Kaalulangus vahelduva tuhja kohuga 20/4.

Autofaagia on loomulik protsess, mis toimub inimese kehas rakutasandil. Keegi pidi ravi ajal teatud aja jooksul toidust loobuma, keegi harjutas kehakaalu langetamiseks lühiajalist paastu. Me teame, mida te mõtlesite, ja ei, f-sõna on mitte "Farts.

Lisame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud. Kui ostate sellel lehel olevate linkide kaudu, võime teenida väikese vahendustasu. Siin on meie protsess. Enne oma dieedi olulist muutmist rääkige palun tervishoiutöötajaga ja veenduge, et see oleks teie jaoks parim otsus.

poletage rasva ei ole oli kleebis

Korralik uurimistöö ehkki valimi suurus on vähem kui massiline viitab sellele, et dieet võib põhjustada kehakaalu langust ja veresuhkru taseme paranemist. Pole ime, et kõik ja nende tädi hüppavad IF-vagunile. Võib-olla on kaebus toidureeglite puudumine: piirangud on millal võite süüa, kuid mitte tingimata edasi mida võite süüa.

Siiski mida on samuti oluline. Kas peaksite paastu vahele laskma pinti jäätist ja kotikesi krõpse?

Ilmselt mitte. Sellepärast oleme koostanud loetelu parimatest toitudest, mida teie IF-ellu lisada. Nii et kas ma peaksin WTF-i korral sööma? Pincus ja Purdy nõustuvad, et tasakaalustatud toitumine on kaalu langetamise, energiataseme säilitamise ja dieedist kinnipidamise võti.

Purdy lisab: "Minu soovitused ei erineks väga toiduainetest, mida ma tavaliselt tervise parandamiseks soovitan - kiudainerikkad, töötlemata, täistoidud, mis pakuvad mitmekesisust ja maitset. Vesi Nii et see pole tehniliselt toit, kuid IF-i läbimiseks on see väga oluline.

Vesi on põhiliselt teie keha kõigi suuremate organite tervisele keskne. Oleksite rumal, kui väldiksite seda oma paastu osana. Teie elundid on elus olemise jaoks üsna olulised. Iga inimese joogivee kogus sõltub soost, pikkusest, kaalust, aktiivsustasemest ja kliimast. Kuid hea näitaja on uriini värvus.

Tahad, et see oleks kogu aeg kahvatukollane.

Tumekollane uriin viitab dehüdratsioonile, mis võib põhjustada peavalu, väsimust ja peapööritust. Paarige seda piiratud toiduga ja saate katastroofi retsepti - või vähemalt tõeliselt pime piss. Kui mõte tavalisest veest ei eruta teid, lisage veele pigistus sidrunimahla, mõned piparmündilehed või mõned kurgiviilud.

Siin on põhjus, miks H2O on meister.

rasva kadumise mobilisatsioon

Avokaado Võib tunduda vastumeelne süüa kõige kalorsemat vilja, kui proovite kaalust alla võtta. Kuid tänu suurele küllastumata rasvasisaldusele hoiab avokaado teid täis ka kõige kiirema paastuperioodi jooksul. Uuringud näitavad, et küllastumata rasvad aitavad teie keha täis hoida ka siis, kui te seda ei tee tunda täis.

Milliseid toite on kõige parem süüa vahelduva tühja kõhuga dieedil?

Teie keha annab märke, et sellel on piisavalt toitu ja ta ei kavatse minna hädaolukorra režiimi. Küllastumata rasvad hoiavad neid märke kauem, isegi kui te tunnete keset paastumist natuke nälga. Teises uuringus leiti isegi, et poole avokaado lisamine lõunasöögile võib hoida teid tundide kaupa kauem täis kui siis, kui te ei sööks seda rohelist ja pudrust pärlit. Inspiratsioon otsas?

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik

Teie meelehärmiks on meil 36 avokaado retsepti. Kala ja mereannid Ameeriklaste toitumisjuhistes soovitatakse süüa kaks kuni kolm 4 untsi portsjonit kala nädalas.

