Kuidas poletada rasva oma abs, Atleetvõimlemine

Miks on see? Meelelaad Kõige olulisem asi, mida peate tegema, on end vaimselt programmeerida. Vastupidavuse ägeda perioodi mõju treeningjärgsele liigsele hapnikutarbimisele. San Diego osariigi ülikooli uuring näitas, et vertikaalne tooli põlvekõrgus stimuleerib näiteks kuni protsenti rohkem kõhu tegevust kui tavaline krõps! Kuigi teie peamine eesmärk võib olla nagu Jillian Michaels või Channing Tatum, võite ennast edukalt luua, luues lühiajalisi, saavutatavaid eesmärke, nagu näiteks kolm korda nädalas töötamine või ühe tolli kaotamine. Aitamaks teil oma peiteldatud keskosa poole püüdlemist lõpule viia, olen kokku kogunud ja vastanud oma klientide kümnele parimale küsimusele ühe laaditava kuuekomplektilise artikli.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva!

Ja isegi kui te seda seal ei tee, ärge muretsege. Enamikul meist pole ilmselt geneetiline meik täiesti lamedale abseriti naistele. Ab müt nr 3: sa pead tegema palju reps töötab oma Abs Treeninguklasside ja videote vanadel päevadel leidis enamus meist tõenäoliselt sadu või rohkem koorikuid ja muid harjutusi, arvates, et see oli parim viis nende tööks. Nagu varem mainitud, on teie abs nagu teie keha teised lihased.

Sa ei tee bicepsi lokke, samuti ei peaks sa tegema koorikut. Tugev abs tõeline võti on kvaliteet, mitte kogus. Selleks, et jõudu saavutada oma abs on, peate järgima samu põhimõtteid, mida kohaldatakse mujal.

Related Content

See tähendab, et peate oma lihaseid üle koormama. Põhjus, miks me peame vajalikuks teha nii palju kordusi, on see, et me ei tööta neid piisavalt kõvasti, tavaliselt sobimatu vormi tõttu. Kui teil on vaja teha 50 või enamat kooretrit enne, kui tunnete end väsinud, aeglustuge ja keskenduge oma tehnikale ja head vormi. Ja ärge unustage, et sama harjutamine ikka ja jällegi ei ole alati parim viis edu saavutamiseks.

Teie keha harjub harjutustega ja muutub seetõttu neile efektiivsemaks. Tegelikult sa ei pea tegema ühtegi kramplik, et saada suurepärast ab treeningut.

Kuidas jääda motiveerituks, et saada Six-Pack Abs

Tehke erinevaid harjutusi, et suunata oma rectus abdominis, obliques ja põiksuunalisi kõhuõõnde. Ärge lihtsalt mõtle oma abs näpunäiteid suurepäraselt Kui teil on vaja raskemaid harjutusi, kaaluge treeningu palli saamist või proovige mõnda neist arenenud abi harjutustest. Mitmed nendes reklaamides olevad inimesed väidavad, et nende toodete kasutamise tõttu on talje ümber tollid kadunud.

kuidas poletada rasva oma abs

Kuue pakkiga abs-tüüpi mehed krediteerivad seadet. See toidab vaatajaskonna pettumust kõhurasva kaotamise osas.

Account Options

Ainuüksi abs absoluutse tugevdamisega ja need masinad ei saaks seda tõenäoliselt palju teha lihtsalt ei tehta seda. Miks on see? Rasva pärast!

  • Vlcd kaalulangus nadalas
  • How to Lose Weight Easily Without TryingMai Kas olete juba korraliku kuju või teil on lisakilpe heita, rippling kuue-pack abs võib tunduda ülbe eesmärk ja teeme crunches ja situps korduvalt päeva pärast võib muutuda tüütu mõne aja pärast.
  • Magus kaalulangus soob
  • KUIDAS VäHENDADA KõHURASVA SIX PACK ABS - TERVIS -
  • Kuidas jääda motiveerituks, et saada Six-Pack Abs - Teostada
  • Ideal fit kaalulanguse ulevaated

Kui raske naine teeb päevas sadu krigiseid, võib tal tekkida tugev abs ja see võib pisut pingutada, kuid peidab neid ikkagi rasv ja ta ei näe välja õhem. Ligikaudu 50 protsenti teie keharasvast asub otse naha all. Kas sa tead, kus see suurem osa ülejäänud on? Lihaste sees. Krõpsude tegemine ei vabane sellest rasvast ega ka telereklaamide vibreeriv vöö. Meelelaad Kõige olulisem asi, mida peate tegema, on end vaimselt programmeerida.

kuidas poletada rasva oma abs

Püsi keskendunud. Pikaajalise motivatsiooni huvides töötage positiivse seose loomisega oma treeninguga, näiteks kui hea see tunneb hiljem. Visualiseeri kõigi oma jõupingutuste lõpptulemus, et aidata teil oma eesmärgi saavutamiseks jõuda. Lugege edulugusid ja motiveerivaid hinnapakkumisi ning vaadake enne ja pärast pilte kuue pakiga kõhuga inimestest.

