Kuidas kaotada kaalu 7 nadala jooksul

Siia kuuluvad ka alkohoolsete jookide kalorid! Contact Dr Simeonsi Dieet on Messenger. Järgmise paari nädala jooksul asendage valge leib salatiga ja süsivesikute tarbimise vähendamiseks pasta suvikõrvitsa nuudlite või spagetipritsiga. Liiga paljude kalorite vähendamine võib põhjustada alatoitumist. Ei sobi kõigile, mitte iga tüdruk ei saa mitu päeva ellu jääda ainult sellel teraviljal, lahjendades seda keefiri, rohelise tee ja keedetud kanarindiga.

Hoiatus Parim viis kaalu langetamiseks ja selle kaotamiseks pärast kaotamist on tervisliku ja jätkusuutliku eluviisi kehtestamine, mida saate aja jooksul säilitada.

Üledieedi ja kiire kaalulangusega kaotate tavaliselt veekaalu ja kaalulangus taastub veelgi enamkui hakkate tavapäraselt sööma. Kahjuks lükkavad paljud meist oma kaalulangetamise eesmärgi aja survestamiseks, kui toimub mõni eelseisev sündmus pulmad, reisimine või taaskohtumine. Sõltumata põhjusest, miks peate kiiresti kaalust alla võtma, õpetatakse selles artiklis, kuidas kaalust alla võtta nii kiiresti kui võimalik.

Hoiatus: See artikkel on ainult informatiivne ega toeta ebatervislikku kiiret kaalulangust. Tervisliku kaalulanguse kohta lisateabe saamiseks vaadake teemat Kuidas kaalust alla võtta.

Sammud 1.

Kuidas kaalust alla võtta 7 nädalat 3 nädala jooksul

Kuigi kindlasti ei taha keegi nii vähe süüa, langeb enamik meist, hoolimata inimese organitest või praegusest kehakaalust, kiiresti, kui sööme — kalorit päevas.

Võib juhtuda, et nii vähe söömine on loid, seetõttu peate kavandama sobivad tegevused ja vältima jõulist füüsilist tegevust. Teadke kaloreid toidus, mida sööte.

Sellise range kalorite piirangu korral peate kirjutama, mida sõite, ja teil peab olema hea söögikava, et te ei kulutaks kõiki kaloreid korraga. Harjuge lugema toidumärke, mõõtma portsjonite suurust ja jälgima kastmetes, küpsetistes, õlides ja jookides sisalduvaid kaloreid.

Eemaldage suhkur ja enamik süsivesikuid. Toit nagu leib, riis, pasta, küpsised ja jäätis on kõik kaloririkkad, ei täida teid ja annavad väga vähe toitu. Dieet peaks koosnema peamiselt köögiviljadest, lahjadest valkudest ja kiudainerikastest puuviljadest nagu õunad. Harjutage vähese mõjuga harjutusi. Intensiivne aeroobne treening võib aidata pikas perspektiivis kiiresti kaalust alla võtta, kuid vaid kahe nädala pärast mõjutab see väga vähe kaalu langetamise kiirust.

Parim viis on olla pingeline, tehes samal ajal selliseid harjutusi nagu kõndimine, jalgrattasõit, ujumine ja sörkimine, et kaloreid põletada, ilma et keha väsiks. Kükkige päeva jooksul, sirutage selga, painutage üle. Enne magamaminekut kõnnivad nad tund aega tänaval, käivad mitu kilomeetrit.

kuidas kaotada kaalu 7 nadala jooksul

Kas organism palus armu? Peatage ja vähendage koormusi. Kuidas kaotada 7 kg nädalas? Mõne tüdruku arvates on iga päev lubatud kaotada 1 kilogramm. Kuid see pole nii. Ainult terve inimene suudab seda taluda.

Spoon before bed dissolves fat and stomach during sleep, lose 7 kg in 7 days and reduce belly

Kas on südame, neerude, seedesüsteemi kroonilisi haigusi? Pikendame ametiaega julgelt ja unustame kõik vajadused või eesmärgid.

kuidas kaotada kaalu 7 nadala jooksul

Ükski neist pole tervise väärt. Tõhusad dieedid nädalas on mitu 7 kg kaalu langetamise programmi.

kuidas kaotada kaalu 7 nadala jooksul

Nende hulgas on kontrollitud: tatar. Ei sobi kõigile, mitte iga tüdruk ei saa mitu päeva ellu jääda ainult sellel teraviljal, lahjendades seda keefiri, rohelise tee ja keedetud kanarindiga.

