Rasva kadu makros naine

Olen sellega nõus. See on tõenäoline, et kombinatsioon sünnitusest "sassi läinud puusadest" nende lasteni viisid biomehaanilised probleemid, mis süttisid, kui nad hakkasid regulaarselt pöörlema. Suurendage nädala või kahe jooksul tarbimist aeglaselt, et teie keha - eriti teie põis - saaks vastavalt reguleerida. Andke sellele terved 4 nädalat ja muutke siis kasu koolitusel olevast sordist. Võite kilosid kaotada ja kalorite defitsiiti saavutada, ilma et peaksite toidukile ümber käima.

Viited Nüüdseks olete Internetis lugenud toidutarbimise jälgimise ja portsjonite mõõtmise eelistest. Paljude inimeste jaoks muudab see lüliti rasva kadu väga oluliseks, kuid võib-olla see lihtsalt pole oma stiil. Hei, saan aru. Paljud inimesed ei saa lihtsalt idee ümber keerutada ja pole huvitatud proovimisest. Kas olete siis määratud tulemuste paremaks muutmiseks?

rasva kadu makros naine korvpalli kaalulangus koolitus

Muidugi mitte! Võite kilosid kaotada ja kalorite defitsiiti saavutada, ilma et peaksite toidukile ümber käima. Kuid kui rasva kadu on tõesti teie kõrgeim prioriteet, vajate strateegilist lähenemisviisi, mis võimaldab teil: kontrolli nälga lõigake oma elus välja varjatud kalorid sööge enam-vähem nagu keegi, kes loeb nende makrosid, ainult ilma kaalumata Regulaarsete kvaliteetsete treeningute kõrval võiks neist neljast strateegiast piisata, et aidata teil leida see kaloriline magus koht, mis teie pettumuse lõpuks lõpetab.

Ja kui te ei kavatse makrode osas strateegiliselt suhtuda, peate olema kahekordselt pühendunud teistele lähenemisviisidele iga päev. Vesi ja täius Magu annab täiskõhust märku tarbitava koguse, mitte kalorikoguse põhjal. Kas olete kunagi märganud, et võite kõhklemata süüa veel paar šokolaadiga kaetud krunti, kuid näete vaeva, et oma taldrikul paar viimast brokkoli tükki valmis saada?

5 viisi rasva kadu soodustava mängu täiendamiseks

Noh, teie söögitegemine võib olla süüdi, kuid nii on see ka: Brokkoli on üle 95 protsendi veega. Mahu loendurina reageerib teie kõht suurenenud vedeliku tarbimisele spargelkapsast palju suuremal määral kui kringlite purustatud puru. Teie kõht on pigem loendur, mitte kalorite loendur. Selle ärakasutamiseks võite vett kasutada, et aidata oma portsjoneid kontrolli all hoida.

rasva kadu makros naine kaalulangus kolkata

Täisväärtuse propageerimiseks proovige oma sööki eellaadida, joomine enne söömist minutit untsi vett. See annab teie kehale täieliku enesetunde ja aitab vähendada kalorite tarbimist.

Vesi ja nälg Teie keha janu on parimal juhul nõrk. Näiteks on hästi teada, et selleks ajaks, kui tunnete janu, olete juba kogenud dehüdratsiooniga seotud vastikaid tagajärgi. Nende hulka kuuluvad ärrituvus, väsimus, keskendumisvõime puudumine ja jõudlusega seotud tagajärgede rohkus. Kogu päeva veetarbimise nõrgenemine võib olla just see põhjus, miks teil on tung igal tunnil suupistete järele. Hoidke vesi kogu päeva jooksul ühtlase klambrina -iga päev - või see ei toimi!

Kui palju peaksin jooma? Meeste eesmärk peaks olema vähemalt untsi päevas ja naiste eesmärk peaks olema vähemalt 96 untsi päevas - lisamine treeningu ajal tarbitud veele. Kui olete praegu sellest summast kaugel, siis ärge kiirustage ülaltoodud soovitatud summat. Suurendage nädala või kahe jooksul rasva kadu makros naine aeglaselt, et teie keha - eriti teie põis - saaks vastavalt reguleerida.

