Kuidas motiveerida oma kaalulangust

Täpsustage eesmärk, jagage see etappideks ja kirjeldage saavutamise viise. Sa pead ennast armastama. Õhtul tänage ennast kõigi punktide eduka läbimise eest ja koostage järgmise päeva plaan. Mõni tervislikule toitumisele pühendatud ajaveeb pakub tohutut valikut roogasid, mis lisaks sellele ei lisa grammigi, kuid on väga maitsvad ja tervislikud..

Näiteks võite teada, et harjutus on teie jaoks kasulik, võite isegi teada, et tunnete end paremini pärast treeningut, kuid mõnel päeval võite veel jõudu jõudmiseks proovida. Nendel päevadel lubage ennast tervet palka. Määrake DVR-i oma lemmikmuusika salvestamiseks või võtke mõni mullivann ja tasu ennast aeg-ajalt vannis pärast treeningu lõppu. Edendada oma olemuslikku motivatsiooni pikaajaliste edukuste saavutamiseks Ehkki välimine motivatsioon võib aidata teil lühiajaliste väljakutsetega toime tulla, on inimesi, kes on edukad kaalukaotuse puhul, tavaliselt motiveerivad tegelikud tegurid.

Hea toitumine ja harjutamine muudavad nad end hästi enesetunneks, nii et nad jätkavad harjumustega harjumusi pikema aja jooksul.

Kuidas siis luua sisemist motivatsiooni? Hea uudis on see, et enamik inimesi seda juba on. Kõik, mida peate tegema, on selle leidmine, selle kindlakstegemine ja selle tunnustamine. Seadke ennast eduks, seades väga lühikese aja jooksul saavutatavad eesmärgid. Tõeliselt töötav meetod on elada põhimõtte "üks päev - üks võit" järgi. Järgmised meetodid annavad häid tulemusi: riputage silmade ette suured riided eriti kui see on isiklik ese ; kõiki saavutusi kajastava ajakirja või ajaveebi pidamine; ära osta tooteid, mis võivad põhjustada rikkeid kuluta kokkuhoitud raha endale kingituseks.

Tugev Kõik inimesed on erinevad, seega peaks stiimuli valik olema individuaalne, valitud konkreetse inimese jaoks.

Share on Facebook Share on Twitter Õpi salajasi motivatsiooni saavutada kaalulangus edu Paljud inimesed usuvad, et motivatsioon on maagiline kvaliteet, mida mõned inimesed on ja mõned inimesed seda ei tee. Kuid on olemas kergeid tehnikaid, mida igaüks saab õppida motiveerima ja kaalust alla võtma. Mõistes, kuidas motivatsioon töötab, saate koguda vajalikke ehitusplokke, et saavutada kaalulangus. Erinevad motivatsiooni liigid On olemas kahte tüüpi motivatsioon: välimine ja olemuslik. Väline motivatsioon on inspiratsioon, mis pärineb välistest allikatest väljaspool teie.

Kaalu langetamise tugeva motivatsiooni eripära on see, et see ei too kaasa sisemisi kannatusi, kuid on väga inspireeriv, sobib neile, kes saavad töötada, kuid ei hakka midagi ette võtma.

Kindlaim viis on muretseda lisakilode tagajärgede pärast. Tugev motivatsioon kaalu langetamiseks põhineb mitmel kriteeriumil. See: Hirm. Kui on hirm saada veelgi rohkem kaalu kui praegu, peate seda ära kasutama. Soov luua või säilitada suhe. Ütlus, et "mees ei armasta luid", on lihtsalt kaitsereaktsioon.

Kui te ei võta anoreksia juhtumeid, siis hindavad potentsiaalsed partnerid neid, kes vastavad sotsiaalsetele standarditele, ja liiga suur kaal tõrjub neid.

Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma

Ülekaalulisuse tagajärgede mõistmine teie enda tervisele, hirm, et ei suuda lapsele korralikult hoolitseda, tema aktiivsuse ja arengu toetamine. Raske Arvatakse, et jäik motivatsioon on kriisivahend. Reeglina ei saa inimene ise selle juurde tulla, sest alateadlikult tahab ennast kaitsta.

Tugev motivatsioon tuleb väljastpoolt, sageli naeruvääristamise ja alandamise vormis. See ühiskonna tagasiside muutub mõnikord motiveeritud tegevuste võimsaks toeks. Oluline on mõista selle piire, olla ettevaatlik - kui ületate piiri, tõmbub inimene tagasi ja käitub vastupidi. See tehnika motiveerib mõnda, samas kui teiste jaoks on see põhjus endas täielikult pettuda.

Allpool pakutavad meetodid sobivad ainult neile, kes ei "sulge" kõva sõna ega masendu: Toitumiskriitika. Seda tehnikat saavad kasutada ainult need, kes on alati läheduses ja näevad kaalu langetamise toitumispõhimõtteid ning ei fantaseeri neist.

Kujundi kriitika. Teised mainivad sageli figuuri vigu sunnil kehal töötama. Suured rõivad, "lahtised" asjad garderoobis saavad kaalulangetamise põhjuseks. Õige Et võit enda üle ei osutuks ajutiseks, on oluline end ausalt vastata küsimusele, mis takistab õnnelikkust, kas inimene on iseendaga rahul.

  1. Справа от нее, менее чем в километре, группа биотов, в том числе пара огромных бульдозеров, возводила высокую гору.
  2. Modere m3 kaalulangus maksab
  3. Cool burning fat
  4. Но сперва я хочу обследовать тебя, необходимо удостовериться, что сердце в порядке.

Selge ettekujutus sellest, kuidas elu muutub väiksema kaaluga, mida on võimalik saavutada, mida selleks vaja on - see on õige motivatsioon. Välimus ei ole alati seotud suhteprobleemidega, kuid võime luua ilusat pilti on põhiline. Tervis - peaaegu kõik ülekaalulised tunnevad erinevaid vaevusi.

Õige motiivi valimisel peate ennast kuulama. Efektiivsed stimulatsioonimeetodid võivad olla: Võimalus kanda mis tahes riideid. Väline vastavus sisemisele eneseteadvusele aitab tunda end harmoonilise inimesena. Soov rakendada vanu plaane. Need võivad olla ekstreemspordialad, pikad reisid, saavutused, mis suure kehakaalu tõttu olid võimatud. Enesekinnitus, enesehinnangu tõstmine. Enesetäiendamine on kõige raskem ja kvaliteetne töö on parim põhjus uhkust tunda. Kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma Juba väikesest peale kujutab neiu end sihvakana tüdrukuna, moes kleidis, käevangus koos nägusa härraga.

Unistused harmooniast ei täitu alati. Igapäevaelus pole naisel aega figuuri järgida. Aastate jooksul ilmneb ülekaal.

Kuidas leida ülitugevat motivatsiooni kaalu langetamiseks

Peegli peegeldus on masendav, riided ei sobi, trepist on raske ronida. Terviklikkus mõjutab suhteid vastassooga ja enesehinnangut.

Naine üritab kaalu langetada võlupillide ja kurnavate dieetidega. Tulemus ilmub, kuid ei kesta kaua. Täielikkus naaseb. Meeleheide ja pettumus võivad põhjustada stressi. Kilogramme lisatakse veelgi. Tundub, et pole võimalik leida nõiaringist väljapääsu.

Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma Psühhoteraapia Kevad on alanud ja paljudel tüdrukutel on soov muutuda saledamaks. Talvesse jooksnud ülekaalust vabanemine tuleb kehale kasuks. See tähendab, et motivatsiooni on vaja, et soov kaalust alla võtta ei aurustuks selliste kaugete põhjuste tõttu nagu "mul pole aega", "ma olen liiga väsinud", "ma olen homme baaris", "ma olen spordinäljas". Galina rääkis, kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma: Otsustage kindlalt, et te ei alusta kaalulangetamise protsessi homme ja esmaspäeval, vaid kohe. Kui jõudsite mõttega, et nüüd püüdlete soovitud vormide poole, siis hakake oma dieeti üle vaatama, alustades hommikusöögist.

