Kaalulangus 8kg

Ok,siis on hästi. Kaalu säilitamiseks on oluline säilitada energiatasakaalu.

Personaaltreeneriga 5 kilo kaalulangust — ainult 8 kilo veel!

kaalulangus 8kg

Nele ja Etheli lugu. Varasemalt olen küll vahelduva eduga end liikuma sundinud, kuid viimane aasta sai tööstress ja laiskus võitu, kuniks hakkasid ilmnema tervisehädad, kaalutõus ja pidev rahulolematus iseendaga. Teades enda vähest initsiatiivikust, otsustasin appi paluda kogenud personaaltreeneri.

Kuivõrd Ülemiste MyFitness asub kodule kõige lähemal, asusin internetist klubi kodulehelt treenerit otsima. Ethelile langes valik just tema pikaajalise kogemuse ja varasemate edulugude tõttu.

kaalulangus 8kg

Esimesest tunnist alates oli selge, et olen jõudnud õigesse kohta õige inimese juurde. Vaatasime üle nii toitumise kui ka tegime kehaanalüüsi, mis andis mitmelegi küsimusele vastused, s. Panime paika regulaarsete trennide ajakava ja toitumisplaani.

Senimaani tunnen motivatsiooni iganädalast edu saavutada ning see paneb mind korralikult pingutama, s. Normiks on saanud pikad kiirkõnniga jalutuskäigud, et saada täis vähemalt 10 sammu päevas.

Triin: Igapäevane kaalulangus suurendas motivatsiooni! Kaotasin 8kg

Samuti käin jõusaalis ja järgin Etheli ettenäidatud harjutusi. Peale iganädalast kaalumist ja trenni on lisaks füüsilisele heaolule kaalulangus 8kg hea tuju ja adrenaliinitulv garanteeritud. Mida nõudlikum Ethel trennides on, seda rõõmsamaks iga korraga muutun. Veider, kuid toimiv sümbioos. Plaan näeb ette, et võiks alla võtta veel 8 kg. Olen veendunud, et selleni me koos treeneri abiga ka jõuame. Ethel oskab vajadusel nii tagant utsitada kui kaalulangus 8kg kiita!

Lisaks on muutunud paremaks enesehinnang, tervis, energiatase, meeleolu ja füüsiline toonus. Kindlasti kavatsen jätkata MyFitnessi personaaltreeningutega ning soovitan seda ka teistele.

Tänud Ethelile töö ja vaeva eest! Alla me ei anna! Kui kaal näitab eelmise nädalaga kaalulangus 8kg langust, siis Nele emotsioone on raske kirjeldada!

Liigitamata Kui palju on võimalik Nupoga kaalust alla võtta? Ilmselgelt on see põhiline küsimus, millele mõeldakse enne, kui plaanitakse dieeti alustada. Kuid samas on see ka üks raskemaid küsimusi, millele vastata, sest kaotatud kilode arv ja nende kaotamise kiirus on igal inimesel väga individuaalne.

Tekst: Ethel Igatt Minu klient Nele on nende kuude jooksul, kui oleme koos treeninud, muutunud kergemaks, tugevamaks ja ilusamaks. Tore, et tema huumorimeel on säilinud!

Teema: Kas on normaalne kaalulangus?

Kuna Nele eesmärk on kaalus alla võtta, siis lisaks liikumisele, jälgib Nele kullipilguga oma toitumist. Mehhiko kaalulangusmutrid nädalal korra astub Nele kaalu peale.

kaalulangus 8kg

Need emotsioonid on nii ägedad- nagu oleks just lotovõidu võitnud! Trenn Nelega on alati intensiivne. Keskendume enim keharaskustega harjutustele. Mulle meeldib treeningutes väga Nele suhtumine, et isegi kui ei jaksa, siis hambad ristis ta pingutab ära.

kaalulangus 8kg

Treeningul on hea huumorimeel alati Nelele abiks, sest teatavasti naer lõdvestab lihaseid! Kaalulangetus ja motivatsiooni hoidmine Kaalulangetus kaalulangus 8 paeva vee kiiresti pikaajaline protsess, mida mõjutame oma elustiiliga. Tihti on nii, et kliendil on nii toitumine kui ka liikumine paigas, kuid mingil hetkel kaob ikka motivatsioon ära.

  • Triin: Motivatsioon kaalulangetamisel tõusis tänu igapäevasele kaalulangusele
  • Personaaltreeneriga 5 kilo kaalulangust — ainult 8 kilo veel!
  • Parim aeg keha rasva poletamiseks
  • Triin: Igapäevane kaalulangus suurendas motivatsiooni!
  • Triin: Igapäevane kaalulangus suurendas motivatsiooni! Kaotasin 8kg - Doktor Simeonsi dieet

See on ka täiesti mõistetav, sest elus on palju muid faktoreid, millele keskenduda. Samuti võib probleem olla näiteks vähene uni ja kõrge stressitase. Seepärast soovitan valida endale personaaltreener, kes aitab kogu protsessi alustada ja jälgida. Kaalulangus 8kg hästi toimib iganädalane koos treeneriga kaalumine, treenimine ja erinevate olukordade läbi arutamine.

Motiveerib ka see, kui panna paika vahe-eesmärgid ja neid pidevalt meelde tuletada. Kaalulangetuse juures on oluline jälgida igapäevast ja nädalast menüüd. Menüü võiks olla mitmekesine ja tervislik.

Igapäevane kaalulangus tabel

Paljudele ülekaalumuredega võitlejatele sobib süüa 5 korda päevas- kolm põhitoidukorda ja vahepalad. Nii püsib kõht täis ja ei teki tahtmist kaloreid üle tarbida. Vahepaladeks sobivad väga hästi smuutid, puuviljad, pähklid, värske salat või ka näiteks täisteraleib hummusega! Minu lemmiksmuuti peale hommikust treeningut, mis annab mõnusa energia terveks päevaks: Sega kokku ja blenderda need toidud: Banaan.