Kas sa poletad rasva paastumise ajal, Lihasmassi kasvatamine

Olen IF-i kohta lugenud nüüdseks juba mitmekümneid artikleid ning vaadanud rohkelt dokumentaale ja harivaid või eksperimentaalseid videosid. Muidugi on sellel ka positiivne efekt nagu kõrgenenud energiatase, toidule ei pea mõtlema peaaegu üldse, rahasäästlik ja väga efektne rasva põletamiseks. Valgu ehituskividena kasutatakse 20 amiini, sealhulgas üheksa asendamatut aminohapet leutsiin, isoleutsiin, valiin, trüptofaan, treoniin, fenüülalaniin, metioniin, lüsiin ja histidiin , samuti 11 mitteolulist aminohapet arginiin, seriin, tsüsteiin, glütsiin, proliin, alaniin, türosiin, asparagiinhape, asparagiin, glutamiinhape ja glutamiin.

Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib? Jim Stoppani, PhD, on teie vastused! Ma usun, et naudin põhjalikult elu ja naudin maitsvaid toite, kuid olen ka kirglik kõhna, lihaselise füüsise hoidmise vastu.

Vaieldavad trennitõed

Kui te pole kunagi varem isiklikult neid žongleerida proovinud, võib neid kahte jälitust olla äärmiselt keeruline tasakaalustada. Seetõttu jälgisin mõnda aega täiskohaga katkendliku paastu söömise kava.

Vahelduva paastumisega saate süüa soovitud toite - muidugi mõistlikkuse piires - ilma tonni rasva pakkimata. Kuid ma ei hüppa ainult vahelduva paastuga vagunile; Olen selle pooldaja olnud palju aastaid. Tegelikult uurisid Yale'i ülikooli meditsiinikooli teadlased enam kui kümme aastat tagasi koos Kopenhaageni ülikooli meeskonnaga paastumist ja rasva kadu ning nende positiivsed tulemused laboris on sellest ajast alates aidanud mul pürgida kõhnasse kehasse!

Paastumine_FB Live 14.05

Kui teie, nagu mina, olete huvitatud keharasva madala taseme hoidmisest, nautides samal ajal mõnda oma lemmiktoitu, võib IF olla just see, mida olete otsinud. Otsuse hõlbustamiseks vastan mõnele tavalisele IF-ga seotud küsimusele ja pakun kasulikke näpunäiteid, et saaksite paastuprogrammist maksimaalselt kasu saada.

Mis on vahelduv paastumine? Vahelduv paastumine on lihtsalt praktika, mille käigus võetakse pikema aja jooksul null kalorit - põhimõtteliselt juues ainult tavalist vett ja kas musta kohvi või teed. IF-i variatsioone on palju, kuid minu eelistatud meetod hõlmab tunnist tühja kõhuga söömist, seejärel kogu minu toidu söömist kaheksatunnise akna ajal, mida tavaliselt nimetatakse "toitmisaknaks". Seda tüüpi IF-d nimetatakse sageli " 8" paastumiseks.

Kas öösel magamine loeb tundide kaupa kiiresti? Jah, küll. Nii et kui teil on näiteks enne magamaminekut valgu raputatud, ärkake siis kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõuate eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa tundi.

Kui teil on vahetult enne magamaminekut valgu värisemine, ärkake kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõudke eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa. Mida peaksin vahelduva paastu ajal sööma või jooma? Ilmselt ei söö sa paastumise ajal mitte midagi ega kuluta kaloreid - lihtsalt öeldes, sööge toitu ega kas sa poletad rasva paastumise ajal.

Vesi on muidugi täiesti korras.

Paastumine kui organismi puhastaja

Peale selle võite valida nullkalorivabad magustamata joogid. Minu isiklike lemmikute hulka kuulub must kohv, milles pole piima, koort, suhkrut, võid teie jaoks kuulikindlad kohvifännid ega midagi muud selles sisalduvat - ning tavalised magustamata teed, näiteks must tee või roheline tee.

Kunstlike magusainetega nt maitsestatud veed ja soodsad joogid kalorivabade jookide osas on natuke ebakindlust. On tõendeid selle kohta, et mõned kunstlikud magusained põhjustavad insuliinivastust, mis nüristaks teie võimet rasva põletada ja oleks vastuolus paastu olekuga, kuid see on teadusringkondade arutamiseks. Et olla ohutud, soovitan paastu ajal mitte jooma kunstlikult magustatud jooke. Kui olete viimase paari tunni paastu ajal absoluutselt suremas millegi muu kui vee, tavalise kohvi või tee järele, vali vahuvesi, mis on väga kergelt maitsestatud loodusliku lubjaga.

Kas mul on vaja päeva jooksul söögikordade väärt kaheksa tundi kokku tõmmata?

Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil

Mis puutub "toitmisaknasse" AKA on rõõmus aeg, mil söötesiis soovite jõuda sama kalorite ja makrotoitainete kogusummani, nagu te varem olite - st rasva, süsivesikute ja valkude kogused - eeldusel, et olite juba kindel toitumisplaan, mis vastas muidugi teie kas sa poletad rasva paastumise ajal. Kindlasti ei taha alahinnata toitumisakna ajal, või kahjustate teie jõudlust jõusaalis ja teie võimet ehitada või säilitada lihasmassi. Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku.

