Miks hiit poletab rasva ja mitte lihaseid

Nagu tõeline kaalukaste, sina peaks See muutub tugevamaks, kui soovite rohkem muutuda. Üks rühm tegi neli korda nädalas kardiotreeninguid, näiteks kõndimist, jooksmist või rattasõitu.

kuidas poletada koik rasva oma kehast valja kuu tsukli ja kaalulangus

HIIT treeningud aitavad saavutada lühema ajaga paremaid tulemusi Mis miks hiit poletab rasva ja mitte lihaseid HIIT treening? Peamine HIIT treeningu eesmärk on ühe ja sama treeningu ajal kasutada nii madala, kui ka kõrge sagedusega südametööd.

See tähendab, et treening vaheldub väga intensiivse ja lühikese ning kerge harjutusega. Teiseks võib pikk mõõduka intensiivsusega treening tekitada kataboolse protsessi, mis hakkab lihasmassi kahandama.

Kuidas põletada rasva ja säästa lihaseid. Kuidas põletada rasva kuivatamisel ja mitte lihaseid

Tõepoolest, püüdlused saleneda võivad hoopis vähendada neid raske vaevaga kasvatatud muskleid. Selle põhjuseks on asjaolu, et su kehas on kahte liiki lihaskiude: kiired ja aeglased.

kaalulangus uhe kuu parast kui venitusarmid tunduvad kaalulangus

Aeglased lihaskiud sobivad paremini vastupidavustreeninguks nt tunniajaline jooks ühtlases tempossamas kui kiiretele lihaskiududele meeldivad lühikesed ja intensiivsed harjutused nt raskuste tõstmine või sprint.

Kui me kasutame ühte nimetatud treeningrežiimidest, kipuvad ka meie lihased võtma endale vastavaid omadusi.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Näitena võid kujutleda maratonijooksja ja sprinteri keha. Sprinteri kehas on palju kiireid lihaseid ning tema lihasmass on märksa suurem.

psuhholoogia tooriistade kaalulangus parim viis reide ohuke

Maratoonaril seevastu on palju peenikesi aeglasi lihaskiude, tänu millele tuleb tal üle pikkade distantside kaasas kanda võimalikult vähe keharaskust. Need mõlemad on äärmuslikud näited, kuid ometi aitab see mõista, kuidas erinevat liiki treening mõjutab kehakuju.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Kolmandaks, kui intensiivset intervalltreeningut kasutada koos kergelt liigkalorilise dieediga mis ületab kehakaalu hoidmise tasetvõib tulemus olla anaboolne, nii et lihasmass kasvab ilma olulise suurenemiseta keharasvade hulgas. See tähendab, et saad kujundada endale soovitud lihased, ilma et peaksid veetma lõputuid tunde liikuval rajal.

Mitu korda nädalas?

  1. Kuidas põletada rasva ja säästa lihaseid. Kuidas põletada rasva kuivatamisel ja mitte lihaseid
  2. Kas keharasvast ikka saab kohe lihased välja võluda? - Toit ja trenn - Tervis
  3. Kiire kaalulangus võib hävitada lihaseid
  4. Kuidas saada oma metabolismi rasva poletusreziimis
  5. Wwe harper kaalulangus
  6. Toit mis poletab rasva magamise ajal
  7. Stick see programm, kuni jõuate eesmärgi saavutate.
  8. Maksimaalne kaalulangus 7 nadalat

Kindlasti on soovitav hoida HIIT treeningud treeningplaanis korda nädalas, mitte rohkem, kuna pidev treenimine kõrgetes pulsivahemikes võib keha hoopis kurnata. Meie treeningplaanist leiad HIIT treeningud järgmiste nimetuste alt: T3 Sprint — kõrge intensiivsusega intervalltreening, mis arendab plahvatuslikku jõudu, kiirust, vastupidavust. Trenn sobib hästi neile, kes soovivad füüsilist võimekust parandada ja näiteks kevadel-suvel paremaid jooksuaegu saada.

Kas keharasvast ikka saab kohe lihased välja võluda? Pilt on illustratiivne. Paraku pole sel lubadusel alust, sest rasva põlemine ning lihasmassi kasvatamine on erinevad protsessid.

Samuti sobib treening erinevate spordialade harrastajatele — ujujad, ratturid aga miks ka mitte jõusaalis treenijatele, et oma vormi parandada. T3 Pump — intensiivne intervalltreening raskustega kangid, kettad — annab hea vahelduse tavapärasele jõusaalitreeningule — harjutusi tuleb sooritada kiirelt võimalikult paljude kordustega, mistõttu arendab treening nii plahvatuslikku jõudu, kui ka lihasvastupidavust.

Ja punkt.

Treening kiirendab ainevahetust ja parandab hapnikutarbimiselundkonna tööd. Sangpomm — intensiivne intervalltreening sangpommidega — jällegi suurepärane vaheldus kangitõstmisele või jõumasinatele, samuti ideaalne lisatreening aeroobsele vastupidavustreeningule ja rühmatreeningutele.

Sangpomm on suurepärane vahend parandamaks lihasjõudu ja vastupidavust.

LOWER AB SUPER SET WORKOUT (HIIT)