Kas teie silmad ei süttinud pärast selliseid sõnu ja metsikut kirge oma elu paremaks muuta? See meetod aitas mõnel sõbral kaalust alla võtta. Kuid see motivatsioon ei töötanud minu jaoks.

Uued kallid teksad ootavad endiselt tiibades ja mu õde püüab need ära võtta. Panuse peale Vaielge oma parima sõbra või emaga, võite saada raha või väärtusliku kingituse. Öelge oma kallimale, et 3 kuu pärast näete välja vastupandamatu. Kui kuulete kerget naeratamist või näete hämmeldunud pilku, siis on see suurepärane võimalus väljakutsele vastu tulla ja tõestada, milleks te tegelikult võimeline olete.

Peamine on see, et see on inimese arvamus, kes on teie jaoks autoriteetne. Rannatäht Kas olete juba ammu tahtnud minna merele ja veeta mõnusalt aega kuumal liival, kuid lükkasite oma kuju tõttu reisi pidevalt edasi? Te ei pea ostma kalleid pileteid Taisse või Balile. Broneeri Sotši piletid ja mine sinna poole aasta pärast.

kookospahkli oli kaalulangus pubmed dekstroamphetamiini rasva poletamine

Saate aru, et pärast 6 kuud leiate end kõrvetava päikese käes, päevitate ja sulistate soojas vees. Olen kindel, et see on suurepärane motivatsioon teie figuuri pingutamiseks ja siiralt naeratamiseks. Boonusena saabumisel saate tellida professionaalse fotosessiooni.

Proovi 5 päeva tasuta!

Räägime nüüd elu olulisematest valdkondadest. Tervis on esikohal Mäletate kuulsat vanasõna - "Terve hing on terves kehas"? Tüdrukute jaoks on hea tervis väga oluline, sest nad on tulevased emad! Elust on raske rõõmu tunda, kui pea pidevalt valutab ja liigesed valutavad.

kaalulangus vernon il kaalulangus dna 24

Alati tuleks mõelda tervisele, sest see on meie sisemine väike õnne ja hea tuju labor. Ülekaalulised inimesed on diabeedile vastuvõtlikud. Haiguste loetelu võib lõputult jätkata, kuid soovitan peatuda positiivsetel asjadel. Nõus, tervis on hea motivatsioon, selle nimel võite ja peaksite proovima. Nii hea on igal hommikul naeratades kohtuda! Kui oluline on välimus tööandja jaoks? On tore, kui teil on hea positsioon mainekas organisatsioonis. Kuid kui noor tüdruk on töö otsimise etapis, mängib tema välimus olulist rolli.

Kui inimesed näevad terviklikku inimest, tekivad psühholoogilisel tasandil assotsiatsioonid, et ta ei ole võimeline enesekontrolliks ja enesekorrastamiseks.

Enim Küsimusi

Tööandja peas on järgmine pilt: "Kui inimene ei saa iseenda eest hoolitseda, siis kuidas temast saab kvalifitseeritud töötaja? Kujutage ette, et teile pakutakse oma oskusi näidata välismaal - näiteks Londonis või Roomas. Kas teil on soov mõne aasta pärast päikeselises Miamis kokteili juua? See võib nüüd kõlada fantastiliselt, kuid saab hakkama.

clean 9 paev 6 kaalulangus pole kulma veeabi kaalulangus

Peamine on alustada iseendast. Õnn isiklikus elus Kas olete juba ammu tahtnud läheneda ühele ilusale mehele, et kohtuda ja mõnusalt aega veeta, kuid kas olete häbelik? Enamasti juhtub see kuidas motiveerida oma kaalulangust või ülekaalulisuse tõttu.

