Poletage rasva alumine abs,

Kuue pakikese saamine nõuab pühendumist ja rasket tööd, kuid selleks ei pea te seitse päeva nädalas jõusaali jõudma ega professionaalseks kulturistiks saama. Pidage siiski meeles, et teie kuue pakendi üldise kuju määrab geneetika.

kaalulangus avon sisse kaalulangus vanaduse ajal

Samuti pole need piiratud sportlaste, tantsijate ja kuulsustega. Ka sina saad vormitud abs. Kuid kuue pakendi hankimine võib olla keeruline, kui te pole kindel dieedis ja treeningus, mida peate järgima.

kahjum kaal 3 paev fitbit charge hr fat burn zone

Teie jaoks lihtsamaks tegemiseks pakub see artikkel parimaid näpunäiteid selle kohta, kuidas naised saavad kuuepakulisi kõhulihaseid ja neid hooldada.

Jätka lugemist!

Kuidas naised saavad kuus pakki kõhulihaseid - algaja treening ja dieet

Kõhulihaste peitmiseks peate kaotama kõhurasva. Siin on kümme viisi, kuidas seda teha: 1.

  1. Algaja lollikindel juhend Six-Pack Abs jaoks - Atleetvõimlemine

Poletage rasva alumine abs põletamiseks pole midagi paremat kui kardio ja HIIT. Kolm tundi kardio ja HIIT nädalas võivad aidata kogu kehast märkimisväärsel hulgal rasva välja visata.

Harjutused Ab Swingile

Crunches Shutterstock Krigistused töötavad teie kõhupiirkonna keskosas või kõhu sirglihases. See on tõhus harjutus, millest alustada, kui soovite oma tuuma tugevdada.

18-tunnine kiire rasva kadu stacker 2 fat burner review

Crunches'i toimingud Painutage põlvi ja hoidke jalad maas lamedana. Pange oma käed mõlemale poole oma pead, et toetada selle raskust. Keerake end 30 ° nurga all välja ja hingake välja.

Algaja lollikindel juhend Six-Pack Abs jaoks

Hinga sisse ja mine algasendisse. Korrake seda komplekti 10 kordusega.

Jalgratta prõks Jalgrataste krõmpsud aitavad kõhulihaseid üles ehitada ning töötavad ka nelipealihasel ja reieluu piirkonnas. Sammud jalgratta krõmpsude tegemiseks Heitke treeningmatil selili. Keerake end 45 ° nurga all välja, hingake välja ja keerake paremale.

best fat burn dvd kahjum kaalu sudamepekslemine

Viige parem põlv rinna poole ja proovige puudutada paremat põlve vasaku küünarnukiga. Pöörake ülakeha vasakule. Viige oma vasak põlv rinna poole ja proovige puudutada vasakut põlve parema küünarnukiga.

rinnavalu kaalulanguse ajal kaalulangus zephyrhills

Istumisharjumused Shutterstock Istuvad istmed on sarnased krõmpsudega ja töötavad kõhu sirgjoonel ning välistel kaldu.

See on üks parimaid viise naistele kuuekomplektiliste kõhulihaste saamiseks. Istumisnuppude tegemise sammud Painutage põlved 90 ° nurga all ja hoidke jalad lamedalt matil. Ristige käed rinnal nii, et peopesad oleksid kergelt vastassuunas õlgadele asetatud.

8 parimat viisi 6-Pack Abs kiireks saamiseks

Hoidke oma kõht kinni ja, hoides jalad maas lamedana, tõstke pea ja seejärel õlad. Paus sekundiks ja laskuge aeglaselt algasendisse. Variatsioon: Hoidke peopesad reitel ja kätel sirged ning seejärel tehke istet.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ameerika Ühendriigid keelde Tõlgi Abs Workout: Lose belly fat, tone your abs and start developing your six pack by using this abs workout app daily to do short and effective ab exercises. Each ab workout only takes 5 to 6 minutes a day and will help you develop your ab muscles and flatten your stomach. No equipment or gym needed. Do the abs workout anywhere, anytime.

Laske oma peopesadel tõusmisel põlvili libiseda ja algasendisse tagasi minnes libistage alla. Siin on veel mõned istumisvõimaluste variatsioonid.

Kas ab-harjutused aitavad teil kõhurasva põletada?

Lamava jala tõstmine Shutterstock Jalavaletõstmine on natuke keeruline harjutus, kui olete alakeha piirkonnas ülekaaluline. See harjutus on väga soovitatav, kui soovite kõhupiirkonnast kaalu langetada ja kõhulihaseid nikerdada. Sammud lamava jala tõstmiseks Heitke treeningmatile pikali, käed mõlemal küljel ja peopesad allapoole. Suunake varbad välja ja tõstke mõlemad jalad üles.

Kui olete hiljuti omandanud, võib teil olla selle juhendi leidmisel probleeme. Nii et siin on kõhn Ab Swingil: see on käsitsi treenitav masin, mis on valmistatud halli terasest, punase istme ja mustade haaratega käepidemetega, mis on ette nähtud peamiselt kõhuõppeks.

Peatuge, kui nad on põrandaga 90 ° nurga all. Laske jalad aeglaselt alla ja viige need tagasi algasendisse. Jala üles Crunch See harjutus on keerukas varieerumine ja töötab teie alumises ja ülemises kõhulihases. Sammud, et teha jalga üles Crunch Heitke pikali matile, tõstke jalad 90 ° -le ja sirutage käed üle pea.

Sobivus 2021, Mai

Krõmpsutage poletage rasva alumine abs proovige sõrmedega puudutada põlvi või varbaid. Tule tagasi alla ja hinga sisse.

  • Alustage oma Six-Packiga Sponsor: Abstsessi ehitamine nõuab enamat kui lihtsalt parimate harjutuste naelutamist.
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • Kuidas naised saavad kuus pakki kõhulihaseid - algaja treening ja dieet - Nahahooldus -

Hinga välja ja krõmpsuta. Tehke 3 komplekti 12 kordust.

poletage rasva 4 nadalat kas boldenoon poleb rasva

Plank Shutterstock Plangud aitavad tugevdada südamikku, parandada rühti ja vähendada seljavalusid. Need vähendavad teie kõhu kühmu ja töötavad kõhu sirgjoonel, sise- ja väliskülgedel, põiksuunas, käsivartel, õlgadel, neljarattalistel, selja- ja puusalihastel. Planku tegemise sammud Asetage peopesad enda ette. Teie peopesad peavad olema matil lamedad ja käed sirged Cat Pose. Painutage maha ja asetage käsivarred matile.