Kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed,

Püüdke leida võimalusi kogu päeva jooksul aktiivseks jääda. Pole tähtis, kas tõstate raskusi, käite oma ümbruskonnas ringi, ujuma või sörkige jooksulindil; kaotate kaalu, kui jääte iga päev umbes 60 minutiks liikuma ja kulutate rohkem kaloreid kui tarbite. Psühholoogiline kaalukaotus põhineb kaalutõusu põhjustanud põhjuste mõistmisel. Millal, kui mitte soojal aastaajal, on kõige mõnusam värskes õhus joosta. Olles näinud selliseid tulemusi piisavalt, saab ja hakkab inimene ise enda eest hoolitsema, kuid on oht üsna kiireks pettumuseks.

Või kas te üritate kaotada kodus täis kaos ja segadusega? Kui valisite viimase, sa ei ole üksi. Paljudel inimestel on raske teha toitu valiku tegemiseks ja leida aeg kasutada, kui me pidevalt töötab taga ja meie elud ei tunne kontrolli.

Kuid on olemas mõned koju kujundamise ideed ja lihtsad organisatsioonilised näpunäited, mis aitavad teil lõõgastuda. Tervisesse kavandatud kodus on dieediga seotud otsused loomulik ja lihtne valik.

Kuidas teismeliseeas kaalust alla võtta

Nii et kus on parim koht tervisliku kodu kujunduse alustamiseks? Ärge üritage kohe kõike vahetada. Otsige seda loendit ja proovige proovige ühte või kahte asja. Keskenduge ühele toale ja ehitage sealt. Dr Wansink on professor ja teadlane, kes õpib Cornelli ülikoolis käitumishäireid. Paljud selle loendi ettepanekutest on targad disainilahendused, mis on tema raamatust tõmmatud. Ja lõpuks, hakake külastama oma sõpru - kuid mitte ühtegi sõpra.

Külastage sõpru, kes elavad sobivas ja aktiivses elus, mida soovite elada. Näete, et paljudel juhtudel on nad loonud oma kodu tervislike harjumuste toetamiseks. Võite näha garaažiukse kõrval asuvat pakitud jõusaalikotti, köögikangul korralikult asetatud toidumärki või teleriga rahulikku magamistuba.

Liikme suurus ja kehakaal, Kuidas suurendada kehakaalu ja liige

Need kodu disaini ideed ei ole õnnetused, vaid pigem hoolikalt planeeritud valikud, mis aitavad neil püsida tervena ja tugevana. Kuid kas puuvilja kasvatatakse hallitust? Kui jah, siis võib teie puuviljakauss olla vales kohas. Kui te üritate kaalust alla võtta või süüa tervislikuma toiduga, siis paneb see puuviljakausi suured erinevused.

8 sammu kaalulanguse edukuse jaoks, kui teil on 2. tüüpi diabeet

Hiljutine uurimus, mis käsitles kehakaalu alandamise harjumuste muutusi, leidis dr Wansink, et kui mõned inimesed pühendasid suupisteid ainult pärast puuviljaosa söömist, kaotasid paljud neist kaalu. Nii et kuhu peaksite panema puu kausi? Suupiste kapis ees. Sel moel näete puuvilju esmalt siis, kui teil on kiusatus süüa. Wanskink soovitab ka panna puidust kaussi oma auto võtmete lähedal.

Kui sa riputad puuviljaosa enne ukse väljalülitamist, siis on vähem tõenäoline, et jõuate teele sõites, kui nälg seatakse ja te olete teel. Kuid need eesmärgid ei tee midagi head, kui te neid unustate päeva pärast nende määramist.

Nii kirjutage oma eesmärgid välja ja postitage need kohas, kus neid näete iga päev. See on tavaliselt köögis. Selles pardal on samuti soovitav hoida tervislike toidupakendite loendit, nii et teie külmkapis oleks alati dieet-sõbralik toit. Ja lõpuks, postitage oma iganädalast treeninggraafikut ka sellel pardal. Kuid hoidke plaati korras!

kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed

Olulised tervisemärkmed ei tee midagi head, kui nad on maha kupongide ja fotode alla maetud. See on täis avatud ruumi, mis on valmis toitmiseks sobivate toitude valmistamiseks. Puuduvad kiibikotid, virnastatud teraviljakarbid või nähtavalt küpsetatud kaubad. Käekotte, mänguasju ja muid segadusi ei ole ka seal.

