Katkendlik paastumine 2 nadala kaalulangus, VAHELDUV TüHJA KõHUGA KAALULANGUS (üLIM KAALULANGETAMISE HäKKIMINE) - ELU -

Inimese kasvuhormoon mängib teie keha rasvapõletusahju sisselülitamisel võtmerolli, nii et see saaks tööks ja mängimiseks vajalikud kalorid varutud keharasvast. See peaks olema vahemikus tundi. Kolmandat kontrollrühma ei teavitatud oma dieeti muutma. Uuringud näitavad tegelikult, et isegi pärast 3-päevast paastumist ei kao ükski lihas ära. Hea uudis on see, et ma ei märganud tühja kõhuga jõusaali tegemisest mingit halba mõju. Tühja kõhuga võimlemine on hea, ekspertide sõnul.

Aga mis on parim toitumine kehakaalu vähendamiseks ja tervise parandamiseks? Üks kõige lootustandvamaid toitumisharjumusi, mis on hiljuti tähelepanu pälvinud, on vahelduv paastumine, mida meedia on krooninud imelise kaalulanguslahendusega.

Kuid hiljutise uuringu kohaselt ei ole kehakaalu kaotamise korral vahelduv paastumine tõhusam kui tavaline dieed. Vahelduv paastumine on söömismudel, mis kondenseerib igapäevase toidu tarbimise üheks ajaks piiratud ajaks, seejärel paastumiseks kogu ülejäänud päeva jooksul. Üks vahelduva paastumise populaarsemaid versioone on toitumine 5: 2.

See võimaldab viis päeva piiramatult süüa ja kaks päeva tavaliselt mitte-järjestikusedmis söövad väga madala kalorsusega dieeti, tavaliselt umbes kcal.

kaalulangus nhs-iga kaaluvaateid kaalulanguse lahenemisviisi

Toitumise suurim kaebus on paindlikkus kohandada seda oma elustiiliga. Ennustust vahelduva paastumise vastu soodustasid loomkatsete andmed, mille kohaselt võib paastumine aidata vähendada diabeedi, südame-veresoonkonna haiguste ja teatud vähivormide riski. Alustage 8-tunnisest aknast ja ärge proovige minna lühema akna juurde enne, kui olete piisavalt kaua ainult selles aknas söönud, nii et see tundub loomulik ja vaevatu. Järgmisena soovite, et mõni mittekaloriline vedelik oleks teie käsutuses päevaks enne ja võib-olla pärast söömisakent.

Mis on vahelduv paastumine?

Seda seetõttu, et keskmine inimene sööb tavapärase 8-tunnise tööpäeva jooksul iga päev palju suuremas aknas. Vastuvõetavate vedelike hulka kuuluvad vesi, must kohv, tee või mis tahes mittekaloriline veepõhine jook, näiteks maitsestatud vahuvein.

kaotus kaalu sootja brabender fat burn bullets

Viimane samm I. Päevade puudumise vältimiseks, kuna teie aken on liiga lühike, peaksite iga päev sama akna juurde jääma, kuni olete protsessiga lõpuni jõudnud. Vastasel juhul on teil vaja palju matemaatikat teha ja võite päeva raisata, kui te ei soovi piisavalt kaua paastuda, et saavutada soovitud mõju. Oluline on mõista, et seda teekonda alustades tunnete esimestel päevadel või nädalatel tõenäoliselt nälga, sest muudate elukestvat söömisharjumust.

Veelgi enam, võite end I. Kas vahelduv paast on kõigile ohutu? Ühesõnaga, ei.

Speak & spell music

Kui teil on anamneesis häiritud söömine, siis I. Kui söömishäire on osa teie minevikust, pidage enne selle edasist kaalumist nõu oma arsti, terapeudi või muu raviteenuse pakkujaga. Sest kui. See tähendab, et viimane söögikord võiks olla kell 19 ja esimene söömine kell Kella 12—19 on lubatud süüa nii palju kui soovite.

Selle tehnika valisin. Muud meetodid hõlmavad ühe või kahe päeva möödumist ilma 2 korda nädalas söömata.

VAHELDUV PAAST: TäIELIK JUHEND - RETSEPTID -

Siin juhtus see, kui proovisin kuu aega vahelduvat paastu 1 Nii hilja söömise rütmi sattumine oli raske, kuid nädala pärast peaksite sellega harjuma. Ma ei hakka valetama, ma nägin esimestel päevadel vaeva.

Mulle meeldib töötada varahommikul, kuid selleks ajaks, kui see jõudis kella ni, tundsin end nii näljasena, et see tõmbas mind häirima.

Ma olen proovis keto dieeti enne ja ma arvasin, et see on halb. Kuid vahelduva paastumisega oli mu energia täielikult tühjaks läinud. Nagu öeldud, oli see eufooriline kogemus, kui see jõudis kell Kuid mõne päeva kuni nädala möödudes harjusin sellega ja see oli palju lihtsam. Tegelikult, kuna mul polnud vaja mõelda söömise peale, oli mu mõte selge ja keskendusin lihtsalt tööle. Hommikukohv lõi mind väga tugevalt, sest mul polnud süsteemis toitu.

Seega, kui proovite vahelduvat paastu, võib olla parem sellest aeglaselt võõrutada.

keto kaalulangus 2 nadala jooksul face fat burner masin

Näiteks võiksite esimese päeva jooksul süüa kell 9 hommikul, teisel päeval kell 10, kolmandal päeval kell 11 jne.

Kuna ajavahemik, mida sain süüa, oli tavapärasest lühem, ei söönud ma kuskil nii palju kui varem.

