Rasva kadumistoidud, Proovi 5 pÀeva tasuta!

Suurendage vastupanu treenimise harjutusi. Kaalukaotuse kiirendamiseks vÔite teha erinevaid pÔhiharjutuste variatsioone.

Rohkem valku ei tĂ€henda aga tingimata rohkem liha, sest mitmed taimsed allikad, nagu kaunviljad, pĂ€hklid, seemned ja teraviljad sisaldavad samuti valke. Enamike toidukordade vahetamine tervislike vastu on lihtne viis, kuidas «dieeti pidada» ilma, et tunneksid nĂ€lga. Söö iga toidukorra juurde puu- ja köögivilju Köögiviljade tarbimise suurendamine on ĂŒks lihtsamaid viise, kuidas keharasva vĂ€hendama hakata. Köögiviljad on toidugrupp, millega oma kĂ”htu tĂ€ita — need on mahult suured, kuid sisaldavad vĂ€he kaloreid.

Samuti sisaldavad taimsed toiduained palju kiudaineid ning need hoiavad kauem kÔhtu tÀis. Rohkem taimset Vii köögiviljade söömine jÀrgmisele tasemele ning tee toidukordi, mis koosnevad tÀielikult taimsest toorainest.

Looduslikud ained ja toiduained - hingemaailm.ee (Keemia)

Uuringud nĂ€itavad, et taimetoitlastel on pĂŒsivalt madalam kehakaal. Taimsed toidud on kĂ”rged ka kiudainete poolest rasva kadumistoidud uurimustes on leitud, et kĂ”rge kiudainesisaldusega dieet aitab naistel vĂ¶Ă¶ĂŒmbermÔÔtu vĂ€hendada. Ära söö kĂ”htu tĂ€iesti tĂ€is Söö kuni pole enam nĂ€ljane, kuid ka mitte kĂ”riauguni tĂ€is. JĂ€rgmisena alustage kĂ”hulihaste harjutuste kaasamist, mis aitavad kĂ”hulihaseid toonida. Leidke kaaslane. Te tunnete end mugavamalt koos teiega harjutades.

Uuringud on nÀidanud, et partneri olemasolu hÔlbustab antud treeninggraafikust kinnipidamist ja sagedamini treenimist. Kui olete konkurentsivÔimeline inimene, vÔib teil olla lÔbus oma partneriga vÔistelda, et nÀha, kes teie kaalukaotuse eesmÀrgi esimesena tÀidab. KÔhurasvade kaotamiseks vÔi sellest vabanemiseks peate kaotama kehakaalu.

Viis teaduslikult tÔestatud viisi kÔhurasva kaotamiseks

Regulaarne kaal aitab teil jĂ€lgida, kui palju kaalu olete kaotanud. Ideaalis peaksite kaaluma umbes korda nĂ€dalas. Pealegi mĂ€letate ka kaalumist samal nĂ€dalapĂ€eval samal ajal ja kandke samu riideid. Pidage kaalu logi. Teil on motivatsioon pĂŒsida, kui nĂ€ete kehakaalu languse edenemist. Ajakiri vĂ”ib aidata teil ka kaalus juurde saada. MÔÔda vĂ¶Ă¶ĂŒmbermÔÔt. VĂ¶Ă¶ĂŒmbermÔÔdu spa kaalulangusravi on ka ĂŒks viis kĂ”hurasva kadu hindamiseks.

See on mÔÔde vöö kĂ”ige vĂ€iksema osa ĂŒmber. KĂ”hurasva kaotamisel vĂ€heneb ka vöökoht VĂ¶Ă¶ĂŒmbermÔÔdu mÔÔtmiseks kasutage mÔÔdulinti. Leidke puusaluu ĂŒlaosa ja ribi alumine osa, seejĂ€rel keerake mÔÔdulint nende kahe punkti vahele. JĂ€tkake mÔÔtmist, et jĂ€lgida kĂ”hurasva kaotamise edenemist. Vöökoha suurus ĂŒle 94 cm nĂ€itab, et teil on rohkem kĂ”hurasva ja krooniliste haiguste oht.

