Kuidas poletada rasva oma biitsepside maha

Kas lihas kaalub rohkem kui rasv? Põlvikute surumine Pange põrandale treeningmatt. Ja esiteks kehtib see kangekaelse rasva kohta. Nüüd painutage küünarnukid ja tõmmake naba selgroo suunas.

Lama kõht kõval põrandal suletud jalgadega, toetades jalgu varvastele ja jalgade ülaosadele.

Parimad Kaalulangetamise Harjutused: 50 Kiiret Rasva Kaotamise Treeningut | Tervis ja heaolu

Asetage käed põrandale ja käed avanevad üksteisest umbes õlgade laiuselt. Kasutage oma käte jõudu, et suruda ennast üles, kuni käed on täielikult välja sirutatud. Keha peaks moodustama sirge joone peast kannani. See on push-upi algus- ja lõppasend. Langetage keha aeglaselt, kuni küünarnukid moodustavad kraadise nurga. Laskumisel hingake sisse. Tõstke keha aeglaselt ülespoole sirutatud käte asendisse, hingates valmis. Olete nüüd takti teinud. Variant: Põhilisi tõukeid saate muuta mitmel erineval viisil.

Kui te alles alustate oma kätega, võib seda hõlbustada, kui toetate kogu harjutuse ajal põlvi põrandale. Võite teha ka kolmnurkse surumise, mis tähendab, et panete mõlema käe nimetissõrmed ja pöidlad kokku, moodustades kolmnurga otse slim alla kae lihaste all. Tehke treeningpingil surumisi. Kas tugitoolid on toolil, on see ka populaarne harjutus, mis aitab kaasa biitsepsi arengule, samuti suurte rinna- ja õlalihaste treenimisele.

Selle harjutuse jaoks vajate ainult pinki või platvormi, kuigi võite kasutada ka köögitooli.

Juhend rasvade kaotamiseks relvadest

Kuidas teha toolil kätekõverdusi: Istu püsti pingi või tooli serval, siruta kuidas poletada rasva oma biitsepside maha enda ette ja aseta jalad kindlalt maapinnale. Hoidke oma kätega tooli servast kinni, sõrmed lamades näoga allapoole.

Libistage end aeglaselt toolilt jalgu liigutamata.

Langetage keha aeglaselt põrandale, hoides selga sirgena, kuni käed moodustavad kraadise nurga. Sirutage käed ja lükake keha tagasi algasendisse.

Variant: Selle harjutuse raskuse suurendamiseks asetage jalad teisele toolile. Harjuta bicepsi. Biitsepsi lokkimine on üks põhilisi raskuste tõstmise harjutusi, mis aitab teil arendada käte tugevust ja lühikeste varrukatega parem välja näha.

Biitsepsile suunatud biitsepsi koolutamise harjutused on need, kus küünarnuki painutamist kontrollitakse. Selle harjutuse tegemiseks vajate hantlite komplekti, mis kaaluvad mõlemal küljel 2—8 kg. Hoidke hantleid mõlemas käes ja seiske püsti, jalad puusa laiuses. Lõdvestage oma käed küljel peopesadega ettepoole.

Hoides küünarnukid puusaluu kõrval, tõstke mõlemad hantlid aeglaselt üles, kuni käsivarred peaaegu puudutavad teie rinda.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha

Langetage hantlid aeglaselt tagasi algasendisse, säilitades biitsepsi pinge. Püüdke säilitada kogu kehahoiak, hoides selga sirgena ja kõht kinni. Variant: Kui olete jõusaali liige, võite leida bicepsi rullid, mis aitavad teil treenida sama lihasrühma kui hantlid.

Kui teete esimest korda kodus biitsepsit, võite kasutada tavalist pooleliitrist veepudelit. Heitke raskusi suruvale toolile pikali.

See on harjutus, mille eesmärk on tugevdada ülakeha, suunates biitsepsit koos rinna- ja õlalihastega. Tangitoolil lamamiseks on vaja kangit ja treeningpinki.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha

Asetage varda istme ette istme ette ja paigaldage sobivad raskused. Peaksite valima kaalu, mis on piisavalt keeruline, kuid suudab siiski 8 kordust sooritada ilma puhketa. Alustuseks võib latt ise ilma hantliteta olla selleks piisavalt raske. Lamage lamedalt toolil loomulikus asendis, jalad põrandal ja õlad tooli puudutamas.

Eemaldage rasva talje harjutused

Tõstke oma käsi, et haarata ribast haardunud haardega, käed õlgade laiuses. Mõned kulturistid eelistavad laia rusikat, kuid kui teie käed on õlgade laiuses, on kaal biitsepsil. Kasutage kõhulihaseid ja tõstke raskus aeglaselt toelt maha. Asetage riba rinna kohale ja sirutage käed. Langetage riba aeglaselt rinnuni ja painutage küünarnukid külje poole.

Hantele langetades hingake sisse. Lükake hantlid väljahingamise ajal tagasi algasendisse.

Mis on rasv?

Märge: Selle harjutuse jaoks võiksite paluda kellelgi olla "jälgija", eriti kui teete trenni väga raskete raskustega. Vaatleja aitab teil hantlid oma kohale tõsta, hantlid pärast harjutust tagasi toestada ja pöörab üldiselt kõigele tähelepanu, et hantlid kehale ei kukuks.

Lükake hantlid üle pea. Peaga surumine on suurepärane harjutus, mida lisada käte harjutamise režiimi. Kuigi seda harjutust kasutatakse peamiselt õlalihaste arendamiseks, töötab see ka nii eesmise kui ka tagumise biitsepsi jaoks, seega on see terviklik käte harjutus. Kuidas harjutada raskuste üle pea surumist, on järgmine: Alustage istuvas või seisvas asendis, hantliga mõlemas käes, ja hoidke selg sirge.

