Kuidas libiseda jalad kiiresti maha

See koosneb istmest, mis võimaldab teil libistada oma jalgu padja alla, mis on ühendatud raskusega virnaga. Kui jah, ei libise raseerija su käest ega vigasta nahka.. Korda komplekti mõlemal jäsemel. Seda märgates hõõruge kahjustatud piirkonda jõuliselt oma käe, villase labakinda, salliga. Nööri mööda edasi liikudes on oluline rütm kinni püüda: sirutage käsi välja - haarake - tõmmake ennast üles - tehke uus kriips.

Kiirkõnd: Ilusad, vormikad jalad - kindlasti teie soovide nimekirjas, eks? Kuid on veel üks põhjus, miks peaksite püüdlema tervete jalgade poole. Teie põlved on esimesed kehaosad, mis vananedes kannatada saavad.

Tugevate jalgade olemasolu on vajalik vanemas eas liikuvuse säilitamiseks. Niisiis, täna vormikad jalad, homme terved jalad - võit, võita, kui te minult küsite! Siin on 10 rasva põletamiseks mõeldud jalgade harjutust, mida saate teha, et tagada jalgade tugevuse ja elastsuse isegi vananedes.

Kuidas saada kõhnad jalad: harjutused ja treening täiuslikele jalgadele ()

Kuidas jalgade rasva kiiresti kaotada? Siin on parimad jalgade harjutused, mis aitavad kaotada jalgadesse ladestunud liigset rasva.

Kui olete seda teadnud, saate ühe seansi jooksul teada, kuidas uisutada. Uisutama õppimine Siit rääkis rahvakunstnik Mihhail Zharov Väga lihtne videoõpetus selle kohta, kuidas alustada esimeste sammude tegemist, kui soovite uisutamist õppida. Kuidas valida uisud saate. Ettevalmistavate harjutuste sooritamine. Jääl sooritatavad spetsiaalsed harjutused aitavad teil uiskudel kindlalt seista.

Õppige 10 parimat jalgade harjutust rasva põletamiseks: 1. Kükid: Seal on erinevaid kükiharjutusi, kuid peate selle põhiõppuse lisama.

Kas veenilaiendite ennetamiseks on võimalik öösel kompressioonsukki eemaldada? Mitu tundi päevas kompressioonsukkpükste kandmiseks?

See on parim jalgade kaalu kuidas libiseda jalad kiiresti maha harjutus, mis annab teile ka hea seljahõõrumise! Seisa jalad õlgade laiuselt, käed kõrval. Lükake tuharad tagasi ja painutage põlvi, langetades end istumisasendisse nii kaugele kui võimalik.

Laiendage mõlemad käed õlgade kõrgusel ettepoole. Veenduge, et põlved ei jääks üle varvaste. Tule tagasi seisvasse asendisse, käed alla - see on üks kükitamine. Tehke komplekti, igaüks 12 kükki.

Kannalt varbale kõnd teeb jalad pikemaks

Hoidke kükki umbes 10 sekundit. Kopsud: Seisa jalad puusa laiuselt ja käed kõrval.

kuidas libiseda jalad kiiresti maha

Astuge vasaku jalaga suur samm edasi, istutage see põrandale ja painutage vasak põlve. Painutage oma paremat põlve nii, et parem jalg toetub varvastele.

Kuidas saada kõhnaid jalgu: täiuslike jalgade harjutused ja treenimine

Viige käed õlgade kõrgusele ettepoole, peopesad sissepoole. Tule tagasi seiseasendisse ja korda seda teisel pool. Veenduge, et põlved ei oleks kõverdatud üle varvaste ja mõlemal põlvel oleks õige nurk.

Tehke komplekti kopsu, loendades mõlemad pooled. Mägironija: Minge mitte kaalulangus eesmargid, kus keha on näoga allapoole, toetatud varvastele ja peopesadele. Hoidke sirgjoont peast kontsadeni ja õlast randmeni, kõhulihased sisse tõmmatud. Too parem jalg ette nii, et parem põlv liiguks vasaku õla poole. Minge tagasi ülespoole surumiseks ja korrake teise jalaga.