Pidage meeles, et lihased on rasvast raskemad, nii et kui te kaotate kaalu lihaste kasvatamise ajal, vĂ”ib kaalumine olla ebatĂ€pne. Parim viis kĂ”hu rasva kadu jĂ€lgimiseks on mÔÔta vĂ¶Ă¶ĂŒmbermÔÔtu koos kehakaaluga. Koostage nimekiri asjadest, mida söömise asemel teha. Dieet rasva kadumistoidud olla veidi keeruline, eriti kui mĂ”tlete igavuse leevendamiseks toidule vĂ”i söömisele. Parim viis isu vĂ€hendamiseks on hoida ennast hĂ”ivatud ja osaleda meelepĂ€rases tegevuses. Koostage nimekiri muudest lĂ”busatest tegevustest, mis aitavad teil vĂ€ltida igavusest suupisteid vĂ”i söömist.

Mitu istumisvÔimet kÔhurasva kaotamiseks?

MĂ”lemat tĂŒĂŒpi rasva saab Ă”igete sammude abil vĂ€hendada. Siiski on oluline mĂ”ista, et istumisĂŒlesannete tegemine ei sulata teie rasva. Kardiotreening pĂ”letab kaloreid rasva sulatamiseks, istumine aitab aga lihaseid toniseerida ja rohkem kaloreid pĂ”letada.

Kategooriateta 50 toitu soolestiku kaotamiseks Jah, vÔite oma soolestiku kaotada ja hoidke seda Àra!

KĂ”hurasva on kahte tĂŒĂŒpi. Istuma Istumisharjumused aitavad teie tuuma pingutada. Nad töötavad kĂ”hu sirgjoonelises, pĂ”iksuunas ja kaldus kĂ”hulihastes.

50 toitu soolestiku kaotamiseks

Istumisharjumusi saab lisada jÔutreeningu treeningutele vÔi kardiotreeningu lÔppemisele. Vaata, et soovimatu kÔhurasva saab vÀlja tÔrjuda nende konkreetsete rasva pÔletavate toiduainete abil. Et aidata teil saavutada toonuses kÔhtu, oleme koostanud loetelu 50 kÔige tugevamast toidust, mis aitavad teil soolestikust vabaneda ja hoida seda eemal! Nuhkige meie loendit lÀbi rasva kadumistoidud saate meie abil kiiresti rasvavarusid pÔletada parimad kaalulangetamise nÀpunÀited.

Ja kui olete sellega valmis, proovige mĂ”nda neist 21 parimat tervisliku toiduvalmistamise hĂ€kki lĂ€bi aegade! Soolebakterid nĂ€ksivad nende ubade lahustuvat kiudu ja muudavad selle seejĂ€rel butĂŒraadiks, mis on olnud kemikaal nĂ€idatud hiirte kalorite pĂ”letamise suurendamiseks. Iga poole tassi mustade ubade kohta on ĂŒle kaheksa grammi kĂŒllastavaid kiudaineid, mis on peaaegu kaks korda rohkem kui Ă”unas uhkeldab! Tegelikult vĂ”itlevad need terved rasvad pĂ”letiku abil adiponektiini taseme tĂ”ushormoon, mis suurendab ainevahetust ja pĂ”letab rasva.

Kreemjad avokaadod on tĂ€is monokĂŒllastumata rasvu, mis summutavad söögiisu ja hoiavad Ă€ra kĂ”hurasva kuhjumise. Tegelikult on aastal avaldatud uuring Lanceti diabeet ja endokrinoloogia jĂ€lgis mitu aastat 90 inimest ja avastas, et madala rasvasisaldusega dieeti proovinud osalejatel oli sama ĂŒlekaaluline oht kui neil, kes sĂ”id mida iganes soovisid!

Eripakkumine lugejale

Pidage seda kiiret fakti veel ĂŒheks pĂ”hjuseks, miks avo röstsaiuks hammustada. KĂ”igepealt peate veenduma, et sööte toitu, mis toetab soolestiku tasakaalustatud mikrobioomi - rasva kadumistoidud misopasta jah, miso-supi kraam on valmistatud.