Mehel, kes näeb alateadvuse tasandil tüsedat tüdrukut, on mõte, et tema elu on halb. Depressiooni ajal suureneb söögiisu. Miks vajab noor tüüp igavesti masendunud hingesugulast? Pange endale eesmärk - kaotada kaalu, viia keha heasse vormi, üldiselt tehke kõik selleks, et kadedad inimesed isegi üllatusega suu lahti teeksid. Muud motivaatorid Soovitav on, et teil oleks mitu motivaatorit korraga. Siin töötab reegel: rohkem on parem. Võtke õun! Kas soovite õuna? See tähendab, et tal pole nälga.

Selle pildi saate panna töölauale, riputada voodi kohale, kinnitada külmkapis. Peamine on see, et saate selle lihtsalt ja lihtsalt oma silmadega leida. Üks sõbranna viis albumi suhtlusvõrgustikku VKontakte, kus ta lisas pilte, mis julgustasid teda saledaks jääma. Pealegi on motivatsioon üsna kuri iseloom, ilmselt porgandimeetod temaga ei töötanud. Lisan siin näite. Filmid Psühholoogid ütlevad, et suurem osa tüdrukute soovidest tekib juba pikka aega midagi vaadates.

Mõelge mis tahes moe- ja ilufilmidele. Nad keskenduvad esteetikale, ilusatele piltidele ja rikkale elule. Mida tunnete, kui näete kogu seda ilu? Kindlasti soovite sukelduda sellesse piiritutesse moemaailma ja unustada ennast magusas unenäos. Sellistes filmides ei näe te kunagi liiga pakse daame. Vaadake kindlasti motivatsioonifilme. Mis ma oskan öelda, Hollywoodis ja mujal maailmas on nad pööraselt populaarsed.

Kas soovite, et keha proportsioonid oleksid samad? Looge oma võrdlusfiguur. Pange foto töölauale, ümbritsege end igast küljest piltidega. Peate pidevalt mõtlema enda püüdlustele ilusa ja saleda keha poole.! Inspiratsiooni leidmine Internetist leiate sageli tüdrukuid, kes valmistasid oma kehast "magusat kommi".

Reeglina rääkisid kaunitarid oma mälestustes sellest, mis oli nende motivatsioon, mille juurde tuli laheda tulemuse saavutamiseks minna.

2 Alustage iga päeva motiveeriva fraasiga

Kui võimalik, siis vestelge nende inimestega isiklikult! Kes teab, võib-olla jagate paari aasta pärast juba oma uskumatut lugu ümberkujundamisest lihavast jõehobust sihvakaks flamingoks. Fotod "Enne ja pärast" Pidevate edusammude nägemiseks tehke iga nädal foto. Teid tuleb pildistada ainult ühes asendis ja soovitavalt sama valgustuse all. Kujutage ette, kuidas te oma varasemaid fotosid võrdlete ja näete tulemust!

Kui pilt edusammudest on teie silme ees, siis motivatsioon muutub veelgi suuremaks. Nii et julge! Nagu öeldakse, "alusta uut elu mitte esmaspäeval, vaid hommikuste harjutustega". Räägime spordist. Maha vanad harjumused! Ma tahan alustada uut elu!

Niisiis, olete tõsiselt otsustanud kaalust alla võtta, vabanenud vanadest harjumustest, siis mis aeg on teha? Just, hankige kasulikke. Alustage sporti! Treeningprogramme on tohutult palju, kuid meid huvitavad eelkõige kardiotreeningud. Nende abiga saate oma keha võimalikult kiiresti korda teha.

