - kaalulangus on alles algus.

kuidas jaada motiveeritud kaalulanguse teekonnal

Kuigi on ahvatlev rajada edu täielikult kaalulangusele, võib positiivsete tunnete loomine üldiste tehtud muudatuste - mitte ainult kehakaalu muutuste - vastu uskumatuks motivatsiooniallikaks. Ära ole enda vastu liiga karm. Kui olete hilinenud oma ajakavaga või sööte järeleandmatut toitu, mis polnud plaanis, siis teadke, et need libisemised on tavalised ja oodatud.

Libisemist tehes aktsepteerige fakti ja jätkake kaalulangetamise rutiini plaanipäraselt. Pidage meeles, et teie tervis - füüsiline ja vaimne - on selle protsessi suurim motiveeriv tegur. Kaalu langetamine on tervisliku eluviisi eelis, kuid annab ka teise vaatenurga!

Ole uhke oma saavutuste üle. Suhelge oma sõprade ja perega alati, kui jõuate mõne eesmärgi juurde või täidate ülesande, mis teeb teid eriti uhkeks. Nende saavutuste jagamisel seate tõenäolisemalt uusi eesmärke. Ja võite avalikult tähistada!

Ole uhke oma saavutuste üle, ükskõik kui väikesed nad ka poleks. Nende 3 kg kaotamine on uskumatu asi, kuna paljudel inimestel on seda raske teha. Pidage meeles: teie füüsilise vormi parandamine on teie teie ja teie lähedaste tervise ja elukvaliteedi jaoks suurepärane. Näpunäited Küsige abi alati, kui seda vajate.

Enne kui olete ekspert, peate olema algaja. Võta aega harjutusrežiimide õigeks õppimiseks nende harjutamisel.

Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma

Alustage oma edu oma vajadustega, mitte võrrelge ennast teiste inimestega. Iga inimene on erinev! Eksperdid soovitavad juua looduslikku kuiva veini, kui soovite lonksu alkoholi võtta. Selles on vähem kaloreid ja see sisaldab palju antioksüdante. Ärge magage enne lõunat - selline režiim kutsub esile kaalutõusu, soodustab soovi süüa kiirtoitu.

Kuidas leida ülitugevat motivatsiooni kaalu langetamiseks

Keskenduge kvaliteedile, mitte kogusele - kui soovite kaalust alla võtta ja tulemusi säilitada, ärge vähendage portsjonite arvu, vaid kaaluge toitumisväärtuse osas hoolikalt oma dieeti. JAMA uuringu kohaselt kaotasid inimesed, kes töödeldud toitu vähendades tarbisid rohkem köögivilju, piisavalt rasvaseid.

Selleks ei pidanud nad isegi portsjoneid vähendama ja kaloreid lugema. Tehke selfisid - need fotod aitavad teil jälgida kehakaalu languse dünaamikat.

Tehke pilte ja saatke videomaterjali sõpradele, kellega soovite oma õnnestumisi jagada. Eelista kiudaineid - söö kiudainerikkaid toite, näiteks puuvilju, köögivilju, täisteratooteid ja kliisid. Nii jõuate oma eesmärgini kiiremini ja saavutate tulemuse, mille poole püüdlete.

Kaaluge ennast iga päev - kirjutage oma saavutused oma päevikusse. Selline motivatsioon kehakaalu langetamiseks iga päev võimaldab teil jälgida dünaamika muutusi. Pennsylvania ülikooli teadlased tõestavad, et iga päev kaalule tõusnud tüdrukud kaotasid rohkem kilogramme kui need, kes kaalusid end kord nädalas. Ärge eemaldage oma dieedist kõiki kartuleid - jätke küpsetatud mugulad vaheldumisi koortesse. See on kindlasti parem kui soolane, rasvane ja õline friikartul.

Kuid samal ajal jääb võlumaitse muutumatuks. Varu ingverit - Texase vähikeskuse teadlaste sõnul teeb see maitsestamine töötlemata kujul imet. Ingveri kasutamisel hakkab kaal meie silme all sulama. Lisage söögikordadele avokaadod - toote regulaarne lisamine dieeti soodustab kehakaalu langust.

Puu vähendab KMI, avaldab kasulikku mõju vöökoha vähendamisele.

kuidas jaada motiveeritud kaalulanguse teekonnal

Avokaado on mitmekülgne. Seda saab lisada röstsaiadele, võileibadele, omlettidele ja ürdisalatitele. Pange kirja kõik, mida päevasel ajal sööd - spetsiaalse päeviku pidamine võimaldab Kaiser Permanente spetsialistide tähelepanekute järgi lõigata portsjoneid peaaegu poole võrra, kõrvaldada toidust tarbetud suupisted. Vältige hommikusöögiks maiustusi - valige kerge kreeka jogurt ja kuivatatud puuviljad.

Teie keha muutub peagi lahjaks ja vormis. Teemal: Kardiotreeningud kehakaalu langetamiseks Hoidke ahvatlevaid toite silmapiirilt - paluge oma perel need peita, et need silma ei hakkaks. Vähendage liha kasutamist - vahetage see valguallikas kiudainerikkamate pähklite või kaunviljade vastu.

Püüdke eelistada lahjat veiseliha, lambaliha.

