Rasva kadu naha koht,

See aitab midagi enamat kui lihtsalt rasva kiirem põletamine. Kaalukaotusega kaasneb paratamatult dehüdratsioon, mille tagajärjel keha kuivab. Peate vähendama keha üldist rasvaprotsenti. Üks peamisi põhjusi, miks rasv teatud piirkondades näiteks kõht on nii "kangekaelne", on see, et rasvarakud ise on mobilisatsioonile väga vastupidavad, see tähendab, et need sisaldavad palju rohkem alfa-retseptoreid kui beeta-retseptorid. Kuigi teie kõhupiirkonna elastsuse puudumine võib põhjustada ka rasva kõhu.

Kõht Raseduse järgne kõhu rasva kadu: põhjused, näpunäited ja harjutused Rasedus on naise ja pere jaoks imeline aeg. Kuid reaalsus on see, et kui olete oma ilusa ja terve lapse sünnitanud, jääb teil lõtv kõht.

Kuigi kõhupiirkonna rasva kaotamine on keeruline, saate õige dieedi ja õigete harjutuste abil vähendada kõhurasva pärast sünnitust, ilma et see kahjustaks teie tervist.

See artikkel annab teile näpunäiteid ja tegevusi, mida saate pärast sünnitust kõhurasva vähendamiseks järgida. Mao rasva põhjused: Siin on mõned põhjused, miks teie kõhu ümber on flab. Vaatame: 1.

Lisage segule stressi ja mõju suurus suureneb drastiliselt, sundides veelgi liigseid kaloreid kõhu ümber. Kuidas vähendada kõhu rasva?

Hormoonid: Hormoonide reguleerimine on terve keha säilitamiseks ülitähtis. Neil on oluline roll lapse kasvatamisel raseduse ajal ja see aitab teil sünnitusprotsessist taastuda.

Östrogeeni liigne tootmine raseduse ajal põhjustab lõtvat kõhtu ja mõnikord ka reite. Kuigi teie kõhupiirkonna elastsuse puudumine võib põhjustada ka rasva kõhu. Rasedus: Rasedus toob meie kehas palju füüsilisi ja emotsionaalseid muutusi. Emakas laieneb 9 kuuga piisavalt, et see saaks lapse majutada.

Rasva koguneb ka kõhu piirkonnas süsivesikute tarbimise tõttu, mis aitab teie lapsel õitseda.

rasva kadu naha koht

Stress: Stress on tänapäeval meie kehas rasvade kogunemisele märkimisväärne panus. Värskel emal on suur vastsündinu kõigi vajaduste täitmise surve, mille tagajärjeks on lõtv rasva kadu naha koht. Teie keha toodab kortisooli stressi vastu võitlemiseks sellistes olukordades ja kortisooli liigne tootmine põhjustab mao piirkonnas rasva.

Kuidas vähendada naiste kõhurasva pärast sünnitust: 1. Kiudainerikas dieet ja valk: Kui olete otsustanud need lisakilod vabaneda, on tervislik viis edasiliikumiseks dieedis pärast sünnitust mõningate muudatuste tegemine.

Õige seedimise säilitamine on terve keha tuum, mille saab saavutada lahustuvate kiudude tarbimisega. Teine võimalus keha toitmiseks ilma lisakilo lisamata on munade, kala, piima ja tailiha söömine, mis on kõrge valguallikas. Nii kiudained kui ka valgud vähendavad teie kalorite tarbimist ja suurendavad keha ainevahetust. Joo rohkem sliming squats Vesi mängib olulist rolli terve keha säilitamisel nii raseduse ajal kui ka pärast seda.

Enda hüdreeritud hoidmine on hädavajalik ja üks lihtsatest viisidest pärast sünnitust kõhurasva vähendamiseks. Kõik, mida peate meeles pidama, on see, kui uriinieritus on kollane, see tähendab, et peate jooma rohkem vett ja kui uriini värvus on selge, siis on kõik korras.

Hoidke silma peal oma uriinierituse läbipaistvusel. Väikesed ja sagedased toidud: Õige ajastuse ja söödava koguse säilitamisel on keskne roll kõhurasva vähendamisel pärast rasedust. Selle asemel, et süüa kolm suurt söögikorda päevas, peaksite regulaarsete vaheaegadega sööma viis kuni kuus söögikorda. Paljud naised kooskõlastavad sööki vastavalt oma lapse toitmisgraafikule. Söömise ajal söömine säästab aega ja toidab ka teie last.

