Rasvaskaotuse ajakava. Mitu Kkal vaja sööma naist. Mis on mõeldud kaloritega

Autor ja Co-Autor 5 raamatut. Liiga haruldane toit. Paljud toitumisspetsialistid nõuavad. Te teate, kuidas iga päev kaalu kaotada. Esiteks mäletame üks kord ja igavesti, et kõik see on väga ja väga individuaalne!

Põhiline osa kalorite langeb lõunasöögiks, kuid see ei ole vajalik - kaloride jaotus ja toodete valik võib olla ükskõik. Kuid joomine snickers kcal 1pc, te ei rasvaskaotuse ajakava vabaneda nälja tunne ja lihtsalt segu.

Ja dieedi pädeva hoonega söödetakse teid alati isegi vähe kcal. See on põhjus, miks kaalulangus ja soovitatakse valida väikeste rasvaskaotuse ajakava toodete - salatid, kohupiim, supid, kala.

Väikese taimega on teil küllastuse tunne. Toidu toit on lihtsalt viis teha dieet mugav ja hoida oma tervist sunniviisilise kalorite puudusega. Calori valemid ja kalorid päevas on üsna ebatäpsed, sest kõik nende kulud on võimatu põhjalikult arvutada.

  • Kui inimene vastab tema kaalule, peab ta lihtsalt ülaltoodud numbreid lihtsalt kinni jääma.
  • Rasva poletamine squash
  • Проговорил Макс, когда из открытого ящика на середину комнаты волной хлынули крошечные октопауки лишь нескольких сантиметров роста.
  • Eemaldage rasva kaed

Stress, vaimne tegevus, ei ole kusagil auto panna, pidin minema kaua ja kaugele ja nii edasi. Saadud arv kcal on ainult ligikaudne maamärk. Kuid see on esimene ja väga oluline samm kaalulanguse suunas. Peate selle joonisega alustama ja seejärel vaadake rasvaskaotuse ajakava keha käitumist. Paljud inimesed usuvad, et mida rohkem puudus KCAL, seda kiiremini kaalulangus ei ole päris nii.

Te tõesti kaotate kaalu kiiremini, kuid see on lihaskoe ja mitte rasva kaal. Lucky lihased - sa kaotad osa ja kõik säästab. Rasvaskaotuse määr on fikseeritud, mistõttu puudujääk peab olema minimaalne.

Dietegoloogi arvamus "Tegelikult kaotada kaalu, te ei pea vähendama päevade tarbimist kaloreid vähem kui kcal päevas," ütleb Anastasia Pavlovna Pirogov, spetsialist valimistel kliinikus rasvaskaotuse ajakava meditsiin "vask Nevsky " kalorit päevas on üsna väikesed, et ülekaalulised lahkuksid; Arvestades muidugi, et te töötate, tegelete intellektuaalse tööga ja osalege jõusaalis.

Hommikusöök Hommikusöögiks rasvaskaotuse ajakava parem valmistada ennast puder või mõni muu teravilja tassi. Teravili koosneb aeglastest süsivesikutest, mis annavad meid järk-järgult energiat mitu tundi, nii et tundi saab ohutult töötada, mitte tunne nälga.

Soovitan teil valmistada kaerahelbed hommikusöögiks, tappa või nelja teravilja segu.

  • Põhiline osa kalorite langeb lõunasöögiks, kuid see ei ole vajalik - kaloride jaotus ja toodete valik võib olla ükskõik.
  • Kaalulanguse protsent nadalas
  • Põhiline osa kalorite langeb lõunasöögiks, kuid see ei ole vajalik - kaloride jaotus ja toodete valik võib olla ükskõik.
  • Mis on tahtmatu kaalulangus

See võib lisada puuvilju, kuivatatud puuvilju, marju. Kashi on parem valmistada vees ja mitte piima, sest hoolivate hostesside õpetati.

Piima valgu keetmisel puruneb ja hüvitis ei ole enam kaasa, lisaks ei ole teravilja ja piima kombinatsioon alati maos hästi digereeritud. Õhtusöök Üks sööki päevas peaks olema täis, rahuldav, nii et see on närida ja rasvaskaotuse ajakava on lõunasöök või õhtusöök - sõltub inimese elustiilist. Lõunasöögil saate süüa suppi ja teist liha, kala külgkettaga, näiteks köögiviljadega. Oluline on saada lõuna- ja valkudesse ja süsivesikutesse. Valgud annavad küllastuse tunnet: tunne, et sa tõesti olid.

