Kuidas poletada lihtsalt rasva. Lihtne viis, kuidas kerge trenni kÀigus rohkem rasva pÔletada

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kÔndimist aitas pÔletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejÀtmise korral pÔletas keha rohkem rasva. Mis puudutab vormi saamist, siis kÔige tÀhtsam on alati jÀrjepidavus. Kartul, tatar ja tÀisterariis ning pasta on tÀiesti ok toiduained. Kas te kÔnnite rasva pÔletamise tsoonis? Seal toodetakse kemikaale, mis pÔhjustavad pÔletikke, seelÀbi aga suureneb krooniliste haiguste risk. Schuenke MD.

kuidas poletada lihtsalt rasva

Mis asi on vistseraalrasv? KĂ”hu piirkonnas on meil peamiselt kahte tĂŒĂŒpi rasva: 1 sisemine rasv ehk vistseraalrasv paikneb meie kĂ”huÔÔnes, see ĂŒmbritseb ning kaitseb meie siseelundeid.

  • Lihtne viis, kuidas kerge trenni kĂ€igus rohkem rasva pĂ”letada Rasva pĂ”letamine ja kalorite pĂ”letamine on erinevad asjad.
  • Lihtne viis, kuidas kerge trenni kĂ€igus rohkem rasva pĂ”letada - Anne & Stiil
  • Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada? – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  • Kas soudmismasin poleb arm rasva
  • Paljude ĂŒlekaaluliste puhul on see tĂ”si ning seletatav stressihormooni kortisooliga.

Seda nÀha ei ole vÔimalik, kuna mainitud rasv paikneb kÔhulihaste all; 2 subkutaanne ehk vÀline rasv paikneb naha all ning seda nÀeme rasvavoldin kÔhul. Miks siis sisemine rasv nii halb on? Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti.

Kas te kÔnnite rasva pÔletamise tsoonis?

Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mĂ”jutavad meie kogu keha toimimist. Kui öelda nĂŒĂŒd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv. Seal toodetakse kemikaale, mis pĂ”hjustavad pĂ”letikke, seelĂ€bi aga suureneb krooniliste haiguste risk. Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, sĂŒdame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tĂŒĂŒpi vĂ€hkkasvajatega.

Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada? Tegelikult ei ole. Sisemise rasva pÔletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine. Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas.

Kuidas rasva pÔletada? - Perekooli Foorum

Kui kehalise koormuse ajal tĂ”useb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem. Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast ĂŒsna kergesti lahti.

Tegelikult ei pea vistseraalrasva pĂ”letamiseks enda menĂŒĂŒs millestki tĂ€ielikult loobuma. Te ei pea isegi ĂŒlemÀÀra kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud vĂ”i ĂŒhtlasel intensiivsusel kestvusmeetod.

Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit. ÜhesĂ”naga sissesöödud kuidas poletada lihtsalt rasva kogus peab olema vĂ€iksem kui elutegevuse kĂ€igus kulutatud energia hulk.

Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada?

Kuskilt tuleb see defitsiidi tĂ”ttu tekinud energiavĂ”lg siiski tagasi saada. Kui toitumine ja treenining seda ilusti toetavad, siis puuduv energia vĂ”etakse meie rasvkoest. Kuidas siis see defitsiit tekitada? Laias laastus on kaks vĂ”imalust: 1 kĂ€rpida sissetulevat energiat sĂŒĂŒa vĂ€hem vĂ”i 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne vĂ”i jĂ”utreening vĂ”i kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast.

  • Kas te kĂ”nnite rasva pĂ”letamise tsoonis?
  • Mida pead tegema, et rasva pĂ”letada? đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„ – Erik Orgu blogi
  • 10 SALEDA PIHA NIPPI: Kuidas kiiremini rasva pĂ”letada? – Iluguru
  • Lihaste ja liigesevalu ja kaalulangus
  • Mis asi on vistseraalrasv?

Leian, et lihtsam oleks teha paar jÔutreeningut nÀdalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mÔnusa kardiotreeninguga.

Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine. Aga inimesed on erinevad ja mÔnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vÀhendamisesse, siis selles osas on toitumisel oluliselt suurem roll kui treeningutel! VÔtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet vÔi vahelduv paastumine.

KÔige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada!

Teema: Kuidas rasva pÔletada?

Mis puudutab vormi saamist, siis kĂ”ige tĂ€htsam on alati jĂ€rjepidavus. Aga treeningud? Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vĂ€hendamiseks parimaks aeroobset treeningut. Vaatamata laialt levinud arvamusele pole tegelikult rasvamassi vĂ€hendamiseks kardiotreeninguid ĂŒldse vaja. Saab ka teisiti.

Piisab ka tarbitud kalorite hulga kĂ€rpimisest ja paarist jĂ”utreeningust nĂ€dalas. Mitmed uuringud on nĂ€idanud, et sellest piisab sisemise rasvahulga vĂ€hendamiseks. Ühes 12nĂ€dalases uuringus vĂ”rreldi aeroobse treeningu ja jĂ”utreeningu mĂ”ju rasvamassi vĂ€henemisele. MĂ”lemad katsealuste rĂŒhmad olid sarnases kaloridefitsiidis. Selgus, et selle ajaga kaotasid aeroobseid treeninguid teinud katsealused 12 kg rasva ja 4,1 kg lihasmassi.

JĂ”utreeninguid teinud grupp kaotas 14,5 kg rasva ja lihasmass ei vĂ€henenud peaaegu ĂŒldse. Olgugi, et kardiotreeningute grupp kaotas kokkuvĂ”ttes 3,5 kg rohkem enda kehamassist, kaotati ka olulisel mÀÀral lihasmassi. Sarnaseid tulemusi on nĂ€idanud mitmed uuringud. JĂ”utreening on kaloridefitsiidis olles lihasmassi sĂ€litamiseks kriitilise tĂ€htsusega. Dieedi ajal liiga agaralt aeroobseid treeninguid tehes kaotate lisaks rasvale ka lihasmassi.

Sellega kaasnevad aga juba muud probleemid.

kuidas poletada lihtsalt rasva

Lisaks eelnevale suurendab jÔutreening ka treeningujÀrgset rasvapÔletust. Ehk siis keha kasutab ka pÀrast treeningut teatud aja jooksul suuremas koguses enda rasvavarusid. Uuringud on nÀidanud, et treeningujÀrgne suurem rasvade pÔeltus jÀÀb kestma kuni jÀrgnevaks 24 tunniks mÔnikord ka kauemaks.

  1. Kaalulangus raputab koik loomulikud
  2. 10 lihtsat nippi, kuidas pÔletada rasva loomulikul teel. - Tiina - Fitlap
  3. KĂ€gu

KokkuvÔtteks Vistseraalrasva vÀhendamiseks tuleks sÀttida toitumine kergesse defitsiiti ning teha jÔutreeningut kuidas poletada lihtsalt rasva. Kui sulle meeldib ka aeroobne töö, siis lisa aeg-ajalt sisse ka mÔned kardiotreeningud.

Ole kannatlik ja jĂ€rjepidev ning peagi nĂ€ed esimesi tulemusi. SĂŒdame-veresoonkonna tervise huvides on aeroobsed treeningud siiski olulised.

10 SALEDA PIHA NIPPI: Kuidas kiiremini rasva pÔletada?

Allikad: Kang, YE. PloS one, 11 4e Why visceral fat is bad: mechanisms of the metabolic syndrome. Obesity Silver Spring. Change in weight and body composition in obese subjects following a hypocaloric diet plus different training programs or physical activity recommendations.

Geliebter A. Slentz CA. Effects of aerobic vs.

Kuidas pÔletada rasva jalutuskÀiguga

Ismail L. A systematic review and meta-analysis of the effect of aerobic vs. The effect of abdominal exercise on abdominal fat. Dolezal BA. Med Sci Sports Exerc. Schuenke MD. Effect of an acute period of resistance exercise on excess post-exercise oxygen consumption: implications for body mass management.

kuidas poletada lihtsalt rasva

Paoli A. Share this:.