Harvardi rasva kadu. Tutvu krüolipolüüsiga, mis on kiire rasvade hävitamise meetod

Põhjus, miks peaksite sellest hoolima, on see, et säilitusained ja transrasvad häirivad meie mao võimet suhelda meie ajuga, 'selgitab Rebecca Lewis, RD TereVärske. Toidurasva, insuliinitundlikkus ja metaboolne sündroom. Suurendage oma tarbimist: Kana, kala, tailiha, munade ja kaunviljade tailiha valk Kiud puuviljadest, köögiviljadest ja täisteratoodetest Tervislikud rasvad pähklitest ja seemnetest, oliiviõlist ja avokaadost Vähendage või eemaldage need toidud: Laastud, kringlid, kreekerid. Nii kujunes välja karjatamismeetod ja rahvas hakkas päevas tarbima neli kuni kuus väikest söögikorda.

Tõuse üles ja liigu Kõigil on probleemne piirkond - see koht kehal, mida soovite, oli veidi suurem või väiksem või pikem või kindlam. Kui teie oma on paksuke kael, siis olete ilmselt innukas teadma, et vastus on jah, kaela rasva on võimalik kaotada. Kuigi te ei saa oma kaela konkreetselt sihtida, tuleb kogu keharasva kaotamise korral osa sellest teie kaelast.

Siit saate teada, millised toidurasvad võivad tegelikult rasva kaotada

Näpunäide Kaela rasva võite kaotada samal viisil, nagu kaotate rasva mis tahes muust kehapiirkonnast - treenides ja kontrollides kalorisisaldusega dieeti. Kaelarasva ladustamine Kaelarasv ja lõuarasv ei erine teistest keha rasvadest. Kalorite ületamise tõttu on teie keha salvestanud toidust saadavat energiat, mida see ei suuda teie rasvarakkudes kasutada. Mõni inimene hoiab rasva pigem puusal või kõhul, teised pakivad rasva kaela.

On väga tõenäoline, et kui teil on kaelarasva üle, kannate liigset rasva ka teistes kehapiirkondades.

harvardi rasva kadu

Kaelarasv on aga ennast vaadates sageli märgatavam, sest see on näopiirkonna lähedal. Laigude vähendamise müüt Võib-olla olete lugenud artikleid, mis on soovitanud teil harvardi rasva kadu suunatud harjutusi, näiteks lõualuu välja sirutada või tennisepalli lõua või rinna vahele pigistada.

Mis on Mesomorfi dieet? Toidunimekiri, proovimenüü, eelised, veel - Healths -

Ära lange selle nimel! Kuigi need liigutused võivad aidata tugevdada kaela ja lõua lihaseid, ei tee nad midagi rasvade kaotamiseks. Rasv on salvestatud energia. Kui soovite näha kaela suuruse märgatavat vähenemist, peate oma keha selle salvestatud energia põletama.

Mis on Mesomorfi dieet? Toidunimekiri, näidismenüü, eelised ja muu

Kahjuks ei saa te oma keha rasvapõletusrežiimi saamisel öelda, millisest kehaosast kõigepealt rasva võtta. Peate vähendama kogu rasva taset. Kõigepealt võite näha rasva kadu kätes või maos, seejärel kaelas.

harvardi rasva kadu

Tulemuste nägemine võib võtta kauem aega, kui loodate. Kuid võite olla kindel, et kui hoiate oma kaela rasvapõletusplaaniga sammu, siis saate preemia. Boonus harvardi rasva kadu see, et lisaks saledamale kaelale on teil ka õhem kõht, reied ja tagumik.

Vältige neid 50 toitu, kui soovite kaalust alla võtta

Rasvapõletusrežiim Kaelarasva ja lõuarasva põletamine nõuab, et keha saaks rasva hoidmise asemel põletada. Kuigi rasva kadu on seotud paljude teguritega, sealhulgas teie geenid, hormoonid, vanus, sugu, tervislikud seisundid ja ravimid, on põhimõte see, et peate lõpetage rohkem kalorite tarbimine kui teie keha vajab iga päev.

