Une ja kaalulangus pubmed, Miks on uni kaalulanguse jaoks nii oluline? | Uni Fond - Uneteemad

Kiiremate tulemuste saavutamiseks kasutage lõssi või toonipiima. Füüsiline koormus. Kuid astuge ja alustage ise esimesi samme, et kõike ise tunda. Kaalusime end pühade ajal, miks?

Albert Sagradyan on taas ühenduses ja täna räägime une kestuse mõjust ülekaalule. Kuigi mu vend Yura on igapäevaeluga väga hõivatud, täiendan meie saiti uute huvitavate artiklitega.

Hoolimata asjaolust, et meie saidil on peaaegu kõik, mis on seotud kehakaalu langetamisega, ei ammenda see teema tõenäoliselt teadlaste huvi oma uurimistöö vastu. Täpsemalt otsustasin nüüd teile rääkida Stanfordi ülikooli teadlaste ühest vanast avastusestmis on pühendatud une kestuse mõjule ülekaalule.

Põhimõtteliselt ei osutu see vana avastus inimeste jaoks, kes on meie kaalulangetamist käsitlevate artiklite lugejad, mingiks suureks saavutuseks, kuna see uuring seob rasvumise hormonaalsete muutustega unepuuduse tõttu, mida on meie saidi artiklites käsitletud juba mitu korda.

Kaalulangus ja uni

Ma ei saa öelda, et see teave on kehakaalu langetavate inimeste jaoks lihtsalt äärmiselt oluline, kuid minu arvates tasub sellele tähelepanu pöörata. Kaalulangus ja uni - rasvumise ja une kestuse suhe. Lühikese postulaadi, mida uuringu autorid tahtsid meile edastada, võib sõnastada järgmiselt: "Mida vähem magate, seda rohkem võite rasva koguda.

une ja kaalulangus pubmed poksijad kaalulangus tehnikat

Lühidalt, arstide sõnul põhjustab madal une kestus söögiisu tekitava hormooni kõrgemat taset, vähendades samal ajal küllastushormooni kontsentratsiooni. Samal ajal muutub tsiviliseeritud Lääne ühiskondades, kus une kestuse krooniline vähenemine on tavaline probleem ja toit on laialt kättesaadav, inimeste söögiisu reguleerivate hormoonide kontsentratsioon, mis omakorda võib kaasa aidata rasvumisele.

Uuringud on näidanud seost vähenenud une kestuse ja suurenenud kehamassiindeksi ehk KMI vahel. Üldiselt usuvad uuringu läbi viinud teadlased, et uinakud une ja kaalulangus pubmed selliste hormoonide nagu greliin ja leptiin kontsentratsiooni.

Une ja vere glükoosisisaldus

Ja neil hormoonidel on söögiisu reguleerimisel kindlasti oluline roll. Eelkõige on greliin, mis avastati 18 aastat tagasi ja mida toodetakse peamiselt seedetraktis, kuulus inimeste isu poolest: mida rohkem greliini toodate, seda rohkem soovite süüa.

Teadlaste sõnul ei aita praktikas greliini pidev suurenemine kaasa ühe toiduportsjoni mahu suurenemisele, vaid aitab reeglina kaasa söögikordade arvu suurenemisele, mis põhimõtteliselt ei muuda greliini rolli liigse millised toiduained poletavad rasva tarbimise suurendamisel.

Omakorda on leptiin hormoon, mida toodavad meie rasvarakud samad adipotsüüdid, millest me rääkisime artiklis Kuidas rasva põletatakse ja sellel on palju funktsioone, söögiisu mõjutamise seisukohalt on see greliini antagonist. Teisisõnu, madal leptiini tase on signaal nälga ja vastavalt suurenenud söögiisu.

Kuidas saada kuu jooksul lame kõht

Uuring une ja ülekaalulise seose kohta Teadlased võtsid andmed vabatahtlikult, kes osalesid kuulsas Wisconsini une kohordi uuringus, mis algas Uuringus osalejad teatasid iga viie aasta tagant ka oma magamisharjumustest, kasutades selleks spetsiaalselt välja töötatud küsimustikke ja kuuepäevaseid unepäevikuid. Teadlaste andmed näitasid, et greliinitaseme tõus oli keskmiselt 14,9 protsenti ja leptiini taseme langus 15,5 protsenti inimestel, kes magasid regulaarselt vaid 5 tundi, võrreldes nendega, kes magasid 8 tundi.

