Rasva kadu votab aega

Turbulentsikoolituse programmides nimetatakse seda a Sumo Squat või Wide-stance Squat. Keharasvaprotsendi vähendamiseks peate kaalust alla võtma - ja mitte ainult mis tahes kaalu. See on peamine viga! Teatud toodete üleküllus või vastupidi puudus toidus sunnib keha hoidma joogiga sinna sisenevat vett, põhjustades turset ja raskustunnet, kirjutab MyJane. Kuidas korralikult kuivada: toitumispõhimõtted Kuivatamine, nagu juba mainitud, pole ekspressdieet, vaid kõige tasakaalustatum dieet.

Teisisõnu, püüdes teha kõik võimalik, et kiirendada rasva kadu, säilitades samal ajal lihaseid.

rasva kadu votab aega

Kuigi see võib tunduda ilmselge valikuna, on fitnessimaailmas väga populaarne seisukoht, mis toetab "aeglast" lähenemist kaalulangetamisele. See tähendab, et mõõduka kalorivaeguse ja väikese kuni mõõduka kehalise aktiivsuse kasutamine rasva massi aeglaseks vähendamiseks mitme kuu jooksul.

rasva kadu votab aega

Neid positiivseid külgi täiendab sageli lugu sellest, kuidas te põletate kõik oma lihased, kui proovite liigse kehakaalu suhtes liiga agressiivne olla. Tegelikult on "aeglasel kuivamisel" vähe eeliseid ja üsna palju tõsiseid puudusi, mis on seotud kehas toimuvate füsioloogiliste muutustega, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks. Fakt on see, et mida kauem jääte kalorite defitsiiti. Nii toimib metaboolne kohanemine: meie ainevahetus kohandub tarbitud energiahulgaga ja püüab tasakaalustada põletatava energia hulka tarbitava kogusega - püüab säilitada tasakaalu homöostaas.

Kui piirate söödava toidu hulka ja kaotate liigse rasva, hakkab teie ainevahetus loomulikult aeglustuma keha põletab vähem energiat. Ja mida kauem olete kalorivaesuses, seda rohkem teie ainevahetus aeglustub. Mida peaksite tegema, kui ainevahetus aeglustub, et kaalu langetada?

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

Täpselt nii - treeningu abil peate veelgi vähendama kalorite tarbimist või suurendama kalorikulusid. Ja siis kuu või kahe pärast peate seda uuesti tegema. Ja ikka ja jälle. See tsükkel kestab seni, kuni saavutate oma eesmärgi või kuni ainevahetus aeglustub nii palju, et peate loobuma soovist kaalust alla võtta ja proovida ainevahetust kiirendada. See pole kindlasti maailma lõpp, kuid see pole lihtsalt vajalik.! Olles agressiivsem kalorite piiramise osas, millest me nüüd räägime, võite kaotada palju rohkem rasva, kaotamata lihaseid või kogemata ainevahetuse aeglustumist.

See salakaval viga keha kuivatamisel, mis võib teie pikaajalisi tulemusi tõesti kahjustada. Isegi kui te pole sobivuse ekspert, olete ilmselt kuulnud, et korraga on võimatu lihasmassi kasvatada ja liigset rasva põletada. See ei ole alati nii see on võimalik algajale sportlaselekuid üldiselt on see tõsi: kalorite defitsiit nõrgendab keha võimet lihasvalke parandada ja sünteesida, mis viib lihaste kasvu peatumiseni.

Seega ilmneb probleem "aeglase kuivamise" puhul: mida kauem rasva põletate, seda kauem ei saa te lihaseid tõeliselt üles ehitada. Kui olete juba saavutanud oma lihaste kasvu geneetilise potentsiaali, ei peaks te muretsema. Kuid kui soovite soovitud esteetilise kehaehituse saavutamiseks lisada rohkem lihaseid, on see kriitiline.

Elu Kõhurasva vähendamiseks sööge rasva Paljud inimeed arvavad, et kaalu ja kõht rava kaotade peavad nad rava täielikult välja lõikama. Ukuge või mitte, kuigi teatud toiduravad võivad kõhurava põletad Sisu: Paljud inimesed arvavad, et kaalu ja kõht rasva kaotades peavad nad rasva täielikult välja lõikama. Uskuge või mitte, kuigi teatud toidurasvad võivad kõhurasva põletada.