JanYOUary - Dr. Michael Greger On \

See oli katkendliku paastu üks peamisi eeliseid. Vähema söömise kaudu hakkasin kaalust alla võtma ja tundsin end kõhus vähem paisunud.

kaalulanguse ideed ja nouanded rasva poletavad sudameharidus

Asjaolu, et ma tundsin end varem ülespuhutuna, viitab sellele, et mul oli kalduvus üle süüa. Nii et see oli tervitatav muudatus. See kehtib eriti kahe kõige olulisema hormooni kohta: inimese kasvuhormoon HGH ja insuliin.

Inimese kasvuhormoon mängib teie keha rasvapõletusahju sisselülitamisel võtmerolli, nii et see saaks tööks ja mängimiseks vajalikud kalorid varutud keharasvast.

Uuringud näitavad, et paastumine võib oluliselt suurendada HGH tootmist[4]. Vahelduva tühja kõhuga kaalulanguse mõju insuliinile on sama muljetavaldav ja võib-olla ka olulisem. Insuliinitaseme madalal ja püsival tasemel hoidmine on üleliigse rasva kaotamise ja selle hoidmise võti.

toestatud rasva kadumismeetodid kas kumblustunn poleb rasva

Dieetidel, mis sisaldavad palju töödeldud süsivesikuid leib, pasta, riis ja lihtsates suhkrutes kommid, küpsised ja soodaon vastupidine mõju. Need põhjustavad teie insuliini taseme kiiret tõusu ja kukuvad seejärel kokku iga kord, kui sööte mõnda neist toitudest. Selle nähtuse tulemuseks on see, et teie keha salvestab rohkem seda, mida sööte, liigse keharasvana, selle asemel, et seda energiana ära põletada.

Insuliinitaseme krooniline tõstmine võib põhjustada ka II tüüpi diabeedi, rasvumise ja muude krooniliste terviseprobleemide tekkimist. Vahelduv paast aitab selle probleemi hõlpsasti lahendada.

5: 2 paastu eelised

Ühes uuringus leiti, et vahelduval tühja kõhuga osalenud meestel oli "dramaatiliselt madalam insuliinitase ja tunduvalt parem insuliinitundlikkus"[5]. See juhtub seetõttu, et te ei anna oma kehale toitu, nii et see ei tooda insuliini, mis võimaldab insuliini taset tasakaalustada, kuni sööte uuesti. See aitab teie kehal püsida kalorite ja fa põletamise olekus. Samuti leiate, et see annab teile kogu päeva jooksul rohkem energiat.

Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta Vahelduva tühja kõhuga kaalukaotuse KKK Järeldus Lisateave vahelduva paastu kohta Mis on vahelduv paastumine? Nagu võisite arvata selle nimest, on vahelduv tühja kõhuga kaalulangus toitumiskava, kus määrate päeva jooksul paastuperioodid. See kestab tavaliselt tundi järjest, kuid see võib olla nii vähe kui 12 tundi või isegi kuni 24 tundi või isegi 36 tundi. Paastu ajal saate süüa ja juua madala kalorsusega või kalorivabu toite.

Teine vahelduva paastu kaalukaotuse eelis on see, et näljatunded ja isud, mis võivad teid tavaliselt kogu päeva kimbutada, vähenevad, kui üldse ei kao. See on tõenäoliselt tingitud selle võimest tasakaalustada insuliini ja veresuhkru taset ning aidata omakorda korrigeerida teisi hormonaalseid tasakaaluhäireid.

Vahelduva tühja kõhuga kaalukaotuse KKK Nüüd, kui teate, mis on katkendlik paast ja kuidas alustada, on aeg vastata teistele küsimustele. Allpool on vastused korduva paastu kohta korduma kippuvatele küsimustele. Seas suuremat tõmmet saavutav trend - teeb väidetava tervise, kaalu ja kognitiivsete eeliste osas asjad natuke teistmoodi.

Söögiaegade piiramine võib muuta söömise sihipärasemaks, kuid katkendlik paastumine ei sobi kõigile. Lugege läbi enne, kui otsustate suupistete vahele jätma.

  • C204 kaalulangus optimeerija
  • T4 kaalulanguse annus
  • Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks? - Naistekas
  • KUI see võib olla parim ülekaaluliste naiste dieet - Kaalukaotus
  • 5: 2 TüHJA KõHUGA DIEET KAALULANGUSE JAOKS: MIDA PEAKS TEADMA ENNE PROOVIMIST - TERVIS -

Mis on vahelduv paastumine? Vahelduv paast kirjeldab üldiselt lihtsat mõistet: süüa saab palju mida iganes soovite, kuid ainult kindla ajavahemiku jooksul.

Soovitatav

Toitumis- ja dieediakadeemia ajakirja andmetel on vähe ühiseid ajakavasid, mida IF pooldajad järgivad: Ajaliselt piiratud paastumine: see ajakava, mis sisaldab populaarset 8 meetodit, lubab teil paastuda umbes 16 tundi päevas ja süüa kaheksa tunni aknas.

Enamik inimesi teeb seda nii, et alustab kiiret öösel söömist, jätab hommikusöögi vahele ja sööb lõuna ajal esimest sööki. See annab neile veel umbes seitse tundi aega, et end homseks toita.

botox slim alla nagu lipo b rasva poletamine

Alternatiivne paastumine: selles vähem ravis hoitud stiilis vahetate nullkaloraažiga jookide tarbimise ja tegeliku söömise vahel. Mõned fännid järgivad paastumise puhkepäevadel rasvasisaldusega või ketogeenset dieeti.

Paastud võivad lõppeda vähem kui 12 tunni pärast, teised võivad aga terve nädala venida! Näiteks meetod Eat-Stop-Eat nõuab ööpäevaringset paastu üks või kaks korda nädalas.