Poletada rasva maha jalad kiiresti. Kuidas kaotada jalgade rasv 30 päeva jooksul

Samal ajal rebi pea, kael ja õlad maha ning siruta vasak jalg 30—60 cm põrandast. Vibro simulaatorid pakuvad massaažiefekti, mis parandab vereringet ja kiirendab rasvapõletusprotsesse.

Harjutused 18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks Meil kõigil on kehaosi, mis meile ei meeldi, olge selle kuju, kui paksud nad on.

Paljude igas vanuses meeste ja naiste jaoks on paksud reied üks kaalulangus 4lb nadalas probleeme. Kui olete mures oma lemmikteksade kandmise pärast, kuna tunnete, et teie reied on paksud, ärge muretsege enam! Piisab, kui otsustate ja proovige mõnda kiiret ja praktilist harjutust reie rasva vähendamiseks. Neid harjutusi saate teha ilma igasuguse varustuseta ja mugavalt oma kodus.

Tõhusad harjutused reie rasva kaotamiseks: Siin on 18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasva vähendamiseks kodus. Vaadake ja valige üks, mis teile kõige paremini sobib. Jala tõstmine: Jalgade tõstmine on lihtne, kuid tõhus viis reie rasva kaotamiseks, toonides neid ja muutes need lahjemaks.

Seda saab kiiresti teha lihtsalt joogamatiga. Kuidas teha: Magage seljaga põrandal ja käed külgedele. Tõstke mõlemad jalad aeglaselt üles, moodustades jalgade ja põranda vahele kraadise nurga.

Proovige paar sekundit poos püsida.

Lihtsaim viis jalgade rasva kaotamiseks 30 päeva jooksul

Viige jalad tagasi puhkeasendisse. Korrake protsessi 10—15 korda. Burpees: Burpees on neljaetapiline protsess, mis aitab liigset rasva reites põletada; see võimaldab teil säilitada ka terve ja vormis keha. Kuidas teha: Liikuge aeglaselt kükitamisasendisse, asetades käed maapinnale.

Hoidke käed sirutatuna ja lööge jalad tagasi, moodustades planguasendi.

Tulge aeglaselt tagasi kükitamisasendisse. Nüüd tõuse püsti kükitamise asendist. Korrake protseduuri 10 kuni 15 korda. Jalgade ringid: See sarnaneb jalgade tõstmisega, välja arvatud see, et pöörate jalgu ümmarguses asendis. Ringliikumine paneb rasva palju kiiremini põlema. See aitab teil ka pärast kaalulangetamist muutuda jalgadeks tooniks. Kuidas teha: Magage joogamatil seljaga põrandal. Pange oma käed külgedele peopesadega maapinna poole.

Tõhusad harjutused reie rasva kaotamiseks:

Nüüd tõsta oma jalad aeglaselt ühelt küljelt ja järk-järgult keha keskele ja seejärel teisele poole ning seejärel aeglaselt allapoole, moodustades täisringi. Korrake ringkäiku nii päripäeva kui ka vastupäeva. Tehke seda 10—15 korda. Hüpped tungrauad: Tungrauad on veel üks lihtne viis kaotada kõik ebavajalikud reivad. Samuti parandab see teie keha väledust ja on suurepärane treeningseanss.

See on üks lihtsaid harjutusi reie rasva vähendamiseks. Kuidas teha: Seisa püsti jalad koos ja käed küljel. Kõverda kergelt põlvi ja hüppa käega ülespoole. Hüppe ajal pidage meeles, et liigutage oma jalgu õlgade laiusele.

3 fpm kaalulangus

Hüppa tagasi algasendisse. Korrake protsessi 15 kuni 20 korda.

Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks? Paraku pole olemas üht kindlat treeningut või toitu, mille abil saaks oma välimust kardinaalselt muuta.

Sammud: See on venitusharjutus, mida saab teha lihtsa astmelise väljaheite abil. See aitab tugevdada reielihaseid, põletades liigset rasva. See võimaldab teil saada ka toonuses alakeha. Kuidas teha: Seisa sirgelt, mõlemad jalad koos ja käed külgedel.

mystyleevent.com

Asetage parem jalg astmelisele väljaheitele, rakendades survet paremale jalale, et vasak jalg asetuks koos parema jalaga. Naaske esmalt parema jalaga algasendisse ja ühendage vasak jalg. Proovige teha 15 parema jala eesotsas, millele järgneb vasak jalg. Külgmine segamislüliti: See on harjutus, mis on suunatud kõigile alakeha lihastele, muutes need sobivaks, toonuses ja lahjaks. Samuti aitab see eemaldada reiedelt rasva.

Samuti parandab see teie keha üldist tasakaalu ja väledust. See on üks tõhusatest harjutustest reie rasva vähendamiseks.

