Kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus, Kuidas säilitada oma kehakaalu

Ülekaal ehk eelrasvumine on cm pikkusel inimesel, kelle kehakaal on 73—87 kg, rasvumine aga üle selle. Soovitusliku kehakaalu piirid sõltuvalt inimese pikkusest. Veevajadus suureneb näiteks ka valgurikka dieedi puhul. Kui kaalulangetaja oma arvamusi toitumisest ja kaalu alandamisest teistele peale ei suru, kõiki oma ümbritsevaid kaalu alandama ei sunni ning suudab toitu nautida teiste inimeste seltskonnas, neid oma käitumise või märkustega häirimata, on kõik korras. Paljud kauplustes müügil olevad kalatooted on valmistatud surimist.

Tervise püsimiseks võite siiski kasutada samu strateegiaid kehakaalu kaotamiseks sööge hästi ja treenige. Hoidke sama energiat ja motivatsiooni, mis teil kaotuse ajal oli, ja püüdke aja jooksul säilitada ideaalset kaalu.

Võib-olla teete seda juba selleks, et teid selle protsessi üle rõõmustada ja motiveerida teid kaugemale minema. Kui aga inimesed on oma eesmärgi saavutanud, tunnevad nad, et on "oma ülesande täitnud" ja lõpetavad oma kehakaalu kontrolli.

On oluline, et te ei kuulu sellesse inimrühma. Kui võtate oma kaalu regulaarselt näiteks pärast trenni koju jõudeson teil parem kontroll liigsete kilode üle, mis võivad proovida tagasi tulla.

Pidage meeles oma saavutusi, et teid motiveerida. On vaieldamatu, et terve ja kehalise keha olemasolu nõuab suurt pühendumist, vaimset jõudu ja positiivset suhtumist. Kui aga olete juba oma eesmärgi saavutanud ja teil on õnnestunud lisakilod kaotada, siis teate, et võit polnud kerge. Olete kogu programmi vältel kõvasti tööd teinud, higistanud ja kannatanud ega soovi oma saavutusi rikkuda. Pidage meeles neid ohverdusi, kui valmistute konkreetse dieedi pidamiseks ja treeningharjumuseks. Hoidke käepäraseid pilte ülekaalulisuse kohta.

Pange need mugavasse kohta näiteks külmkapi uks.

Pange nad tagasi! Niisiis, kas see tähendab, et te ei suuda kunagi saavutada oma ideaalset kaalu? Mitte siis, kui võtate KOHE enda kätte. Siin on 20 parimat viisi, kuidas peatada keha kehakaalu taastamine.

Nii tuletab motivatsiooni kaotamise tunne meelde visuaalselt oma keha minevikku ja te ei soovi enam pesta. Enda motiveerimiseks mõelge oma tulevasele tervisele.

Lisaks sellele, et kaalute oma eesmärkide saavutamiseks läbi käinud raskeid aegu, kaaluge kaalu kaotamise eeliseid. Näiteks pidage meeles, et teil on rohkem energiat, rohkem enesekindlust, rohkem jõudu ja parem üldine tervis kui siis, kui alustasite oma kaalukaotusprogrammi.

Kujutlege tulevikku ilma rasvumise, südameprobleemide, hüpertensiooni ja muude häireteta, mis sageli mõjutavad ülekaalulisi inimesi.

20 viisi, kuidas kaalulangust vaevata hoida

Liituge kaalukaotuse tugirühmaga. On olemas isiklikud ja virtuaalsed tugirühmad. Isiklikult gruppides osaledes saate oma olukorrale kohe vastuseid, tunnete kaasatunnet ja olete motiveeritud. Virtuaalsete rühmade foorumid ja jututoad puhul peate võib-olla natuke ootama, kuni keegi vastab.

Potentsiaalne sidusrühmade võrgustik on ilmselgelt siiski palju suurem.

Kuidas säilitada oma tervis ja kaalulangus pärast keto dieeti

Tugirühmas osalemisel olge oma probleemiga konkreetne, et saada parimat abi inimestelt, kes on sama asja kogenud. Näiteks ärge öelge ebamääraselt midagi sellist: "Ma võtan kaalus juurde. Selle asemel selgitage, kui kaua te kaalusite, milliseid muudatusi oma dieedis tegite ja mida kõike sellega seostada võiksite.

