Kas vahelduva paastumise kaalulangus, Kuidas vahelduv paastumine toimib?

See ongi keeruline, eriti sügis-talvisel perioodil. Enne paastumist kasutasin kogu oma energia hommikul ja pärastlõunal. Kohv on lubatud paastuperioodil, kui see on nullkaloriline, kuid ma ei ole musta kohvi fänn, sest see on nii mõru, nii et lisasin oma tassile tilga vanillimandlipiima.

Pikema paastumise eestkõnelejad kiidavad paastumisega kaasnevaid puhastusprotsesse, samas tuleb tõdeda, et selle puhastuse käigus kaotab keha ka vajalikke vitamiine ja mineraale. Nagu nägime, võivad piisavalt rasvunud inimesed paastuda kuni päeva, kuid keegi ei suuda nii kaua ilma vitamiinideta olla. Näiteks võib skorbuut olla diagnoositav juba peale nelja nädalat ilma C vitamiinita.

Mis on vahelduv tühja kõhuga dieet?

Või siis beriberi, vana haigus, mis tekkib B1 vitamiini puudusest ja võib paastu ajal tekkida veel lühema ajaga, kui skorbuut. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadegamis võib olla pöördumatu. Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatusekooma või surmaga.

Kuid toitaine puudus pole ainus paastumisega kaasnev oht. Nagu juba mainitud, kaasneb paastumisega kehas veetaseme langus. On esinenud juhtumeid, kus diureetikume tarvitanud paastuja suri südamerikke tagajärjel. Pikema paastumise ajal saab kannatada lihaskude. Levinud arvamuse kohaselt see südamelihast ei mõjuta, kuid selles on alust kahelda.

Mis on vahelduv paastumine? Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada

Nagu eelnevast poleks veel küll. Tuleb välja, et pika paastumise juures on kõige ohtlikum koht paastu lõpetamine. Paastumise ajal kaotab keha ka olulisi toitaineid, milleks on muuhulgas ka ainevahetuses olulised tiamiin vitamiin B1 ja fosfor. Juba peale viie päevast paastu on ohtet nende oluliste toitainete tase on liiga madal ja kohe tavatoidule naasmine võib halvasti lõppeda.

Paastu järgsesse taastumisperioodi tuleb suhtuda väga tõsiselt.

  • Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.
  • Natural herb rasva poleti

Kui juba paastumisega seotud ohtudest rääkida, siis ei saa mainimata jätta ka kes ei tohiks paastuda. Maksa või neerukahjustusega inimesed, porfüüria ning kontrollimatu kilpnäärme ületalituse all kannatajad ning loomulikult rasedad ja rinnaga toitvad naised. Tänapäeval on arsti järelvalve all paastumine muutunud palju ohutumaks.

On olemas korralikud paastust taastumise protseduurid, söömise eeskirjad ja osatakse ohumärke tähele panna.

Soovitatav

Pikem, kui tunnine paast, eriti aga pikem kui 3 päevane, võiks toimuda arsti järelvalve all, sest ise ei pruugi sa osata kõiki ohumärke märgata või õigesti tõlgendada. Näiteks sinu neerud lähevad paastu ajal naatriumi-kokkuhoiu režiimilekuid kui see peaks mingil põhjusel ebaõnnestuma, võib sul kiiresti tekkida elektrolüütide anomaalia, millest annavad märku vaid väsimus ja pearinglus, mida ei pruugi tähele panna enne, kui on juba liiga hilja.

kas banaan on rasva poletamiseks hea kiire kaalulanguse sudamepekslemine

Kokkuvõtteks, paastuda või mitte paastuda? Veepaastud võib pikkuse järgi jagada erinevatesse kategooriatesse. Alla ööpäeva kestvad paastud, nt vahelduvpaastumise vormid, kus paastutakse regulaarselt tundi ööpäevas. Üle 21 päevased paastud. Normaalkaalus inimesele juba päris ohtlik.

Rasvunud patsientidele ainult kontrollitud keskkonnas ja meditsiinilise järelvalve all. Minu isiklik soovitus on, et kui paastuda, siis valida vahelduvpaastumine korda nädalas, kus öise paastu pikkus on tundi.

valge neerude bean kiud rasva kadude kombineeritud plexus

See aitab kaalu kontrolli all hoida läbi selle, et sööd pidevalt natuke vähem kaloreid ning ainevahetust reguleerivad hormoonid, töötavad paremini. Kuigi pikemate paastumistega kaasneb ka rida positiivseid külgi, kaasneb nendega ka omajagi ohte ning kaalulangetamise kasutegur on küsitav.

Igal juhul tasub enne pikema paastu ettevõtmist ennast teemaga kurssi viia ning oma arstiga konsulteerida. Proovisin selle parandamiseks söödavaid toidutüüpe kohandada. Teised dieeti proovinud blogijad teatasid sarnastest probleemidest, kuid ma ei leidnud oma IFersi kontode kõrval konkreetseid uuringuid, mis seostaksid probleemi paastumisega.