Kuidas kodus habemenuga jalgu raseerida

Tehke kordust. Seisa jalad puusa laiuselt ja käed kõrval. Hüppa üles, sirutades jalad küljele ja käed pea kohal. Enne maandumist viige jalad ja käed algasendisse. See on üks hüpe. Tehke komplekti 10 tükki. Deadlifts: Seisa jalad õlgade laiuselt, varbad väljapoole suunatud, käed kõrval ja hantlite käepidemed käes.

Painutage põlvi, lükates puusad selja taha ja langetades hantlid, kuni nad peaaegu põrandat puudutavad. Ärge lohistage, kuid ärge kaotage ka seljaosa loomulikku kõverat, hoidke kogu oma rinda ülestõstetuna ja põlvi varvaste taga.

Minge tagasi algasendisse ja korrake seda. Tehke survetõstet.

Kuidas kompressioonsukki õigesti ja kiiresti jalga panna: 8 videot

Külgmised hüpped: Asetage hüppenöör põrandale joonele. Selle karmistamiseks kasutage väljaheite taolist. Seisa mõlema jalaga koos trossi ühel küljel, käed kõrval.

kuidas libiseda jalad kiiresti maha

Hüppa, tõstes jala köiele lähemale üle trossi ja maandu mõlema jalaga trossi teisele poole. Korrake teise jalaga vastupidises suunas. Samm Jog: Asetage treeningusamm põrandale ja reguleerige see vajalikule kõrgusele. Seisa astme taga ja tõsta jalg üles ning aseta see astmele. Jätkake kiiremat üles-alla astumist, nii et sörkite iga alternatiivse sammuga harjutusetapil ja teise põrandal.

Põhiline hüppenöör: Seisa jalad puusa laiuselt, hüppenööri käepidemed käes ja köis jalgade taga. Hüppa põrandast 1—2 tolli, lastes köiel lihtsalt jalgade alt läbi libiseda.

Kümme parimat rasvapõletustreeningut

Veenduge, et põrandat puudutaksid ainult teie jalgade pallid. Hoidke köit kiigutades küünarnukid külje lähedal, tehes randmetega ümmargust liikumist. Külgjala tõsted: Lama vasakul küljel, vasak küünarnukk kõverdatud, vasak käsi toetab pead. Veenduge, et parem jalg oleks virnastatud vasaku ülaosale. Asetage parem käsi põrandale rindkere ette.

Kannalt varbale kõnd teeb jalad pikemaks | Loodus | ERR

Hoidke jalad sirged. Hoidke oma ülakeha kindlana, kui tõstate parema jala puusast, nii kõrgele kui võimalik.

kuidas libiseda jalad kiiresti maha

Hoidke mõni sekund ja laske seejärel algasendisse. Tehke vaheldumisi umbes kordust. Kiirkõnd: Hankige korralikud kõndimiseks mõeldud tugijalatsid ja kindel, libisemiskindel kõndimispind.

Seisa pikk, õlgadega tagasi ja alla, selg sirge ja rind kergelt üles tõstetud. Painutage käed 90 kraadi juures ja pöörake neid jalgadele vastupidi.

kuidas libiseda jalad kiiresti maha

Hoidke rusikad lahti, nagu hoiaksite mõlemas käes muna. Löö kõigepealt vastu maapinna kannaosa, seejärel suruge jalgade pallid ja suruge varvastega maha. Alustage aeglaselt, kuid suurendage kiirust, kuni olete kergelt hingetu, kuid saate siiski rääkida. Vigastuste vältimiseks hoidke pea, kael ja puusad tasemel. Unistuste jalgade saamiseks on nii palju võimalusi ja kõik need nõuavad vähe või üldse mitte varustust.

kuidas libiseda jalad kiiresti maha

Tõend selle kohta, et rasvade põletamiseks pole vaja uhkeid seadmeid - vaja kuidas libiseda jalad kiiresti maha vaid aega ja keskendumist! Nüüd, kui olete teadlik, kuidas jalarasva kiiresti kaotada, proovige neid harjutusi ja investeerige oma tulevikku! Milliseid harjutusi teete tervemate jalgade jaoks?

kuidas libiseda jalad kiiresti maha

Jagage meiega allpool olevas kommentaaride jaotises.