Dr Wansinki sõnul võib Slim for Design köök klaveril olla mõned korralikult korraldatud toiduvalmistamisriistad, segisti tervislike kiudainetega kokteade valmistamiseks, suupistete korpuse ees olev puuviljakauss ja mitte palju rohkem. Sooviksin ka oma lemmiktoidu pakendamise suuruste kontrollimiseks oma loendis hoida väikest digitaalset köögi skaalat.

Jätke ülejäänud oma loendurruumi tühjaks, nii et kui olete valmis sööma tervislikku toitu, on sul piisavalt ruumi tööle. Kuid need riiulid võivad olla ka dieedi katastroofiks, kui nad on täis ahvatlevat toitu. Nii et kasutage oma plaat ja prillid avatud riiulitele, mitte toidule. Ja kui saate, võite osta nendele riiulitele kuvamiseks erksavärvilised, väiksemad plaadid. Wansinki sõnul kipuvad vähem sööma, kui me sööme oma söögikordi väiksematelt plaatidelt, mis ei vasta meie toidu värvile.

Me suupiste, sest meil on igav või me näeme ahvatlevat toitu, mis sobib hästi süüa. Niisiis, kuidas sulle vähem süüa? Paljud eksperdid soovitavad peita suupiste eemal raskesti ligipääsetavasse kappi.

Salendav motivatsioon

Valida ülemine riiul kappi, mida on raske saavutada. Või kasutage ka madalat kappi, kus saate suupistete kaupa teiste suurte ja raskete esemete taga asetada. Nii ei näe te kõigepealt rämpsuga suupisteid ja kui te otsustate andestada, peate toitu jõudma natuke kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed. Ma saan aru. Ma armastan ka mina. Kuid kui te üritate kaalust alla võtta, on teie küpsise jar liiga ahvatlev hoida loendis.

See on, kui te ei kasuta seda midagi muud kui küpsised. Proovige oma küpsise jar täita kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed tervislikuma esemega. Koer kohtleb Plastmassist toiduvalmistamise tööriistad, mida kasutada koos puuküttega pottide ja pannidega Inspireeritavad sõnumid, mis vajavad motiveeritust haaramiseks iPhone, iPad, nutitelefoni laadijad Mähised või suhkruvaba kumm, mis takistab suupistete kõverat 8 - osade juhtimisega väikesed osad Enamik teraviljakausi ja supilaudu on suuremad kui nad vajavad.

Kergesti üleküllastamiseks ja ülekuulamiseks on kausid, mis on peaaegu ämber suurusega. Kuid osa juhtimine on lihtsam väikeste, fat burning paastunud olek teenindusega kausid.

Investeeri mõnda väiksemasse kaussi - nagu väikesed portselanist riisi potid Crate's ja tünnil või eelarve I-Cei Dinera potid. Kasutage neid väikeseid kausi suupistete ja kohtlemiste jaoks, nii et teil pole kiusatust nii palju süüa. Hoidke kausid hõlpsasti juurdepääsetavasse kappi, nii et neid on kerge einestada või süüa.

Kui hoiate kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed külmkapi korrapäraselt pakitud osakontrollitavate suupistete pakenditega kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed, on teil alati alati mõnus valik haarata, kui on aeg süüa.

Mida te konteinerites panite? Wansink soovitab igal ajal oma külmkapis säilitada vähemalt 6 ühe portsjoni valku. Aga miks peatuda?

kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed

Kasutage puuvilja- köögivilja- ja madala rasvasisaldusega piimatooteid ühe portsjoni jaoks värviliselt kodeeritud mahuteid. Võite isegi kasutada väiksemaid mahuteid põrandale ja salatit kastmiseks, et veenduda, et te kasutate alati õiget kogust kõrgema kalorsusega toitu.

Mulle meeldib hoida ka külmkapis keskmisest riiulist keedetud munad. Sel moel avan külmik ukse avamisel tõenäoliselt neid tervislikumaid esemeid näha ja haarata.