Hoidke hantleid õlgade kõrgusel. Küünarnukid peaksid olema randmetest madalamad ja peopesad suunatud ettepoole. Sirgendage käed aeglaselt, et raskus pea kohal tõsta. Püüa mitte küünarnukke sirutada.

Artiklid › Retseptid › Lihas peale ja rasv maha… | hingemaailm.ee

Hoidke hantleid sekundit paigal, seejärel laske need aeglaselt tagasi algasendisse. Variant: Seda harjutust saate teha ka spetsiaalselt õhuliinide tõukamiseks mõeldud kangide või raskusmasinatega.

  • Kuidas eemaldada kaenlaalune rasv: dieedid ja tõhusad harjutused - Fotoepilatsioon
  • Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks - Teraviljad May
  • Kuidas kaotada käsivarre rasva? - Nahahooldus -
  • Poletage rasva loigatud lihase
  • Lama kõht kõval põrandal suletud jalgadega, toetades jalgu varvastele ja jalgade ülaosadele.

Seda harjutust on lihtne kombineerida ka prantsuse biitsepsi ja tõstmise harjutustega. Harjuta käte pööramist. Käte pööramine on lihtne ja suurepärane harjutus, mida saab teha igal ajal ja igal pool, mistõttu on see suurepärane valik algajatele.

Käte pöörlemine aitab toonida nii eesmist kui ka tagumist biitsepsit, suurendades samal ajal õlgade ja selja tugevust. Harjutage pöörlevaid käsi järgmiselt: Seisa jalad õlgade laiuselt ja käed sirgelt külje poole, nii et need oleksid õlgadega ühel joonel. Alustage väikeste ringjate liigutustega käte ettepoole pööramist, ilma randmeid ega küünarnukke liigutamata.

Umbes 20 sekundi pärast alustage käe pöörlemist vastassuunas. Variant: Harjutuse intensiivsuse suurendamiseks võite oma käsi kiiremini pöörata või kasutada hantleid piisavalt kergelt, et oleks võimalik pöörata pööret.

Oluline on mõista, et teatud kehaosas, näiteks käsivarres, pole võimalik kaalu langetada. Kui kaotate kaalu, võib see juhtuda teie vööl või kõhus, enne kui märkate oma kätes erinevust. Kui aga säilitate tervisliku toitumise ja õige treeningprogrammi, näete kindlasti tulemusi kogu kehas - varem või hiljem. Pange tähele, et ei piisa harjutuste tegemisest ainult käte pingutamisel ja lihaste kasvatamisel.

On tõsi, et teie lihased on kindlamad, kuid kui lihased on rasva all kaetud, ei muutu käe välimus palju. Kuid pärast üleliigse rasva põletamist ilmnevad allpool olevad toonuses lihased.

Samamoodi ei piisa ainult kaalu langetamisest. Nagu eespool märgitud, pole käsivarre lihtsalt põletada, nii et tervisliku kuidas poletada rasva oma biitsepside maha ja aeroobse treeningu mõju käte suurusele avaldamiseks võtab aega. Isegi kui teie käed on tõepoolest õhemad, võivad need siiski rasva all olevate lihasteta lõdvad välja näha. Sellepärast on toonimisharjutuste tasakaalustamine üldise kaalukaotuse režiimiga võti lõtvunud käte kõrvaldamiseks.

Kõik keerleb mõistliku tasakaalu küsimuses. Tehke kindlaks, kas teie praegune kaal on mõistlik. Paljud inimesed soovivad kosmeetilistel põhjustel kaotada käsivarre rasva, kuid käte lõtvumine on sageli märk sellest, et neil on üldiselt ülekaal. Teie tehtav tegevus sõltub teie praegusest tervisest ja sellest, kui palju kaalu peate kaotama.

Kontrollige BMI-d. 6 nadala kaalulanguse valjakutse tervise kiireks hindamiseks ja kuna see on seotud teie kehakaaluga, peate arvutama ainult oma kehamassiindeksi KMI.

Pärast ainult kehamassi arvutamist saate numbri, mis kirjeldab keha rasvasisaldust. Üldiselt on KMI vahemikus 19 kuni kuidas poletada rasva oma biitsepside maha korras.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha

KMI üle 26 näitab, et peate kaalust alla võtma, üle 30 tähendab tõsist rasvumist. Tehke kindlaks, millal pöörduda arsti poole. Kui teie KMI on üle 30, pidage nõu oma arstiga, kuidas teie seisundiga toime tulla.

Kui olete tervislik ja teie kätes on lihtsalt palju rasva, peaks piisama toitumise ja treeningu muutmisest.

Logi sisse

Järgige kalorite vähendamise dieeti. Söömise osas on teil erinevaid võimalusi ja tehnikaid, kuid need kõik järgivad ühte põhireeglit - peate vähendama kalorite tarbimist ja valima tervislikumad võimalused. Siin on juhised selle kohta, kuidas süüa, kui soovite kaotada keharasva, sealhulgas käsi. Ärge sööge rasva- või rasvarikkaid toite. Rasvase või rasvase toidu, näiteks praetud toidu, juustu ja hamburgerite söömine tõstab teie kaalu. Kaalu langetamiseks ei ole vaja portsjonite suurust oluliselt vähendada.

Selle asemel minge lahjale lihale, näiteks kanalihale, kalkunile ning ohtrale köögiviljale ja puuviljale. Kui teil on aga juba tervislik toitumine, vähendage portsjonite suurust.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha

Söö alati hommikusööki. Uuringud näitavad, et inimesed, kes söövad hommikusööki - eriti küllastunud valgurikka toiduga - kaotavad rohkem kaalu ja hoiavad kaalulangetamise tulemusi kergemini. Joo palju vett.