Ja seda kõike saab teha kodus. Siin on kõik lihtne: peate valemi järgi määrama impulsi väärtuse, mille juures rasv tunni ajal kiiremini põleb. Asendage väärtused aastase valemiga. Ja treeningu kestus peaks olema vähemalt 40 minutit.

teksad kaalulanguse ajal parim kaalulangus apps noom

Spordikeskustes on igal kardiovarustusel pulsi mõõtmise funktsioon ja kodus treenimiseks kasutatakse käevõru. Fitnessi käevõru abil saab teha täiendavaid samme. Näiteks eile möödusin veidi üle 20 tuhande.

Fitnessi juhendajad tutvustavad täna oma programmide erinevaid tüüpe. Valige see, mis teile tegelikult meeldib. Lubage lihtsalt leppida teiega kokku, et tegelete spordiga ainult mõnuga. Harjutus peaks meeleolu tõstma. Tervislik eluviis on usaldusväärne ja lojaalne sõber, kellega koos lähete pikale ja õnnelikule teekonnale. Kuidas laiskusest üle saada?

Fresh articles

Meile kõigile meeldib sageli öelda: "Jah, ma teen seda homme. Tundub, et on olemas motivatsioon, edasiminek ka, kuid laiskus hakkab varem või hiljem ennast meelde tuletama. Kuidas selle salakavalate koletisega hakkama saada?

Teatud parameetrite saavutamiseks proovige endale kehtestada kitsad tähtajad. Hinnake lihtsalt oma võimeid kainelt. Kõik armastavad muinasjutte, kuid 30 kg liigse kaalu kaotamine 2 päevaga ei toimi. Mitmed kasulikud meetodid: Pea toidupäevikut.

Pange oma igapäevane dieet üksikasjalikult kirja. Söö kooki, brownie't või koogikest? Kirjutage ka sellest veast. Kas olete püstitanud uue 1 km rekordi? Rääkige sellest meile kindlasti! Kas kuju parameetrid on väiksemad? Kirjuta, hüüa rõõmust! Nii näete pidevat dünaamikat. Positiivsed tulemused on täiendavaks stiimuliks ja laiskus on kadunud. Andke endale hüvesid.

  • Kuidas leida ülitugevat motivatsiooni kaalu langetamiseks Depressioon Kuidas kaalust alla võtta?
  • Paberlennukid Kuidas motiveerida kaalust alla võtma Sa lubasid endale seekord, mõtled seda.
  • 16 VIISI, KUIDAS MOTIVEERIDA ENNAST KAALUST ALLA VõTMA - ILU -

Näiteks kui olete teatud aja möödudes oma eesmärgi saavutanud, siis tänage ennast. Osta kinopilet, lõõgastuge looduses, külastage ilusalongi. Laiskus pole elus kõige usaldusväärsem kaaslane. Püüdke temaga suhtlemine võimalikult kiiresti lõpetada.

Kui palute sõbral koos teiega trenni teha, muudavad teie jõusaaliseansid pühendumisteks ja hoiab ka sinna jõudes rohkem vaeva.

Nii et haarake sõber, et maksimeerida oma aega jõusaalis. Lisaks annab see trikk teile kellegi, kellega pärast hilisõhtust haarata.

Eripakkumine lugejale

Positiivne tugevdamine on suurepärane viis motivatsiooni hoidmiseks oma eesmärkide saavutamisel. Uuring Psühholoogia piirid testis erinevaid motivatsioonipraktikaid 44 inimesel, et leida, mis on kõige tõhusam, ja nagu selgub, olid enesekõneluse kasutamisel parimad tulemused. Öeldes selliseid asju nagu 'Ma saan täna või järgmisel korral paremini hakkama', hoiad sind motiveeritumana ja kohusetundlikumalt kaalulangetamise eesmärkide saavutamisel.

Ideede kohta, mida öelda, vaadake 50 inspireerivat tsitaati, mis kindlustavad teie päevade energiat. Alabama ülikooli heaoluekspert ütleb, et kõrge kaalukaotuseesmärgi seadmine endale võib takistada selle eesmärgi saavutamist. Lihtne keelevahetus võib muuta teie eesmärgi tunduvalt saavutatavamaks. Harjutamiseks on palju erinevaid tüüpe ja viise ning endale meelepärase leidmiseks on oluline uurida erinevaid võimalusi. Mõelge, kus soovite treenida.

