Kuidas uhendada reied ja puusad. 10 lihtsat ja parimat harjutust puusarasva vähendamiseks

Langetage ennast nii, et parem põlv on ettepoole painutatud ja vasak põlv puudutab põrandat. Treppidest üles ronimine sunnib teid puusa painutajaid, reie eesmisi ja alakõhulihaseid kõvasti pingutama.

kuidas uhendada reied ja puusad

Home Nr. Esmalt vaatame üle reielihase anatoomia. Reie alustala on reieluu, mis algab puusast ja lõppeb põlve juures. Reieluu on kaetud kolme lihasgrupiga, mille roll on kas puusa või põlve liigutada.

Nendeks on: neli reie nelipea lihast eeskolm hamstring-lihast taga ja viis adduktor- ehk reielähendaja-lihast siseküljel. Loogika ütleb, et midagi peaks olema ka välisküljel, aga reie väliskülg ei ole kaetud lihaste, vaid tihke fastsiaribaga nimega iliotibiaalne trakt.

kuidas uhendada reied ja puusad

Sagedane trauma — kontusioon Kontusioon, rahvakeeli puukas, on ilmselt üks tüüpilisemaid spordis ettetulevaid traumasid. See tekib otsese löögi tagajärjel lihasele, mis põhjustab lihaskudede vigastuse ja verevalumi. Valu on üldiselt kohene, kergematel juhtudel suudab inimene tegevust jätkata, ent kui löök on piisavalt tugev, võib valu võimekust piirata. Olenevalt vigastuse asukoha sügavusest tekib verevalum ehk hematoom umbes 2—4 päeva pärast esmast traumat ja võib paari päeva jooksul oodatust laiaulatuslikumaks kujuneda.

Kuidas kiiresti kaalust alla võtta jalgades ja puusades: suurepärased näpunäited abi saamiseks!

Kontusiooni puhul on valulik piirkond selgelt määratletud, võib olla tulisem kui ülejäänud jalg ning liikumine ja lihaste pingutamine on valulik. Verevarustuse suurendamine piirkonnas mõjub värskele kontusioonile reeglina negatiivselt, seega ei tohiks piirkonda rullida, masseerida ega teha liiga vara sooja kuumakotiga, saunas, mullivannis. Verevarustust suurendades laieneb ka verevalumi piirkond, mis võib suurendada valulikkust tekkinud rõhu tõttu ja pikendab taastumisperioodi.

kuidas uhendada reied ja puusad

Väga tugevate kontusioonide puhul on ka võimalik, et vajad spetsialisti abi, kuna võivad tekkida komplikatsioonid nagu lihaste nekroos rhabdomyolysis või lihaskoe luustumine myositis ossificans. Parim ravi on puhkus.

Mis seda tekitada võib? Puusaliiges on suurim liiges inimkehas, mis on disainitud inimkeha raskuse kandmiseks nii staatilistel asenditel kui ka liikumistel. Liigese moodustavad reieluu pea ning atsetabulum kausjas moodustis vaagnal mis on tegelikult kokku pandud kolmest erinevast luust — what?! Tugeva liigeskapsli moodustavad 3 sidet, mis piiravad ekstreemseid liigutusi kõikides puusaliigese liikumissuundades.

Reie esiosa puuka puhul on soovitatav hoida jalga kergelt painutatud asendis näiteks paar patja põlve all ning kasutada valu alandamiseks ja verevalumi piiramiseks 10 minutit iga 3—4 tunni tagant, esimesed 48—72 tundi jääd. Piirama peaks füüsilist aktiivsust, kuni valu on alanenud ning jõud ja liikuvus on taastunud. Kuna lihas on viga saanud, on läbi valu jätkates alati risk, et lõpetad veel raskema vigastusega.

Parimad harjutused puusa rasva vähendamiseks:

Reeglina peaksid kontusioonid taastuma 7—21 päevaga. Lihasvenitused või -rebendid Lihasvenitused kuidas uhendada reied ja puusad -rebendid tekivad siis, kui lihas peab vastu pidama ootamatult suurele jõule, mis ületab lihase elastse vastupanu võime.

Seda sorti vigastused on sagedasemad reielähendajates ja hamstringides. Reielähendajate puhul on valu kubemepiirkonnas või reie siseküljel, hamstringide puhul kas reie tagakülje kesk- või ülaosas.

kuidas uhendada reied ja puusad

Lihasvigastusi liigitatakse raskusastmete järgi. Esimene tase — ülevenitus, lihaskiudude vigastus ja minimaalne hematoom.

10 lihtsat ja parimat harjutust puusarasva vähendamiseks - Harjutused

Taastumine u 3—6 nädalat. Teine tase — lihase osaline rebend.

  1. G5 slimming
  2. Kaalulangus ja polufenoolid
  3. Tahtmatu kaalulangus arevus
  4. Kui enamik kultuure on kinniideek kõhna kehaehitue ja kehakaalu langetamie meetoditega, on inimetel, ke oovivad kaalu juurde võtta, ageli abi leida.
  5. Traksidega Kadunud puusad enne ja pärast Tuharad ja reied on paljude naiste jaoks probleemsed piirkonnad.
  6. Puusavalu ? Mis seda tekitada võib ? - Reakt Füsioteraapia

Taastumine u 6—12 nädalat, olenevalt rebendi ulatusest võib vajalik olla operatsioon. Kolmas tase — lihase täielik rebend, kus rebenenud piirkonna otsad on kas minimaalselt ühenduses või täielikult katkenud. Valu on kohene ja rebenemine võib olla kuuldav.

✔️ One-piece skirt, which is sewn from 1/4 circle, without cutting the fabric, with pockets, pattern

Taastumine u 3—6 kuud ja reeglina on vajalik operatsioon. Lihasrebendid on sagedasemad spordialadel, kus nõutakse kehalt plahvatuslikku jõudu või pannakse ta suure raskuse alla. Lihasrebend annab üldiselt oma olemasolust kohe teada, kuid kergemate vigastuste korral võib seda tunda alles hiljem. Valu tekib tavaliselt liikumisel, lihase pingesse tõmbamisel või venitamisel.

Kuidas kiiresti ja tõhusalt kaotada jalgade kaalu: treening + toitumine

Piirkonnas võib olla verevalum suuremate lihaste puhul tavalinepaistetus ja vigastuse koht on kuumem kui ümbritsev ala. Täieliku rebendi korral ei ole lihase töö enam võimalik, seega kaob ka võime vastavat liigutust teha.

Tendiniidid, tendinoosid või tendinopaatiad Lihased on mõlemast otsast kõõlustega luule ühendatud.