Valmistatud soola ja koji abil sojaubade kÀÀritamisel, soolestiku tervislikest bakteritest kubisev misopasta, mis aitab stimuleerida seedesĂŒsteemi, tugevdada teie immuunsĂŒsteemi ja pĂ”letada kĂ”hurasva. Siin on tĂ”estus Suurbritannia ajakirja Journal of NutritionvĂ”rdlesid teadlased ĂŒlekaalulisi naisi, kes jĂ€rgisid madala kalorsusega dieeti ja kellele manustati 12 nĂ€dala jooksul kas platseebot vĂ”i probiootikumi.

Uuringu lÔpus kaotasid naised, kes tÀiendasid oma kaloreid piiravat rasva kadumistoidud probiootikumiga, rohkem kaalu kui need, kes vÔtsid platseebot.

Kiireks ja lihtsaks kĂŒljeks vĂ”i suupisteks pange terve tater ahju, kĂŒpsetage kĂ”rgel pehmeks ja nautige Ă”htusöögi kĂ”rvale vĂ”i omaette. Ja veel kasulike nĂ€punĂ€idete saamiseks registreeruge meie uudiskirja saamiseks, et saada igapĂ€evaseid retsepte ja toiduuudiseid oma postkasti!

Kuna lihas varastab teie kĂ”hupiirkonna ĂŒmber olevad rasvarakud energia saamiseks, on nende kasumite sĂ€ilitamine suurepĂ€rane viis pesulaua abs. Vaid ĂŒks suur muna sisaldab umbes 78 kalorit ja tahke kuus grammi valku. Kui olete kĂ”ik oma lemmikud rabelemiskombod ammendanud, kloppige mĂ”ned neist ĂŒles Munaretseptid kĂ”hnaks jÀÀmiseks vahelduseks.

Kui tunnete end kauem tĂ€isvÀÀrtuslikumana, on vĂ€hem vĂ”imalust ahmida ebatervislikke suupisteid vĂ”i lisakaloreid, mis vĂ”ivad panna teid kĂ”hurasva panema. Ärgake kĂ”htu lamendava söögikorra jaoks, pĂŒhkides ĂŒhe neist Üleöö kaera retseptid kehakaalu langetamiseks eelmisel Ă”htul.

Kuidas nii?

1. Minge rasvapÔletustsooni

Ploomid sisaldavad fenoolĂŒhendeid, mida nimetatakse flavonoidideks, mis annavad viljale nii sĂŒgava vĂ€rvuse kui ka vĂ”ime vĂ”idelda rasvade vastu. Ploomid on ka suurepĂ€rane pektiini allikas, ĆŸelatiinilaadne kiudainetĂŒĂŒp, mille loomkatsed on leidnud vĂ€hendada maksa rasva kĂ”hurasv ja blokeerida rasvarakkude imendumise hulk. Tumerohelised lehed sisaldavad pika ahelaga suhkrumolekuli, mida nimetatakse sulfohinovoosiks SQmis vĂ”ib aidata teie keskel pĂŒsida. Vastavalt ajakirjas tehtud uuringule Looduse keemiline bioloogiaSQ soodustab teie heade soolebakterite kasvu, mis takistavad halbadel bakteritel teie soolestiku koloniseerimist ning pĂ”letiku ja kĂ”hurasva tekitamist.

Viska lehtköögiviljad kĂ€putĂ€ie kreeka pĂ€hklite, viilutatud maasikate ja kitsejuustuga rahuldavaks lĂ”unasöögiks. Kas pole kindel, kuidas need pahad poisid oma toidukavasse lisada? Proovige neid Tervislike peedi retseptid. Rasva kadumistoidud saaksime lamedamale kĂ”hule ĂŒles kriitida? Eksperdid usuvad, et see on kookosĂ”li keskmise ahelaga triglĂŒtseriidid mida pĂ”letatakse energiana, selle asemel et neid rasvana ladustada ja lauriinhape mis on nĂ€idanud, et see tĂ€pselt mÀÀrab kĂ”hurasva ja pĂ”letab seda.

Kui nÀljatunne hakkab söögikordade vahel hÀirima, pakkige kotitÀis kartulipraadiga maapÀhkleid, kreeka pÀhkleid ja pÀevalilleseemneid.