Metabolism ja rasva poletavad toidud, Söö end paremasse vormi: toiduained, mis kiirendavad kalorite põletamist - Anne & Stiil

Teadlased selgitavad, et kuigi kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT kestab lühemat aega kui tavaline kardiotreening, toob see kaasa suurema treeningujärgse hapnikutarbimise, mis tähendab, et jätkate kalorite põletamist teatud aja jooksul pärast seda. Ja see, et need rasvad on väga kasulikud. Need tooted aitavad vabastada rasvu ja parandada valkude ainevahetust, küllastades samal ajal keha paljude kasulike vitamiinidega.. Kui mahla maitse tundub liiga mõrkjas, lahjendage see muu mahlaga, näiteks apelsiniga.

Viide Internetis on palju nõuandeid ainevahetuse kiirendamiseks. Metabolism ja rasva poletavad toidud on siiski üsna loomulik, et erinevad kehasüsteemid, sealhulgas ka ainevahetus, hakkavad aeglustuma. Kahjuks võib see põhjustada kehakaalu tõusu ja liigset rasva, mida keegi meist ei taha!

Te ei saanud head und

Samuti on tuhandeid kaalulangetavaid toidulisandeid ja valemeid, mis väidavad, et teie keha kiirendab rasva põletamist. Tõde on see, et pole ühtegi võlupille, mis võiks muuta teie keha võimet rasva põletada. Suur osa sellest tuleneb teie enda jõupingutustest toitumise, liikumise ja enesehoolduse osas.

bcn slimming kaalulangus holistiline abinou

Sisukord Mis juhtub, kui kiirendate ainevahetust? Teie ainevahetus on lihtsalt protsess, mille käigus keha muudab toidu energiaks.

See on keeruline biokeemiline protsess, mille käigus toidus ja jookides olevad kalorid kombineeritakse hapnikuga, et vabastada energia, mida vajate mitmesuguste tegevuste läbiviimiseks.

loodus fashion sleimming kohvi ulevaade slimming soeng

Teie keha nõuab energiat kogu aeg, isegi kui puhkate. Teie sees toimub kümneid erinevaid funktsioone, millele te isegi ei mõtle, näiteks hingamine, metabolism ja rasva poletavad toidud, hormoonide moduleerimine, rakkude taastamine ja parandamine. Samamoodi vajab teie keha nende põhifunktsioonide täitmiseks teatud arvu kaloreid. Seda nimetatakse teie ainevahetuse kiiruseks või ainevahetuseks.

Ainevahetuse kiiruse määravad mitmed tegurid, sealhulgas: Teie keha suurus ja koostis - rohkemate lihastega inimesed põletavad rohkem kaloreid isegi puhkeseisundis. Teie sugu - meestel on keharasva vähem ja lihaseid rohkem kui naistel, seega kulutavad nad rohkem kaloreid. Teie vanus - vananedes kipub teie keha lihasesisaldus vähenema ja rasv hakkab suurenema, mis võib teie ainevahetust aeglustada.

Tervislik kaalulangetus kodus – kuidas püsida õigel teel?

Kas saate muuta oma ainevahetuse kiirust? Teie ainevahetus on üldiselt üsna stabiilne, kuid on olemas viise, kuidas seda veidi kiirendada. Lisateavet selle kohta leiate siit: 4 viisi ainevahetuse kiirendamiseks Mis juhtub, kui kiirendate ainevahetust? Kui teie ainevahetus toimib parimal viisil, saate palju kasu tervisele. Oluline on meeles pidada, et teie ainevahetuse kiirus on seotud paljude teguritega ja kaal on ainult üks neist!

Kiire ainevahetus tähendab, et teie energiatase on palju stabiilsem ja te ei tunne end peaaegu väsinuna.

Mida süüa, et kiirendada ainevahetust ja põletada rasva

Seda seetõttu, et teie keha muudab söödud toidu tõhusalt kütuseks, pakkudes teile püsivat energiaallikat. Suure ainevahetusega inimesed võivad jääda ka vaimselt keskendunuks. Teil on vähem tõenäoline, et kaalus suureneb ja võite kiiresti kilo kaotada, kui vaja. Teie keha vajab rasva põletamise protsesside käivitamiseks mõningaid toitaineid; sellepärast ei pruugi söögikordade vahelejätmine pikas perspektiivis tegelikult kaalu langetada.