Kuidas kaotada kahe nädalaga 7 kilo kaalu

Sel juhul on tatar vaja ainult aurutada, kuid mitte keeta, jagada väikesteks portsjoniteks ja süüa samal ajal. Ja seda kõike ilma soolata. Vähendame süsivesikute päevase tarbimise kcal-ni.

Toidu alus on köögiviljad, puuviljad ja valgud piimatooted, tailiha ja kala. Võite süüa peaaegu kõike, ainult teie portsjon ei tohiks ületada g. Ainult alkohol on keelatud, soola ja suhkru kogus on väiksem. Võimalikud valikud: Igapäevaselt- treenige vähemalt 15 minutit, kõndige - 5 kilomeetrit, jooksege ja tehke ringikujuline. Sõitke mitu kilomeetrit. Lisaks võite kanda korrigeerivat aluspesu, teha klose, mähkida, massaaži teha, sooda- ja soolavanne võtta.

Dieet, kuidas kaotada 2 kg 3 nädala jooksul

Kaotage 10—14 päevaga kaal 7 kg Kui lisakilo kaotamise protsessi on võimalik kümneks päevaks või kaheks nädalaks venitada, vähendame sellega soovimatute tagajärgede tõenäosust. Siin ei pea te enam nii tugevalt nälgima, millegi suhtes piirduma, eriti kõrgendatud koormustega kasutama. Meie eelistus on siin lahjad, tärkliserikkad taimsed toidud.

Rahuldage magusaisu tortide või küpsiste asemel külmutatud puuviljadega nt banaanid või mustikad. Soovi korral saate teha banaanijäätist, see on palju tervislikum kui traditsiooniline jäätis, kuid sama maitsev ja ka kiudainesisaldusega.

Reklaam 2. Lisakalorite põletamiseks võite iga päev joosta, jalgrattaga sõita või kõndida.

Kuidas kaotada 7 kg nädalas, 10 päeva jooksul 1-3 kuud

Ehkki kõige olulisem on see, mida sööte, võimaldab treenimine kiirendada ainevahetust ja hoida keha isegi puhkeseisundis põletades kaloreid. Vaheldumisi madala intensiivsusega kehaline tegevus mis aitab tarbetut rasva põletada ja hoogsas tempos teostatav tegevus.

Näiteks saate esmaspäeviti joosta, teisipäeviti kiirelt pikki vahemaid kõndida, kolmapäeviti kiiret aeroobikat teha jne. Kasutage intervalltreeningu tehnikat HIITet treenides rohkem kaloreid vähem aega kulutada. Näiteks tehke joostes iga 60 minuti tagant 60 sekundit. Treenige raskustega 3 korda nädalas, et kasvatada lihasmassi. Raskuse tõstmine võimaldab teil nii lihaseid tugevdada kui ka ainevahetuse kiirust suurendada.

Kolme nädala lõpus tunnete end hästi ning keha on tugevam ja toonuses. Kui olete naine ja ei soovi liiga lihaseline välja näha, kasutage kergeid raskusi ja suurendage korduste arvu. Treeni käsi ja jalgu igal teisel päeval.

  • Uks kuu rasva kaotuse valjakutse
  • Keskmine kaalulangus 3 kuud parast sunnitust

Näiteks treenige esmaspäeviti alakeha lihaseid, teisipäeviti süda- ja käelihaseid, kolmapäeviti võtke vaba päev ja neljapäeviti treenige jalgu uuesti. Teise võimalusena saate igal esmaspäeval, kolmapäeval ja reedel kõik oma lihased välja töötada ja lasta neil teisipäeviti, neljapäeviti ja nädalavahetustel puhata.

kuidas kaotada kaalu 7 nadala jooksul

Järgmise 3 nädala jooksul hoidke end kogu päeva jooksul aktiivsena. Tööle pääseb jalgsi või rattaga. Kui vahemaa seda ei võimalda, parkige vähemalt mitme kvartali kaugusele ja kõndige siis.

Hommikul ja õhtul proovige lisada minutiline jalutuskäik või minutiline jalgrattasõit pendeldamiseks, mis viib teid kodust tööle ja tagasi. Ärge arvestage neid 45 minuti jooksul soovitatud kehalise aktiivsusega, pidage neid oma eesmärgi saavutamiseks lisaboonuseks.

