Katkendlik paastumine kiire rasva kadu

Isik peab iga päev otsustama ja järgima tunnise tühja akna akna. Nii et parim ja tõenäoliselt kõige edukam toitumine ise on ilmselt üks teie elustiili. Kuid vahelduv paastumine ei olnud kehakaalu vähendamiseks tavalisest dieedist efektiivsem. Kiudude, vitamiinide, mineraalainete ja muude toitainete toitmine aitab hoida veresuhkru tasakaalu püsivalt ja vältida toitainete puudujääke. Inimesed peaksid naasta tavapärasesse söömisharjumust mitte-paastumise päevadel.

tootajate kaalulanguse konkurents soe sidruni vee kasulikkus

Haridus Vahelduv paastumine ei ole parem kui tavaline dieediga kaalulangus, uus uuring leiab Ülemaailmse dieetitööstusega, mille väärtus on95 miljardit USA dollarit, on selge, et maailm on kaalulangus. Aga mis on parim toitumine kehakaalu vähendamiseks ja tervise parandamiseks?

Üks kõige lootustandvamaid toitumisharjumusi, mis on hiljuti tähelepanu pälvinud, on vahelduv paastumine, mida meedia on krooninud imelise kaalulanguslahendusega.

What I Eat In A Day! Dr Michael hingemaailm.eeD!

Kuid hiljutise uuringu kohaselt ei ole kehakaalu kaotamise korral vahelduv paastumine tõhusam kui tavaline dieed. Vahelduv paastumine on söömismudel, mis kondenseerib igapäevase toidu tarbimise üheks ajaks piiratud ajaks, seejärel paastumiseks kogu ülejäänud päeva jooksul.

Üks vahelduva paastumise populaarsemaid versioone on toitumine 5: 2.

Popular Tags

See võimaldab viis päeva piiramatult süüa ja kaks päeva tavaliselt mitte-järjestikusedmis söövad väga madala kalorsusega dieeti, tavaliselt umbes kcal. Toitumise suurim kaebus on paindlikkus kohandada seda oma elustiiliga.

Väljavaade Perioodilise paastumisega on palju erinevaid viise. Meetodid erinevad kiirete päevade arvust ja kalorite arvust. Katkendlik tühjaks saamine tähendab täielikult või osaliselt söömist hoidumist kindlaksmääratud aja jooksul, enne kui söömine toimub regulaarselt uuesti.

Ennustust katkendlik paastumine kiire rasva kadu paastumise vastu soodustasid loomkatsete andmed, mille kohaselt võib paastumine aidata vähendada diabeedi, südame-veresoonkonna haiguste ja teatud vähivormide riski.

Kuid mõned uuringud on tegelikult uurinud vahelduva paastumise mõju inimestele kauem kui kuus kuud.

Pikaajaliste uuringute läbiviimine, mis kontrollivad dieeti, on rasked, sest inimestel on raske neid kinni pidada ja tulemusi võivad mõjutada välised tegurid. See hiljutine uuring viidi läbi nädalase perioodi jooksul, mistõttu on see seni üks pikemaid vahelduvaid uuringuid. Teadlased jagasid osalejat kolme gruppi.

Kolmandat kontrollrühma ei teavitatud oma dieeti muutma. Esimese 12 nädala jooksul töötas koolitatud toitumisspetsialist osavõtjatega tihedalt, et kindlustada neile eraldatud toitumise.

kaalulangus bluating kohukinnisus lahja pm rasva poleti

Seejärel hinnati dieedi mõju 12, 24 ja 50 nädala pärast, kasutades mitmeid terviseuuringuid. Uurijad mõõdavad kehakaalu, keha rasva, insuliinitundlikkust suhkurtõve oht veresuhkru kontrollimise võime järgi ja kolesterooli. Samuti analüüsiti 82 rasvumise ja metaboolse haigusega seotud geeni. Uuringu põhitulemuseks oli see, et vahelduv tühja kõhuga ja igapäevane kalorite piiramine tõi kaasa olulise kaalu ja rasva kadu võrreldes kontrollrühmaga.

tahtmatu kaalulangus kilpnaarme mutrid rasva poletavad toidud

Kuid vahelduv paastumine ei olnud kehakaalu vähendamiseks tavalisest dieedist efektiivsem. Vahelduv paastumine ei parandanud ühtegi tervisemarkerit rohkem kui igapäevane kalorite piirang.