See on eriti oluline kulturistidele ja kõigile, kellel on tugevuse suurendamise eesmärke. Teoreetiliselt sööd sa päevas sama palju kaloreid ja makrosid, lihtsalt erineva söögikorraga kui tavaline toitumisprogramm iga paari tunni tagant.

Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad. Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks.

Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi. Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet. Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama. Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta. Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele.

kui kaua poletada rasva poletada

Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega? Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid.

Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Mitokondrid on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid. Teisisõnu, tühja kõhuga võite kütuseallikana kasutada rohkem kaloreid, mis võib aidata teie kaalu langetamise püüdlustes.

kas kaalulangus peatub perioodidel

Mida peaksin sööma pärast esimest paastuaega? See on hea küsimus. Vahelduv paastumine võimaldab teil teiste dieetidega võrreldes oma söömisega veidi vabam olla, kuid see ei muuda tõsiasja, et oluline on kõrge valkude kaalulangus liiga kiire, lisaks tervislikud rasvad ja keerulised süsivesikud.

Paastu lõppedes soovitan kõrge valgusisaldusega sööki, mitte süsivesikutega kooki.

Intermittent Fasting

Yale'i laborist tehtud töö leidis, et kui paastuda siis vähese süsivesikusisaldusega einega, suurendab söögi ajal kalorite tarbimist ja rasvapõletust suurendavate geenide aktiivsus veelgi. Kui vaadata kõrge süsivesikusisaldusega sööki, langeb paljude nende geenide aktiivsus. Kuidas oleks BCAA-dega?

kaalulangus voida raha

Kas ma saan oma paastu ajal näppida? Saan aru, miks inimesed seda teevad: et aidata tühja kõhuga lihasmassi säilitada. Kuid kui tarbite hargnenud ahelaga aminohappeid BCAAei ole te tegelikult paastunud. Nagu arvatavasti teate, moodustavad aminohapped valgu. Valgu ehituskividena kasutatakse 20 amiini, sealhulgas üheksa asendamatut aminohapet leutsiin, isoleutsiin, valiin, trüptofaan, treoniin, fenüülalaniin, metioniin, lüsiin ja histidiinsamuti 11 mitteolulist aminohapet arginiin, seriin, tsüsteiin, glütsiin, proliin, alaniin, türosiin, asparagiinhape, asparagiin, glutamiinhape ja glutamiin.

Kui tarbite ainult ühte neist aminohapetest, siis tarbite põhimõtteliselt väikest kogust valku ja seetõttu ei ole tehniliselt tühja kõhuga. Üks erand BCAA-de kasutamisel paastu ajal on treenimine tühja kõhuga.

kas banaani rasva poletamine toitu

Siin saate treeningu ajal BCAA-sid koos teiste aminorühmadega lonksata. Treeningu ajal on BCAA-d võimsaks energiaallikaks lihastele. Ja kuna joote just BCAA-dega jooki, ei torka te hunnikut neist maha. BCAA-de eelised teie treeningus kaaluvad üles kõik võimalikud negatiivsed.

Aminohappeid, mis pole proteinogeensed, võib tühja kõhuga tarbida. Näiteks on sobilik, et neil on beeta-alaniin, betaiin, D-asparagiinhape ja - isegi kui need ei ole tehniliselt aminohapped, kuid paljud inimesed klassifitseerivad neid sellistena - L-karnitiin ja kreatiin. Need sobivad päeva jooksul hästi sisse, eriti kui treenite tühja kõhuga.

Toitumine on ainult üks aspekt edukast kaalulangusest. Teil on vaja ka kindlat treeningkava. Paarige Jim Stoppani lühikese ajaga programm kulturismi täispika juurdepääsu kohta katkendliku paastumisega ja olge valmis tõsiste tulemuste saavutamiseks.

48 kaalulangus

Viited Keys, A. Inimeste nälgimise bioloogia. Stote, K. Kontrollitud uuring vähendatud söögikordade sageduse kohta ilma kalorikoguseta tervetel, normaalkaalus, keskealistel täiskasvanutel.

kaalulangus fat burner arvustused

Ameerika ajakiri kliinilise toitumise 70-aastane mees kaalulangus, 85 4 Klempel, M. Alternatiivne paastumine ADF koos rasvasisaldusega dieediga põhjustab samasugust kaalulangust ja südamekaitset nagu madala rasvasisaldusega dieediga ADF.

Ainevahetus, 62 1 Hildebrandt, A. Treening nõrgendab paastu poolt põhjustatud metaboolsete geenide transkriptsiooni aktiveerimist skeletilihastes. Ameerika ajakiri füsioloogiast, endokrinoloogiast ja metabolismist, 6EE Pilegaard, H. Lühiajalise paastumise ja refereerimise mõju metaboolsete geenide transkriptsioonilisele regulatsioonile inimese luustikus.

Diabeet, 52 3