Mul pole tavaliselt magamisega probleeme, nii et see oli kindlasti negatiivne kõrvalmõju.

  1. Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni.
  2. Keha rasva kaalulanguse skeem
  3. Snowshopeing kaalulangus
  4. Napunaiteid kahju kaotuse kiireks
  5. Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.
  6. Vahelduv-paast - Perekooli Foorum
  7. Õhtusöök
  8. Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades - Terve Elu Keskus

Kuid enne alustamist läbi viidud uuringute põhjal on isegi see väike arv parem kui null naela, mille enamik inimesi kaotas. Ma ei tundnud end märgatavalt saledamana, kuid omistan muutuse siiski oma kohusetundlikule toitumisele ja sellele, et jooksin sel nädalal rohkem, kui mul mõnda aega on olnud.

Kuna mu hommikud olid tavaliselt udused ja vähem produktiivsed, tundsin õhtul töölt lahkudes keset tippsöömaaega energiat ja motivatsiooni jooksudeks, mida olen terve talve lõdvestanud.

Enne paastumist kasutasin kogu oma energia hommikul ja pärastlõunal. Selleks päevaks, kui ma päevapealt töölaua juurest lahkunud olin, oli trenn minu meelest viimane asi.

Võin ainult oletada, et kui oleksin jätkanud, oleksin veelgi rohkem kaalu langetanud.

Lihasmassi kasvatamine

Aga kuule, Roomat ei ehitatud ühe päevaga. Lõpumõtted: Shutterstock Leidsin, et minu ajakava ja elustiil ei muuda KUI minu jaoks väga jätkusuutlikku toitumiskava.

Et mitte ennast sildistada, aga elan New Yorgis ja sain selle katse viiendal päeval aastaseks. Jooksen pidevalt ringi ja mul on raske rutiinist kinni pidada. Näiteks kas see kiirustas lapsehoidmise kontserdile, tööjärgsele HIIT-klassile või hilinenud rongile jõudmiseks, leidsin end pidevalt aega kontrollimas ja sain aru, et see on pärast kella 20 ja ma ei olnud õhtusöögiks midagi söönud.

See kitsikus jättis mulle kaks võimalust: ma võisin õhtusööki süüa kell 9 õhtul. Kumbki variant polnud minu jaoks ideaalne. Minu keelumatud aknad muutusid peaaegu iga päev ja suutsin säilitada distsipliini ainult seetõttu, et teadsin, et teen seda piiratud aja jooksul. Paastumine, selle kõige lihtsamas võtmes, laseb su kehal kasutada energiat, mille see on hoiustanud — seda siis näiteks üleliigse keharasva näol.

Keharasv on toidust saadud energia, mis on kehasse hoiustatud. Siin kohal on oluline mõista, et see on täiesti normaalne kas vahelduva paastumise kaalulangus inimesed on niimoodi arenenud.

Kui toit polnud kättesaadav, siis paastuti ja pärast saaklooma või mõne muu toiduallika kätte saamist söödi. See ongi vahelduv paastumine, ainult et tol ajal ei tehtud seda lihtsalt teadlikult. Sama kehtib ka söömise ja paastumise kohta. Paastumine on mündi teine külg — kui sa ei söö, siis sa paastud. Kui me sööme, siis neelame toiduenergia näol alla rohkem, kui meie kehal on võimalik koheselt kasutada. Osa sellest energiat on tarvis kusagile hoiustada, et seda oleks võimalik hiljem kasutada.

Selle protsessi juures osaleb hormoon nimega insuliin. Söömise ajal insuliini tase meie kehas tõuseb, mis aitab üleliigset energiat hoiustada kahel järgneval moel: Süsivesikud lõhustatakse kehas eraldiseisvateks glükoosi suhkru üksusteks, mis seejärel ladustatakse nii maksa kui ka lihastesse. Selline süsivesikute ladustamisruum on aga piiratud ning kui see tase on saavutatud, hakkab maks üleliigset glükoosi rasvaks konverteerima.

Osa sellest rasvast ladustatakse maksas, kuid enamus sellest transporditakse siiski rasvkudedesse üle terve keha. See sama protsess liigub aga vastassuunas juhul kui me ei söö ehk tegeleme paastumisega.

rasva poletamise kaalukoolituse ajakava kas soudmismasin poleb kohurasva

Insuliini tase kehas langeb, andes sedasi märku, et tuleb hakata hoiustatud energiat põletama, sest toidu näol enam uut energiat peale ei tule.

Glükogeen on keha jaoks kõige kergemini ligipääsetav energiaallikas. See lõhustatakse kehas glükoosimolekulideks, et seejärel keha energiaga varustada.

Бойцовский КЛУБ Электробайков CITYCOCO 3000W Что МОЩНЕЕ BR20 против BR30 Электроскутер ситикоко 2020

See tegevus pakub kehale energiat umbes tundi, pärast mida hakkab see aga põhiliselt keharasva lõhustama ning sellest energiat tootma.