Video: Apostasy in Our Midst - Episode 4 - New Theology - Part III 2021, Mai

Väljajätmise määrad olid madalad, kuid mõlemale dieetirühmale sarnased, mistõttu osalejad leidsid, et neid on samuti lihtne kinni pidada. Teised pikaajalised vahelduvad tühja kõhu uuringud inimestel on näidanud sarnaseid tulemusi. See uuring kinnitab sisuliselt hästi mõistetavat kaalulanguse põhimõtet: ükskõik millist meetodit kasutate, tuleb kehakaalu vähendamiseks vähendada kogu kalorite tarbimist.

Nii et võib-olla ei ole üllatav, et lõpptulemused on sarnased. Uuring näitas ka suunda suurema kaalulanguse tekkimisele vahelduva paastumise rühmas 12 nädala pärast, kuid suurem kaalu taastumine umbes 2 kg 24 kuni 50 nädala jooksul.

А когда я вернулась из кухни, уже лежал на полу.

See viitab sellele, et vahelduv paastumine võib aidata lühiajalist kehakaalu langust, kuid ei pruugi olla hea meetod pikaajaliseks kaalukaotuseks. Minu uurimuses leiti, et väga madala kalorsusega dieediga kcal inimestel tekkis järgmisel päeval näljahormooni ghreliini vähenenud tase.

Kuna kõrged ghreliini kontsentratsioonid on seotud näljasega, vähendavad selle madalamad kontsentratsioonid pärast vähese kalorsusega dieeti söögiisu ja võivad aidata inimestel, kellel on lühiajaline kaalulangus. Kuid see uuring katkendlik paastumine kiire rasva kadu suutnud näidata samu tervise parandusi nagu insuliinitundlikkusmida eelmised loomkatsed näitasid. Need uuringud kasutasid pikemaid ja raskemaid kalorite piiramise meetodeid sageli tühja kõhugamida 5: 2 dieet tavaliselt ei sisalda.

Recommended

Loe edasi: Siin on kõhn, mis on kaalulangus - 5: 2 dieet Kuid üks inimlik uuring leidis, et pärast 5: 2 dieeti kolme kuu jooksul paranes insuliini tundlikkus päevaste kalorite piiramise dieediga, kui kaks väga madala kalorsusega päeva toimusid järjest. See viitab sellele, et katkendlik paastumine võib anda lisahüvesid, kui kalorite piirangut pikendatakse.

Kas vaheajaga paastumine võib olla edukas üle 50 nädala, ei ole veel teada. Ja kuigi väljalangevus oli madal, näitas uuring siiski, et vahelduv tühja kõhuga ei ole immuunne teiste dieetidega seotud kleepumise järkjärgulise vähenemise suhtes.

Seitse võimalust katkendliku paastumise tegemiseks

See tähendab, nagu enamik toitumisi, on see tõhus ainult siis, kui on aktiivne jõupingutus selle säilitamiseks. Küsimused jäävad ikka veel vahelduva paastumise kohta, eriti kas kõik meetodid näiteks sõdalaste toitumine, kus süüakse õhtul ainult ühte suurt sööki on sama tõhusad. Samuti pööratakse märkimisväärset tähelepanu ka vahelduva paastumise teisele vormile, mida nimetatakse ajaline toitmine kus inimesed saavad süüa ainult fikseeritud nelja, kuue või kaheksatunnise söögiakna ajal.

Teadusuuringud on käimas selleks, et määrata parim aeg süüa, kui kaua te peaksite kiire ja kuidas need toitumised mõjutavad tervist Mis puudutab dieediga varustamist, siis ei post malone kaalulangus ühtegi sobivat lahendust.

See uuring näitas, et vahelduv tühja kõhuga ja kalorite piiratus on võrdselt efektiivne kehakaalu langetamiseks ja metaboolse tervise parandamiseks. Nii et parim ja tõenäoliselt kõige edukam toitumine ise on ilmselt üks teie elustiili. Populaarsed Kategooriad.