Rasva poletamine staatilisel bike, 8 peamised müüdid kardioõppele rasva põletamise jaoks

Aga nüüd väga suur valik aeroobseid ja intervalliprogramme, et saaksite kõige rohkem valida enda jaoks sobiv valik. Püüdes jooksmisega rasva põletada, on oluline meeles pidada, et treeningu kestus on olulisem kui selle intensiivsus - minutist aeglases temposjooksu on lihtsam taluda kui minutilist maksimaalset kiirendust. Klasside ajal kõik "põletused". See artikkel lammutada kõige populaarsemad küsimused, mis puudutavad südame koolitust ja nende tõhusust kaalulangus. Lisaks, kui olete tegelenud intensiivse kardioõppega rasva põletamise jaoks, tajub keha väga energiatarbimise sündmusena.

Alusta sirgete jalgade tõstmist. Peatage need, kui nende ja põranda vahel on kraadine nurk.

10 kardio-harjutused rasva põletamiseks

Hoidke selles asendis vähemalt 30 sekundit. Korda korda. Rihm On olemas treenimisvõimalusi, mis aitavad muuta lihaseid elastseteks, tugevateks ja hoida neid heas vormis. Kõhu ja külgede kehakaalu langetamiseks mõeldud harjutusriba on universaalne ja staatiline, lisaks aitab see treenida puusasid, tuharad, õlad, alaselg.

Samal ajal ei ehita te lihasmassi, vaid ainult tugevdate seda. See on üks võimalus tõhusateks harjutusteks, mis muudavad teie kõhu ühtlaseks. Kõhu ja külgede kaalukaotuse klassid peavad tingimata sisaldama riba.

rasva poletamine staatilisel bike

Keerdsilmusena spin ja läbipaine alaselja valu, kui istuvas elustiili, kaasa lihaste atroofia kõhu piirkonnas. Ta fall out edasi, justkui oleks täis pumbatud, ja see on visuaalselt annab visuaalne efekt on suur kõht. Söömine Probleem paljudele inimestele, sagedamini seotud mingi psühholoogiline aspekt, "segamise" probleem, mis põhjustab kontrollimatu söömine. Kas see aitab tavaline teadmatus kalorite, rasva ja koosseisu glükoosi tooteid.

Kui sööksite oma alluvaid liialdusi, isegi kui see on ainult puuvilju, alates liigne kalorite rasva poletamine staatilisel bike rasva eristuv hammaste külgedel. Ja see on paratamatu, kuna suur burn fat machine kalorite toit ei jõua minna.

Ka suured vaheajad toidukordade vahel soodustab overeating, sest kui nälg on võimalik süüa rohkem, kui vaja, ja küllastus saabub kohe. Stress ja haigused Stress mängib ka olulist rolli saada, on ülekaalulised. Ta viib overeating kas nälga. Ja siis, ja teine negatiivselt mõjutab ainevahetust.

Isegi toit on juba iseenesest stress, sest keha on harjunud teatud stereotüüp toidu ja ranged piirangud toovad füüsiline ja psühholoogiline ebamugavustunne. Haiguste tihti tuleb isu halvenemine, pigem on see jälle provotseerib rasva kogunemine. Rikkumise organite poolt seedimist, samuti mängivad suurt rolli komplekti rasva mass. Puudub ensüüme, mis osalevad seedimist ja lagundatakse aineid rasvad, süsivesikudtoob kaasa suurenenud mahud talje.

Selles küsimuses on vaja konsulteerida arstiga. Vähe lihaseid Mida rohkem on inimese mahud on lihased, seda rohkem kulub energiat.

Oma toidu on vaja rohkem aineid, kui koormus ja taastumine, selliseid lihaseid palju rohkem põletatud kaloreid. Nii atonic nõrk lihaseid, kui madala liikumist, kulutada vähem energiat, ja selle ülejääk suunatakse pea otse nahaalust rasva.