Süsivesikud on normaalseks eluks vajalikud. Kui te tarbite vähem kui 70 grammi süsivesikuid päevas, nagu soovitatakse valgu dieedid, see võib lõppeda minestamise, suurenenud väsimus, närvisüsteemi häired jne.

Selleks, et nende komponentide tarbimine veelgi kasu saada, oleks tore lisaks: play sport jooksmine, sport jalutuskummi, squats, pushups, vajutage igasuguse minimaalse füüsilise pingutuse jaoks vajalikud; sagedamini olla väljas. Mitte kõik tüdrukud, kes vaatavad nende kaalu, teavad sellist kaalulangust, nagu kalorite loendamine.

Süsivesikud on keha jaoks vajalikud, ainus, peate muutma oma kvaliteeti. Hea süsivesikute jaoks teie jaoks, kelle glükeemiline indeks on väiksem kui 50, on enamik ruut, köögiviljad. Keskenduge glükeemilise indeksi tabelisse.

rasvaskaotuse ajakava

Rasvad on minimaalsed vajalikud vähemalt 30 g. Rasv mis tahes tassi teha maitsvamaks. Ja toidu nauding on äärmiselt oluline. Inimesed, kes naudivad kõiki toite toite toite pikka aega, aeglaselt närida toitu ja ei neelata tükki, lõpuks süüa vähem rasvaskaotuse ajakava saada vähem kaloreid. Pärast kuut Paljud toitumisspetsialistid nõuavad. Siis toitu seeditakse ja õppida hästi. Pärast kella Ja täpsustamata rasvad minna depoo - edasi lükata nahaaluse rasvrakud. Seetõttu soovitan teil õhtusöögiks hiljemalt seitse õhtul.

Aga kui asjaolude tõttu on inimene sunnitud magama minema, siis peab viimane sööki olema 3 tundi enne magama. Õhtusöök Õhtusöögiks saate süüa tassi süsivesikute glükeemilise indeksiga alla 50näiteks köögiviljasalat.

Võite kana rinnaga, saate mereannitega - mis tahes, kuid mitte väga rasva. Peaasi on see, et teil on süüa rõõm, närida ja tundsin kõiki maitsete tooni. Ja ennast rõõmu ära jätta ja näljane ei ole vajalik. Sa pead valima valemi, mis töötab teie jaoks. Alusta keskmisest või valemi keskmisest ligikaudu. Kui tulemused ei ole oodatud nii tõhusad, proovige järgmist väärtust: kaalu vähendamiseks - väiksema väärtuse vähendamiseks massiühiku jaoks - rohkem.

Kui palju peate kaalust alla võtma

Harris-Benedict Võrrandi Peamine metabolism Vastavalt valemile Harris-Benedict määratakse soo, vanuse ja keha suurusega. Võrrand avaldati esmakordselt Valem sobib üle aastastele meestele ja naistele. See tähendab, et arvutuse tulemusena võib see olla, et kalorite vajadus on ülehinnatud ja inimene hakkab kasutama rohkem kaloreid kui ta tõesti vajab. Rosa ja Schisgal viis läbi suurema grupi uuringu ja andmed võeti Harris uurimismaterjalidest ja Benedictist See valemi puhul võetakse juba arvesse funktsioone, mis vanas valemis viisid kalorite normide ületamiseni ja seetõttu kasutati seda valemit sagedamini peamise metabolismi määramiseks kuni Asendati uus valem, see ei võeta arvesse keha lihasmassi ja arvutatakse ka kasvu, kaalu ja vanuse alusel.

Seda võrrandit kasutatakse kliinilistes tingimustes, et määrata kalorite põhiaine metabolismi põhjas. Teistes allikates peetakse seda. Kuid seda võrrandit testiti ainult Kaukaasia rühma patsientidel ja seetõttu võivad teiste rühmade jaoks olla ebatäpsed.