Lihasmassi suurenemisel suureneb see koos sellega seotud rasvhapetega ja seetõttu peate perioodiliselt "kuivama". Selle tulemusena võib kogu massitõusuprotsess kesta mitu aastat ja koosneb vahelduvatest kaalutõusu perioodidest ja keha kuivatamise perioodidest.

  1. Rasvapoleti ilma toiduta
  2. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!

Pika aja jooksul 6—12 kuud võtavad paljud poisid ja tüdrukud 2—3 korda vähem lihasmassi vaid seetõttu, et nad püsivad liiga kaua mõõduka kalorite puudujäägi all. Lõpptulemus on see, et kui pikemas perspektiivis on vaja lihasmassi ja jõudu juurde saada, peate olema võimalikult vähe kalorite defitsiidis ja selles osas ei ole "aeglane kuivamine" ilmselgelt sobiv. Olgem ausad: isegi kui sööte väga asjatundlikult, muutub iga dieet mõne aja pärast igavaks.

Üks lihtne muudatus, mis maksimeerib rasva kadu

Keha kuivatamise ajal on treenimine järjest keerulisem ja energiapuudus on märgatavam, näljatunne ilmneb üha sagedamini, seetõttu tuleb asja lõpuni viimiseks toetuda ainult tahtejõule ja distsipliinile.

Kahjuks juhtub seda liiga tihti: mida kauem keegi toiduga piirdub, seda tõenäolisemalt loobub ta lõpuks oma eesmärgist üldse ja hakkab ennast kontrollimatult ahhetama. Muide, üks huvitav tähelepanek: nii "agressiivse" kui "kerge" kalorite defitsiidi korral ei ole üldise heaolu muutused esialgu väga erinevad.

rasva kadu votab aega

Üldiselt tähendab "kiire keha kuivamine" ühe või kahe nädala pikkust mõõdukat nälga, millele järgneb "sile libisemine".

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

rasva kadu votab aega

See on üks populaarsemaid hirme, mis on seotud kehakaalu langetamisega ja nagu sageli juhtub "tarkade nõuannete" puhul - see seisukoht vastab tõele vaid osaliselt. Tegelikult on see õige: liigne kaloridefitsiit kiirendab lihaste kaotust ja see on veel üks seletus, miks "ekstreemsed dieedid" on ebatervislikud.

Kuid mida tähendab liiga suur kalorite defitsiit?? Ja kas on mingit vahet valgusisaldusega dieedil treenitud sportlaste ja liiga vähe valku tarbivate treenimata inimeste vahel??

RASVA KADU JA RASVAPõLETUSTSOON Q’N’A - SOBIVUS -

Sellele küsimusele leidsid vastuse Jyväskylä ülikooli Soome teadlased. Kalorite defitsiit kalorit. Mõlemad rühmad söövad kõrge valgusisaldusega toitu.

Oluline on siiski märkida, et kalorite puudujäägiga rühm ei olnud kuidagi näljas - osalejad sõid keskmiselt üle kalori päevas.

Lihtne 5-etapiline õpetus oma 6-paki kiireks avaldamiseks

Pisut piirav toidukogus töötab rasvunud inimeste jaoks hästi, kuid mida lahjemaks saate, seda rohkem on vaja energiapuudust rasvade tõhusaks põletamiseks. Nüüd näete ise, et tasakaal on liiga aeglase kuivamise VASTU kallutatud: Kerge kalorite puudujäägi korral on võimalik märkimisväärses koguses rasva kaotada, kuid kogu protsess võtab oluliselt kauem aega ja põhjustab rohkem kannatusi.

Nüüd lõbusast osast: Kuidas maksimeerida kuivava rasvakadu kaotamata lihaste ja vaimset tasakaalu? Kuidas seda kiiresti ja ohutult teha? Kuidas kiiresti rasva kaotada, kuid säilitada lihas ja jõud Tõhus keha kuivamise režiim sisaldab mitmeid põhipunkte.

Kui järgite allolevat skeemi, võite kaotada umbes grammi keharasva nädalas, isegi kui teie esialgne keha rasvaprotsent on madal. Samal ajal on näljatunne tavaliselt minimaalne ja üldine energiatase langeb veidi. Dieet, mis sisaldab palju valke ja süsivesikuid Kuigi teadlased otsivad endiselt "ideaalset dieeti", teame ühte asja kindlasti: see hõlmab iga päev suurt valgu tarbimist.

