Parim viis abs-i parast kaalulanguse pingutamist

Tooni puudumine külgnevates lihastes Teie keha on ühendatud pealaest jalatallani. Füüsiline koormus Ideaalis on see jälle jõutreening korda nädalas. Ilusalongides võideldakse tselluliidi vastu riistvaraprotseduuride abil - riistvaakum massaaž, pneumomassaaž, kui probleemne piirkond masseeritakse, pigistatakse ja sõtkutakse manseti abil, kuhu juhitakse suruõhku. Roheline tee ja kohv ilma suhkruta. Samuti võivad need tunduda sujuvamad ja saledamad, nii et kui liigute peagi Kariibi merele, on see samm uhkemate jalgade poole..

kui palju kaalulanguse kaalu jalgijad esimesel nadalal

Kategooriateta 50 viisi 10 kilo kiireks kaotamiseks Proovige neid proovitud ja testitud viisi, kuidas kaotada kuulsuste ning fitness- ja dieeditööstuse ekspertide 10 naela kiired näpunäited, mis aitavad teil kaotada viimase või esimese 10 naela. Kaalukaotus Kaalust alla proovimine sarnaneb keldri koristamisega: on tohutu ja peaaegu võimatu teada, kust alustada - isegi siis, kui soovite kaalust alla võtta vaid 10 kilo.

Vaatamata sellele, et 10 naela näib olevat suhteliselt väike arv, ei tähenda see, et kaalu langetamine oleks lihtsam või lihtsam keegi kaotas 50 naela. Sõltumata sellest, kus te oma teekonnal olete - kas soovite kaotada esimese või viimase 10 naela - on eesmärgi saavutamiseks palju võimalusi.

Sinna pääsemiseks rääkisime käputäie fitnessi- ja dieeditööstuse tippekspertidega. Kuna kaalu langetamine pole kõigile sobiv pakkumine, oleme nende proovitud ja testitud näpunäited ümardanud 50 võrra. Lugege läbi loetelu st viisist, parim viis abs-i parast kaalulanguse pingutamist kiiresti 10 kilo kaotada, ja valige käputäis, millele võite end pühenduda. Mõni neist töötab kindlasti teie jaoks!

Kas tõstekoormused muudavad minu abid paremaks?

Viis parimat nõuannet, mida eksperdid soovitavad 10 naela kiiresti kaotada: Söö vähem kaloreid kui see, mida olete tarbinud. Keha langetamisel on võtmetähtsusega oma keha kalorite defitsiit. Keskenduge tervislike, tervete, töötlemata, toitaineterikaste toitude tarbimisele ning vähendage rafineeritud toitaineteta toite ja jooke, nagu maiustused ja alkohol.

Joo rohkem vett. Teie keha võib veemassist kinni hoida ja vee joomine aitab teie kehal need lisakilod vabastada.

Kuidas panna kaal langema (või tõusma) ilma eriliselt pingutamata?

Harjutage ainevahetust suurendava lihasmassi kasvatamiseks raskusi tõstes või läbi intensiivse intervalltreeningu. Saage piisav ööuni 6—8 tundiet keha saaks taastuda, ja andke endale energiat oma naelase kaalukaotuse eesmärgi saavutamiseks. Need näpunäited on tuleviku tipphetked. Näete, et oleme jaotanud 10 naela kaotamise nelja kategooriasse: söömisharjumused, kehakaalu langetamist soodustavad toidud ja joogid, harjutused ja üldised elustiili muutused.

Kuidas naiselt suurt kõhtu eemaldada: tõhusad ja lihtsad meetodid

Shutterstock 'Kõigil on üleliigne vee kaal mis on tavaliselt esimene kaalulangetamise tüüp, eriti lühemate ajavahemike jooksul, 'jagab dr Huether meiega. Tema kolm peamist näpunäidet 10 naela veekaalu kiireks kaotamiseks on: Joo rohkem vett. See võib tunduda vastupidine, kuid meie keha hakkab vett kinni hoidma.

7 paeva slim alla tiu

Keskenduge tervete, töötlemata toitude söömisele Suurendage valgusöömist, vähendada naatriumi ja süsivesikute tarbimine eriti lihtsad süsivesikud nagu suhkur, pasta, leib 'Enamik inimesi kaotab ühe nädala jooksul seda tehes neli kuni kaksteist kilo. Kombineerimine vähemalt minutilise treeninguga päevas viib kiire kaalulanguseni 10 naela, 'lisab dr Huether. Shutterstock Kui teil on 10 naela kaotamiseks rohkem kui nädal, soovitab dr Huether proovida vahelduv paastumine.

Seda tehes õpib teie keha kasutama rasva kütusena glükoosi asemelnii et see muutub aja jooksul lihtsamaks ja jätkusuutlikumaks. Shutterstock 'Ükskõik, kas see on rakendus või paberist toidupäevikud, on teie silma jälgimine kindlasti silma peal. Peaaegu kõik tarbivad rohkem kui arvavad. Kirjutage kõik kohe üles, kui olete söömise lõpetanud, et te midagi ei unustaks.