Vormel ketša-macardla Valem eemaldati mitte kaalu põhjal, vaid kuiva lihasmassi massi alusel. Seega ignoreerib see valem energiat, mille eesmärk on säilitada rasva ja selle täpsus täieliku inimeste täpsus on madalam kui sportlike kehalaste jaoks. Kui teil on hea füüsiline vorm, selle võrrandi tulemus on teie jaoks piisav. Kui te astusite ainult teie arvu parandamise viisi, kasutage Miffline-San Schara valemit. Vormel V. Maailma Terviseorganisatsiooni valem põhineb rasvaskaotuse ajakava Schofieldi valemist sugu, vanus, kaalvõttes arvesse kasvu.

Rasvaskaotuse ajakava kasutatud Ameerika Ühendriikide toitumissoovitustes. Põhineb metabolismi aluselise kiiruse, toidu, kehalise aktiivsuse ja termoregulatsiooni termomeetrile.

rasvaskaotuse ajakava

Keha asuv keha Valem sobib aastastele inimestele. Keha pindala saab arvutada vastavalt teie kõrgusele ja kehakaalule. Arvutus arvutamine Miks kalorite arvu arvutamine päevas?

Vastus on lihtne - hoida, skoor või kaalus, mida peate teadma, kui palju kaloreid tarbib teie keha. Kui soovite kaalust alla võtta - peate kulutama rohkem kaloreid kui tarbima. Kalorid, mida sa saad ainult siis, kui sööte midagi või juua.

rasvaskaotuse ajakava

Ja kulutuste kalorid peavad olema pidevalt - organismi tööle füüsilisele ja vaimsele koormusele. Keskmine kalorite päevas Põhimõtteliselt vajavad naised kaalu säilitamiseks kalorit. Meeste puhul on see väärtus rohkem - kalorit. Mitu kaloreid on vaja kaalulangus või komplekt Online-kalkulaatori abil saate arvutada vajalikkuse kalorite vajadust, mida vajate, ja arvutada kalorite koguse kaalulanguse, massi määramiseks või säilitamiseks.

Mitu kcal tarbivad päevas. Mitu kaloreid vajate isikut: ma ootan igapäevase määra

Arvutusohutuse arvutamine toimub kaalu, kasvu, vanuse ja tegevuse kaalu järgi. Andmete ja soovitud kaalu põhjal arvutab kalorite arvu kalorite arvu, mida sa peaksid tarbima päevas, et vähendada, seadistada või säilitada kaalu. Reeglina tehakse arvutused mitmete meetoditega, mis näitavad ligikaudset vahemikku.

Seda tehakse iga individuaalse arvutusmeetodi vea minimeerimiseks. Minimaalne kalorite päevas kaalu vähendamiseks Kalorite koguse arvutamisel on näidatud veerus "Kaalulangus".

Kui me vähendame miinimumi kalorite tarbimise kogust, hakkab keha põletama mitte ainult rasva, vaid ka lihaseid, et saada energiat. Metaboolse kiiruse langeb ja isegi kerge kalorite üleliigse lükatakse keha edasi. Lisaks tarbivad lihased mitu korda rohkem energiat kui rasvarakud. Seetõttu ei põhjusta põletavad lihased positiivseid tulemusi. S zigzag kalorid Arvutuse tulemused esitavad kalorite arvutamise tabeli päevaks, nn "zigzag".

Arvatakse, et parimad tulemused saadakse, kui teil on veidi rasvaskaotuse ajakava kalorite sisu, jälgides keskmist väärtust. Kuidas arvutada kilocaloria Cylolaria on tuhat kalorit. Üks kalorsuse on see, kui palju energiat on vaja 1 ml vee soojendamiseks 1 kraadi korral. Kuid rasvaskaotuse ajakava olemas ka toidu- või dieedi kaloritega, mis on võrdne kilokaloriaga.

Toodete pakendil võib kalorisisaldus tooteid kui "kkak" ja "väljaheited" näidata ja tähistada seda kilokaloria. Kalorite arvutamise näide Anna, Kontoritöötaja, kaks last. Siseasjade tegemine, kui mitte tööl ei ole.

Kalorite loendamine

Spordis kolm korda nädalas. Kõrgus cm, kaal 65 kg, aastane. Soovib vähendada kuni 57 kg kaalu. Vastavalt valemile Miffina - Rasvaskaotuse ajakava Singra Daily Calorie tarbimine on kcal, vastavalt keskmisele Anna peab Anna peab vähendama igapäevaseid kalorite sisu umbes kalorit päevas, st tarbimise kcal.