Mida teete koos toiduga, mida varem hoiti keskmises riiulites? On teatud toidud, mida peaksite lihtsalt välja viskama - nagu magusad jookid.

Erik Orgu VLOG 4 - Treeninguga alustamine

Kuid kui teie pere ei taha neid esemeid minna, soovitab dr Wansink köögivilja crisper'is hoida sodasid, mis on tavaliselt madalamas, raskesti ligipääsetavas kohas.

Hoidke nimekirja toitudest, mida tuleb külmiku uksega kuivas kustutada. Kombineeritud laud nagu see, mida on kujutatud, võib olla ka teie oluliste kehakaalu langetamise eesmärkide jaoks mõeldud memokiplaat.

Kui on aeg minna toidukaupade ostmisele, lisage oma nutitelefoni pardafoto foto ja võtke see teie juurde poodi. Dr Wansink leidis, et inimesed, kes elasid kitsamas elus, kasutasid oma mikrolaineahju vähem. See on mõistlik.

kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed

Tervislik toitumine ei sisalda tavaliselt mikrolainetega töödeldud toitu. Mida teete oma mikrolaineahjuga? Ma olen näinud mõnda sobivat ja tervislikku toitu, et mikrolaine täielikult eemaldada.

Kodu disaini näpunäited, mis aitavad teil kehakaalu vähendada

See kaalulangus ei teie kontrollitavatele kaussidele ja plaatidele avatud riiuli. Kuid kui te ei saa mikrolaineahju eemaldada, kasutage seda hoidmiseks. See võib anda suurepärase ruumi kõigile ühekordsele pakenditele, mida saate kasutada suupistete pakendamiseks.

Kuid võite toidukorra suurendamiseks lisada ka külmutatud herned, mais, rohelised oad või lima-oad purikate, saia- ja muude roogade jaoks, lisada olulisi toitaineid ja hoida kaloreid kontrolli all. Aja ja raha säästmiseks ostavad külmutatud köögivilju lahtiselt ja seejärel viia need suured üleküllased kilekotid sügavkülmikusse kergelt virnastatud plastikust torudesse. Lisage iga vanni kühvel ja olete valmis säästa kaloreid iga kord, kui sööd.

Dr Wansinki sõnul kulgevad lapsed tavapärasest kleepuvast kastast vähem teravilja.

Ja täiskasvanud arvatavasti teevad sama asja. See on loogiline. Me sööme rohkem toiduaineid, mis näevad end huvitavaks. Niisiis, kuidas sa sööd vähem sellistest dieedist pärinevatest toitudest? Tee need vähem köitev - ja vähem nähtav. Pange suure suhkruga teravilja- ja kõrge kalorsusega suupisted toidule uuesti läbipaistmatutele plastpakenditele.

  • Ve fat burning body slimming machine reviews
  • Liikme suurus ja kehakaal. Kas peenise vaartuse suurus
  • Kuidas slim alla minu lihav nagu
  • Lihasrasv poletada
  • Unetus Kõik, kellel on ühel või teisel viisil vähemalt natuke lisaraskust, üritasid korra kaalust alla võtta.
  • Kaalulanguse kogukonna rakendus
  • 8 sammu kaalulanguse edukuse jaoks, kui teil on 2. tüüpi diabeet | Tervis | May

Sel moel sööb teie toitu värskelt, kuid te ei näe rämpstoitu kohe, kui sa kastad läbi oma kapid, kes otsivad suupisteid. Saate mõõtukuppe visata igasse prügikasti või kasutada plastikust või roostevabast terasest kauba. Lihtsalt veenduge, et iga karbi suurus vastab selle toidupartii suurusele, millega seda kasutatakse. Näiteks ühe teravilja ühe portsjoni on üks tass. Nii lisage teraviljakarbi ühe tassi kühvel.

Pane see ekraanile! Pange oma terad, nagu kinoa, kaerajahu ja pruun riis, klaasist klaasist või plastmahutist ja asetage kõige sagedamini avaneva kappi esiosa. Kui te neid sagedamini näete, siis tõenäolisemalt sööte neid terveid kõrge kiudaineid.

kaalulanguse motivatsiooni juhatuse ideed