Pöörake tähelepanu keha piiridele. Inimesed on geneetiliselt väga erinevad. Just need erinevused mõjutavad kergust ja kiirust, millega keha kaotab või võtab taas kaalu.

kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus kas kulma veeabi kaalulangus

Samuti, kui olete olnud või olete väga rasvunud, on teie keha läbi teinud muutused, mis on muutnud sisekeemiat. Need mõjutavad kiirust, millega keha töötleb kaloreid.

Kaalu alandamine ja selle säilitamine on väga erinevad asjad

Signaalidest ja keha toimimisest teadlikkus ning nende tuvastamise oskus aitab teil konkreetselt mõelda, kuidas saaksite säilitada oma ideaalkaalu. Näiteks kui olete väga rasvunud, võite tunda end näljasemalt kui keegi teine, kellel on sama kaal, isegi pärast sama koguse ja sama kvaliteediga toidu söömist.

Kui soovite oma kehakaalu säilitada, kaaluge raskuse ideaalväärtusest pisut kõrgema hoidmist. Pidage meeles, et kaal võib aeg-ajalt erineda. Kaalukaotuse püsivuse hindamisel jätke algväärtuse ja sihtväärtuse vahele 2,5 kg varu.

Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada?

Näiteks kui soovite kaaluda 65 kg, kuid kaalute 67 naela, ärge paanitsege! Kui märkate, et teie kaal on hakanud sihtväärtusest üha kaugemale liikuma, kahekordistage oma jõupingutusi. Lisateave preemia defitsiidi sündroomi RDS kohta. See juhtub siis, kui inimene sööb palju toitu, et tõsta dopamiini taset, mis pakub talle rõõmu.

Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus

Kui see on teie juhtum, ei pruugi te dopamiini kasutamisest nii palju rõõmu tunda ja lõpuks rohkem süüa. See sündroom on seotud ajukeemiaga, mitte teie tahtega.

kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus kaalulangus jalgratta fitness

Olge ettevaatlik, ärge laske sellel sündroomil kui see teid mõjutab teie eesmärki häirida. Ole visadlik. Kaalulangetuse ajal olete tõenäoliselt omaks võtnud uued tervislikud harjumused.

Seetõttu peate tulemuste säilitamiseks hoidma võimalikult palju samu harjumusi. Isegi kui teil on probleeme nagu ülalnimetatud sündroomproovige mitte kasutada vanu harjumusi.

Kehakaalu langetamise täielik teooria: Kuidas tegelikult kaalu jäädavalt langetada? - Oma Maitse

Elustiili muutmine peaks olema eluaegne kohustus saada tervemaks kas kulma dussi ja kaalulangus õnnelikumaks inimeseks.

Kui tegite vea ja tegite halbu toiduvalikuid, jätkake kohe tervislike toitumisharjumustega. Lõppude lõpuks teeme kõik aeg-ajalt vigu.

kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus muscletech ripitud kaalulangus

Siiski on väga oluline taastada head harjumused nii kiiresti kui võimalik. Kaalukõikumiste vältimiseks peate teadma, kui palju kaloreid peate oma ideaalkaalu säilitamiseks tarbima.

kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus kaalulangus 43-aastane naine

Iga päev söödud kalorite hulk sõltub paljudest teguritest, sealhulgas pikkus, kaal, sugu, vanus ja aktiivsuse tase. Need tegurid mõjutavad kalorivajadust.

Kuidas alustada? | Tervisliku toitumise informatsioon

Näiteks aastane 1,58 m pikkune naine kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus vähem kaloreid kui aastane mees, kes on 1,98 m pikk. Internetis on erinevaid rakendusi ja kalkulaatoreid, mis võimaldavad teil teada saada oma igapäevaseid kalorivajadusi. Oma kalorivajaduse määramiseks võite kasutada sellist veebipõhist kalkulaatorit.

Selle teabe leiate palju veebisaite.

