Kaalulanguse ahela kaalukoolitus

Enamikul spordisaalidest on kaasaegsed seadmed tõsiste tõstjate jaoks. Liikmetele antakse spetsiaalne kaardi võti, mis annab neile ligipääsu seadmele igal ajal kellaajal, kus nad keskenduvad lihtsale kardio- ja kaaluseadmele. Siin sa lihtsalt ei saa ilma harjutuseta ja söömisharjumusi samal ajal teha. Näiteks võite proovida cardio kickboxing klassi, tabada mulgustamiseks kotti või praktika shadowboxing.

Teie toiduvariandid - teie keha kütmine - on veelgi olulisemad kui teie treeningvalikud. Ma käsitlesin seda eespool, kuid tasub korrata: tervislikud toitumisharjumused on isegi olulisemad kui teie harjutus rutiin, kui teie eesmärk on näha püsivaid muutusi keha koostises.

Siin on 27 näpunäidet registreeritud dieediarstilt sellest, kuidas süüa tervislikumaks sel aastal.

Kõrge toiduga rasvkude Kaalutööd ja aeroobika käivad käsikäes Nagu on selgitatud selles ülitundlikus rasva põletamisesei ole rasva kadu kaalutreeningu otseteed. Nagu ülalpool arutletud, tõstetakse ka raskused koos aeroobse harjutusega võimendamaks teie treeningut ja annavad teile parima treeningu.

Harjutus peaks muutuma tavapäraseks osaks. Tulemuste nägemiseks lööb elliptiline 30 minutit, kui jõuate kardashlasteni üks kord nädalas, lihtsalt ei kavatse seda lõigata.

Selle asemel püüdlege kolme treeningu poole, kui oled lihtsalt korduvalt rutiinseks saanud või viis kuni kuus istungit, kui olete mõnda aega olnud, ütleb Holly Rilinger, Nike'i peatoimetaja, kapteni kapteni juhendaja ja Bravo Töötage New Yorgis. Sa pead tõesti pushin oma iga treeningu sa teed. See on selline suur asi, mille abil saate A-mängu iga treeningu jaoks.

14 Parimad ja halvimad asjad, mida jõusaalis saate kaalulangetamiseks teha

Teil on vaja leida treening, mis teile tõeliselt meeldib, kui teil on lootust sellega kinni pidada. Kui teile meeldib seda teha, siis on tõenäolisem, et see jääb samaks.

5. Bariaatrilise patsiendi toitumis ja liikumisnõustamine 1

Allpool on 10 treeningut, mis aitavad teil saavutada kaalulanguse eesmärki. Kui olete proovinud ühte klassi siin ja seal ja ei armastanud seda, ärge loobuge üldse spordist või treeningust. Võimalik, et te pole leidnud õpetajat, keda te veel armastad, ja see võib teha või murda teie eesmärke.

10 parimat treeninguid kehakaalu langetamiseks

Nüüd, kui oleme seadnud ootused natuke vabandust, kui see kõlab vähe womp womp-see asi on keeruline! Pidades silmas söögikohti ja piisavalt magavaid, on teatud harjutused ja treeningud, mis võivad olla eriti kasulikud rasva kaalulanguse ahela kaalukoolitus või rasva põletamiseks või keha koostise muutmiseks.

Neil treeningel on tavaliselt paar elementi: nad on tavaliselt suure intensiivsusega ja nad põlevad lühikese aja jooksul palju kaloreid. Siin on harjutusviiside tüübid, mis soovitavad teie jõusaali või pargi või elutoa ajast ära kasutada. Intervall koolitus Numbri üks koolitusmeetod eksperdid pöörduvad ikka ja jälle kaalulangus: intervall koolitus. Mis see on? See tähendab üldjuhul kindlat ajavahemikku seega nimemillele järgneb aktiivne puhkus, ja seejärel jälle raskeks.

See aktiivne taaskasutamise osa on võti. Te peate selle võtma allapoole - OK, mitu pügalat - enne, kui rampinge tõuseb kõrgemale. Suure intensiivsusega intervalltreening või HIIT on üks paljudest stiilidest, mida saate teha.

Teine populaarne on siseruumide rattarent, kuigi see treening tugineb intensiivsusega koolitusele sujuvalt südame pärast, selgitab Rilinger. Ta märgib ka, et jalgrattasõit nõuab, et alustuseks kasutaksite oma keha kvadratastel, kõhutükkidel, kõhutükkidel ja südamikul erinevaid keha lihaseid - mis taas kord tähendab kehakaalu langust.

Kuidas kaalukoolitus suurendab kehakaalu langetamist ja vähendab rasvumist

See on kõik tsükkel. Kui olete rohkem jooksulõpetajaga, laseb see minutilise jooksulõpetaja intervalli treening kõige paremini kaasa. Ja kui soovite kogu seadme vahele jätta, on see minutiline alumine keha kehakaalu intervall treenimine hea alguspunktiks. Aeroobse treenimisega masside ühendamisel kulutate rohkem energiat, kui teete staatilise kaaluga seanssi. Sel viisil toimub kehakaalu treenimine käsikäes aeroobse harjutusega.