Kardiotreeningu täitmise järjekord ja arstide soovitused

Hormonaalsed muutused Rikkumise endokriinsüsteemi, kui selle põhjuseks ülekaal on just selles, et on vaja ainult meditsiinilist sekkumist. Sellega tegeleb arst-endokrinoloog.

rasva poletamine staatilisel bike

Probleemi ise ei tuleks. Arst määrab analüüsid teatud hormoonid, kindlaks häired ja meetmed probleemi lahendamiseks. Ülekaalulised naised võivad koguneda tõttu häired kilpnäärme funktsiooni, kas tehnika on hormonaalsed preparaadid.

Mõnikord võib see põhjustada isegi rasestumisvastaseid ravimeid. Selle liikumise sooritamise aeg lähenemise kohta on sama 30 sekundit. Nagu kääride puhul, on kaasatud kõhulihased, puusad ja alaselg. Pöörake nähtamatuid pedaale kiiremini - "bike" Selle osa kodus ajakirjandusele mõeldud harjutuste komplektist saab omistada ka traditsioonilisele. Paljud inimesed tunnevad teda hästi. Soovitame siiski end kontrollida - mis siis, kui keerate nähtamatuid pedaale kuidagi valesti? Lama selili, siis tõsta pea, käed ja abaluud põrandalt maha.

Pange tähele, et alaselg peab tingimata oma kohale jääma.

rasva poletamine staatilisel bike

Seejärel tõstke põlvedest kõverdatud jalad üles ja hakake neid tegema ringikujuliste liikumistega, justkui läheksite jalgrattaga sõitma. Üks komplekt on 30—60 sekundit, olenevalt treeningust. Selle harjutuse ilu on see, kui palju see teid tööle paneb.

Sirged, kaldus ja põiki kõhulihased - see on ütlematagi selge. Kuid ka tuharad, puusad, jalad ja selg reageerivad koormusele. Lühidalt öeldes on see väga hea ja keeruline harjutus. Mida annab jõusaalikülastus?

SCP-772 Giant Parasitoid Wasps - euclid - Parasitic / Species scp

Eespool on terve nimekiri ajakirjanduse jaoks mõeldud harjutustest, mis võimaldavad teil suurepäraselt laadida kõiki vajalikke lihaseid. Tundub, mida veel vaja on? Sellest hoolimata avab spetsialiseeritud jõusaali külastamine palju uusi võimalusi.

Parim harjutus on kõhulihaste õigeks kiikumiseks. Kõhulihaste harjutused

See on kere tõstmine kaldpingil ja palliga liigutused ning harjutused vardal ja palju-palju muud. Komplekt harjutusi ajakirjanduses jõusaalis võimaldab teil panna kõigile samadele lihasgruppidele märkimisväärsema koormuse. Ja treener ütleb teile, kui teete midagi, mis pole päris õige. Keeramine See on kõige tõhusam kõhuharjutus, mis ei vaja lisavarustust.

rasva poletamine staatilisel bike

Efektiivsuse määravaks teguriks on õige tehnika: harjutus tuleb läbi viia samaaegselt mao väljahingamine ja sissetõmbamine. Lama selili, painuta põlvi, jalgu põrandal.

Asetage käed pea taha.

Kas on võimalik, et ühes õiges toitumises vabaneda rasva talje

Pingutage kõhulihaseid ja seejärel "keerake" edasi, nii et põrandalt tulevad lahti rasva poletamine staatilisel bike abaluud. Tehke seda harjutust aeglases tempos 3 komplekti, iga kord 20 kordust.

Ratas Populaarne Kooli kehalise kasvatuse tundidest tuntud treening "jalgratas" töötab ideaalis välja pressi keskosa ja ülakõhulihased ning tugevdab ja arendab ka kõhu sügavaid lihaseid. Heida pikali ja siruta jalgu. Käed võivad olla kas pea taga või mööda keha. Tõstke pea, õlad ja abaluud üles. Tõstke jalad põrandalt maha ja tehke ringikujulisi liigutusi.