Arvukad uuringud kinnitavad, et kõrge valgusisaldusega dieet on igas mõttes parem valgusisaldusega dieedist. See on eriti oluline, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks, kuna piisav valk mängib olulist rolli lihasmassi säilitamisel.

Lihaste säilitamiseks kuivamisperioodil peate tarbima 2,3—2,6 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Toiduga on seda valkude kogust üsna keeruline tagada, mistõttu kogenud sportlased võtavad vadakuvalgu. Paljud inimesed teavad tänapäeval, et kõrge valgusisaldusega dieet on parem kui madala valgusisaldusega dieet, kuid mitte kõik ei saa aru, miks on kõrge süsivesikusisaldusega dieet nii palju kui süsivesikutevaene dieet, kui tegemist on kaloripiirangute ja kaalulangusega. Mõned faktid süsivesikute kohta keha kuivamise ajal: Süsivesikurikas dieet põhjustab vähem stressi ja väsimust kui piiratud süsivesikute dieet.

Madala süsivesikusisaldusega dieet ei too kaasa suurema rasvasisalduse vähenemist kui kõrge süsivesikute sisaldusega dieet. Suure süsivesikusisaldusega dieedi söömine keha kuivatamise ajal toetab paremini jõudlust ja aitab säilitada lihasmassi.

Ülesöömise lisakalorite tarbimise oht on suurem madala süsivesikusisaldusega dieedil kui süsivesikuterikkal dieedil. Toidulisandite kasutamine keha kuivatamise ajal Võimalik, et olete toidulisandite suhtes skeptiline. Ja see pole üllatav. Sporditoitumistööstus on petturitest levinud ning enamik reklaamitud kapsleid ja pulbreid on enam-vähem väärtusetud.

Siiski on looduslikke aineid, mis võivad kiirendada rasvade põletamist ja soodustada lihaste kasvu. Kreatiin on hea näide sportlikust toitumisest lihasmassi suurendamiseks ning rasva põletamist soodustavaid toidulisandeid on mitmeid.

Need on tuntud aastakümneid ja arvukate katsete abil on tõestatud, et rohelise tee ekstrakti, kofeiini, johimbiini ja mõnede teiste ravimite kasutamine aitab kiirendada keha kuivamisprotsessi. Selles mõttes nimetatakse kõige kuulsamat ravimit klenbuterooliks. Mõnikord on need viimane rasvapiirkond, mille olete valanud.

rasva kadu votab aega

Kaalukaotus Kuna kaal langeb juba, olete õigel teel. Lõpuks pöördub teie keha armastuse poole, et energia saamiseks rasva taskud kätte saada. See võtab lihtsalt aega, nii et jätkake kalorite kontrollitud dieedi järgimist ja kehakaalu langetamise edendamiseks regulaarselt treenimist. Pöörake tähelepanu ka sellele, mida sööte.

Kalorite piiramine, kuid selleks, et need, mida sööte, pärineksid rafineeritud süsivesikutest, suhkrutest ja küllastunud rasvadest, võivad põhjustada teie keha jaoks vajalike toitainete, eriti valkude, lahja koe toetamiseks. Seetõttu võite kaalust alla võtta mitte lihasena, vaid lihasena, nii et teie armastuse käepidemed jäävad ümber.

Kui kaua võtab kehakaalu langetamine aega, kui alustan treeningkava?

Ja kui te ei söö piisavalt kaloreid, võib see ka teie kehal küsida kütuse asemel rasvkoe asemel rasvapõletust. Uskuge või mitte, kuigi teatud toidurasvad võivad kõhurasva põletada. Tegelikult on uuringud näidanud, et tervislike rasvade rikkad dieedid soodustavad suurenenud rasva kadu, eriti alates keskosast. Peamised rasvavõitlejad on monoküllastumata rasvad ja oomega-3 rasvhapped. Need toimivad järgmiselt: Need aitavad põletiku vastu võidelda. Põletik võib kahjustada teie üldist tervist ja käivitada teie keha rohkem kõhurasva.

rasva kadu votab aega

Vähendades kroonilist põletikku teie kehas, võivad need rasvad aidata vähendada sisemisi stressi tekitajaid, mis naeltele pakendavad. Nende seedimine võtab kauem aega. See pikendatud seedimine aitab teil end kauem täis olla, hoides ära iha ja ülesöömist. Kas mäletate ndate aastate rasvavaba dieedi moehullusest? See ei töötanud, sest kui sööte vähese rasva ja enamasti süsivesikute toiduga, on teil täiskõhutunne piiratud.