  1. Slimming ch
  2. Harjutus kõhurasva põletamiseks - tõhus kaalulangus meestele ja naistele
  3. Kuidas poletada arm rasva nadalas
  4. Kuidas juhtida rasva mehe kõhu alt Tasane ja väljendusrikas ajakirjandus on olemas peaaegu kõigil inimestel, lihtsalt sageli on see peidetud rasvakihi alla.
  5. Kuidas kaotada jala rasva (piltidega) elu - Kaalu Kaotama
  6. Slimming aluspesu ulevaated

Kuidas teha: Seisa püsti, jalad lahus ja käed külgedel rippumas. Tõstke põlved nii kõrgele kui võimalik, sooritades mõlemal küljel kaks kuni kolm segamist. Viimase segamise ajal proovige maanduda välisele jalale, tõstes samal ajal oma sisemise jala põlve. Korrake protsessi jala teisel küljel. StairMaster Stepmill: See on jõusaal või seade, mida saab kas teie koju paigaldada või hõlpsasti leida paljudest jõusaalidest, mis on turul saadaval mõistliku hinnaga.

See on statsionaarne seade, millel on astmed, mis võimaldavad seda kasutaval inimesel anda kõik eelised, kui ta roniks astmetest. Saate otsustada sammude liikumise kiiruse ja ka kestuse. See toimib kõige paremini alakeha lihaste, eriti reielihaste toonimisel ja sobib hästi keskmise kardiotreeningu jaoks. See tagab teie kehale väga vajaliku aeroobse treeningu ja aitab teil uues treeningkavas. Võite alustada lihtsa kõndimisega, kuna saate määrata puurimise kiiruse ja aja.

See võimaldab teil kaotada kõik tarbetud kalorid ja aitab teil kaalust alla võtta alakeha, eriti reied.

5 harjutust, mis aitavad vabaneda kõhu liigsest rasvast väga kiiresti

See töötab inimestele mis tahes vormis. Jalgrattasõit: Kes ei armasta rattasõitu?

julia kaalulangus spring hill

Kõigil meist on lapsepõlves jalgrattaga sõitmisest meeldivad mälestused. Kuid kas teadsite, et sama lõbus tegevus võib aidata teil rasva kaotada? Jalgade liikumine pedaalimisel mõjutab reie lihaste ja vasikate rasva palju. See muudab need tihedaks ja toonuses.

Võtke jalgratas või rentige see ja alustage pedaalimist; efekti näete mõne nädala jooksul. Liblikate venitus: Üks lihtsaid ja tõhusaid reite ja puusasid mõjutavaid venitusi on liblikate venitus. Liikumine on selline, et see avaldab survet reie ja jalgade lihastele, aidates neil kaotada lisaküüne. Kuidas teha: Pange oma jalad kokku, ühendades oma tallad kokku.

Tooge tallad sissepoole nii palju kui võimalik, ilma et ennast sunniksite. Nüüd liigutage reite üles ja alla nagu liblikas. Korrake protsessi vähemalt 30 poletada rasva maha jalad kiiresti ja proovige mitte venitada üle oma võimete. Regulaarselt tehes muutuvad reielihased paindlikuks. Kükitamine: Kükid on treeningu liitvorm, mis on suunatud rohkem kui ühele teie keha lihasele, mistõttu on see kasulik kaalulangetamiseks. See muudab jalad kõhnaks ja aitab alakeha toonust muuta ning rasva kiiremini põletada.

ruth watsoni kaalulangus

Kükid on üks parimaid harjutusi reie rasva vähendamiseks. Kuidas teha: Seisa püsti jalad lahku, asetades käed küljele. Asetage käed maapinnaga paralleelselt. Põlved aeglaselt painutage, muutes oma vasika ja reieluu üksteise suhtes risti.

kaalulangus kohtumised minu lahedal

Hoidke kogu aeg sirge poletada rasva maha jalad kiiresti ja hoidke selles asendis 10 sekundit. Pange aeglaselt püsti, tulles üles algasendisse. Korrake protsessi 30 korda kümnete kaupa.

Ärge unustage, et teete vahepeal 30 sekundit pausi. Varbavarjutus seisab: See venitus aitab teie reielihastel lõdvestuda ja tarbetu rasva ära põletada, muutes need toonuses.

Sellel on ka palju muid eeliseid, nagu ka kõhupiirkonna abistamine. Kuidas teha: Seisa püsti, jalad lahus ja käed küljel.

Pange oma käed üles, sirutades kõhulihaseid. Painutage vöökoht aeglaselt alla ja puudutage mõlema käega ühe jala varbaid. Hoidke selles asendis vähemalt 10 sekundit. Tulge aeglaselt tagasi püsti. Tehes seda kümme korda mõlemal küljel, põletaks kogu üleliigne poletada rasva maha jalad kiiresti.

vi kaalulanguse ulevaated

Ühe jala varba puudutus: See venitusharjutus aitab põletada rasva ladestumist reie siseküljel, andes teile reie sise- ja välisküljele üldise toonuse.

Kuidas teha: Istu maha matt, asetades jalad ette. Pöörake oma parem jalg põlve, parem tald puudutab vasakut reide. Ärge unustage oma selga sirgena hoida. Pange aeglaselt ettepoole ja hoidke vasakust varbast mõlema käega. Hoidke ennast selles asendis 10 sekundit ja naaske istumisasendi juurde.

Korrake sama protseduuri kümme korda mõlemal jalal. Esialgu võib see olla keeruline, kuid harjutades võite sellega hakkama saada. Põlv rinnuni: See venitamine toimib täpselt vastupidiselt ab-krõbinatele.