Kui kiiresti on katkendlik paastumine poleb rasva, Viis kõige tõhusamat vahelduva paastu meetodit

Mind aitas see, et mu söömisaeg oli piiratud, nii et lõpuks söödi vähem. Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku.

  • Kas ma peaksin seda proovima?
  • Viis Kõige Tõhusamat Vahelduva Paastu Meetodit | Tervis ja toitumine
  • Kas vahelduvast paastumisest on kasu?
  • Kuidas poletada rasva kohuga kodus
  • Rasva kadu viie paeva jooksul
  • Kuidas valmistada lohe kaalulangus

Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib? Jim Stoppani, PhD, on teie vastused!

  1. Bert naitab kaalulanguse valjakutset
  2. Kas munavalge poletada rasva
  3. Viis kõige tõhusamat vahelduva paastu meetodit Miks on vahelduv paast kehale kasulik?
  4. Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada Vahelduv paast on kuulsuste seas populaarne kaalulangus toitumine, kuid siiani pole uuringud lõplikult tõestanud, et see annab paremaid tulemusi kui tavalise toidukorra söömine.

Ma usun, et naudin põhjalikult elu ja naudin maitsvaid toite, kuid olen ka kirglik kõhna, lihaselise füüsise hoidmise vastu. Kui te pole kunagi varem isiklikult neid žongleerida proovinud, võib neid kahte jälitust olla äärmiselt keeruline tasakaalustada.

rasva poletamine kulmas

Seetõttu jälgisin mõnda aega täiskohaga katkendliku paastu söömise kava. Vahelduva paastumisega saate süüa soovitud toite - muidugi mõistlikkuse piires - ilma tonni rasva pakkimata. Kuid ma ei hüppa ainult vahelduva paastuga vagunile; Olen selle pooldaja olnud palju aastaid. Tegelikult uurisid Yale'i ülikooli meditsiinikooli teadlased enam kui kümme aastat tagasi koos Kopenhaageni ülikooli meeskonnaga paastumist ja rasva kadu ning nende positiivsed tulemused laboris on sellest ajast alates aidanud mul pürgida kõhnasse kehasse!

Kui teie, nagu mina, olete huvitatud keharasva madala taseme hoidmisest, nautides samal ajal mõnda oma lemmiktoitu, võib IF olla just see, mida olete otsinud. Otsuse hõlbustamiseks vastan mõnele tavalisele IF-ga seotud küsimusele ja pakun kasulikke näpunäiteid, et saaksite paastuprogrammist maksimaalselt kasu saada. Mis on vahelduv paastumine? Vahelduv paastumine on lihtsalt praktika, mille käigus võetakse pikema aja jooksul null kalorit - põhimõtteliselt juues ainult tavalist vett ja kas musta kohvi või teed.

Sa põletad rohkem rasva

IF-i variatsioone on palju, kuid minu eelistatud meetod hõlmab tunnist tühja kõhuga söömist, seejärel kogu minu toidu söömist kaheksatunnise akna ajal, mida tavaliselt nimetatakse "toitmisaknaks". Seda tüüpi IF-d nimetatakse sageli " 8" paastumiseks. Kas öösel magamine loeb tundide kaupa kiiresti? Jah, küll.

Nii et kui teil on näiteks enne magamaminekut valgu raputatud, ärkake siis kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõuate eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa tundi.

Mis juhtub teie kehaga, kui paastute - Tervisliku Toitumise

Kui teil on vahetult enne magamaminekut valgu värisemine, ärkake kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõudke eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa. Mida peaksin vahelduva paastu ajal sööma või jooma?

Ilmselt ei söö sa paastumise ajal mitte midagi ega kuluta kaloreid - lihtsalt öeldes, sööge toitu ega raputusi.

Vesi on muidugi täiesti korras. Peale selle võite valida nullkalorivabad magustamata joogid. Minu isiklike lemmikute hulka kuulub must kohv, milles pole piima, koort, suhkrut, võid teie jaoks kuulikindlad kohvifännid ega midagi muud selles sisalduvat - ning tavalised magustamata teed, näiteks must tee või roheline tee.

Kunstlike magusainetega nt maitsestatud veed ja soodsad joogid kalorivabade jookide osas on natuke ebakindlust. On tõendeid selle kohta, et mõned kunstlikud magusained põhjustavad insuliinivastust, mis nüristaks teie võimet rasva põletada ja oleks vastuolus paastu olekuga, kuid see on teadusringkondade arutamiseks.

Et olla ohutud, soovitan paastu ajal mitte jooma kunstlikult magustatud jooke. Kui olete viimase paari tunni paastu ajal absoluutselt suremas millegi muu kui vee, tavalise kohvi või tee järele, vali vahuvesi, mis on väga kergelt maitsestatud loodusliku lubjaga.

Kas mul on vaja päeva jooksul söögikordade väärt kaheksa tundi kokku tõmmata? Mis puutub "toitmisaknasse" AKA on rõõmus aeg, mil sööte kui kiiresti on katkendlik paastumine poleb rasva, siis soovite jõuda sama kalorite ja makrotoitainete kogusummani, nagu te varem olite - st rasva, süsivesikute ja valkude kogused - eeldusel, et olite juba kindel toitumisplaan, mis vastas muidugi teie eesmärkidele.

Kindlasti ei taha alahinnata toitumisakna ajal, või kahjustate teie jõudlust jõusaalis ja teie võimet ehitada või säilitada lihasmassi.

Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku.

jala rasva poletamine toiduainete

See on eriti oluline kulturistidele ja kõigile, kellel on tugevuse suurendamise eesmärke. Teoreetiliselt sööd sa päevas sama palju kaloreid ja makrosid, lihtsalt erineva söögikorraga kui tavaline toitumisprogramm iga paari tunni tagant. Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad.

kuidas poletada rasva 15 paeva jooksul

Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks. Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi.

Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet. Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama.

kaalulangus toitumisspetsialist brooklyn

Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta. Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele.

Kategooriateta Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil Vahelduv paastumine, kuigi see on nüüd populaarne dieet, on inimese loomus. Mis siis paastudes tegelikult juhtub? Palusime dietoloogidel selgitada eeliseid. Tervisliku Toitumise Toitumisspetsialistid armastavad ideed vahelduv paastumine. Dieet rakendab inimeste looduslikku bioloogiat kehakaalu langetamiseks ja üldise tervise parandamiseks.

Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega? Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid.

Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Kui kiiresti on katkendlik paastumine poleb rasva on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus. Neisse aukude tekitamisega toodavad jo kaalulangus mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid.

Teisisõnu, tühja kõhuga võite kütuseallikana kasutada rohkem kaloreid, mis võib aidata teie kaalu langetamise püüdlustes. Mida peaksin sööma pärast esimest paastuaega? See on hea küsimus. Vahelduv paastumine kaalulangus 10 kg uhe nadala jooksul teil teiste dieetidega võrreldes oma söömisega veidi vabam olla, kuid see ei muuda tõsiasja, et oluline on kõrge valkude tarbimine, lisaks tervislikud rasvad ja keerulised süsivesikud.

Paastu lõppedes soovitan kõrge valgusisaldusega sööki, mitte süsivesikutega kooki. Yale'i laborist tehtud töö leidis, et kui paastuda siis vähese süsivesikusisaldusega einega, suurendab söögi ajal kalorite tarbimist ja rasvapõletust suurendavate geenide aktiivsus veelgi.

proovisin ühe kuu jooksul katkendlikku paastu. siin juhtus. - häkkima vaim

Kui vaadata kõrge süsivesikusisaldusega sööki, langeb paljude nende geenide aktiivsus. Kuidas oleks BCAA-dega?

kaalulangus spas hawaii

Kas ma saan oma paastu ajal näppida? Saan aru, miks inimesed seda teevad: et aidata tühja kõhuga lihasmassi säilitada. Kuid kui tarbite hargnenud ahelaga aminohappeid BCAAei ole te tegelikult paastunud. Nagu arvatavasti teate, moodustavad aminohapped valgu.

Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks? - Naistekas

Valgu ehituskividena kasutatakse 20 amiini, sealhulgas üheksa asendamatut aminohapet leutsiin, isoleutsiin, valiin, trüptofaan, treoniin, fenüülalaniin, metioniin, lüsiin ja histidiinsamuti 11 mitteolulist aminohapet arginiin, seriin, tsüsteiin, glütsiin, proliin, alaniin, türosiin, asparagiinhape, asparagiin, glutamiinhape ja glutamiin. Kui tarbite ainult ühte neist aminohapetest, siis tarbite põhimõtteliselt väikest kogust valku ja seetõttu ei ole tehniliselt tühja kõhuga.

Üks erand BCAA-de kasutamisel paastu ajal on treenimine tühja kõhuga. Siin saate treeningu ajal BCAA-sid koos teiste aminorühmadega lonksata.

Treeningu ajal on BCAA-d võimsaks energiaallikaks lihastele. Ja kuna joote just BCAA-dega jooki, ei torka te hunnikut neist maha. BCAA-de eelised teie treeningus kaaluvad üles kõik võimalikud negatiivsed.

Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök. See annab mulle energiat hommikul ja paneb mind eelolevaks päevaks valmis. Isegi kui olen hommikusöögi lõpetanud, ootan lõunasööki. Ma armastan süüa. Kuid hiljuti oli mu poti kõht veidi kontrolli alt väljas ja ma pidin sellega midagi ette võtma.

Aminohappeid, mis pole proteinogeensed, võib tühja kõhuga tarbida. Näiteks on sobilik, et neil on beeta-alaniin, betaiin, D-asparagiinhape ja - isegi kui need ei ole tehniliselt aminohapped, kuid paljud inimesed klassifitseerivad neid sellistena - L-karnitiin ja kreatiin. Need sobivad päeva jooksul hästi sisse, eriti kui treenite tühja kõhuga. Toitumine on ainult üks aspekt edukast kaalulangusest.

Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.

Teil on vaja ka kindlat treeningkava. Paarige Jim Stoppani lühikese ajaga programm kulturismi täispika juurdepääsu kohta katkendliku paastumisega ja olge valmis tõsiste tulemuste saavutamiseks.

Miks on vahelduv paast kehale kasulik?

Viited Keys, A. Inimeste nälgimise bioloogia. Stote, K. Kontrollitud uuring vähendatud söögikordade sageduse kohta ilma kalorikoguseta tervetel, normaalkaalus, keskealistel täiskasvanutel. Ameerika ajakiri kliinilise toitumise kohta, 85 4 Klempel, M. Alternatiivne paastumine ADF koos rasvasisaldusega dieediga põhjustab samasugust kaalulangust ja südamekaitset nagu madala rasvasisaldusega dieediga ADF.

Ainevahetus, 62 1 Hildebrandt, A. Treening nõrgendab paastu poolt põhjustatud metaboolsete geenide transkriptsiooni aktiveerimist skeletilihastes. Ameerika ajakiri füsioloogiast, endokrinoloogiast ja metabolismist, 6EE Pilegaard, H. Lühiajalise paastumise ja refereerimise mõju metaboolsete geenide transkriptsioonilisele regulatsioonile inimese luustikus.

Diabeet, 52 3

kaalulangus marble jar