5 viisi, kuidas ennast motiveerida! – Erik Orgu blogi

Ärge seadke globaalseid eesmärke - jagage need väiksemateks sammudeks, et järgida järk-järgult lihtsatest keerukateks. Hüva hüvasti valge jahuga küpsetistega kahetsemata - inimestel, kellel on palju rafineeritud teravilja, on suurema tõenäosusega kõhurasv liigne.

Kui soovite kaalust alla võtta. Tehke kindlaks oma motivatsioon kaalu langetamiseks - vahetage perioodiliselt oma motivaatoreid, nii et need oleksid alati asjakohased. Kui eile oli tervise parandamiseks vaja kaalust alla võtta, siis seadke täna endale eesmärk kinnitada uus kleit vöökohta. Söö kaneeli - isegi väike kaneeli lisamine igapäevasele kohvitassi aitab aja jooksul kaalust alla võtta. Ärge sööge valmistoite - lõigake oma toidust välja kiirtoidud.

British Journal of Nutrition uuringud on näidanud, et sõltuvus küpsetest söögikordadest aitab kaasa rasvumisele, suurendab kõhurasva riski.

Kuidas kaalulangetamisest sai minu kinnisidee - Reval-Sport

Enne kahvli poole sirutamist jooge hommikul klaas vett - see kiirendab ainevahetusprotsesse, puhastab soolestikku patogeense taimestiku ja seab keha viljakaks tööks. Vähendage süsivesikute sisaldust - vähese süsivesikute sisaldusega dieedid on tõhusad kaalulanguse, insuliiniresistentsuse korral. Vaheta lõunasöök varasemale ajale - lõunatades tundi varem, saate oluliselt muuta oma vöökohta ja kaotada paar lisakilo.

Eemaldage alkohol - alkohol kahjustab maksa, neere, aju. Nad lisavad vaid lühidalt meeleolu ja tekitavad eufooriatunnet, kuid aja jooksul halvendavad üldist heaolu, suurendavad rasvumisohtu. Viibige rohkem päikesevalguse käes - taevakeha mõjul kipuvad rasvarakud varuma vähem rasva kui pimedas.

Pidage meeles, et lubamatu päikese käes viibimine kauem kui 15 minutit päevas ilma UV-kreemita on lubamatu, kuna see suurendab nahavähi riski.

kuidas jaada motiveeritud kaalulanguse teekonnal

Enne lõunat sööge õun - see aitab vabaneda ebameeldivast puhitusest. Tellige treeningsaalis treeneriga personaaltreeningud - see on suurepärane motivatsioon kaalu langetamiseks, sest sellistes tundides on raske töötada mitte täie jõuga. Õppige leppima negatiivsete tunnetega - hea tujuga kaalu langetamine on haruldane. Tavaliselt on see protsess seotud kehakaalu langetava inimese suure ärrituvuse, agressiivsusega.

Sa määrasid kaalu, mida soovid omada, lõid treeningkava ja liitusid jõusaaliga - nüüd peate oma eesmärkide saavutamiseks hoidma seda entusiasmi! Kuigi kaalulangetamine võib olla keeruline ülesanne, aitavad mõned lihtsad võtted pikas perspektiivis motivatsiooni säilitada, võimaldades teil selle protsessi ajal lõbutseda. Sammud 1. Vahtrasiirupi ja tšillipulbri dieedil olles on ilmne, et te ei suuda seda säilitada.

Mõjutatud igalt poolt kehtestatud piirangutest. Valige endale sobiv garderoob - kui teid huvitab küsimus, kust saada motivatsiooni kehakaalu langetamiseks ja jõusaalis käimiseks, ostke endale uus fitnessi riietus.

Selles tunnete end suurepäraselt, mis tähendab, et koolitus toimub positiivse energiaga. Jäta oma auto koju ja jaluta - loomulikult on autoga sõitmine palju meeldivam, kiirem ja tõhusam. Võite külastada mitut kohta korraga, osta toitu ja koju tagasi tulla mitte natuke väsinud. Kuid kui teie plaanid hõlmavad kehakaalu langetamist, jätke auto sageli garaaži, et eelistada kõndimist, rattasõitu, rulluisutamist või uisutamist. Kõik võib sõiduki asendada, kui teie vaba aeg tõotab olla sportlik ja aktiivne.

Vahetage jäätis külmutatud puuviljade vastu - värskendav magustoit kustutab teie maiustusejanu, küllastab keha antioksüdantide, vitamiinide ja mineraalainetega. Söö hommikusöögiks mune - enamik inimesi saab kartmata süüa kuni 3 muna päevas.

Sellises koguses ei mõjuta toode kolesterooli kasvu ja aitab korraldada dieettoitu. Sigarettidest loobumine - endokrinoloogide iga-aastane kohtumine tõestas, et nikotiinist loobumine parandab oluliselt ainevahetusprotsesse kehakudedes. Korrastage oma kodu - puhtad ja kaunid ruumid soodustavad korralikku toitlustamist. Motiveerige end heas tujus olema, sest positiivne ja naeratav aitab asjal vaielda.

Looge kodus romantiline nurk või vastupidi, avage aknad laiali, lastes koju puhta õhu ja päikesevalguse. Söömise ajal aja veetmine on koletu viga enamikul täiskasvanutest, kellel pole vaba aega. Proovige toitu põhjalikult närida, enne kui julgete seda alla neelata.