Kui teil pole, siis on teie "puudujääk" kõike muud kui põhjus. Need lihtsad magusad lisandid mõjutavad oluliselt teie kalorikogust ja kui need muutuvad teie tavalise rotatsiooni osaks, on neid lihtne tellida või juua, ilma et oleksite sellest aru saanud.

Kuid probleem, mida veel juua, ei kao lihtsalt ära. Vesi teeb suurepärase kalorivaba joogi, kuid kui sa oled nagu mina, võib see kogu päeva maitsetut kraami pisut igavaks joota. Mõelge ühele järgmistest võimalustest lõhnade maitsmiseks ilma lisatud kaloriteta: Lisage veepudelile kühvel hargnenud ahelaga aminohappeid BCAA.

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

Mõelge sellistele maitseomaduste parandajatele nagu Mio või nullkaloriline Propel lõhna- ja maitseaine. Tehke oma puuviljadest infundeeritud vesi, leotades puuvilju öö läbi kanistris veega. Viska vette kott rasva kadu makros naine taimeteed. Tõsiselt, see töötab! Nagu kõik elus, on mõõdukus võtmetähtsusega. Kuigi BCAA-de või madala kalorsusega lõhna- ja maitseainete joomine on suurepärane viis tavalise vee monotoonsuse purustamiseks, tarbite siiski mõned kaloreid.

Minge nendega üle parda ja need kalorid saavad kiiresti koguneda. Näiteks kogu päeva BCAA-dele lootmine võib teile pakkuda kuni lisakalorit. See pole palju, kuid kui loete kaloreid täpselt, ärge unustage seda lisada. Kudos neile, kuid enamiku inimeste jaoks on see avaliku naeruvääristamise retsept. Õnneks on meie käed alati meie kõrval. Kasutades oma kätt järjepideva portsjonikontrolliseadmena, saate tarbimist tõhusamalt ja usaldusväärselt reguleerida. Siit saate teada, kuidas luua täiuslik eine kõrgeimast prioriteedist madalaimani.

Palmipalm valku Püüdke tarbida iga söögikorra ja suupistete jaoks umbes peopesa suurune osa valku. Pange kinni suurema osa söögikordadest lahjade, täielike loomsete, soja või kvinoa valkude võimalustega, tagamaks, et saate kõik vajalikud lihaste kasvu ja taastumiseks vajalikud aminohapped. Samuti võib lahja valgu valimine soodustada täiskõhutunnet ilma liigseid kaloreid tarbimata.

4 näpunäidet kaalulanguse kohta ilma makrosid arvestamata

Rusikas süsivesikuid Kasutage oma rusika suurust juhistena kiudainete süsivesikute jagamiseks põhitoidukordade ajal, eriti enne ja pärast treeningut. Pange treeningueelne söögikord kindlasti vähemalt tund aega enne jõusaali jõudmist, milline toit poleb rasva kiiresti et teil oleks piisavalt aega toitainete seedimiseks.

Nende söögikordade jaoks, mis pole treeningute lähedal, säästke oma rohkete köögiviljade jaoks rusikat. Mõnede kiudainetest koosnevate kõrge kiudainesisaldusega süsivesikute hulka kuuluvad kaer, pruun riis, kvinoa ning täisteraleib ja tortilla, aga ka puuvili. Peate seda tüüpi süsivesikute valikuid enamasti kinni. Kaks rusikat köögivilja Iga söögikorra eesmärk on 1—2 rusikat köögivilja.

Viited Nüüdseks olete Internetis lugenud toidutarbimise jälgimise ja portsjonite mõõtmise eelistest.

Kas olete endiselt näljane? Täiendav rusikas köögivilju on palju parem alternatiiv sahvris olevatele kalorikogustega küpsistele või laastudele. Pidage meeles, et kartul, hernes ja mais on tärkliserikkad köögiviljad, mille kalorsus on kõrgem kui paljudes teistes köögiviljades.

Viited Puhas, töötlemata toidust koosnev dieet on alati parim koht rasva kadu alandava reisi alustamiseks; kavala dieedi täiendamine rasvapõletusega ei lõika seda sel suvel! Tervislik toitumine ei taga, et saate optimaalse jõudluse ja taastumise jaoks vajalikke makro- ja mikrotoitaineid.

