Wayne hacker kaalulangus

Võite meiega ühendust võtta e - posti teel : greatuniversalloancompany1 gmail. Proovi treening See paneb kõik kokku neljapäevase treeningjaotuse korral tavalisele meeskonnasportlasele.

CrossFit wayne hacker kaalulangus tervise- ja vormimaailma heaks teinud suuri asju.

  1. Fakt: kärbsed liiguvad kiiresti.
  2. И она .
  3. Ultimate fat loss rutiin

Kuid tavaline CrossFiti treeningrutiin võib progresseerumise ja programmeerimise osas olla üsna juhuslik asi. Sellel puudub vajalik spetsiifilisus, et see sobiks suurepäraselt võistlusspordiks. Seda silmas pidades heidame pilgu sellele, kuidas saaksime CrossFiti häkkida, et edendada paremat sportlikku sooritust.

wayne hacker kaalulangus kaalulangus 20 naela nadalas

Kõik muud füüsilised võimalused, nagu kuidas slim oma nagu nadalas naelase Deadliftiga mees puhastab rohkem kui naelise Deadliftiga poisstasakaal ja koordinatsioon, sõltuvad füüsilises keskkonnas jõudude tootmisest.

Kui tugevus paraneb, paranevad sellega ka kõik muud võimekused erineval määral.

Kas olete vajadus piisava rahastamise ja ei tea, kuidas edasi minna on? Oled püherdamine võlad või vaadates haige sugulane sureb puudumise tõttu rahalist abi?

Kõik spordialad sõltuvad võimest toota jõudu. Näiteks kui teil pole suurt suhtelist keha tugevust, ei saa te kunagi kiiresti joosta.

Kategooriad

See on tingitud asjaolust, et õige jooksutehnika kõik aspektid nõuavad kõrget lihasjõudu. Kui te ei suuda saavutada õiget põlveliigutust, käte kiiku, rühti ja tõukeid, ei saa te olla kiire.

wayne hacker kaalulangus pre puberteedi kaalulangus

Kasutage suurt liitliigutused kui mõtlete Squatile, Deadliftile, Bench Pressi, Overhead Pressi ja Chin-Upsile, tehke endale õlale pai ja saate nendes tõeliselt hästi hakkama. Hack 2: sobiv Met-Con Spetsiifilisuse põhimõte väidab sisuliselt, et saate heaks selles, mida teete korduvalt.

Toimetaja Valik

Traditsioonilised CrossFiti met-miinused on suurepärane viis oma töövõime ja suhtelise tugevuse parandamiseks keha parema koostise kaudu, kuid need on sageli üsna pikad kõrge intensiivsusega tööd vähese või üldse puhkamata.

Kuid isegi jooksukeskses spordis, nagu jalgpall, on intensiivsed sprindipuhangud tavaliselt üsna lühikesed ja pikema intervalliga madalama intensiivsusega.

wayne hacker kaalulangus parim viis slim alla ja mitte lahtiselt

Puhkevahemikud peaksid matkima teie spordiala olemust. Kui olete jalgpallur, võite paariks 20—sekundiliseks intensiivseks pingutuseks kahe minuti keskmise või madala intensiivsusega treeningu mitme vooru jooksul.

Loe edasi: lõplik nimekiri sellest, mida igaüks Facebookis meeldib

Kui olete poksija, on kolmeminutilisi voore eeldades mõistlik teha koosolekuid kolmeminutiliste komplektidena koos umbes minutilise puhkuse või kolmeminutilise AMRAPS-iga. Häkkimine 3: Planeeritud progresseerumine ja periodiseerimine Üks CrossFiti omadest suurimad nõrkused on see, et see ei kasuta korralikku periodiseerimist, et väsimus hajuks ja näitaks kasu.

wayne hacker kaalulangus kahjumite ideed

Wayne hacker kaalulangus ei kasuta see progressiivset ülekoormust maksimaalselt. Progressiivne ülekoormus on ilmselt jõutreeningu kõige olulisem põhimõte; see tähendab lihtsalt aja jooksul enamat.

Kuidas progressiivset ülekoormust maksimaalselt ära kasutada?

CrossFit on tervise- ja vormimaailma heaks teinud suuri asju. Kuid tavaline CrossFiti treeningrutiin võib progresseerumise ja programmeerimise osas olla üsna juhuslik asi. Sellel puudub vajalik spetsiifilisus, et see sobiks suurepäraselt võistlusspordiks. Seda silmas pidades heidame pilgu sellele, kuidas saaksime CrossFiti häkkida, et edendada paremat sportlikku sooritust. Kõik muud füüsilised võimalused, nagu võimsus naelase Deadliftiga mees puhastab rohkem kui naelise Deadliftiga poisstasakaal ja koordinatsioon, sõltuvad füüsilises keskkonnas jõudude tootmisest.

Lihtsaim viis järkjärguliseks ülekoormamiseks on ribale suurema kaalu lisamine. Seda nimetatakse treeningu intensiivsuse suurendamiseks. Jõu ja jõu kiiruse tootmise nõuetekohaseks arendamiseks peab närvisüsteem olema võimeline töötama täisvõimsusel.

wayne hacker kaalulangus patrick stumpi kadu

Seda tuleb täielikult värskendada ja taastada. Sprintimine, hüppamine, viskamine jne tuleb teha madalatel kordustel ja täieliku taastumisega, kui loodate olla plahvatusohtlik sportlane.

Häkkimine 3: Planeeritud progresseerumine ja periodiseerimine

Proovi treening See paneb kõik kokku neljapäevase treeningjaotuse korral tavalisele meeskonnasportlasele. Keskmise palli heitevise - 2x10 kerge keskmise palliga visatud maksimaalne kiirus B1. Neutraalse haardega hantli surumispress - 4x6 B2. Kaalutud lõuatõmme - 4x6 C. Banded No-Monies - 3x12 Met-con - Push-Up ja Inverted Row Circuit, 30 sekundit töötab 60 sekundilise puhkusega; korrake 6 kuni 12 korda, sõltuvalt kehalisest tasemest.

Laia haardega kaablirida - 4x6 C1. Poolpõlviv ühe käega ülestõstuk - 3x8 C2.