Kombineerides neid kahte treeningutehnikat koos, saate näiteks treeninguprogrammis parandada treeningu kvaliteeti ja intensiivsust. Kui tegemist on kaalulangusega, on õige seadme valimine absoluutselt vajalik. Õige treeningu või südame masina valimisel peate valima ühe, mis pumpab südame löögisageduse üsna kiiresti. Samuti peate vältima kõike, mis on juhitud või nõuab, et sa istuksid, meil on selle artikli kohta hiljem rohkem.

Fitness on kõike pingutust ja tundeid, vali need treeningud ja harjutused, mis kõige paremini esindavad neid kahte põhielementi.

Kaalulanguse DNA analüüs

Pidage meeles, et see on liiga lihtne, te tõenäoliselt ei põle nii palju kui soovite. Alustagem nüüd ja vaadake mõningaid jõusaalide tegemisi ja tegusid, kui tegemist on kaalulangusega. Siin on 7 parimat ja 7 halvimat asja, mida saate jõusaalis teha kaalulanguse nautimiseks!

Jalgratta on istumas, mis lisab teie südame-veresoonkonna vastupidavusele vähem stressi, samuti paneb masin suurt tähelepanu oma neljahoonele, mitte ainevahetuse kiirust. Ära tee mind valesti, sa saad kindlasti jalgratta kaloreid põletada, kuid võrreldes teiste masinatega, mis nõuavad, et sa seisaksid püstises asendis, ei ole jalgratas kindlasti parim.

Hommikune treening kehakaalu langetamiseks

Soovitaksin spin-bike'i, kui soovite valida jalgratta, mis vähemalt annab teile paindlikkuse erinevate positsioonide liikumiseks sõitmise ajal. Pea meeles, et kardio on kõike liikumist ja vastupidavust, seda rohkem on teie lihased liikumas, seda tõenäolisemalt pead põletama.

Kui te praegu seda lugeda, olete tõenäoliselt turul südame-ärevuse, verepumpamise, pallide-to-wall-treeningute jaoks. Ja, sõber, meil on sulle kaetud. Me kõik aitame teil oma eesmärke saavutada higine, kas see tähendab tugevamaks muutmist, uue PR-i löömist või kehakaalu kaotamist.

Kasutage jooksurajal kiirusi, mis annavad väljakutse, kui see on liiga lihtne, kalorite põletamine toimib aeglasemalt. Südame löögisageduse suurendamine on oluline igasuguse kardiovaskulaarse aktiivsuse teostamisel.

Mida juua kõhu puhastamiseks Kuidas mao loomulikult dieetiga eemaldada. Joogid, mis soodustavad kehakaalu langust, ei ütle mitte vähem. Rasva eemaldamine külgedelt ja kõhust, kasutades veetasakaalu normaliseerimist. Vesi, tee, värske mahl mõõdukates kogustes.

Paljud fitness-entusiastid naudivad elliptilist masinat, kurat, mis ei meeldi, sest tunne, nagu olete libisemine läbi südame seansi. Noh, see libisemine on just sellepärast, et see masin ei ole põletamiseks parim, libisemisliikumine on abiks, ükskõik milline abivahend põhjustab teie keha töö aeglasemalt ja mitte kogu potentsiaali. Masin on siiski suurepärane, et hoida mitmeid erinevaid kehaosi, nagu näiteks ülakeha ja alumine keha, see teeb paljudele praktikantidele selle masina juurde.

Top 10 jõusaali

Neid tuntakse kõige paremini oma minutilise ringi stiilis treeningu eest, mis väidetavalt tabab südame- venitus- ja tugevuskoolitust. Nad pakuvad uuenduslikke programme, basseine, kaalu- ja kardiovarustust, sporti ja vaba aja veetmist, sealhulgas squashi, lacrosse, võrkpalli, tennist ja palju muud. Neil on ka lastele vähe: lasteklubi, mis aitab noorukitel luua positiivse keha-pildi jaoks vajalikke oskusi ja usaldust.

Kuldne jõusaal Sa ei saa rääkida tippspetsialistidest, rääkimata nende kõigi emast: Gold's Gym. Esimene algas Venezia rannas, see ahel on kasvanud ainult kulturistilt jõusaali ja peresõbraliku rajatise vahel, mis sobib kõigile fitness tasemetele. Nad pakuvad mõningaid parimaid treening- ja kardiovarustusi, ridade ja ridade rühmasid ning grupiklasse, mida õpetavad tippkoolitajad. Mis on nii suur, et "Y" on see, et see annab võimaluse kogu perele.