Teadlased märkisid ka, et sarnast suundumust täheldati sõltumata vabatahtlike soost, päevakavast ja toitumisest. Teadlased leidsid ka, et vähem kui kaheksa tundi maganud inimestel 74,4 protsenti kõigist uuringus osalenud vabatahtlikest oli KMI suurenemine otseselt proportsionaalne une kestuse vähenemisega.

Nad teatasid, et 3,6-protsendiline kehamassiindeksi tõus uuringus osalenud vabatahtlikel vastas une kestuse vähenemisele keskmiselt 8 tunnilt 5 tunnile. Kokkuvõte: kas uni mõjutab liigset kehakaalu??

Me teame, et leptiin ja greliin on tihedalt seotud meie söögiisu reguleerimisega. Tekib ainult küsimus: kas tasub sellel nii palju peatuda??

Muud võimalused lameda kõhu saamiseks kuus Kuidas saada kuu jooksul lame kõht Kõhurasvast on raske lahti saada. Uuringud näitavad, et liigne kõhurasv suurendab südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja hüpertensiooni riski 123. Kõhu rasv on naistel madalama keharasvaga võrreldes ohtlikum 45. Seega on aeg vastutus enda kätte võtta. Järgige neid 15 teaduslikult tõestatud viisi, kuidas saada lame kõht kuu aja jooksul.

Yura ja ma arvan, et see on seda väärt - eriti kui arvestada tõsiasja, et ülesöömine viib alati rasva ladestumiseni adipotsüütides. Kuna une kestuse vähenemine mõjutab leptiini ja greliini näitajate muutust söögiisu suurenemise suunas, usume, et te ei saa selle ees lihtsalt silmi sulgeda. Seetõttu usume, et ülekaalulised inimesed peaksid kaaluma une kestuse pikendamist. Kui magate vähem kui 7—8 tundi, peaksite sellest harjumusest vabanema, sest vastasel juhul võib see, ehkki kaudselt ja ebaoluliselt, negatiivselt mõjutada rasva hulka.

Ma vaikin juba sellest, et uneprotsess ise on täpselt see aeg, kui meie keha elab peamiselt oma rasvadest. Seega, kui lisaks lisaks ülekaalule magate vähem kui 7—8 tundi päevas, siis mõelge selle üle.! Kuidas uni mõjutab teie kehakaalu: miks 5 ja 10 tundi und toob juurde kilo?? Kas te ei saa aru6, kuidas teie sisestatud 5 lisavilot ja tavaline 5 tundi und on omavahel seotud? Siis artikkel on teie jaoks! Halva ja ebakvaliteetse une probleem une ja kaalulangus pubmed maailmas miljoneid inimesi - oleme kindlad, et olete vähemalt kord kogenud hommikul ärgates seda tunnet, nagu te poleks maganud.

Muidugi on see põhimõtteliselt kehale väga halb, kuid inimestel pole aimugi, kui halb kõik on.! Uni mõjutab kõiki elu- ja tervisevaldkondi ning isegi liigset kehakaalu! Jah, see on just see lapsepõlves armastamata amet ja täiskasvanueas nii soovitud. On täiesti selge, et ilma kvaliteetse, piisava uneta inimese tootlikkus langeb, meeleolu halveneb ja kaal kasvab.

Piimadieet kiireks kehakaalu langetamiseks - kaotage 4 naela jooksul 8 naela

Nii, kallid öökullid ja öökullid, te ise kaevasite oma "noh, ma istun ja magan veel paar minutit" endale augu. Kuidas see kehakaalu mõjutab Unepuudus vähem kui 6 tundi Juba ammu on teada, et kui inimene ei saa piisavalt magada, on tal oht oma figuuril lõpuks avastada rasvade näol üleliigseid hoiuseid. Kehas muutub unepuuduse korral hormoonide tase: leptiini une ja kaalulangus pubmed ülesanne on vähendada söögiisu vabaneb vähem ja greliini söögiisu stimuleeriv hormoon hakkab vabanema suurtes kogustes, suurendades näljatunnet ja seeläbi ka toiduvajadust.

une ja kaalulangus pubmed tone see ules 7 paeva slim down taimetoitlane

Veelgi enam, kui organismis esineb leptiini puudus, sööb inimene söömise ajal küllastumissignaali saamata üle. Unepuudus häirib kergesti normaalset ainevahetust, saboteerides tõsiselt ideaalse kaalu säilitamise püüdlusi.

