Pro ripitud rasvapoleti ulevaade

Igasuguste rasvapõletuste valik on üsna suur. Aeglaselt, kuid kindlasti keskendutakse keha treenimisel nihkunud lihaselistest õlgadest ja pisikesest vööst kuni müütilise sõduri soomust meenutava rindkere ehitamiseni.

Atleetvõimlemine Pärat eda, kui olen teid valgutanud toitumie ja toiduliandite kohta käiva teabega, jääb mulle ainult trenniteave. See on midagi, mida ma olen mitu korda mõelnud, kuidas pro ripitud rasvapoleti ulevaade koolitus kõigile tõhusaks.

The I.C.E. Treeningprogramm! - Atleetvõimlemine

Ühest küljest on teil kõik need käguideed Mentzeri ja Parillo sarnaste ideede põhjal välja lastud, mis kindlasti töötavad, kuid ainult protsent inimesi. Teisest küljest on teil ajakirju, mis annavad välja aastaseid koolitusprogramme, mis ei arvesta isegi nende nõrkade külgede, kogemuste ja nõuetekohase esindatuse ulatusega, mis inimesel on kasvamiseks või mida ta vajab.

See, mida ma tahtsin teha, oli luua programm, mis aitaks kõigil või peaaegu kõigil inimestel saavutada oma suurimad eesmärgid lihaste suurendamisel ja rasva kadumisel. Aga kuidas ma saan teada, mida inimene vajab, kui ma ei tunne teda või ei pruugi teda kunagi kohata? Vastus oli loogiline: ma ei saa. Niisiis pidin välja mõtlema midagi muud. Vahend, mis laseb teil välja mõelda, mis teile kõige paremini sobib.

Toit 2.0: Alfa inimese toitumisjuhend

Seetõttu on see programm harva kohene. Selleks kulub kehalise vaistu arendamine, mis võib võtta mõni nädal, kuu ja harvem ka aastaid. Kuid see, et see töötab, pole enam küsimus. Seostasin oma ideed oma kauaaegse mentori prof dr Michael Provostiga.

Ta on olnud minu lühike karjäär minu kaitseingel.

pro ripitud rasvapoleti ulevaade

Ta aitas mul katseid üles seada, et tõestada ja tõhustada seda, millega tulin. Üsna laiaulatuslik test mitmes spordisaalis, kontrollimatud asjaolud peale toitumise. Võrdlesime kõigi osalejate toitumist vastavalt mõnele dr Provosti ideele, ideedele, mis on aastate jooksul mõjutanud ka minu toitumist ja toidulisandite kasutamist.

Seega ei saa ma siin toodetud töö eest kogu tunnustust võtta. Idee ja suurem osa kontseptsioonidest olid minu enda tehtud, kuid ilma abita ja ressurssideta, mida mulle pakuti, poleks ma seda suutnud. Süsteem peaks olema kõikehõlmav ja lihtne. See peaks olema kõigi varem töötatud võimaluste kogum. See toetuks headele toitumisharjumustele ja lihtsatele reeglitele, kuid jätaks palju ruumi isiklikuks kohanemiseks.

Kohanemisvõimaluste andmiseks mõistsin, et vajan palju ruumi. See artiklite seeria on süsteemi varjatud eelvaade ja pole veel täielik.

  • Kui isik on lahendatud ühegi nimetatud ravimite kasutamisel, on vaja järgida mitmeid asjakohaseid ettekirjutusi ja jälgib ka oma seisundit regulaarselt, olles dieetide järelevalve all.
  • Selle tootja erinevate rasvapõletuste ülevaade - video: Must Spider 25 Efedra kapslit.
  • Gui pi tag kaalulangus

Mis puudutab seda, et enamik siin esitatud asju pole uued. Need on kas üldteada, siseringi nipid või juba ammu unustatud meetodid, mis annavad teile täieliku ülevaate teie võimalustest.

  • Fat põletid kaalulangus Mis parem.
  • Keskmine hind ravimi 60 kapslit on rubla.
  • Kaalulangus ja tootus
  • Toit Alfa inimese toitumisjuhend - Atleetvõimlemine

Selle kõrval peaksin tagasi lükkama mõned populaarsed müüdid, mis on ka kulturismi maailmas ringi käinud. Nii et see tohutu kulturismi tõdede kogumik, millest ma teile ka aru saan, sai nimeks I.

Seeriate loetelu Õlad on muljetavaldava slimming olavarre shaper ulevaade võtmeelemendiks. Iga element hoiab tervikuna oma, moodustades kulturismiga hämmastavad kehad. Treeni selga! Laiad õlad on X-raami esimene element, mis loob eest parema vaate eest lõdvestudes.

The Case of the White Kitten / Portrait of London / Star Boy

Miski ei karju "Ma olen kulturist" kui lai ja muljetavaldavalt kujundatud selg. Treeni rindkere! Aeglaselt, kuid kindlasti keskendutakse keha treenimisel nihkunud lihaselistest õlgadest ja pisikesest vööst kuni müütilise sõduri soomust meenutava rindkere ehitamiseni. Treeni nelipealihaseid!

Kuid teate, mis näeb välja tegelikult rumal? Treeni näärisid pro ripitud rasvapoleti ulevaade vasikaid! Võib tunduda, et nelikuga on jalgade treenimiseks kõik olemas, märkad, et nelik ei võrdu vaevalt jala ainsa lihasega. Treeni biitsepsit!

pro ripitud rasvapoleti ulevaade

Mida teete, kui keegi palub teil painduda? Keerake kohe varrukas üles ja painutate Bi. Suur osa tähelepanu, mis varem oli õlgadel, võis rinnale nihkuda, kuid biitsepside lummuses pole see midagi ära võtnud! Treeni triitsepsit!

The I.C.E. Treeningprogramm!

Paljud inimesed leiavad, et biitseps on kõigi käte treenimine. Kui keegi palub teil käsi painutada, ei anna keegi neile tricepsit. Keskosa koolitus! Nii et teil on õnnestunud üles ehitada auväärne X-kaader. Mis nüüd? Noh, miks teil on X-kaader? Visuaalse tähelepanu koondamiseks. Ja kuna tähelepanu tõmmatakse alati alati keskele, tähendab see, et panete oma keskosa ekraanile. Treeni Trapezius!

pro ripitud rasvapoleti ulevaade

Nii et teil on hiiglaslik rinnus, olete ehitanud suurtükipalli ja teie latt ulatub nii kaugele, et tollised relvad ei jõua enam teie poole.

Treeni käsivarte!

pro ripitud rasvapoleti ulevaade

Tugevad käsivarred näitavad inimestele, et olete tõsine.