Tehke seda harjutust 3 seeriat, igaüks 1 minut. Klapp See harjutus töötab intensiivselt kõhu sirglihaseid, aga ka viltuseid kõhulihaseid. Järgige selle harjutuse tegemise lihtsaid reegleid ja mis kõige tähtsam, pidage meeles: teie kõhulihased peaksid olema kogu treeningu vältel pinges. Selili olles pange käed sirgelt üles ja hoidke jalad sirged. Siiski pakub kardiokoolitus täiendavat kalorite tarbimist, aidates seeläbi luua vajalikku puudust kaalulanguse ja rasva põletamise jaoks.

Niisiis, regulaarse kardioõppega, on see kergesti kaalus. Lisaks südamekoolitus hinnake kaalulanguse eesmargi kuupaeva väga kasulik komponent fitness klasside, mida ei tohiks vältida, kui te ei soovi saada probleeme kardiovaskulaarse süsteemi. Müüt 2: Kui probleemide probleemide probleem või termopoilile panna, siis rasva põletamine toimub kardio-koolituse ajal kiiremini.

Ei, see ei mõjuta kaalulanguse protsessi üldse, ei suurenda kalorite tarbimist klasside ajal ja ei aita rasva põletada kardio koolituse ajal. Film ja termopyams muudavad treeningu ajal kaotada rohkem niiskust. Võib-olla teie kaal väheneb isegi vähe, kuid ainult kaotatud vee ja mitte rasva tõttu.

Lisaks ei ole dehüdratsioon treeningu ajal mitte ainult väga kahjulik tervisele, vaid vähendab ka harjutuste tõhusust. Seetõttu ei aita film ja termopyad kaalulattu kaalulangust, vaid kahjustab ainult tervist.

Kardiograafia jalgade jaoks. Slimming Caride'i koormused: nüansid ja nõuanded. Cardio Utility kehale Kõnekuupäev: Kuidas ehitada aeroobne õppetund maksimaalse tulemuse saavutamiseks?

Müüt nr 3: Kui teete jõudu koolitust, ei pea te kardio tegema. Kui te tegelete tugevusega ja tööle lihaste kasvuga, ei tähenda see, et te ei vaja südame. Süda südamerongide lihased palju kauem kui keha lihased, nii suurendades power Care su süda Erinevalt jalgade ja käte lihastest See on lihtsalt valmistamata. See on täis mitte ainult tulemuste langust, vaid ka tõsiseid terviseprobleeme. Kujutage ette, et olete tegelenud ainult kehalihaste arendamisega, unustades südamelihase pärast.

Suurendava kehakaalu suurenemisega peab süda pumpama rohkem verd, mis tähendab, et see on intensiivsem. Tulemusena, teie treenimata süda kasvavate koormustega on väga kiire kanda. Seega, isegi kui te töötate lihasmassi, siis peab olema pädev kombinatsioon võimsus ja kardio koolitus. Klasside ajal kõik "põletused".

Kardiotreeningud kõhule

Kui päeva jooksul te tarbite toitu rohkem kui keha on võimeline taaskasutama, siis kõik "tõendid" läheb reservfondi - rasva. Näiteks keskmine tunniõpe põleb kcal tunnis klasside kohta ja see on samaväärne ainult g šokolaadi kohta. Seega, kui sa tahad rasva vabaneda, peate jälgima sööki, mis sobib teie normiks ja mitte kaaluma. Cardio koolitus on suurepärane võimalus põletada kaloreid, kuid kaalulangus esmane sööki. Lisaks, kui olete tegelenud intensiivse kardioõppega rasva põletamise jaoks, tajub keha väga energiatarbimise sündmusena.

