Kuidas poletada oma nagu rasva

See on toit, mis on tehases läbinud palju töötlemisetappe ja mida müüakse sageli karpides, purkides, kottides või muus pakendis. Pähklid, nagu ka röstitud mandlid, pakuvad olulisi rasvu. Seetõttu on tähtis lihaste kasvatamiseks läheneda harjutustele erinevate külgede alt. Valige toidud, mis põletavad rasva. Tõenäoliselt nad seda ei tee, kuid see on okei.

Magage hästi, et vähendada rasva Teie ülakõhu õhupallid, kui teil on siseorganites ja nende ümber kuduv siseorganite rasv. Rasv toimib tegelikult nagu endokriinne organ, põhjustades põletikku ja vabastades ühendeid, mis soodustavad südame-veresoonkonna haigusi, II tüüpi diabeeti ja muid terviseprobleeme.

valge neeruuba burgerid

Õnneks reageerib see ülakõhu rasv klassikalistele kehakaalu langetamise jõupingutustele, sealhulgas dieedile ja treeningutele. Kuigi te ei saa oma keha rasva otseselt põletamiseks suunata, muudab vistseraalse rasva bioloogiliselt aktiivne olemus selle kaotamise lihtsamaks. Dieet ülakõhu rasvade kaotamiseks Rasvade, sealhulgas kõhu ülaosas põletamiseks peate looma kalorite puudujäägi, nii et kulutate rohkem energiat kui sööte.

Päevane puudujääk — kalorit annab kaotuse umbes 0,5—2 naela nädalas.

Viimased Artiklid

Kiiremini kaotamine ei ole tavaliselt jätkusuutlik, kuna peaksite vähendama kaloreid kehasse ebatervisliku punktini. Kui soovite välja selgitada oma täpse kalorite vajaduse, aitab veebikalkulaator või dieediarst eesmärki sihtida.

Lihtne viis kalorite vähendamiseks ja keha rasvapõletuse ergutamiseks on mittetoituvate toitude vähendamine.

uldine salendav

Küpsised, jäätis, alkohol, sooda ja töödeldud suupisted täidavad teie dieeti "tühjade" kaloritega - mis sisaldavad ainult väheste toitainetega energiat - mis panevad teie kõhu laienema.

Samuti püüdke oma toitumisharjumusi täpsustada, et tarbiksite peamiselt täisteratooteid, lahjaid valke, värskeid köögivilju ja puuvilju ning madala rasvasisaldusega piimatooteid.

ultraheli rasvapoleti komplekt

Kalorite kontrollimiseks jälgige oma portsjonite suurust. Maitsesta puista peale röstitud mandleid, sidrunimahla ja värskeid ürte. Pähklid, nagu ka röstitud mandlid, pakuvad olulisi rasvu.

3 lb kaalulangus ekvivalent

Nautige iga päev mõnda väikest portsjonit tervislikke rasvu; 2 tl oliiviõli, veerand avokaadot või mõned pähklid on head valikud. Ole rasvapõletuseks füüsiliselt aktiivne Füüsiline aktiivsus aitab teil ülakõhus rasva põletada.

fat burn mis see tahendab

Duke'i ülikooli teadlased leidsid Uuringus sörkisid inimesed siseorganite rasva märkimisväärseks vähendamiseks 12 miili nädalas. Sama läbisõidu katmine madalama intensiivsusega kiirel jalutuskäigul pakub tõenäoliselt samu eeliseid.

Vastupidavustreening lisaks kardiovaskulaarsele tegevusele parandab teie jõudu ja aitab kasvatada lihasmassi. Suurema lihasmassi korral põleb ainevahetus tugevamalt, mis muudab kehakaalu langetamise lihtsamaks. Tehke nädalas vähemalt kaks jõutrenni, mis käsitlevad kõiki suuremaid lihasrühmi, tehes vähemalt ühe kaheksa kuni 12 kordusega komplekti. Krõmpsud, keerdumised ja plangud võivad aidata teil tugevamat kõhtu välja töötada, kuid ükski harjutus ei ole suunatud otse kõhurasvale.

Lisades kogu päeva jooksul rohkem liikumist, lisatakse teie kõhu rasva põletamise jõupingutusi.

Atleetvõimlemine

Nihelge, kiirustage telefonitsi olles ja tehke majapidamistöid igal võimalusel. Nende väikeste liikumiste kaudu kasutatud kalorid annavad kokku rohkem kaloreid. Elustiili sammud ülakõhu rasvade vähendamiseks Suitsetamisest loobumine toob arvukalt kasu tervisele, üks neist on ülakõhurasva vähem arenenud. Suitsetamine suurendab tõenäosust, et liigsed kalorid kogunevad teie kõhtu.

Kuidas põletada ülakõhu rasva

Elu stressiga toimetuleku õppimine, olgu see siis arved, töö või sotsiaalne suhtlus, aitab teie kehal kõhurasva põletamisel tõhusamalt töötada. Stress põhjustab teil hormooni kortisooli välja pumbata, mis liigse sisalduse korral sunnib ihaldama rasvaseid, suhkrurikkaid toite ja lisakaloreid ebatervisliku kõhurasvana. Jooga, meditatsioon, ülesannete delegeerimine ja päevikute koostamine on viisid, kuidas poletada oma nagu rasva aidata teil vähem stressi tekitada ja potentsiaalselt naela langetada.

Magage hästi, et vähendada rasva Uni ei tähenda ainult erksust ja puhata; see võib mõjutada ka teie keha rasva.

#2 Söö süsivesikuid!

Regulaarne magamine vähem kui viis tundi ööpäevas või üle kaheksa võib põhjustada vistseraalse rasva kogunemist. Uuring, mis hõlmas viie aasta analüüsi ja avaldati ajakirja Sleep Riiklik unefond märgib, et slimming soeng vanematel täiskasvanutel võib esineda kuidas poletada oma nagu rasva vähese unega seotud tervisekomplikatsioone, sealhulgas seost diabeediga.

Halvad uneharjumused muudavad kõhu rasvapõletusele keskendumise raskeks. Unine olek vallandab hormoonid, mis tekitavad näljatunde ja suruvad maha rahulolu.

Dieet ülakõhu rasvade kaotamiseks

Väsimustunne võib panna ka treeningu ja lisaliigutuse vahele jätma. Kõhu ülemise rasva põletamise võime parandamiseks seadke uni prioriteediks. Minge korralikul ajal magama ja looge magamiseks positiivne õhkkond. Teie tuba peaks olema pime, jahe, vaikne ja ilma tehnoloogiliste häireteta.

Kägu Kui selliste trennidega ei õnnestu rasvapolstrist vabaneda, siis on asi ikkagi toitumises. Võiksid seda natuke rohkem kirjeldada. Insanity on mu meelest liiga ekstreemne. Ma ei poolda ei toitumise ega treenimise puhul ekstreemsusi, vaid selliseid asju, mis on jätkusuutlikud ja et suudad seda elustiilina teha.