On tõestatud, et järgmised toidud aitavad teie ainevahetust kiirendada ja kaalulangetamise teekonda õigele teele saada: 1. Lahja liha Valkude seedimine võtab palju rohkem tööd kui süsivesikute või rasvade seedimine. Seetõttu soovitavad eksperdid süüa värsket ja lahjat liha, näiteks linnuliha ja kala.

Kas marjad on rasvapõletused?

Mida rohkem on teil lihaseid, seda kiirem on ainevahetus. Seetõttu püüdke kogu söögikorra ja suupiste vahel lisada valku.

Kaunviljad Oad ja kaunviljad on suurepärane taimse valgu allikas.

gummy karu rasva poleti tervisliku kaalulangus sooki retseptid

Nad on ka kiudainerikkad, nii lahustuvad kui ka lahustumatud. Teie keha kulutab kiudude ja valkude lagundamisel palju energiat ning see hoiab teie ainevahetuse heas töökorras. Ka ubade kõrge kiudainesisaldus aitab teie veresuhkru taset stabiilsena hoida ja vältida neid pärastlõunaseid suhkruhimu. Need on mineraalid, mida teie kilpnääre vajab piisavas koguses hormoonide tootmiseks.

Ilma nendeta võib teie ainevahetus aeglustuda või halveneda. Pähklid Pähklid on veel üks suurepärane valgu- ja kiudainete allikas.

Kas spinat on rasvavaba toit?

Uuringud on näidanud, et inimestel, kes söövad regulaarselt pähkleid, on insuliiniresistentsuse risk väiksem ja talje suurus väiksem kui neil, kes neid ei söö. Jällegi võtab pähklite lagunemine kauem aega, mis muudab need teie ainevahetust rahuldavaks ja paremaks. Mis kõige tähtsam, uuringud on isegi leidnud, et pähklid võivad teie ainevahetust kiirendada. Täisterad Täistera on kompleksne süsivesik, mis koosneb pikemast suhkrute sarjast.

See tähendab, et teie kehal võtab nende lagundamine kauem aega, nii et ainevahetus põleb pidevalt pikemat aega.

Neil on suur roll söödava toidu muundamisel energiaks, mis on teie ainevahetuse funktsiooni põhiolemus. Täpsemalt seostatakse Bvitamiini sageli kehakaalu langusega, kuna see suurendab ainevahetust ja annab pikaajalist energiat. Töödeldud terade asemel valige kindlasti täistera. Otsige täisterajahu, kinoa, pruuni riisi, otra, maisi ja kaera.

Probiootilised toidud Kääritatud toidud, nagu sweet white neer bean paste, keefir, kimchi ja hapukapsas, aitavad teie soolestikus suurendada heade bakterite hulka. Need bakterid vastutavad suures osas toidu seedimise eest teie soolestikus ja hõlbustavad toitainete omastamist.

Neid happeid toodab maks ja nende peamine ülesanne on lagundada soole ülaosas olevaid rasvu.

Millised on looduslike toiduainete kõige paremini talje rasvused?

Kui probiootikumid võivad mõjutada sapphapete ainevahetust, võivad need muuta seda, kui palju teie keha toidust imendub. Kofeiin Kofeiin on võimas stimulant, mis on tuntud tänu sellele, et aitab teil "ärgata" ja suurendab ainevahetust. See toimib blokeerides neurotransmitterit nimega adenosiin, mis põhjustab teiste neurotransmitterite vabanemist rohkem dopamiini ja norepinefriini.

See aitab teil tunda end erksama ja pingelisemana, mis omakorda võimaldab teil kauem treenida. Pidage siiski meeles, et liiga palju kofeiini joomine võib vallandada ka kroonilise stressireaktsiooni ja tekitab läbipõlemise tunde, seega peaksite seda võtma väikestes annustes.

Millised puuviljad põletavad rasva: maitsekas õhem!

Seega on see teadlasi viinud sellele, et kofeiin võib märkimisväärselt mõjutada energiabilanssi ja kiirendada ainevahetust. Alumine joon Pidage meeles, et kui see artikkel keskendub sellele, mida süüa, peate ainevahetuse kiirendamiseks ja rasvade põletamiseks tõepoolest pingutama ka füüsilise koormuse ja enesehoolduse osas.

Alustage tervislikku toitumist ülalnimetatud toitudega, mida soovitasin, ja treenige regulaarselt, et ennast liigutada. Rohkem ainevahetuse kohta Ekspertnõuanded, mis õpetavad, kuidas ainevahetust suurendada Teie ainevahetuse vaikivad tapjad.