Tegelikult peate pidevalt tarbima vähem kaloreid, kui keha nõuab, et näha märgatavaid rasva kadu tulemusi kaelas ja muudes kehapiirkondades. Seda nimetatakse olemiseks a kalorite defitsiit.

Kui te ei anna oma kehale enam energiat, kui see vajab, lõpetab see rasva varumise ja hakkab seda põletama.

harvardi rasva kadu

Kalorite defitsiidi loomine Selle puudujäägi saavutamiseks on ainult kaks võimalust: Söö vähem ja tee rohkem trenni. Õige toidu söömine ja piisav kehaline aktiivsus sunnib teie keha vabastama mõnest liigsest rasvavarust, millest osa on kaelarasv. Kui suur kalorite defitsiit peate looma, sõltub harvardi rasva kadu praegusest kalorite tarbimisest ja kehakaalu langetamiseks vajalikest kaloritest, mis sõltuvad teie vanusest, soost ja aktiivsuse tasemest.

  • Erinevus rasva vähenemises ja kaalu vähendamises Rasvajalad on kindlasti meie välimuse ja tervise probleem, kigaühe unistus areenil on neil on ideaalne keha.
  • Tutvu krüolipolüüsiga, mis on kiire rasvade hävitamise meetod
  • Üllatavad Kaalulanguse Näpunäited Ja Dieedinõuanded, Mida Peate Teadma | Kaalukaotus

Kalorite kaela rasva kadu Saate välja selgitada, kui palju kaloreid peaksite iga päev tarbima kaela rasvade kaotamiseks, määrates kõigepealt oma ainevahetuse puhkeoleku RMR - kalorite arvu, mida keha kasutab just olemasolevate, seedivate, hingavate ja nii edasi. Mark P. Järgmisena peate välja mõtlema, kui palju lisakaloreid peate oma aktiivsuse taseme toetamiseks. Saate kasutada oma praegust aktiivsuse taset ja seejärel uuesti arvutada, kui suurendate oma aktiivsuse taset, et rohkem kaloreid põletada.

Selle numbri leiate, korrutades oma RMR aktiivsusteguriga: Istuv: Te töötate lauatööd tehes ja te ei saa palju harjutada - 1. See tähendab, et teie kalor vajab hoia oma kaalu on kalorit päevas.

Kas saate kaotada kaela rasva?

Kaalu langetamiseks peate sööma vähem kui see kogus. Mayo kliiniku andmetel võite kaotada umbes 1—2 naela rasva nädalas, kui loote kalorite puudujäägiks umbes — kalorit päevas. Kuid te ei tohiks tarbida alla kalori, kui olete naine, või alla kalori, kui olete mees, soovitab Harvard Health Publishing. Söö õigeid toite Täpselt sama oluline kui kui palju sa sööd on mida sa sööd.

Kas elliptiline masin muudab teie vasikad suuremaks?

Kui tarbite palju töödeldud, suhkrut sisaldavaid, rasvaseid ja kiireid toite, on peaaegu võimatu püsida oma igapäevases kalorivajaduses ja kaotada rasva. Need toidud sisaldavad palju kaloreid ja vähe toitaineid. Need võivad mõjutada ka teie veresuhkrut ja hormoone viisil, mis muudab teie söögiisu kontrollimise keeruliseks, vastavalt Toitev toit muudab teie töö palju lihtsamaks.

The War on Drugs Is a Failure

Need annavad teile ka rohkem energiat treenimiseks ja üldiselt tagumiku tagumiseks ning parandavad teie üldist tervist. Nii et teil pole mitte ainult unistuste õhuke kael, vaid ka väiksem südamehaiguste, II tüübi diabeedi ja mõne vähi risk. See on win-win. Suurendage oma tarbimist: Kana, kala, tailiha, munade ja kaunviljade tailiha valk Kiud puuviljadest, köögiviljadest ja täisteratoodetest Tervislikud rasvad pähklitest ja seemnetest, oliiviõlist ja avokaadost Vähendage või eemaldage need toidud: Laastud, kringlid, kreekerid.