Lisaks sellele, et see sisaldab rikkalikult tervislikke rasvu ja valke, sisaldab see suures koguses D-vitamiini. Ja kui piiratud akende ajal söömine on teie kott, kas te ei taha, kui sööte maha, rohkem oma toiteväärtust?

Kala küpsetamiseks on nii palju võimalusi, et ideed ei saaks kunagi otsa. Ristõielised köögiviljad Toit nagu brokkoli, rooskapsas ja lillkapsas on kõik f-sõna - kiudaineid täis! Me teame, mida te mõtlesite, ja ei, f-sõna on mitte "Farts. Kiudained võivad tekitada ka täiskõhutunde, mis võib olla hea asi, kui te ei saa uuesti 16 tundi süüa. Ristõielised köögiviljad võivad vähendada ka teie vähiriski.

Lisateavet vähivastaste toitude kohta leiate siit. Kartul Korda pärast meid: Kõik valged toidud pole halvad. Kõnealune juhtum: ndatel aastatel läbi viidud uuringud näitasid, et kartul oli üks kõige rahuldavamaid toite.

Ja Vabandust, aga friikartulid ja kartulikrõpsud ei lähe arvesse. Uurisime lähemalt kartuli ja veresuhkru seost. Oad ja kaunviljad Teie lemmik lisamine tšillile võib olla teie IF-i elustiili parim sõber. Toit, täpsemalt süsivesikud, annab energiat tegevuseks. Me ei ütle teile, et süsivesikute sisaldus oleks naeruväärne, kuid kindlasti ei oleks valus visata mõned madala kalorsusega süsivesikud, nagu oad ja kaunviljad, oma söömiskavasse.

Aeglustage oma õhtusööki ja olge vahelduva paastumise proff

See võib teid paastumistundidel huvitada. Lisaks on näidatud, et sellised toidud nagu kikerherned, mustad oad, herned ja läätsed vähendavad kehakaalu isegi ilma kalorite piiramiseta. Probiootikumid Kas teate, mis teie soolestikus olevatele väikestele kripeldajatele kõige rohkem meeldib? Järjepidevus ja mitmekesisus. See tähendab, et nad pole näljasena õnnelikud.

Ja kui teie soolestik pole õnnelik, võib teil tekkida ärritavaid kõrvaltoimeid, nagu kõhukinnisus. Selle ebameeldivuse kõrvaldamiseks lisage oma dieeti probiootilisi rikkaid toite - nagu keefir, kaalulangus vahelduva tuhja kohuga 20/4 ja hapukapsas. Rääkisime ekspertidega, kuidas probiootikumid kehas toimivad. Marjad Need lemmiksmuuti klambrid on küpsed elutähtsate toitainetega.

Ja see pole isegi parim osa. Munad Üks suur muna annab 6,24 grammi valku ja valmib minutitega. Ja võimalikult palju valku saada on oluline täisväärtuslikuks hoidmiseks ja lihaste kasvatamiseks, eriti kui sööte vähem. Teisisõnu, kui otsite oma paastumisperioodil midagi teha, siis miks mitte keeta heck mõnest munast kõvasti välja?

Seejärel võite neid süüa, kui on õige aeg.

Vahelduv paastumine aitas sel naisel kaotada 5 kuuga 65 kilo

Pähklid Need võivad olla kalorsemad kui paljud teised suupisted, kuid pähklid sisaldavad midagi, mida enamus suupistetest ei sisalda: head rasvad.

Ja kui olete mures kalorite pärast, siis ärge seda tehke! Uuringu kohaselt ei lõhu närimine mandlirakkude seinu täielikult.