KMI DNA proovi võtmiseks tuleb hõõruda steriilse vatipulgaga põse limaskesta 30 sekundit jooksul. Seejärel tuleb lasta vatipulgal kuni kaks tundi õhu käes kuivada, asetada tagasi plastümbrisesse ning siis proov postiga teele saata. Vaata ka proovi võtmist tutvustavat video.

Rasvarakud toodavad hormooni leptiini, mis annab teada, kui palju potentsiaalset energiat see on salvestanud. Kuna leptiini tootmine jõuab tippu öösel, kui magate, võib unepuudus teie leptiini tootmise häirida.

Selle tulemusena ei saa keha aru, kui palju energiat ta on salvestanud, nii et keha salvestab rasva selle asemel, et seda põletada. Kuid ärgates tõuseb nende greliini tase järsult, suurendades näljatunnet. Samal ajal langeb leptiini tase.

une ja kaalulangus pubmed alfa rasva poletamine

Nagu ütleb kuulus Ameerika korvpallur Grant Hill - uni on sama tähtis kui dieet ja liikumine. Muide, arvukad uuringud tõestavad, et liiga lühike magamine võib suurendada südame isheemiatõve riski. Vähem kui 5 tundi päevas magamine võib põhjustada südameataki.

See näitaja on peaaegu kaks korda suurem kui neil, kes magavad kauem. Kuid paraku pole probleem mitte ainult selles - inimesel on tõusnud ka kortisooli tase, mis vastutab vistseraalse rasva kõhuõõnes akumuleerumise ja lihaste lagunemise eest ning arendab ka vastupanu glükoosile - insuliiniresistentsus, kui rakud glükoosi ei une ja kaalulangus pubmed ja jäävad verre.

une ja kaalulangus pubmed sidruni vesi ja piparmundi kaalulangus

Üldiselt nimetatakse seda ilusaks väljendiks "metaboolne sündroom". Kuid vähesed inimesed teavad, et see pole põhjustatud mitte ainult ebapiisavast unest, vaid ka liigsest! Ülevool üle 10 tunni On üldtunnustatud, et unel on mõned eelised!

Kaalulangus ja uni - kuidas uni mõjutab KAALU

Kuid liiga palju und mõjutab ka keha negatiivselt. Kõik, mis on ülemäära see ei kehti ainult une kohtaon halb. Selles äris on peamine asi leida kesktee. Teadlased, kes on uurinud üle korea mehe ja naise, on leidnud, et alla 6 ja üle 10 tunni magamine päevas on seotud rasvumise, vere rasvasisalduse suurenemise ja eriti metaboolse sündroomi tekkimisega.

Haiguse sümptomid: punased laigud näol ja kaelal vasospasmistmeeste tüüpi kõhu rasvumine naistel õlavöötmel ja kõhulhalb enesetunne ja ärrituvus, toiduvalik.

une ja kaalulangus pubmed ninja bullet kaalulangus retseptid

Võimalik, et teil on see haigus: mõõdukalt kõrge. Metaboolne sündroom mõjutab peamiselt mehi, kuid naistel esineb see haigus menopausi ajal ja pärast seda ning 50 aasta pärast suureneb metaboolse sündroomi tekkimise oht 5 korda. Kahjuks ei suuda tänapäevane meditsiin metaboolset sündroomi ravida.

Siiski on mõned head uudised. Enamik metaboolse sündroomi tagajärjel tekkivatest muutustest on pöörduvad. Pädev ravi, õige toitumine ja tervislikud eluviisid aitavad seisundit pikka aega stabiliseerida.

Kuidas teada saada: läheme terapeudi ja toitumisspetsialisti juurde, läbime järgmised testid: uuri välja veresuhkur, EKG; Kõhu ultraheli. Uni ja kaalulangus: millised uneharjumused aitavad kaalust alla võtta? Tundub, kuidas uni ja kaalulangus on omavahel seotud ja kui tõsine see on.