Kui soovite kiiresti kaalust alla võtta, saab HIIT-i abil oma ainevahetust ära kasutada kuni 24 tundi pärast treeningut. See tähendab, et teie keha jätkab kalorite põletamist ka pärast treeningu lõpetamist. HIIT-harjutused põletavad rohkem kaloreid vähem kui aja jooksul kui tavaline rütmiline südametegevuse harjutus.

Varajane õhtusöök: Söögikordade õige ajakava säilitamine on samuti oluline, eriti õhtusöök. Mida iganes sa sööd, õhtusöögi ja voodisse mineku vahel peaks olema kahe tunni vahe. Näljahäda korral rasva kadu t25 teil olla puuvilju vahepeal. Varajane õhtusöök aitab teie kehal toitu hästi seedida, pakkudes talle vajalikku toitu. Samuti aitab see põletada kõhurasva pärast sünnitust, kasutades kõiki kaloreid.

Vältige toiduainete kasutamist: Üks asi, mis mõjutab inimese tervist, on töödeldud toidu söömine. Kõik need rasva kadu naha koht ostetud toidud sisaldavad suures koguses suhkrut, soola ja kaloreid, mis koguvad teie kehas rasva.

Mõnikord on saadaval olevas toidus kemikaale või lisaaineid, mis ei pruugi lapsele kasulikud olla, eriti kui te toidate last rinnaga. Kui soovite pärast sünnitust kõhurasva kaotada, on köögiviljade, komplekssete süsivesikute, valkude ja puuviljade kaasamine tervislik viis.

Vaata ka: Kuidas vähendada kõhurasva ilma trennita 5. Suhkru, soola ja süsivesikute piiramine: Tuleb jälgida, mida sööte, eriti kui soovite pärast sünnitust vähendada kõhu rasva. Ehkki rafineeritud süsivesikud ja kõrge suhkrusisaldus annavad teile vajaliku energia, on neil ainult tühjad kalorid, millel pole toitaineid.

Paljud turul saadaval olevad kiirjoogid, küpsised ja koogid pumbatakse ka täis suhkrut ja süsivesikuid, mis põhjustavad selliseid terviseprobleeme nagu diabeet, südamehaigused jne. Imetamine: Imetamine on täiesti loomulik ja ülim lahendus kõhurasvast vabanemiseks pärast sünnitust, olenemata sellest, kas olete sünnitanud loomulikult või läbi c-sektsiooni.

Teie keha põletab teie rasva kadu naha koht olevat lisarasva vastusena lapse imetamisele, mille tulemuseks on piimatootmine. Kogu see protsess aitab teie kõhul kahaneda. Kui teid ei hoia tervislik seisund, soovitavad arstid vastsündinut rinnaga toita vähemalt kuus kuud. Küünarvarre plank: See on osa joogaasanast, mida saab teha mugavalt oma kodus. Selle venituse ajal on suunatud teie puusade, reide, kõhulihaste ja kaldus lihased, mis aitavad pärast sünnitust kõhtu vähendada.

Nahaalune kõhurasv meeldib. Kuidas vabaneda kõhust nahaalusest rasvast treenimisega

Kuidas rasva kadu naha koht Hoidke puusad üleval ja kõhulihased pingul. Püüdke hoida asendit 30—50 sekundit. Veenduge, et põlved oleksid sirged ega puudutaks põrandat. Kõverda aeglaselt põlvi ja puhka 30 sekundit. Korrake seda protsessi 4—5 korda. Reverse Crunch: Tagurpidi krõmps on üks vaheharjutustest, mida saate proovida, kus põiki kõht on kõige sügavam mõjutatud lihas, mis aitab pärast sünnitust kõhurasva lõigata.

Kuidas teha: Minge magamisasendisse, käed külgedel ja põlved sirged. Hoidke peopesad allapoole ja tõstke oma jalgu aeglaselt, painutades põlvi.

rasva kadu naha koht

Pange nüüd jalad üles, tõstes puusa ja jalad lae poole. Püüdke selles asendis püsida 20—30 sekundit ja viige seejärel jalad aeglaselt puhkepaika.

5 КАТАСТРОФИ, КОИТО ЧАКАТ СВОЯТ ЧАС

Käärlöögid: Käärlöökide sooritamisel on südamelihased suunatud. See on harjutus kõhurasva kaotamiseks pärast sünnitust, mille peaksite oma treeningseanssi kaasama.

Seda venitust saate teha kaks rasva kadu naha koht kolm korda nädalas. Kuidas teha: Minge magamisasendisse, käed küljel ja peopesad allapoole.

