Vahelduva paastumise kaalulangus 8 nadalat

Samuti aitab see vähendada põletikku ja põletikust tingitud kaalutõusu Olen selle aja jooksul kaotanud üle 2 kg, kuid seda seepärast, et püsin ka defitsiidis. Sarnased postitused Ma pole perfektne. Lisaks siia veel puuviljad ja marjad ning taimsed rasvad. Kerige alla!

Kas paastumine on kõigi jaoks ja igal ajal? Kindlasti mitte. Mis on hea paljudele, ei pruugi siiski olla hea kõigile!

Kes saab teha vahelduvat paastu?

Eelnevalt on mitmeid kordi nimetatud kaloridefitsiiti. See on üks oluline teema. Kui rakendatakse näiteks või stiilis paastumist, mis tähendab, et süüakse 8 või 1 tunni jooksul vasavalt, siis kas osatakse tagada kõik kehale eluks vajalikud toitained?

vahelduva paastumise kaalulangus 8 nadalat

Või jääbki kaloraaž ja toitained pidevalt miinusesse? Sellisel juhul on sellest režiimist pikemaajaliselt pigem kahju kui kasu. Samuti on oht kaotada kiiresti kaalu ja valedel alustel kaalukadu vee ja lihaste arvelt. Väga hea on tunnine söögivaba aeg.

Rasva põletamine

Alla selle võivad tekkida metaboolne sündroom, unehäired, insuliini resistentsus jne. Üle 13 tunni pidevalt paastudes võivad tekkida samuti probleemid, näiteks sapikivide teke. Paastumisel kehakaal langeb, eelduslikult rasvkoe arvelt.

vahelduva paastumise kaalulangus 8 nadalat

See aga toob kaasa ka toksiliste ühendite vabanemise, millega antakse maksale suurem koormus nende elimimineerimiseks. Kui nüüd liiga pikaajaliselt paastuda, jääb maksa detoksifikatsiooniks olulisi toitaineid puudu näiteks väävlit sisaldavaid aminohappeid glutatiooni tootmiseks.

Paastumise kõrvaltoimed Tüüpilised kõrvalmõjud on dehüdratatsioon, peavalud, uimasus, uneprobleemid, kõrvetised, kõhukinnisus, näljatunne. Pikaajalisel veepaastul võib tekkida ka elektrolüütide puudus.

Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni. Mõnda aega söömata jätmine ei ole midagi ohtlikku, kui oled üldiselt tervislik ja toitainetega varustatud. Seega võib katsetada vahelduva lühiajalise paastuga, mis võib tervist positiivses suunas mõjutada. Kui tahan teha 16 tundi söögipaastumis kell ma pean alustama ja mis kell lõpetama?

Ebamugavuse või vaevuste tekkel peaks paastu katkestama. Läbi aegade on minu jaoks parim kaalulangetamise viis olnud mitte süüa õhtuti.

Sissejuhatus: mis asi on vahelduv paastumine?

Praegugi, olles oma ideaalkaalus, on kuidagi nii sisse juurdunud õhtuti mitte söömine, v. Kell See, et õhtul ei söö, pole küll kõhnumise eelduseks.

Lühiajalise paastu kontekstis on ka sellist ajavahemikku juba paastuks nimetatud.

How Much Fat On Keto Is Too Much Fat?

Seega need piirid peab igaüks ise enda jaoks paika panema ning läbi katsetama. See aga ei toimi mitte mingil juhul, kui paastuvälisel ajal on toitumine ebatervislik. Kui Sa ei suuda muuta toitumist tervislikuks, siis kaalulangust ega tervise paranemist ei ole mõtet loota.

vahelduva paastumise kaalulangus 8 nadalat

Siinkohal peab meeles pidama lisaks seda, et toitumine peab tervislikuks jääma elu lõpuni, isegi juhul, kui paastuga on saavutatud teatud hetkel positiivne muutus. Kohe, kui minna tagasi ebatervisliku menüü juurde, tulevad kaal ja terviseprobleemid tagasi. Vahelduva paastumise peamised tervisega seotud eelised: 1.

vahelduva paastumise kaalulangus 8 nadalat

Kasvuhormooni tase tõuseb kiiresti, uuringute kohaselt võib tõusta isegi 5-kordselt. See soodustab rasva kadu ja lihaste suurenemist 4, 5, 6, 7.

Paastumise ajal algatatakse nn rakkude parandamise protsess.

Sellel postitusel on 1 vastus

Peate siiski järgima järgmises osas mainitud ajakava. Hiljem saate seda jälgida iga päev või üks kord iga kahe päeva tagant, olenevalt sellest, kui kaua ilma toiduta üle elate, ja ka siis, kui kaal langeb ja enesetunne on hea.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud. Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne.

Kujundage oma ajakava vastavalt oma elustiilile. Jälgige, millal tunnete kõige rohkem nälga kas hommiku- või lõunasöögi ajal?

Lihasmassi kasvatamine

Mitu tundi te töötate või olete koolis? Kas sa teed trenni?

  • Tagasi salendav rinnahoidja
  • Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus
  • Sharon marshall kaalulangus

Kui teie päev algab kell 8 hommikul, võite süüa kella 8— Noh, kui see on liiga vara, kasutage kella 10—18 akent.