Vihje Kuigi regulaarsed ab-treeningud võivad teie ab lihaseid tugevdada ja toonida, ei saa te oma edusamme näha, kui teie abs on rasva kihi taga. Kindel vastus puudub, kuna tegemist on nii paljude teguritega, nagu teie praegune keharasv, teie treeningutase, treeningharjumus, toitumine, stress ning une kestus ja kvaliteet. Sõltumata sellest, ei ehita te üleöö kuut pakki.

Peate panema reaalse töö ja andma sellele aega.

kuidas poletada rasva oma abs

Hankige koos treenimis- ja toitumiskava ning järgige seda järjekindlalt vähemalt 12 nädala jooksul, enne kui oodata on märgatavaid tulemusi.

Mida peaksin sööma, et mädanema hakata? Vähem süsivesikuid ja rohkem valku! Pidage kinni toitainerikkatest süsivesikutest, nagu täisteratooted ja köögiviljad, ning veenduge, et iga söögikord või suupiste sisaldab lahja valguallikat, näiteks kana, kala või rasvata Kreeka jogurtit. Ärge kartke aga rasva.

Kuidas vähendada mao rasva Six Pack Abs

Lisage oma dieeti kala, kalaõli, pähklite, oliivide ja avokaadode head rasvad. Mulle isiklikult on päevas täistera sööki ja valgukreemi. Treeningpäevadel on mul värinad enne ja pärast trenni. See kõik seisneb tervete puu- ja köögiviljade ning toitainerikaste ja keeruliste süsivesikute valimises.

Keharasva vähendamine

Minu dieedi hulka kuuluvad terved munad, jamssid, Kreeka jogurt, kala, kana, loomaliha, pähklid, oliiviõli, mandlivõi, puuviljad, köögiviljad, kvinoa ja muud toiteväärtusega terad.

Kas ma saan toidulisandit rikkuda? Tõstke mõlemad jalad korraga 90 kraadise nurga alla. Laske need aeglaselt alla tagasi.

Ab-harjutused võivad südamikku tugevdada ja toonida, kuid pole mingit võimalust kõhurasva kohapealt vähendada. Selle asemel peate dieedi ja füüsilise koormuse abil vähendama kogu keharasva, kui loodate seda toonuses kõhtu kunagi näha. Keharasva vähendamine Samm 1 Eemaldage toidust liigsed kalorid, vähendades portsjonite suurust ja valides tervislikuma toidu. Kuna 1 nael rasva sisaldab kalorit, võite oodata 1 naela kaotamist nädalas, vähendades kaloraaži piisavalt, et saavutada puudujääk kalorit päevas.

Töötage aja jooksul kuni 10 jalatõsteni. Lama selili, põlved kõverdatud kraadise nurga all.

See on ilmselt suurim küsimus, mida paljudel on meie keha rasva kaotamisel. Paljud meist on ilmselt teinud lugematuid ab harjutusi, et saada lame abs, kuid näevad väga vähe edu. On raske uskuda, et üks kehaosa võib paljudele meist põhjustada nii palju ahistust, kuid see on lihtsalt sellepärast, et me ei saa alati kontrollida, kuidas meie kehad reageerivad kehalisele ja toitumisele. Me ei saa alati kontrollida, kus rasva ladustatakse või kui kiiresti me selle kaotame, ja see kehtib eriti keskmise kihi kohta. Seda silmas pidades, milline on tõeline vastus, et saada lame abs?

Toetage käed külgedel ja pingutage kõhuosa. Sealt tõstke puusad ja tuharad põrandast eemale.

Kasutage neid 10 kõhu tõde, et tõhusalt rasva põletada, suunata oma abs ja luua tugev kuuepakk.

Hoidke hingetõmmet või kaks, seejärel pöörduge tagasi oma algasendisse.