Võite tärkliserikkaid köögivilju süüa mõõdukalt, kuid peaksite neid arvestama süsivesikutega. Madala kalorsusega köögiviljade hulka kuuluvad spargelkapsas, lillkapsas, porgand, squash, suvikõrvits, spinat, lehtkapsas ja paprika. Kihlake puuvilju on suurepärane lisand suupistete ajale või osale treeningueelsest või -järgsest söögikorrast!

5 viisi rasva kadu soodustava mängu täiendamiseks - Atleetvõimlemine

Ehkki puuviljad sisaldavad rohkesti vitamiine, mineraale ja antioksüdante, pidage meeles, et nende kalorsus on sageli kõrgem kui köögiviljades. Valige enamasti värsked või külmutatud puuviljad. Kui valite puuviljakonservid, veenduge, et puuviljad oleksid suhkrusiirupi asemel vees konserveeritud.

Samuti lisage kuivatatud puuvilju säästlikult, kuna need on palju kaloririkkamad kui värsked või külmutatud variandid. Kaks kuni kolm rusikat puuvilja kogu päeva jooksul on hea alguskoht. Kui see on liiga palju, saate selle tagasi helistada.

K: Mik te ütlete, et ravapõletutoon pole oluline? K: Miks te ütlete, et rasvapõletustsoon pole oluline? Vastus: Rasva põletamiseks ja keha muutmiseks on tõhusamaid viise kui harjutades pikka aega aeglases tempos. Madalal tasemel treenides põletate proportsionaalselt rohkem kütust rasva intensiivsus.

Pöidlad rasvade jaoks Vedelate rasvade, näiteks õlide, määrdeainete ja võide jaoks lisage kaks pöidla suurust portsjonit korda päevas, eelistatavalt mitte treeningu ajal. Tahkete rasvade nt pähklid ja seemned korral peate ühe portsjoni välja arvestama.

Näiteks 24 mandlit võrdub umbes ühe portsjoni suurusega. Näiteks sisaldab tavaline pastaportsjon umbes kalorit, samas kui spagettide-squashi tavaline portsjon sisaldab 31 kalorit.

Kui valite viis ööd nädalas südamliku pastaõhtusöögi asemel spagettide squashit, siis kulutate lõpuks vähem kaloreid, mis teeb olulise muudatuse! Kui valite tihedamini toitainerikkaid toite - neid toite, milles on kõrge toitainete ja kalorite suhe - kui kaloretihedaid toite, võtate palju vähem kaloreid.

Muidugi ei kavatse te spagette squashit süüa viis ööd nädalas, kuid on palju võimalusi, mida saate hõlpsalt kalorikoguse vastu vahetada: Kartulite asemel lillkapsas Kreeka jogurt kaalulangus meijer või majoneesi asemel Nisujahu asemel mandlijahu Munavalge asemel munavalged Kartulivormi asemel köögiviljafriidid Viimane võib rasva kadu rasva kadu makros naine naine imelik, kuid tegelikult saab paljudest köögiviljadest friikartuleid teha.

Porgandi- ja suvikõrvitsakartulid on nii maitsvad kui ka ahjus hõlpsasti valmistatavad. Oluliste vitamiinide ja mineraalainete sisaldusega toitainerikkad valikud pole sageli ka suurepärane kiudaineallikas, mis aitab täiuslikkust edendada. Kalorikindlad valikud, näiteks granola, pasta ja bagel, sisaldavad vähe toitaineid ja vähe kiudaineid. Neil on peaaegu tagatud, et nad jätavad teid pärast nälja söömist taas näljaseks!

  1. Cbd kaalulanguse annus
  2. As the saying goes, our bodies are built in the kitchen, sculpted in the gym.

Kui olete suutnud makrosid arvestamata saavutada suurepäraseid tulemusi, andke meile kommentaarides teada oma saladusest! Viited Casa, D. Teataja kergejõustikutreeningu kohta, 35 2 Sawka, M. ACSM-i positsioonijalg: treenimine ja vedelike asendamine. Meditsiin ja teadus spordis ja liikumises, 39 2 Casa, D.

Ameerika spordimeditsiini kolledži hüdratsiooni ja kehalise aktiivsuse ümarlaud: konsensuse avaldused.

rasva kadu makros naine pioneer valley ideaalne kaalulangus

Praegused spordimeditsiini teated, 4,