  • Vahelduv paastumine aitas sel naisel kaotada 5 kuuga 65 kilo Vahelduv paastumine aitas sel naisel kaotada 5 kuuga 65 kilo Janielle Wright on sotsiaalmeedias tuntud stiili ja ilu väljanägemise postituse kaudu.
  • Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik - Mahlad May
  • AEGLUSTAGE OMA õHTUSööKI JA OLGE VAHELDUVA PAASTUMISE PROFF - HEALTHS -
  • Warriori dieet: tulemused, söögikava ja eelised kehakaalu langetamiseks - Nahahooldus -

See jätab osa pähklist puutumatuks ja teie keha ei ima seda seedimise ajal. Nii et kui sööte mandleid, ei pruugi need teie päevases kaloraažis nii suurt mõõnat teha, kui arvasite. Vaadake meie ülimat pähklite juhendit.

kuidas kahjustada rasva relvadel

Terved terad Dieedil olek ja süsivesikute söömine näivad kuuluvat kahte erinevasse ämbrisse. Teil on ülim kergendus, kui teate, et see pole alati nii. Terved terad pakuvad palju kiudaineid ja valku, nii et natuke söömine aitab teil end täis hoida.

poletage rasva kohtu

Nii et minge edasi ja astuge oma mugavustsoonist välja farro, bulguri, spelta, kamuti, amarandi, hirssi, sorgo või freekehi täistera utoopia poole. Panime täistera- ja valge pasta üksteise vastu, et näha, kes on parim. Meetodid, mees: Valige oma ooteklass Oleme teile varem IF-i madalaima taseme andnud, kuid siin on natuke värskendust klassi uutele õpilastele. Te kaks taga, lõpetage sõnumite saatmine!

  • Lisame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud.
  • PARIMAD TOIDUD VAHELDUVA TüHJA KõHUGA DIEEDI JAOKS - HEALTHS -
  • Vahelduv Paastumine Aitas Sel Naisel Kaotada 5 Kuuga 65 Kilo | Kaalukaotus

Kuigi ülaltoodud toidud pakuvad teile dieedist kõige ilmsemat kasu, pakub see oF-i "tühja kõhuga" osa. IF-plaane on palju, kuid enamik kaalulangus vahelduva tuhja kohuga 20/4 paastumisele teatud arvu tunde päevas või nädalapäevadel. Siin on kõige populaarsemate IF-mudelite jaotus: meetod: Paastuge 12 tundi päevas ja sööge 12 tunni katkendlik paastumine 2 nadala kaalulangus. Kui sööd oma viimase söögikorra kell See on hea algajatele.

Ülejäänud 2 päeva jooksul võivad mehed tarbida kalorit, kaalulangus vahelduva tuhja kohuga 20/4 aga kalorit. IF-l on riske, nagu väsimus, ärrituvus ja peavalud.

Dehüdratsioon on võimalik ka siis, kui te ei joo paastuajal piisavalt vett. Rottide uuringud viitavad sellele, et IF võib isegi viljatusele kaasa aidata. Ja sportlased võivad energiatsüklis treenimise ajastuse tõttu leida, et nad lihaseid lagundavad, selle asemel, et neid üles ehitada. Kui sööd ülalnimetatud toite jojo-dieedi ajal, ei pruugi need pakkuda toitumisalaseid eeliseid, mida nad tavaliselt annaksid.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik Mahlad Üks tänapäeval populaarseid võimalusi on vahelduv paastumine. Selle pooldajad on kindlad, et kui jagada söögiaeg teatud intervallidesse, mida saab vähendada või suurendada, kulgeb üleliigsetest kilodest vabanemise protsess palju kiiremini ja tõhusamalt. Dieedi olemus Vahelduval paastul on palju sünonüüme: katkendlik, tsükliline, katkendlik jne. Oluline on mõista, et sellel võimalusel pole midagi pistmist raviva paastuga, mida aeg-ajalt ametlik meditsiin pakub.

Kui teie keha on liiga väheste kalorite söömise tõttu stressis, ei kasuta ta teie toitaineid tegema täies ulatuses sisse võtma. Pidev ja jätkusuutlik kaalulangus pikema perioodi vältel võib olla turvalisem.

IF-i kohta pole praegu palju uuritud, seega on selle pikaajaline mõju enam-vähem mõistatus. Parim on enne IF-i alustamist rääkida dietoloogi või toitumisspetsialistiga - see pole mõeldud kõigile. Ja selles nimekirjas olevad toidud peaksid teie dieedil mängima olulist rolli, olenemata sellest, kas te paastute. Me panime kokku 22 viisi, kuidas saate tervislikult toituda - lisaks on need lihtsad ja odavad.