Lihtsad nipid, mida jõulupeol järgida, et su senine kaalulangus ja vaev ei oleks olnud asjata. Järgi oma rutiini Pole ühtegi põhjust, miks peaksid oma treeningud katkestama. Lähed peole? Mine enne pidu jooksma või käi trennis.

Samuti saate telefoni alla laadida rakenduse, näiteks Kaalud või MyFitnessPal, et kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus saada, kui palju kaloreid peate oma igapäevaste energiakulude vajaduste rahuldamiseks. Kontrollige oma kalorikogust.

Kui olete kindlaks teinud, kui palju kaloreid peate oma ideaalkaalu säilitamiseks tarbima, peate pidama üksikasjalikku arvestust tarbitud kalorite kohta, et te ei ületaks oma päevast limiiti. Kontrollige pakendatud toidu toitumismärgiseid. Nii saate teada, kui palju kaloreid on pakendatud toidu teatud osas. Kasutage seda teavet juhendina oma päevase kalorikulu jälgimiseks. Kui kontrollite oma kalorikogust, ärge unustage lisada suupisteid.

Pidage toidupäevikut, et jälgida kogu päeva jooksul söödud toite. Pidage oma füüsilise tegevuse kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus, et jälgida iga päev tehtud füüsilise tegevuse mahtu. Päeva lõpus arvutage toidupäeviku järgi tarbitud kalorite arv ja võrrelge seda teie aktiivsuslogi järgi põletatud kalorite arvuga.

Oma kaalu säilitamiseks peate sööma umbes sama palju kaloreid kuidas sailitada kaalulangus kaalulangus siis, kui treeniksite. Kui olete tarbinud rohkem kaloreid kui tarbinud, siis tehke vähem trenni või lisage rohkem toitu, kuni arv on ühtlane.

Kui sööte treenimise ajal rohkem kaloreid kui põletate, vähendage tarbitud kalorite arvu või tehke rohkem trenni. Söö madala rasvasisaldusega toite. Suure rasvasisaldusega dieet võib takistada teie eesmärgi saavutamist. Rasvadel on kõrge energiatihedus. Teisest küljest sisaldab madala rasvasisaldusega toit nagu spinat ainult 7 tassi kohta. Tervisliku toitumise juures on aga oluline süüa vähe rasva.

Oma dieeti võite lisada pähkleid, oliiviõli ja safloori või seemneid. Need toidud sisaldavad polüküllastumata rasvhappeid head rasvadmis aitavad säilitada teie keha tervist.

Tervis Kuidas säilitada oma tervis ja kaalulangus pärast keto dieeti Li ade rohkem valgurikkaid toite, nagu edamaam, ja madala ü ive iku i aldu ega puuvilju, nagu marjad, aate pära t keto-dieeti kaalu t eemale hoida. Kuid kõigi kaerajahu, kartulite, õunte ja porgandite puhul, millest olete nn keto dieedi nimel loobunud rääkimata magustoitudest, leivast, riisist ja pastastvõite olla sellest kinni pidanud, sest märkasin, et teie tervis või kaalulangus on paranenud. Kuid isegi kui olete saavutanud soovitud tulemused, võib olla aeg sellest dieedist loobuda. Keene soovitab keto peal püsida maksimaalselt kuus kuud, enne kui lisate oma dieeti uuesti süsivesikuid. Tõepoolest, Scott Keatley, RDN, New Yorgi Keatley meditsiinilise toitumisteraapiaga nõustub: "Teadus pole jõudnud selleni, et mul oleks mugav seda igavesti dieedina soovitada," ütleb ta.

Sööge toite, milles on vähe suhkrut või üldse mitte. Paljud toidud sisaldavad lisatud suhkrut, mis soodustab kaalutõusu. Oma eesmärgi saavutamiseks vältige lisatud suhkrut ja lugege pakendatud ja töödeldud toidu koostisosade loetelu.

Koostisosad loetletakse vastavalt nende osale toidu kogukaalus. Seega, kui kiire kaalulangus asap on toidu esimeses viies või kuues koostisosas, tähendab see, et see on liiga suur.