Salendav Kaalu Kaotada Keha Kreem Keha Vormimine Pinguldav Rasva Kadu, Naha Hooldus Health99

Hoidke vaagna kogu harjutuse ajal põrandale liimitud. Tõstke aeglaselt paremat jalga, mis käivitab käärliikumise. Tõstke oma jalgu vaheldumisi 10—15 korda. Korrake protsessi 2—3 korda. Jalgrattasõit: Rattasõit on lihtne ja lõbus viis kõhurasva kaotamiseks pärast sünnitust. See aitab vähendada kõhurasva kogust, põletades kõik kehas olevad lisakalorid.

Erinevalt teistest harjutustest annab jalgrattasõit võimaluse kodust välja tulla, et sõita värske õhu kätte. Kõndimine: Kõndimine on üks lihtsaid, kuid tõhusaid viise vormis püsimiseks. Imed, mida kiire jalutuskäik rasva kadu naha koht kehale teeb, on vaieldamatud. Alustades lihtsast jalutuskäigust, saate selle trikki ja saate aeglaselt oma kiirust suurendada, mis aitab pärast sünnitust kõhtu vähendada.

Võite võtta oma beebi ka jalutuskäru õhtusele jalutuskäigule; lisaraskus annab teie kehale hädavajaliku surve. Aeroobika: Aeroobika on veel üks parim viis kõhurasva vähendamiseks pärast sünnitust. Stabiliseeritud ainevahetuse saate järjepidevate aeroobsete treeningseansside abil kaloreid põletades. Õigeks saab harjutades ja vähemalt kolm korda nädalas aeroobikat sooritades.

Kas raseduse järgsed vööd aitavad pärast sünnitust kõhurasva vähendada?

Kuidas kõht rasva kiiresti põletada

Värsked emad püüavad silmapaistvalt pärast sünnitust kõhtu vähendada vöödega, mida silmapaistvalt nimetatakse raseduse järgseteks või rasedus- ja sünnitusrihmadeks.

Need vööd aitavad luua kõhu lihase ja elundite ümber mähise, mis aitab neid paika panna. Paljud arstid soovitavad teil oodata mõni päev, enne kui saate neid vöösid kasutada naise jaoks, kes sünnitas lapse loomulikul viisil - vähemalt kuus kuni kaheksa nädalat ooteaega c-sektsiooni kaudu tarnitud naiste jaoks, kuna c-sektsiooni haava paranemine võtab aega.

Ilus beebi käes, raseduse õndsusega tehtud, jääb paljudel naistel pärast sünnitust lõtv kõht. Üksikasjad muudatuste kohta, mida saate oma dieedis kaasa tuua, koos tavalise treeningrežiimiga aitavad teil vormi aja jooksul taastada.

Järgige neid lihtsaid näpunäiteid ja vähendage pärast sünnitust tõhusalt kõhurasva.

Raseduse järgne kõhu rasva kadu: põhjused, näpunäited ja harjutused

Kohustustest loobumine:See artikkel annab teile mõned kiired ja lihtsad viisid pärast sünnitust kõhu vähendamiseks, kuid ei asenda professionaalset nõu. Siin mainitud arvamused on pelgalt ettepanekud ja enne uue alustamist on parem rääkida oma arstiga.

rasva kadu naha koht

Korduma kippuvad küsimused: 1. Kui kaua võtab aega pärast kohaletoimetamist kuju taastamine? Lapse kasvamiseks ja tervislikuks sünnitamiseks on vaja üheksa kuud pidevat kasvatamist. Kogu rasva kaotamist pole võimalik saavutada, vaid see võtab natuke aega ja kannatlikkust.

Kuidas vähendada kõhu rasva?

Õige toitumise ja regulaarse treeningu abil saate pärast sünnitust vähendada kõhurasva ja kiiresti vormi saada. Milliseid ettevaatusabinõusid peate võtma, kui kaotate pärast sünnitust oma nami rasva? Kõigepealt peate enne uue dieedi või treeningsessiooni alustamist oma arsti käest oke saama. Isegi lihtsate harjutuste abil veenduge, et te ei pingutaks ennast üle ja jootaks piisavalt vett koos piisavalt puhata.

Kui soovite pärast sünnitust vähendada kõhurasva, on palju võimalusi, mis võivad olla tõhusad ainult siis, kui järgitakse ka enesehooldust. Kuidas ma saan arvestada tarbitud kaloreid? Kalorid on hädavajalikud, eriti sünnitusjärgsed, kuna teie keha valmistab teisele inimesele toitu.

Kalorite nõuetekohase säilitamise ja nende loendamise korral saate vajaduse täita, lisamata oma kehale lisarasva. Saadaval on palju rakendusi, mis aitavad teil pärast tarbimist kõhurasva vähendamiseks arvestada kalorite tarbimist. Lemmik Postitused.