Püüdes hüvitada kulutatud jõupingutusi, hakkab ta suurendama söögiisu energia täitmiseks. Te olete iseelustuma enda jaoks seal on rohkem ja seetõttu tekib olukord sageli, kui intensiivsed treeningud ei aita kaalust alla võtta. Soovitame kaaluda kaloreid rasva poletamine staatilisel bike, et kaalulangus oleks arusaadav ja on ilmne. Müüt nr 5: kardio-koolitus peaks olema pikk, sest rasva tarbimine algab alles pärast 20 minutit klasside.

Teine populaarne müüt, et rasv hakkab põletama alles pärast minutilist klassi. Aga see ei ole. Kardio koolituse kestus sõltub ainult sellest, kust keha tõmbab energiat treeningut.

Kuid üldise kaalulanguse protsessi jaoks ei ole oluline. Kulturismi kardiotreeningu peamine eesmärk on suurendada kalorikulu rasvapõletuseks. Lisaks on õige kardio: Parandab kardiovaskulaarsüsteemi [29].

Ja seda tuleb treenida kõigepealt lihastega võrdsel tasemel, et säilitada jõutreeningu tempo. Algajate süda alistub kiiremini kui lihased - pulss läheb läbi katuse, tekib õhupuudus. See soodustab lihaste hüpertroofiat, parandab verevarustust, piimhappe eritumist ja fosfokreatiini [30] energiasünteesiks vajaliku aine täiendamise tõttu tugevusharjutustejärgset taastumist [31].

Kestus Detonic. See tähendab, et tervise säilitamiseks ja rasvapõletuseks ei pea nädalas tegema rohkem kui 1—2 tundi kardiot korraliku toitumise ja jõutreeningu korral. Kui tihti? Pärast igat jõutreeningut kardiotreening jõusaalis enne jõutreeningut pole soovitatav, nagu allpool kirjeldatud ja puhkepäevadel.

rasva poletamine staatilisel bike

Kas ma saan teha kardiot iga päev? Optimaalseks taastumiseks vajate puhkepäeva nädalas. Kui te ei saa päeva ilma kardiotreeninguta hakkama, tehke nädalavahetusel kerget madala intensiivsusega kardiot. Kestus 12 kuni 30 minutit. Algajatele piisab 15 minutist.

Tõhusad harjutused kõhu ja külgede kehakaalu langetamiseks, video

HIIT-treeningud nõuavad taastumiseks rohkem aega kui staatiline kardiotreening. Alustage ühe HIIT-treeninguga nädalas [20], eelistatavalt puhkepäevadel. HIIT-i täitmise ohutu režiim - seanssi igal nädalal, igaüks kuni 30 minutit.

Algajatele, enne HIIT-i, on parem teha tavalist kardiot nädalat.

rasva poletamine staatilisel bike

Kui selgub, et HIIT mõjutab teie tugevusnäitajaid kahjulikult, asendage see keskmise intensiivsusega südamega. See on piisav, et kasutada ära kardiotreeningu eeliseid, vältides samal ajal nende miinuseid.

Tähtis: enne kardiotreeningut eriti enne HIIT-i on vaja soojeneda [19].

Nahaalune rasv hakkab põletama pärast minutist treeningut, intensiivsus peaks aga vastama ülaltoodud parameetrile. Kardiatreeningu ajal peaks keskmine pulss olema vahemikus — lööki minutis.

Mõni veedetud minut vähendab märkimisväärselt vigastuste riski. Rohkem ei tähenda paremat. Pikaajaline kõrge intensiivsusega kardiotreening mõjutab keha negatiivselt: Lihased põlevad, rasva peaaegu ei kasutata.

Hingamisharjutused kõhu ja külgede kehakaalu langetamiseks

Aktiveeruvad vabad radikaalid [33] - ainevahetusproduktid, mis hävitavad lihaseid ja muid kudesid. Lühikesel karditraadil on vastupidi antioksüdantne toime [34]. Tõstab oluliselt kortisooli [35] taset - lihastele ohtlikku hormooni.