Slimming tuharad, Kuidas kaalust alla võtta puusad ja pingutada tuharad: 5 harjutust. Salendavad harjutused puusades

Valutut rütmilist võitu minutis. Seansi alustamiseks peate lihaseid soojenema, kergelt lööb neid peopesa servaga, suurendades rõhku järk-järgult. Alusta oma harjutuste kompleks slimming belly ja külgedelt just hüppeid, ja varsti sa näed tulemust.

Ainulaadse koostisega kreem töötab kõikides nahakihtides: 1. Tselluliit ja naha kühmulisus vähenevad, figuur on selgepiirilisem ja korrigeeritud, nahk pinguldatum, sile, niisutatud ja ilus. Sellel energiatandval apelsini-karva geel-seerumil on aktiivne struktuur kohese pinguldava ja silendava toimega, andes samas nahale intensiivse ning kauakestva värskuse tunde.

Kuidas lõõgastavat massaaži teha?

Kuna geel-kreem on ultra-kiiresti imenduv, saab koheselt riietuda. Pärast seda, kui väljahingamise tõstab ülakeha, püüdes pingutada kõik lihased top ajakirjandus. Kui sul ei ole kodus palli, siis keerates saab teha otse põrandale. Aga nüüd on sellest tavast loobunud, eriti hollywoodi treenerid, eeldades, et selline tõus on väga traumaatiline inimeste haige alumine tagasi.

Foot Slimming massaaž: 8 võimalust töötada puusad ja tuharad - Podagra

Täis pumbata top ajakirjandus kasutades seda kasutada on vaja teha 3 komplekti ekskursioonid. Peamine on märk sellest, et te teete kõik õigesti — kerge põletustunne kõhus. Jalgratas See harjutus austatud on tunnistatud üheks kõige tõhusamaid kehakaalu kõhule ja külgedele ning tõsta toonust kogu keha.

Mis on selle eelis?

Harjutused kõhu-ja külgedel

Lisaks ülakõhus, siis on ka pumbatava ja selle alumine osa, mis on tavaliselt väga raske on sobiv parandus. See on ainulaadne harjutus aitab ka luua ilus reljeef vino lihaseid pingutab oma boca ja kaob liigsed kilod. Täita "bike" lie teie tagasi, kordamööda tõmmates üles ennast siis ühe, siis teise jala. Käed ka vaheldumisi tuleb keeta vastupidine põlve.

Slimming Coffee Cream « Kehahooldus « Cinq Mondes nahahooldussari « tooted « Globalbeauty

Hea tulemuse tee 3 komplekti korda. Pull-up põlve Selleks, et oluliste madalama ajakirjandus ja anda ilus maastik kõht on soovitatav lisada oma trenni ja tõmmates põlved.

  • Harjutused slimming belly ja külgedel - Eco Slim
  • On mõtet mõnda aega massaaži edasi lükata, kui patsiendil on kõrge temperatuur, kõrge vererõhk, alkohol või narkootiline mürgistus, äge valu ja närvisüsteemi ülehõõrumine.
  • THALION EXPRESS SLIMMING | Avancia ilusalong
  • 30 paeva jooksul

Kuna ülemine osa on kere peab olema tõstatatud kogu tegevus, on loodud staatiline pinge, mis on ka vajalik, et anda tooni kogu kõhu lihaseid, ilma milleta sa ei ole ilus kõht. Selleks lie teie tagasi ja tõstke ülakeha, jalad kergelt ära rebida põrandast ja vaheldumisi tõmba põlv vastu rinda, ei jättes teise jala.

Kuidas jalgu kiigutada Reklaami asukoht: Paljud naised unistavad puusade ja tuharate pingutamisest ning kehakaalu langetamisest selles kehaosas.

Täita standardne arv kordi. Vastupidine liikumine See on suurepärane harjutus paljudele võib tunduda liiga keeruline, sest nõrku lihaseid allosas ajakirjandus. Nii et alustada tee seda nii palju kordi kui võimalik.

slimming tuharad

Kuid edaspidi see harjutus ei tohiks olla sinu jaoks oluline, kui soovite eemaldada rasva kõhule ja külgedele. Niisiis, langeb põrandale, vahel pahkluude pane palli ja hakkab aeglaselt langetada jalad, ja siis jälle tõsta. Kui sul on haige nimme, saab panna käe all oma tuharate ja täita vastupidine liikumine ilma palli.

LIERAC Body-Slim Global Slimming Concentrate ml | LOVERTE

Pärast treeningu viimase harjutuse lõppu puhka 1 minut ja alusta otsast peale. Lõpptulemus peaks algajatele olema 3 ja edasijõudnutele spordihuvilistele 5 ringi.

Vee ja soola tasakaalu taastamiseks võite ringide vahel puhates juua puhast puhast vett.

Kui olete spordi ja vormisoleku jaoks uus või olete treeningute vahel pika pausi pidanud, ärge üle pingutage. Tundke oma keha ja kui teil on uimane või halb enesetunne, andke endale puhkust. Tehke ringide vahel paus kauem kui üks minut.

slimming tuharad

Asukoht: Kategooria: Kuidas kükke õigesti teha Kükid: millised lihased töötavad? Kui panete jalad õlgade laiusesse ja keerate sokke kergelt väljapoole, siis koormate reie sisemist osa. Kui jalad on õlgadest kitsamad ja jalad on üksteisega paralleelsed, treenige reie esipind. Kükitame võimalikult madalal.

Võimalikud valikud

Venitame tuharad tagasi. Jälgime põlvi - nad ei tohiks sokkidest edasi minna. Samuti ei saa te neid ühendada ega lahutada, põlved peaksid olema jalgadega ühel joonel. Võite keha veidi ettepoole kallutada.

slimming tuharad

Ärge unustage hingamist. Laskudes hingame sisse, tõustes aga hingame välja. Me panime jalad laiemaks, jalad on üksteisega paralleelsed.

Arvustused

Tagajala varvas. Alla laskumisel ärge liigutage esijala põlve jala taga ettepoole. Püüame teha täisnurga mõlema jala põlvedele. Nagu kükitamise puhul, ärge unustage ka hingamist. Põlvides toetame käed põrandale, võtame ühe jala tagasi ja paneme varbale.