Kas eelistate olla sees või väljas? Kas te eelistaksite treenida jõusaalis või oma kodus? Samuti mõelge välja, kas eelistate trenni teha üksi või koos rühmaga. Rühmatunnid on väga populaarsed ja need aitavad paljudel inimestel motivatsiooni säilitada.

  • Ja hoida seda eemal?
  • Мгновение спустя, оправившись от потрясения, Элли начала задавать вопросы.
  • 5 viisi, kuidas ennast motiveerida! – Erik Orgu blogi

Kui aga rühmatunnid teile ei meeldi, on ka ise treenimine sama hea. Lõpuks kuulake muusikat treenimise ajal, kuna see võib motivatsiooni suurendada. Inimesed kipuvad ka muusikat kuulates kauem treenima Kokkuvõte: Liikumine aitab lisaks kalorite põletamisele ka enesetunnet. Mõnikord on meie elus inimesi, kes ei toeta, on liiga kriitilised või kellel ei tohiks olla teie kaalulangetusprogrammi eelistus.

rasva kadu reklaamid rasva kadu naela nadalas

Samuti võiksite hoida oma plaanid valitud inimeste nimekirjas. Näiteks päeva jooksul söödud ja treeningu postitamine Facebooki võib toimida omamoodi ajaveebina. Kuid kas kõik teie sõbra nimekirjas olevad inimesed tahavad saada igapäevaseid värskendusi selle kohta, mida te hommikusöögiks sõite? Kas soovite tõesti, et tööl olevad inimesed teaksid, kui palju te kaalute? Ja kui jätate Zumba klassi vahele, kas teie õde kommenteerib seda selle asemel, et midagi kasulikku öelda?

1. Tehke kindlaks, miks soovite kaalust alla võtta

Selleks võib olla parem omada privaatset loendit. Teistele teada andmine võib aidata neil vastavalt planeerida. Näiteks kui teil on dieedi- ja treeninguplaan, võite rannanädalavahetuseks soovitada, kas oleksite hea meelega rannas jalutada, kuid hoiduge jäätisesalongist. Nähes, et sajad teised on läbi elanud sama asja, mis teil on, võib see olla uskumatult motiveeriv. Mõni nende lugu võib isegi teie südant puudutada. See võib aidata näha, et teistel on see õnnestunud.

Edukaid kaalulangetamise lugusid võib leida kõikjalt. Alustuseks proovige AuthenticallyEmmie. Eriti kui teie ümber pole palju eeskujusid, võib olla kasulik kuulata teiste lugusid. Teil pole mitte ainult motivatsioon, vaid neid saab kasutada ka ressurssidena. Ükskõik kui targad me end ka ei arvaks, reageerivad kõik inimesed ikkagi samadele põhiimpulssidele.

Pange paika õige preemiasüsteem ja teie aju on teie kätes kitt. Mõnele meeldib mõelda välja punktisüsteem.

Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine. Võite eelnevalt uurida restoranide menüüsid ja leida tervisliku variandi. Pidudel võite kaasa võtta tervisliku roa või süüa väiksemaid osi. Kokkuvõte: On ülioluline kavandada tagasilööke ja omada häid toimetulekutavasid. Kui kasutate toitu toimetulekumehhanismina, hakake harjutama muid toimetuleku viise.

Iga hea otsuse olgu see toit või treening eest saate punkti. Kui jõuate punktini, lubage endale midagi, mis teile meeldiks näiteks massaaž või poeskäik. Ärge premeerige ennast ebatervislike otsustega, näiteks McDonald'sisse minemisega või suhkrurikka suhkru ostmisega! See tühistab ainult teie raske töö.

keskmine kaalulangus 4 kuud parast sunnitust eemaldage rasva umber kaela umber