Kaalulangus parast purustatud katt

See ei ole dieet, vaid kehale siseneva energia lugemine ja reguleerimine, mida inimene päevas kulutab. Ärge sööge midagi röstitud.

Käe tugevdamine ja liikumisulatuse taastamine on pärast käteoperatsiooni oluline osa rehabilitatsioonist.

kaalulangus vasimus peavalu spartan fat burner arvustused

Tehes lihtsaid käteharjutusi, mis keskenduvad lihaste tugevdamisele ja venitamisele, saate parandada sõrmede ja käte paindlikkust. Enne harjutuste alustamist pidage alati nõu arstiga. Tihe rusikas Tehke ühe käega tihe rusikas. Painutage sõrmi nii palju kui võimalik ja asetage pöial sõrmede välisküljele. Hoidke asendit mitu sekundit, seejärel sirutage ja sirutage sõrmed üksteisest kaalulangus parast purustatud katt kaugele kui võimalik.

Otsinguvorm

Teise võimalusena proovige harjutust, purustades paberitüki või haarates vastupanu suurendamiseks palli peopesast. Sõrme painutamine See harjutus aitab parandada lihasjõudu ja liikumisulatust. Hoidke sõrmed sirged, painutage sõrmed sõrmede juurest võimalikult kaugele. Sirutage sõrmed ja korrake seda.

Sooritage igal ärkveloleku tunnil 50 harjutuse kordust, soovitab Cedar Valley'i käekirurgia. Sõrm sõrmele Kui sõrmed ja pöial on lõdvestunud, moodustage tähis sõrmega puudutades täht O Sirutage sõrmi ja puudutage pöidlaga oma keskmist sõrme.

Hoiate oma veresuhkru kontrolli all

Sirgendage ja korrake seda iga sõrme puhul. Sooritage seda harjutust mitu korda päevas. Pöial Bend Kui sõrmed ja pöial on sirgendatud ja tihedalt kinni, painutage pöial aeglaselt roosaka sõrme suunas. Ristige peopesa ja puudutage sõrme alust.

Viimati foorumis

Kui teil on probleeme pöidla nii kaugele ulatamisega, sirutage lihtsalt sõrm nii kaugele kui võimalik. Sõrmepuudutus Peopesa allapoole asetage käsi tasasele pinnale.

Alustage pöidla tõstmisega. Langetage pöial ja tõstke siis nimetissõrm üles.

Tihe rusikas

Langetage nimetissõrm ja korrake harjutust oma käe iga sõrme jaoks. Randme venitus Ühe käega toetage käsivart.

tasuta rasvapoletite proovid parimad viisid rasva poletamiseks ja lihaste ehitamiseks

Liigutage randme edasi nii kaugele kui võimalik ja seejärel tahapoole nii kaugele kui võimalik. Randme sirutamiseks korrake harjutust 10 korda.

muna muffinid kaalulangus retsept ikoni kaalulangus

Küünarvarre pöörlemine Painutage käsi ja hoidke küünarnukit külje lähedal. Sirutage käsi ja sõrmi, hoides neid tihedalt üksteise kõrval. Pöörake peopesad allapoole, kuni peopesad on ülespoole suunatud.

kaalulangus stack 52 rasva sugavkulmik - rasva poletusmasin

Seejärel keerake käsi tagasi põranda poole. Korda harjutust, mis aitab tugevdada käsi ja randmeid.

Viimased uudised

Ekspertide nõuanded Enne haigusseisundi harjutuste tegemist rääkige oma arstiga. Kui teete trenni ja tunnete valu, lõpetage kohe ja pidage nõu oma arstiga. Alustage harjutusi järk-järgult ja suurendage harjutuste vastupanu, kui teie lihased muutuvad tugevamaks. Operatsiooni järgse turse vähendamiseks, mis võib treeningut raskendada, tõstke käsi öösel padja või päeval tropi abil südamest kõrgemale.