Söömise lihtsa registreerimise abil saate vähem süüa.

kuidas poletada rasva jalgrattaga

Kui kalorid on näos, paneb see sind järele mõtlema! Näiteks kui teie keskmine nädal onvähendage seda kogust kalorini ja vaadake, kas kaal langeb. Samuti peate arvestama valkude, süsivesikute ja rasvade protsentuaalse jaotusega. Te hakkate kiiresti kaalust alla võtma!

Kuid tegelikult on see, et krõbinad üksi ei saa midagi teha, et sul rasvakihid kõhulihastest ära sulatada. Esimene samm tugeva südamiku poole on kõhupiirkonna vabanemine. Keerutusharjutused teevad täpselt seda. Need suunavad rasva ja töötavad samal ajal teie südamelihastega. Keerutusharjutused töötavad mitte ainult teie ülemise ja alumise kõhupiirkonna, vaid ka kaldus lihaste puhul.

Shutterstock 'American Heart Association soovitab meestel süüa vähem kui 36 grammi lisatud suhkrut ja et naised tarbivad vähem kui 24 grammi. Optimaalse kaalulanguse saavutamiseks soovitan oma meesklientidel tarbida vähem kui 20 grammi suhkrut päevas ja naistele - vähem kui 15 grammi.

Lihtsaim viis magusa kraami vähendamiseks on vähem suhkrurikaste jookide ja kastmete tarbimine.

Kadunud puusad enne ja pärast

Lõigake suhkur, kaotage rasv, taastage tervis ja elu. Shutterstock 'Spagetikõrvits on suurepärane alternatiiv pastale,' ütleb Shaun T. Uuring ajakirjas Toitumine ja toitumine leidis, et meie keha põletab töödeldud toitu seedides ainult 50 protsenti rohkem kaloreid kui päris toit. Nii et see on nagu süüa kaks korda rohkem, isegi kui kalorid on samad!

kaalulanguse peatamine

Shutterstock 'Ära jäta vahele hommikusöök - see on tõesti päeva kõige olulisem söögikord. Sööge hommikusööki 90 minuti jooksul pärast ärkamist ja seejärel laske iga kolme kuni nelja tunni järel süüa midagi tervislikku. Kui jätame hommikusöögi vahele või ootame hommikust söömist liiga kaua, hakkab keha energiat säästma ja ainevahetus aeglustub.

Kerge kaalulangus dieedid 10 kg Kodus on palju kiire kaalulanguse meetodeid, millest saate välja tuua isegi ühe parima viisi kehakaalu langetamiseks.

Hommikusöögi vahelejätmine viib ka kogu päeva jooksul ülesöömiseni. Shutterstock 'Söömine otse karbist või kotist see viib peaaegu alati ülesöömiseni. Serveerige oma toitu taldrikul või kausis, et hoida portsjonite suurust ja harjuda, kuidas üks portsjon parim viis abs-i parast kaalulanguse pingutamist näeb. Samuti, kui võtame aega söömise ajal istumiseks või seismise või autoga sõitmise ajal tunneme end pigem oma söögiga rahul.

Serveeri ennast, istu mahaja naudi!

Kuidas kõht lahti saada Treeningvaakum Treening, kus vajate põrandat ja enda keha, on hea, kui teete seda esimest korda peegli ees. Istuge veidi 2 jalga maha ja kallutage keha veidi ettepoole, toetage oma käsi puusadele või põlvedele.

Shutterstock 'Pikaajalise ja jätkusuutliku kaalulanguse üks võtmetest on vähendada kogu kalorite tarbimist ja selleks pole paremat viisi kui süües vaid natuke vähem sellest, mida praegu sööd. Kui olete harjunud osade vähendamine - eriti suhkrut sisaldavate, rasvaste ja muude toitainetevaeste toitude puhul - saate oma dieeti täpsustada, et lisada rohkem toitainerikkaid toite.

Kuid osade tükeldamine on endiselt parim esimene samm [10 naela kaotamise nimel]. See aitab teil vältida teatud toitude vaatamist 'piiridest väljapoole', mis aitab neid vähem ihaldada. Võib juhtuda, et lähete ajutiselt märjukestesse kalkuni ja vaatate, kas see muudab teistmoodi.

Kuidas kaalust alla võtta pärast 40-aastast naist: õige toitumine

Lisaks võib alkohol olla pigem puhitus. Shutterstock 'TO uuring David Jenkins, MD, PhD - Toronto ülikooli pioneer madala glükeemilise toitumise alal - näitab, et väikeste portsjonite söömine sagedaste intervallide järel on teie tervisele kasulik mitmel tähelepanuväärsel viisil.

See on võti, sest lisaks veresuhkru taseme reguleerimisele mängib insuliin keskset rolli rasvade ainevahetuses, põletikus ja metaboolse sündroomi progresseerumises.

artisoki rasva kadu

Kui teie kaalulangus maksimaalne rasv toodab vähem insuliini, muundate toidukalorid keharasvaks palju vähem.