Kasutage lifti asemel treppe. Töötage arvutiga istumise asemel seistes. Tehke istmeid telerit vaadates või õhtusöögi valmimist oodates. Andke endale nädalas puhkepäeva.

Kuidas kaotada 7 kg 3 nädalaga

Kuna soovite kaotada vähemalt 2 kg nädalas, siis võtke kõige rohkem paar päeva puhkust ja proovige neil päevil mitte liiga istuv olla. Näiteks võite teha 15—30 minutit kerget tegevust, näiteks joogat või pilateset, või võite aeglases tempos kõndida, ujuda või aeroobseid harjutusi teha.

Tehke pikk õues jalutuskäik valige võimalusel rada, mis hõlmab tõusud ja mõõnad või harrastage joogat 30 minutit pärast veebitundi. Harjutage sõbra seltsis või registreeruge rühmakursusele, et teil oleks võimalus treenimise ajal lõbusalt aega veeta.

Vaadake järgmise 3 nädala jooksul jõusaalis saadaolevate kursuste loendit. Stimuleerimise tundmiseks võite proovida midagi täiesti uut. Paljudes spordisaalides pakutavate uute ettepanekute hulgas on alglaager, baarimeetod, jõujooga ja kehapump.

Teise võimalusena võite valida klassikalisema ala, näiteks aeroobika.

Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse. Sisuhalduse meeskond jälgib hoolikalt toimetuse tööd, veendumaks, et iga artikkel vastab meie kvaliteedistandarditele. Selles artiklis on viidatud 25 viidet, mille leiate lehe allservast. Seda artiklit vaadati 49 korda Selles artiklis: rohkemate kalorite põletamise kalorite vähendamine teie elustiili parandamiseks seotud artiklite viited Dieedil käimine ja 3 nädala jooksul 7 kg kaalust alla võtmine on võimalik, kuid see nõuab pühendumist ja visadust. Eksperdid peavad seda ebatervislikuks eesmärgiks, kuna kiireks kehakaalu langetamiseks peate järgima väga piiratud kalorsusega dieeti, mille tõttu kaotate vedelikke ja lihasmassi, mitte tarbetut rasva.

Leidke treeningpartner, et lõbutseda ja üksteist motiveerida. Üldiselt kestavad jõusaalitunnid 30—60 minutit tuginedes intensiivsusele ja eesmärkidele. Kursused, mis sisaldavad nii aeroobseid kui ka jõuharjutusi, sobivad kõige paremini teie eesmärgi saavutamiseks. Reklaam 3. Dieet on raske, kui elate koos inimestega, kes ei jaga teie eesmärke. Julgustades pereliikmeid tervislikumalt toituma ja aktiivsena püsima, on teil palju suuremad võimalused õnnestumiseks.

Kui te seda ei suuda, seadke vähemalt piirid. Näiteks valmistage ise sööki, hoolimata sellest, mida teised söövad, ja paluge neil kiirtoitu või muud rämpstoitu koju mitte viia.

Kuidas kaotada 7 kg 3 nädala jooksul

Hoidke a toidupäevik või laadige alla rakendus, mis aitab teil jälgida, kui palju kaloreid te päevas tarbite. Kõigi söödud üles märkimine on väga tõhus viis selge ülevaate saamiseks sellest, kui palju kaloreid sööd. See aitab teil olla vastutustundlikum ja distsiplineeritum, et mitte süüa 3-nädalase dieedi ajal mehaaniliselt ega häiritult. Laadige oma mobiiltelefoni alla spetsiaalne rakendus või hoidke alati käepärast väikest päevikut või märkmikku, et saaksite salvestada kõike, mida sööte või juua ka kodust eemal olles.

Näiteks My Fitness Pal on rakendus, mis aitab teil jälgida oma dieeti ja treenimist. Laadige alla ka üks paljudest tasuta rakendustest, mis on loodud toiduainete ostmisel targemate valikute tegemiseks. See aitab teil oma eesmärkide põhjal luua kõige sobivama ostunimekirja. Söö järgmise 3 nädala jooksul teadlikult. Pöörates tähelepanelikult tähelepanu sellele, mida ja kuidas sööte, saate söögi ajal tempot aeglustada, tunda end rahulolevamana ja vältida ülesöömist.